Ei tää nyt eniten harmita, mut eilen halusin tehä lantionostoja mut joku pälli oli ominut homorullan kyykkyynsä... piti sit mukana ollu fleese kääriä pehmukkeeks...
Mie kyllä lataisin juomapullolla päähän jos joku tulis inisee mun lisäpainottomista ykösistä, kakosista ja kolmosista leuanvedois, jotka viel kaikenlisäks lisäpainottomia. V$ttu.
Ei kyl nyt tule mieleen miksi kukaan haluaisi kyykkyynsä mitään rullia ja noin niinkö yleisestikin ärsyttää tyypit jotka rohmuaa sen sata yksi välinettä itselleen koko treeninsä ajaksi. Eri asia jos saa välis lainata, mutta sellainen "mä tartten sitä" -attityydi pännittää silloin jos tyyppi treenaa kaks tuntia ja ottaa itelleen kaikki jumppavermeet ja erikoisvälineet ja pitää niistä kiinni kynsinhampain vaikka tarttis tietenkin vain yhden välineen kerrallaan ja jotain välinettä vaikka vain minuutiksi treenissään. Mutta ei, pakko olla "päälliköllä" kaikki vermeet itellään. Noi on aika ärsyttäviä tyyppejä.
Ja joo, mitä leuanvetoihin tulee, niin jokainen vetäköön niitä avustettuna kuminauhoilla tai kaverin avustamana, vasta- tai myötäotteella, lisäpainoilla tai ilman ja jos ei oo tyypin koutsi, niin ei pitäis olla asiaan mitään sanomista. Eri asia, jos henkilö PYYTÄÄ apua tai neuvoja, silloin voipi neuvoa ystävällisesti. Muutoin keskitytään omaan treeniin ja pietään mölyt mahasa. Niin mie aenakin uaattelen ja toimin.
Ja tuosta sitten aasinsillan kautta siihen mikä ärsyttää eniten minnuu. Mie olen tosiaannii jo 35 v ja täytän syyskuun alussa 36 v ja oon koko ikäni liikkunut. Oon harrastanut eri urheilulajeja, esim. suunnistusta ja pärjännyt koulujen välisissä kisoissa lapsena ja teininä, sain kisoissa aina mitaleita ja sijat oli 1.-6. eli ihan jees oon pärjännyt että heikko en oo koskaan ollut. Omapainoharjoitteita oon tehnyt koko ikäni ja oon ekan kerran käynyt kuntosalilla jo -80-luvun puolella eli ihan jo ekalla luokalla. Aktiivisesti penkkasin ihan tavoitteellisesti -92 - 2002 kunnes tuli työhommiin liittyviä selkäongelmia jotka ovat rajoittaneet ja rajoittavat varmaan loppuelämän liikkumistani, mutta tosiaan tuon jälkeenkin olen vähintään yleiskuntoliikkeenä penkannut ja tehnyt muuta voimailua. 2002 kuntoutuksen kohdalla tutustuin huolella kyykkyyn ja maveen ja siitä asti niitä on enämpi vähempi tullut tehtyä, vaikka välillä selän kans ollut ongelmia ja isovarpaat murtunut ja nilkkoi muljahtanut jne... mut aina oon sitkeesti kuntouttanut itteeni ja kuntoutunut. Ja kuntoutumiseenkin liittyen tiedän kaikenlaisia erikoistekniikoita eri liikkeissä ja nk. klassisen painonnoston liikkeitä tullut jauhettua myös paljon teininä ja vielä parikymppisenäkin ja nykyäänkin teen niitä välillä nk. mukavana mausteena ja yleiskuntoliikkeinä. Ja tulisi romaani jos kirjoittaisin miun sali- ja kotitreenihistoriaa ja nytkin miulla on kotona kuntosali että kotoa ei oo pakko salille poistua jos ei halluu... eli tietotaitoa on ja oon ihmisten pyytämänä opastanut monia perusliikkeissä, erikoisliikkeissä, ohjelman itelleen koostamisessa, venyttelyissä, jne... ja ne jotka tuntee mut, tietää että osaan asiani. Mutta jumankeuta, kun noita selittäjiä ja selventäjiä piisaa välillä vieläkin salilla. Jos oon jossain äijäverkkareissa ja hupparis niin että musta ei tiiä oonko äijä, muija vai joku eilieni, niin ylleensä saan olla rauhassa ja voi tulla olantaputtajiakin, mutta jumankeuta jos oon jumppamammapöksyt jalassa toppi päällä, niin on selviö että joku setämies tulee "neuvomaan". Monella muulla muijalla noita selventäjiä on hiton paljon enemmän. Ite oon sen verran iso ja lihaksikas kuitenkin että harva uskaltaa tulla sössöttämään. Ja aina tähän asti tajunneet (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) keskustelun aikana että osaan ja tiedän enemmän kuin he jonka jälkeen heistä onkin tullut kyllä kyselijäriesa. Se on tosiaan kans asia mikä välil harmittaa nykyään, kun eri saleilla poppoo tajunnut että kisaan eri lajeissa, niin kyselijöitten lauma sen kun kasvaa. Ja siis suurin osa on asiallisia ja mie oikeesti mielellään neuvon, kuten aiemmin todettua mutta ne jotka olettaa että mul on aikaa ilmatteeks oman treenin keskellä ruveta personal raineroimaan kaikille tyypeille eikä suostu oottaan että voin tehdä sarjani valmiiksi ja neuvoo vaik lepominuuttien aikana, on ärsyttävii. No, hyvin on asiat jos noi on elämän ärsyttävimpii asioita salilla, mutta tulipa nyt kirjoitettua.