Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Itse treenaan tosi hiljaisella salilla, niin itseasiassa pidän siitä, jos siellä on muitakin paikalla :D imo yhdessä yksin on muutenkin mukavampaa olla, kuin yksin yksin

Olen kanssasi täysin samaa mieltä :D Parasta on kun pääsee treenaamaan omassa rauhassa. Käyn yleensä meidän salilla klo 21-23 välillä ja aina saa olla suht rauhassa, muutama tuttu naama siellä yleensä näihin aikoihin vaan on.
Kysyn ihan mielenkiinnosta, että millainen sun päivärytmi muuten on? Valvotko vielä pitkään salin jälkeen ja heräilet myöhään? Sillä vaan kun mulla ainakin olis tuohon aikaan jo kroppa "nukkumassa" ja tehot kadoksissa ja toisaalta taas ei saisi nukuttua ihan äkkiä kun käy kierroksilla treenin jälkeen.

Kysyn ihan mielenkiinnosta, että millainen sun päivärytmi muuten on? Valvotko vielä pitkään salin jälkeen ja heräilet myöhään? Sillä vaan kun mulla ainakin olis tuohon aikaan jo kroppa "nukkumassa" ja tehot kadoksissa ja toisaalta taas ei saisi nukuttua ihan äkkiä kun käy kierroksilla treenin jälkeen.

Mielenkiintoinen se ainakin on :D Riippuu ihan miten on koulua/töitä, tällä hetkellä heräilen joskus puolen päivän aikaan ja nukkumaan menen kolmen aikoihin yöllä. Oon jotenki oppinut treenaamaan illasta, aamupäivästä ei treeni kulje sitten yhtään. Tottumuskysymyksiä lähinnä, kaikkeen oppii.

Välillä jos pitää herätä aikaisemmin niin salin jälkeen syön aterian ja painun pehkuihin, ei mulla ainakaan ongelmia nukahtamisessa ellei ole vetänyt mitään korkeaa kofeiinipitoista laturia.

Talvella töihin piti herätä useasti aikavälillä 02.00-05.00, silloinkin kävin illasta salilla, nukuin muutaman tunnin ja kun töistä pääsin niin muutama tunti unta palloon taas.

Mutta minäkin olen sitä mieltä että joillekkin sopii aamusella treenaminen paremmin, toisille illasta. Kaikilla omat vuorokausirytmit, miten nukkuu, milloin syö, milloin on virkeimmillään yms.

Loop. Sinänsä aika pienet vitutuksen aiheet, mutta just nyt se vituttaa. Teini tuli salille ja vaihto Rockin Loopiksi. Jotain pimputteluballadeita tässä sit kuunnellaan.

Sorry, mutta jos olet maahanmuuttajataustainen tai ihan kantis nuorimies aika uusissa ja tyylikkäissä vaatteissa sekä viimeistellyssä kampauksessa, niin, pliis, pyyhi useammin kainalosi ja käytä sen lisäksi jotain dödöä/antiperspiranttia. Tai tee niin ainakin salille tullessasi. Siten et tee muihin ihmisiin kolmen metrin säteellä kielteistä vaikutusta itsestäsi.

Kun menet innokkaana salille ensi kertaa siellä tehdyn "uudistuksen" jälkeen, eikä esim. leuanvetotankoa näy enää missään. Sen sijaan löytyy mm. uusi reidenloitontajahärpäke.

Ruuhka-aikana koko kropan supersarjat. Salilla vain yksi turvakaarilla varustettu penkki ja kaverilla 45 min painot laitteessa. Välillä sarja penkkiä, sitten taas 5 min painot turhana penkissä kun toisella puolella salia pumppaillaan hauista. Välillä vatsoja ja välillä venytellään takareisiä.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ruuhka-aikana koko kropan supersarjat. Salilla vain yksi turvakaarilla varustettu penkki ja kaverilla 45 min painot laitteessa. Välillä sarja penkkiä, sitten taas 5 min painot turhana penkissä kun toisella puolella salia pumppaillaan hauista. Välillä vatsoja ja välillä venytellään takareisiä.
Varmasti sais välissä tehdä sarjaa jos kysyy:)

Varmasti sais välissä tehdä sarjaa jos kysyy:)

No mutta silti? Ruuhka-aikaan jotain kuntopiiriä. Kyllähän se vituttaa. Esim. penkissä alkaa hieromaan niitä levyjä edestakaisin, eikä telineen korkeuskaan ole kuitenkaan sopiva yms. liikkeistä riippuen lista on loputon.
Pelkästään ruuhkatkin saa jo vitutuskäyrän kiitettävään nousuun. Vaikka onhan se toki hyvä, että bisnes pyörii.

Tänään oli huono päivä. Tänään potutti kaikki. Yks eukko hirveessä flunssass köhi, räki ja niiskutti kuntopyörää polkiessa niin että se oli sen jäljiltä ihan tahmanen. Yks venäläinen äijä kyyläs mua tosi maanisesti koko ajan joka oli tosi ahdistavaa. Ja oma rikkinäisyys vitutti kun tein takaolkapäitä peckdeckissä, niin tottakai sillon muljahti/vihlas tuhannen auringon voimalla ja päästin irti = hirveellä kolinalla romut alas. Lisäks potutti kun olin tekemässä lähtöä niin just sillon yks megahyväpyllyinen eukko tuli juoksumatolle... ois vähä aikasemmin tullu ni ois ollu parempi mieli.

Vedin tänään leukoja semmosilla lisäpainoilla, että juuri ja juuri sain kaks toistoa tehtyä. Sitten siihen tuli joku heppu kysymään, että miks mä teen vaan kaks toistoa. Katoin sitä vähän aikaa hämmentyneenä, että mitä se hakee. Sitten se sano, että sen mielestä ei ole mitään järkeä käyttää lisäpainoja, jos ei saa muuta kun kaksi toistoa. Sanoin, että treenaan voimaa, ja se sano "okei" ja lähti pois. Fiilis läsähti aika lailla ja lopputreenin ajan sitten harmitti. Onko siinä teidän mielestä mitään järkeä, että tekee leuoissa ykkösiä ja kakkosia lisäpainoilla?:(

Juuri äsken, vasta kolmisen viikkoa sitten, kokeili human flagia sparrin ohella. Helevatta, hopeless! Kunnes hokasin, että leuanvetotanko, ja toinen käsi seinää vasten, helpottaa harjottelua. Tänä vuonna se tehrään. Mutta prkl tuo tunne, kun joku jonka kuvittelee olevan edes etäisesti mahdollista, onkin totaalisen ylivoimasta :mad:

Vedin tänään leukoja semmosilla lisäpainoilla, että juuri ja juuri sain kaks toistoa tehtyä. Sitten siihen tuli joku heppu kysymään, että miks mä teen vaan kaks toistoa. Katoin sitä vähän aikaa hämmentyneenä, että mitä se hakee. Sitten se sano, että sen mielestä ei ole mitään järkeä käyttää lisäpainoja, jos ei saa muuta kun kaksi toistoa. Sanoin, että treenaan voimaa, ja se sano "okei" ja lähti pois. Fiilis läsähti aika lailla ja lopputreenin ajan sitten harmitti. Onko siinä teidän mielestä mitään järkeä, että tekee leuoissa ykkösiä ja kakkosia lisäpainoilla?:(

Mun mielestä nyt ei ole järkeä tehdä ykkösiä tai kakkosia missään liikkeissä. Voihan sitä maksimia toki kokeilla, jos kiinnostaa.

Siis oletko nyt tosissasi sitä mieltä, että voimatreenissä ei kannata tehdä lainkaan ykkösiä tai kakkosia vai mitä ajattelit tuon kirjoittaessasi?
Toki jossain kohdassa ohjelmaa, mutta en saanut tuosta sellaista kuvaa, että siinä ollaan päästy ohjelmassa siihen vaiheeseen. Vaan kun tehdään voimatreeniinä, niin otetaanpa ykkösiä tai kakkosia.

Fiilis läsähti aika lailla ja lopputreenin ajan sitten harmitti. Onko siinä teidän mielestä mitään järkeä, että tekee leuoissa ykkösiä ja kakkosia lisäpainoilla?:(

Eiköhän tuo ole järkevää niillä itselle isoilla painoillakin välillä tehdä jos sitä voimaa oikeasti haluaa kasvattaa. Itsellä sellainen käsitys leuanvedosta liikkeenä, että siinä ei varsinaisesti ainakaan jatkuvasti kannattaisi failureen asti kuitenkaan vedellä jos haluaa kehittyä toisin kuin monessa muussa liikkeessä. Mutta jos taas otat vaikka kuoletuksesta siistejä ykkösiä tai kakkosia niin kuulostaa ihan järkevältä. Tähän voi toki joku enemmän lisäpainoleuanvetoa harjoittanut sanoa miten homma oikeasti toimii. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom