Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Nii tarkoitin huollolla sitä, että saliyrittäjä vaihtaa rikkoutuneiden laitteiden tilalle ehjät. Jos vaikka taljasta esimerkiksi katkeaa vaijeri, eihän sitäkään treenaajan täydy itse ostaa!

Mm..tosta katkenneesta vaijerista tuli mieleen.
Salilla jossa käyn, on n.kuukauden ollut jo jalkaprässistä kyseinen vaijeri poikki..
Vaikka en itse laitetta käytä,joskus ehkä, niin jotenkin se vaan häiritsee..
Siitä tulee sellainen"hälläväliä" fiilis, vaikka luulen että uusi vaijeri on jo tilauksessa..

Mm..tosta katkenneesta vaijerista tuli mieleen.
Salilla jossa käyn, on n.kuukauden ollut jo jalkaprässistä kyseinen vaijeri poikki..
Vaikka en itse laitetta käytä,joskus ehkä, niin jotenkin se vaan häiritsee..
Siitä tulee sellainen"hälläväliä" fiilis, vaikka luulen että uusi vaijeri on jo tilauksessa..
Jalkaprässissä vaijereita? Omalla salilla on vanhanliiton prässi niin valaisisitko miten tuo toimii? :D

Täällä ollaan päätytty ratkaisuun, että smittiä ei pultata lattiaan kiinni.. se on sitten mukavaa kun se lähtee liikkumaan kun tekee kyykkyä siinä... onneksi sai tangon laitettua tappeihin ennenkuin makasi lattialla

Täällä ollaan päätytty ratkaisuun, että smittiä ei pultata lattiaan kiinni.. se on sitten mukavaa kun se lähtee liikkumaan kun tekee kyykkyä siinä... onneksi sai tangon laitettua tappeihin ennenkuin makasi lattialla
Kyykkyhän nyt tehdään muutenkin vapaalla tangolla. Smith on parhaimmillaan pyyhetelineenä. :D

Kyllä tuo nyt alkaa hiljalleen nakertamaan kun olen ilmeisesti kirottu ja tuomittu näyttämään ikuisesti pikaluistelijalta, jalat on kuin tukit ja ylävartalo sopivan virtaviivainen (pikaluistelija en kuitenkaan ole koskaan ollut). Vaikka kuinka yrittää kasvattaa ylävartaloa niin lopputulemana jalat kasvaa entisestään, muu kroppa tulee kiltisti perässä:mad:. Kaikki massanlisäyskin näyttää valahtavan suoraan jaloille perkele o_O...helvetin käpälät...

Kyllä tuo nyt alkaa hiljalleen nakertamaan kun olen ilmeisesti kirottu ja tuomittu näyttämään ikuisesti pikaluistelijalta, jalat on kuin tukit ja ylävartalo sopivan virtaviivainen (pikaluistelija en kuitenkaan ole koskaan ollut). Vaikka kuinka yrittää kasvattaa ylävartaloa niin lopputulemana jalat kasvaa entisestään, muu kroppa tulee kiltisti perässä:mad:. Kaikki massanlisäyskin näyttää valahtavan suoraan jaloille perkele o_O...helvetin käpälät...
Oo ilonen,että se massa tulee jalkoihin edes.Toisilla tuppaa tulemaan se tohon lantiolle :DD

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Onko kertynyt tavara lihasta vai läskiä...

Ja maastavedon takia tuski ne rikki menee ellei pidä räkki vetoo puolesta reidestä mavena niin kainne sit menee mavesta. Omallakin salilla aika useita tankoja semi kierona nykyään varsinkin kahen kyykky rakin lähettyvillä, koska jotkut tykkää siitä räkkimavesta kunnon tiputuksella. Toki salin omistajan vikahan se on jos ei osta pukkeja jolta vetää, jotta tangot kestäs kauemmin. Ikävä varsinkin lowbarissa, jos sattuu tangon käyryyden takia olemaan väärässä kohtaa ja siten että se vääntää ranteita nii perkeleesti ☺

Kyllä minut tänään niin kovasti henkisesti hakattiin ja lytättiin. Ihan koin pahaa mieltä, koen vieläkin.:(
Hain ykkösmaksimia prässistä jotta edes vähän pysyisin kartalla kehittymisestä ja sarjapainoja voisi rukkailla sen mukaan. Suorituksen tein siististi, polvet pysyi linjassa ja kelkka kävi sopivan lähellä persettä. Mutta kun vein suorituksen ylös, lukitsin kamalalla vauhdilla ja innostuneena suorituksesta polvet suoraksi lukkoon jottei koko romukasa lentelisi niskaan yllättäen... Tämä oli tietysti virhe, lumpiothan siinä kuluu. Myös kanssajumppari tämän huomasi ja päätti tehdä tämän asian minulle selväksi hyvinkin röyhkeästi, mikälie persönäl raireni tämäkin lienee ollut. Kovasti tuli nuorelle miehelle kyllä runtua että ikinä ei näin saa tehdä. Päädyin nyökkäilemään ja siirtymään maastavetoon, samainen herrasmies kyllä katseli taas perääni tässäkin. Toisaalta on kyllä mukava kun ei tarvitse PT:sta maksaa, ihan saa ilmaisia vinkkejä ja hyvän raivon päälle loppureeneihin :oops:

edit. pitää kysyä ruokavalio-opastusta seuraavaksi kun kyseiseen kaveriin törmään.

Viimeksi muokattu:
Enpä ole ennen kuullut kenenkään tekevän ykkösmaksimia prässissä. :D Olisi ehkä kannattanut joku ainakin pyytää varmistamaan, voi olla muuten aika vaarallista, jos alle jää..

Enpä ole ennen kuullut kenenkään tekevän ykkösmaksimia prässissä. :D Olisi ehkä kannattanut joku ainakin pyytää varmistamaan, voi olla muuten aika vaarallista, jos alle jää..
Ai, taidan olla siis outolintu... no, eihän se kanssajuumppaaja sitä voinut tietää mitä siinä teen. Enkä tiedä, oliko siinä suurta vaaraakaan, liikkuvuuteni antaa kelkan kyllä tulla ihan alas tappiinsa saakka aiheuttamatta kiristyksiä tai kipuja, pääsen alta myös pois kun kelkka on alhaalla..
Anteeksi, en enää leiki prässissä.:oops:

Ai, taidan olla siis outolintu... no, eihän se kanssajuumppaaja sitä voinut tietää mitä siinä teen. Enkä tiedä, oliko siinä suurta vaaraakaan, liikkuvuuteni antaa kelkan kyllä tulla ihan alas tappiinsa saakka aiheuttamatta kiristyksiä tai kipuja, pääsen alta myös pois kun kelkka on alhaalla..
Anteeksi, en enää leiki prässissä.:oops:

Joo, ei kai siinä sitten mitään, jos sieltä alta kerran pääsee pois. :)

Kyllähän eniten potuttaa salilla muut treenaajat. Siksi pyrinkin käymään salilla ennen aamu 10 että saa rauhassa reenailla. Mutta jos joutuu menee päivällä tai illal salille niin kyllä ärsyttää jonotella ja päivystää että pääsee jollekkin laitteelle yms. Onneksi käsipainot on yleensä vapaana niin saa niillä korvata.

Kyllähän eniten potuttaa salilla muut treenaajat. Siksi pyrinkin käymään salilla ennen aamu 10 että saa rauhassa reenailla. Mutta jos joutuu menee päivällä tai illal salille niin kyllä ärsyttää jonotella ja päivystää että pääsee jollekkin laitteelle yms. Onneksi käsipainot on yleensä vapaana niin saa niillä korvata.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä :D Parasta on kun pääsee treenaamaan omassa rauhassa. Käyn yleensä meidän salilla klo 21-23 välillä ja aina saa olla suht rauhassa, muutama tuttu naama siellä yleensä näihin aikoihin vaan on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom