Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysyn ihan mielenkiinnosta, että millainen sun päivärytmi muuten on? Valvotko vielä pitkään salin jälkeen ja heräilet myöhään? Sillä vaan kun mulla ainakin olis tuohon aikaan jo kroppa "nukkumassa" ja tehot kadoksissa ja toisaalta taas ei saisi nukuttua ihan äkkiä kun käy kierroksilla treenin jälkeen.Olen kanssasi täysin samaa mieltä :D Parasta on kun pääsee treenaamaan omassa rauhassa. Käyn yleensä meidän salilla klo 21-23 välillä ja aina saa olla suht rauhassa, muutama tuttu naama siellä yleensä näihin aikoihin vaan on.
Kysyn ihan mielenkiinnosta, että millainen sun päivärytmi muuten on? Valvotko vielä pitkään salin jälkeen ja heräilet myöhään? Sillä vaan kun mulla ainakin olis tuohon aikaan jo kroppa "nukkumassa" ja tehot kadoksissa ja toisaalta taas ei saisi nukuttua ihan äkkiä kun käy kierroksilla treenin jälkeen.
Varmasti sais välissä tehdä sarjaa jos kysyyRuuhka-aikana koko kropan supersarjat. Salilla vain yksi turvakaarilla varustettu penkki ja kaverilla 45 min painot laitteessa. Välillä sarja penkkiä, sitten taas 5 min painot turhana penkissä kun toisella puolella salia pumppaillaan hauista. Välillä vatsoja ja välillä venytellään takareisiä.
Ruuhka-aikana koko kropan supersarjat. Salilla vain yksi turvakaarilla varustettu penkki ja kaverilla 45 min painot laitteessa. Välillä sarja penkkiä, sitten taas 5 min painot turhana penkissä kun toisella puolella salia pumppaillaan hauista. Välillä vatsoja ja välillä venytellään takareisiä.
Varmasti sais välissä tehdä sarjaa jos kysyy![]()
Vedin tänään leukoja semmosilla lisäpainoilla, että juuri ja juuri sain kaks toistoa tehtyä. Sitten siihen tuli joku heppu kysymään, että miks mä teen vaan kaks toistoa. Katoin sitä vähän aikaa hämmentyneenä, että mitä se hakee. Sitten se sano, että sen mielestä ei ole mitään järkeä käyttää lisäpainoja, jos ei saa muuta kun kaksi toistoa. Sanoin, että treenaan voimaa, ja se sano "okei" ja lähti pois. Fiilis läsähti aika lailla ja lopputreenin ajan sitten harmitti. Onko siinä teidän mielestä mitään järkeä, että tekee leuoissa ykkösiä ja kakkosia lisäpainoilla?:(
treenaan voimaa
Mun mielestä nyt ei ole järkeä tehdä ykkösiä tai kakkosia missään liikkeissä. Voihan sitä maksimia toki kokeilla, jos kiinnostaa.
Toki jossain kohdassa ohjelmaa, mutta en saanut tuosta sellaista kuvaa, että siinä ollaan päästy ohjelmassa siihen vaiheeseen. Vaan kun tehdään voimatreeniinä, niin otetaanpa ykkösiä tai kakkosia.Siis oletko nyt tosissasi sitä mieltä, että voimatreenissä ei kannata tehdä lainkaan ykkösiä tai kakkosia vai mitä ajattelit tuon kirjoittaessasi?
Fiilis läsähti aika lailla ja lopputreenin ajan sitten harmitti. Onko siinä teidän mielestä mitään järkeä, että tekee leuoissa ykkösiä ja kakkosia lisäpainoilla?:(