Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Toki jossain kohdassa ohjelmaa, mutta en saanut tuosta sellaista kuvaa, että siinä ollaan päästy ohjelmassa siihen vaiheeseen. Vaan kun tehdään voimatreeniinä, niin otetaanpa ykkösiä tai kakkosia.
Lähinnä siksi teen niitä, kun leuanvedossa on muuten jäänyt kehitys junnaamaan, että jos erilainen ärsyke silloin tällöin auttaisi pääsemään eteenpäin.

Ei tää nyt eniten harmita, mut eilen halusin tehä lantionostoja mut joku pälli oli ominut homorullan kyykkyynsä... piti sit mukana ollu fleese kääriä pehmukkeeks...

Mie kyllä lataisin juomapullolla päähän jos joku tulis inisee mun lisäpainottomista ykösistä, kakosista ja kolmosista leuanvedois, jotka viel kaikenlisäks lisäpainottomia. V$ttu.

Ei tää nyt eniten harmita, mut eilen halusin tehä lantionostoja mut joku pälli oli ominut homorullan kyykkyynsä... piti sit mukana ollu fleese kääriä pehmukkeeks...

Mie kyllä lataisin juomapullolla päähän jos joku tulis inisee mun lisäpainottomista ykösistä, kakosista ja kolmosista leuanvedois, jotka viel kaikenlisäks lisäpainottomia. V$ttu.

Ei kyl nyt tule mieleen miksi kukaan haluaisi kyykkyynsä mitään rullia ja noin niinkö yleisestikin ärsyttää tyypit jotka rohmuaa sen sata yksi välinettä itselleen koko treeninsä ajaksi. Eri asia jos saa välis lainata, mutta sellainen "mä tartten sitä" -attityydi pännittää silloin jos tyyppi treenaa kaks tuntia ja ottaa itelleen kaikki jumppavermeet ja erikoisvälineet ja pitää niistä kiinni kynsinhampain vaikka tarttis tietenkin vain yhden välineen kerrallaan ja jotain välinettä vaikka vain minuutiksi treenissään. Mutta ei, pakko olla "päälliköllä" kaikki vermeet itellään. Noi on aika ärsyttäviä tyyppejä.

Ja joo, mitä leuanvetoihin tulee, niin jokainen vetäköön niitä avustettuna kuminauhoilla tai kaverin avustamana, vasta- tai myötäotteella, lisäpainoilla tai ilman ja jos ei oo tyypin koutsi, niin ei pitäis olla asiaan mitään sanomista. Eri asia, jos henkilö PYYTÄÄ apua tai neuvoja, silloin voipi neuvoa ystävällisesti. Muutoin keskitytään omaan treeniin ja pietään mölyt mahasa. Niin mie aenakin uaattelen ja toimin.

Ja tuosta sitten aasinsillan kautta siihen mikä ärsyttää eniten minnuu. Mie olen tosiaannii jo 35 v ja täytän syyskuun alussa 36 v ja oon koko ikäni liikkunut. Oon harrastanut eri urheilulajeja, esim. suunnistusta ja pärjännyt koulujen välisissä kisoissa lapsena ja teininä, sain kisoissa aina mitaleita ja sijat oli 1.-6. eli ihan jees oon pärjännyt että heikko en oo koskaan ollut. Omapainoharjoitteita oon tehnyt koko ikäni ja oon ekan kerran käynyt kuntosalilla jo -80-luvun puolella eli ihan jo ekalla luokalla. Aktiivisesti penkkasin ihan tavoitteellisesti -92 - 2002 kunnes tuli työhommiin liittyviä selkäongelmia jotka ovat rajoittaneet ja rajoittavat varmaan loppuelämän liikkumistani, mutta tosiaan tuon jälkeenkin olen vähintään yleiskuntoliikkeenä penkannut ja tehnyt muuta voimailua. 2002 kuntoutuksen kohdalla tutustuin huolella kyykkyyn ja maveen ja siitä asti niitä on enämpi vähempi tullut tehtyä, vaikka välillä selän kans ollut ongelmia ja isovarpaat murtunut ja nilkkoi muljahtanut jne... mut aina oon sitkeesti kuntouttanut itteeni ja kuntoutunut. Ja kuntoutumiseenkin liittyen tiedän kaikenlaisia erikoistekniikoita eri liikkeissä ja nk. klassisen painonnoston liikkeitä tullut jauhettua myös paljon teininä ja vielä parikymppisenäkin ja nykyäänkin teen niitä välillä nk. mukavana mausteena ja yleiskuntoliikkeinä. Ja tulisi romaani jos kirjoittaisin miun sali- ja kotitreenihistoriaa ja nytkin miulla on kotona kuntosali että kotoa ei oo pakko salille poistua jos ei halluu... eli tietotaitoa on ja oon ihmisten pyytämänä opastanut monia perusliikkeissä, erikoisliikkeissä, ohjelman itelleen koostamisessa, venyttelyissä, jne... ja ne jotka tuntee mut, tietää että osaan asiani. Mutta jumankeuta, kun noita selittäjiä ja selventäjiä piisaa välillä vieläkin salilla. Jos oon jossain äijäverkkareissa ja hupparis niin että musta ei tiiä oonko äijä, muija vai joku eilieni, niin ylleensä saan olla rauhassa ja voi tulla olantaputtajiakin, mutta jumankeuta jos oon jumppamammapöksyt jalassa toppi päällä, niin on selviö että joku setämies tulee "neuvomaan". Monella muulla muijalla noita selventäjiä on hiton paljon enemmän. Ite oon sen verran iso ja lihaksikas kuitenkin että harva uskaltaa tulla sössöttämään. Ja aina tähän asti tajunneet (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) keskustelun aikana että osaan ja tiedän enemmän kuin he jonka jälkeen heistä onkin tullut kyllä kyselijäriesa. Se on tosiaan kans asia mikä välil harmittaa nykyään, kun eri saleilla poppoo tajunnut että kisaan eri lajeissa, niin kyselijöitten lauma sen kun kasvaa. Ja siis suurin osa on asiallisia ja mie oikeesti mielellään neuvon, kuten aiemmin todettua mutta ne jotka olettaa että mul on aikaa ilmatteeks oman treenin keskellä ruveta personal raineroimaan kaikille tyypeille eikä suostu oottaan että voin tehdä sarjani valmiiksi ja neuvoo vaik lepominuuttien aikana, on ärsyttävii. No, hyvin on asiat jos noi on elämän ärsyttävimpii asioita salilla, mutta tulipa nyt kirjoitettua.

Kaikkihan se vituttaa tässä iässä mutta nyt vituttaa sali asiat :D.

Salin kaappien varaaminen! Jumalauta! Nämä "bodaajat" jotka tekevät kaappiin ikuisuusvarauksen ja pitävät siellä jotain vyötä ja vetoremmejä, mitä järkeä? Samat jätkät tulevat salille autolla ympäri vuoden ja mukana treenikassi. Ei varmaan mahtuisi ne roinat sinne kassiin enää? Ymmärrän jos kaappiin jemmataan salikamoja ja salille tulllaan vaikka juosten, eli selässä repussa ei voida tuoda määräänsä enempää.

Samoille untamoille saa asiasta huomauttaa kuukaudesta toiseen, mitään ei tapahdu. Taas yksi ilta etsin vapaata kaappia romuilleni ja salilla silloin vain 6 äijää. Kaikki kaapit silti varattuna.

Kaikkihan se vituttaa tässä iässä mutta nyt vituttaa sali asiat :D.

Salin kaappien varaaminen! Jumalauta! Nämä "bodaajat" jotka tekevät kaappiin ikuisuusvarauksen ja pitävät siellä jotain vyötä ja vetoremmejä, mitä järkeä? Samat jätkät tulevat salille autolla ympäri vuoden ja mukana treenikassi. Ei varmaan mahtuisi ne roinat sinne kassiin enää? Ymmärrän jos kaappiin jemmataan salikamoja ja salille tulllaan vaikka juosten, eli selässä repussa ei voida tuoda määräänsä enempää.

Samoille untamoille saa asiasta huomauttaa kuukaudesta toiseen, mitään ei tapahdu. Taas yksi ilta etsin vapaata kaappia romuilleni ja salilla silloin vain 6 äijää. Kaikki kaapit silti varattuna.
Kuullostaa kyllä semi vittumaiselta. Onneksi omalla salilla ei ole tuota ongelmaa ikinä ollut ja suurin osa kantaa kyllä vöitä/vetoremmejä treenikassissaan. Jotkut rohkeat uskaltavat jätttä ne jopa naulakkoon ja eihän nuo ole sieltä hävinneet. Kertoo aika hyvin jotain, että salille unohdetut vetoremmit tai rannesiteet saattaa olla nurkassa kuukauden, eikä niihin ole kukaan koskenutkaan :D

höpölöpö.
Pahoittelen quotea, oli pitkä niin lyhensin, mut joo, nuo tietäjät on kyllä ärsyttäviä. Kyllä on vinkkii vaikka mihin ja kuulemma munki kannattas mieluummin reenata bodytyyppisesti kuin voimaa. Pöh. Nykyään pyrin karkoittamaan tietäjät nyrpeällä ilmeellä, tosin valitettavasti näin sinkkunaisen kannalta sillä karkoittaa kaikki muutkin :D

Tänään v*tutti salilla se kun vatsarutistuksia taljassa tehdessä salin 2 työntekijää tulee heittämään "läppää" että ei se elämä noin rankkaa voi olla kun pitää olla köysi kaulan ympärillä ja toinen alkaa seuraavan sarjan aikana hyppimään sen painopakan päällä. Ei vaan voida ymmärtää että jotkut tulee salille oikeasti reenaamaan. Sarjapalautukset on asia erikseen. Meni työntekijä vähä hiljaseks ku kysyin et mitä helvettiä se duunaa et eiks saa rauhassa reenata. Ei tsiisus onneks kohta loppuu vuosisopparit täällä.

Tänään v*tutti salilla se kun vatsarutistuksia taljassa tehdessä salin 2 työntekijää tulee heittämään "läppää" että ei se elämä noin rankkaa voi olla kun pitää olla köysi kaulan ympärillä ja toinen alkaa seuraavan sarjan aikana hyppimään sen painopakan päällä. Ei vaan voida ymmärtää että jotkut tulee salille oikeasti reenaamaan. Sarjapalautukset on asia erikseen. Meni työntekijä vähä hiljaseks ku kysyin et mitä helvettiä se duunaa et eiks saa rauhassa reenata. Ei tsiisus onneks kohta loppuu vuosisopparit täällä.
Mis pipipäitten salilla sie oikein käyt? Kuulostaa aivan ihmeelliseltä. Ammattitaidotonta urpoilua henkilökunnalta.

Mis pipipäitten salilla sie oikein käyt? Kuulostaa aivan ihmeelliseltä. Ammattitaidotonta urpoilua henkilökunnalta.

Joo tää on kyllä aivan käsittämätöntä.. Sarjatauoilla oon joskus heittänyt läppää ihmisten/työntekijöiden kanssa mutta ilmeisesti ne kuvittelee että läppää heitetään myös kesken sarjojen. Aikaisemminkin ollut 1 tilanne kun teen taljassa hauista niin työntekijä tulee jotain selittelemään kuinka on löytänyt jonkun coca-cola etiketin lattialta ja alkaa selittää mulle "huumorilla", että olisin juonu siellä salaa kokista. Sit hyssyttelee et "Täällähän pojat reenaa kovaa!!". Ei vittu soikoon menee kyllä salikomedian puolelle tämä mutta alkaa huumori loppumaan varsinkin kun 3 tunnin yöunet yövuoron jälkeen takana... :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Joo tää on kyllä aivan käsittämätöntä.. Sarjatauoilla oon joskus heittänyt läppää ihmisten/työntekijöiden kanssa mutta ilmeisesti ne kuvittelee että läppää heitetään myös kesken sarjojen. Aikaisemminkin ollut 1 tilanne kun teen taljassa hauista niin työntekijä tulee jotain selittelemään kuinka on löytänyt jonkun coca-cola etiketin lattialta ja alkaa selittää mulle "huumorilla", että olisin juonu siellä salaa kokista. Sit hyssyttelee et "Täällähän pojat reenaa kovaa!!". Ei vittu soikoon menee kyllä salikomedian puolelle tämä mutta alkaa huumori loppumaan varsinkin kun 3 tunnin yöunet yövuoron jälkeen takana... :D

Jep, ymmärrän toki ite jos henkilökunta jolle on lupsakasti jutellut, tulee vaikka jumppapuolella sanomaan jotain muutaman sanan kun venyttelen tai teen jotain muuta lämmittelyä tai jos oon kuntopyörällä, mutta ei tosiaan oo koskaan henkilökunta tullut lässyttämään varsinaisten työstöhommien aikana mitään. Ja hyvä niin. Eri juttu onkin sitten ne kävijät, joista niitä lässyttäjiä löytyy.

Nuo välineiden varailijat on kyllä aivan perseestä. Pari viikkoa sitten joku mimmi haki salin ainoan foam rollerin salille tulessaan ja kantoi sitä mukanaan sen reilun tunnin jalkatreenin ajan. Käytti se sitä sitten treenin lopuksi, mutta mun mielestä aivan saatanan typerää touhua. Ihmetytti, että miksi sitä rullaa piti kantaa se tunti ympäri salia, kun sitä ei kuitenkaan käyttänyt

Ärsyttää, pitkiin aikoihi ei oo treenin jälkee ollu niin huono olo ku aamulla jalkatreenin päätyttyä. Tuntu et vois käyä samantien nukkuu ja puuroki vaa pyöri lautasella. Pakkosyöttöä koko päivä, josko se siitä taas lähtis.

Olin 15minuuttia salilla kunnes vitutus-käyrä kohosi niin ylös että piti läksiä kotiin. Tuntu ettei tosta touhusta ois tullu taas lasta eikä paskaa. Ehkä mä harrastan tänään vaan tota fätnessiä kotisohvalla.

Ei sitä noin helposti saa lannistua :)

Ei kait. Tossa oli alla vaan aika monta semmosta pientä asiaa mitkä sitä vitutuskäyrää nostatti ihan helvetisti niin sit se purkautu tuolla salilla. Ja tuli viimeyönä
nukuttuakin ihan saatanan huonosti kun kissalla on vissiin kevättä vähän rinnassa niin se huutaa ja mouruaa koko ajan, mikä on aika raivostuttavaa välillä.
Huomenna uus yritys.

Onko siinä teidän mielestä mitään järkeä, että tekee leuoissa ykkösiä ja kakkosia lisäpainoilla?:(

Ehdottomasti on järkeä. Maksimivoimatreeni oikein toteutettuna on jopa hyvin tärkeää, jos tähtää jonkin tietyn liikkeen suorituksen parantamiseen. Muutenkin ylipäätään sillä voi juurikin saada boostia painoihin, jos on pitkän aikaa hinkannut pidempiä sarjoja ja jumittaa samoissa painoissa. Hyvä apu bodareillekin silloin tällöin.

Oma vitutuksen aiheeni salilla pätee oikeastaan koko elämääni: urpot ihmiset. Saatana kun maailma onkin täynnä aivan vitun urpoja, idiootteja ja mulkkuja ihmisiä. Etenkin 24h-salilla joku ääliö käy keskellä yötä yksin ja kuvittelee, että on ok jättää kamat lojumaan, painot tankoihin, viskoa mankkua joka paikkaan (selvästi ei normaalikäyttöä, ei edes nostoalueella) ja sen jälkeen varastaa se salin mankku. Asenne on ilmiselvästi "minä teen mitä huvittaa, koska siitä ei koidu seuraamuksia minulle". Täytyy olla jollain tapaa alikehittyneet aivot, jos muiden ihmisten huomioonottaminen perustuu ainoastaan siitä itseen kohdistuviin vaikutuksiin. Ikävä kyllä tämä ei ole ollenkaan harvinaista.
Yksi toinen asia mikä vähän potuttaa on, kun joku ei pese treenivaatteitaan. Minulla ei todellakaan ole ilmiömäinen hajuaisti, joten jos minua häiritsee jonkun vanha hiki, niin sitten ollaan menty jo aika pitkälle yli epäsoveliaan rajan. Siinä vaiheessa se alkaa jo haitata hengittämistä. Lisäksi jos treenaan sellaisen henkilön vieressä, niin tuntuu että ohikulkijoille pitäisi sanoa "en se minä ole!".

Paska rinta, hermotus on jotain niin naurettavaa syystä tai toisesta. Muutama viikko tuli taukoa yläkropan treeniin kun oikea lapa oli niin totaalisen jumissa et oli hermosärkyä olkavarressa, vihdoin kun taas pääsi rintaakin tekemään, sai huomata että eipä ole enää hermotusta ollenkaan ja pumpista saa vain haaveilla.

Tänään sit nöyrästi sarjapainot puoliksi ja tuntumahomoileen tankopenkkiin, superina kun otti flaisseja kässäreillä, niin alkoihin sieltä lopulta 4 sarjan jälkeen löytymään taas painetta. Ei auta ku pikkuhiljaa taas hinailla voimaa rintaan ja jatkaa noita pumppailuja, isommilla romuilla ei saa ku olkapäät kipiäksi.

Toiset salilla kävijät.

Aamulla salilla lattialla levälleen jätettyjen painojen lisäksi muun muassa manteleita ja muita pähkinöitä, sekä polvisiteiden tyhjä myyntipakkaus. Kas kun ei paskasia kalsareita.

Toiset salilla kävijät.

Aamulla salilla lattialla levälleen jätettyjen painojen lisäksi muun muassa manteleita ja muita pähkinöitä, sekä polvisiteiden tyhjä myyntipakkaus. Kas kun ei paskasia kalsareita.

Käydään muuten samalla salilla. Painot on aina levällään voimapuolella

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom