Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
niin vaan pamautan alas mennessä kaveria tangon toisella päällä kalloon. Onneksi ei kummallekaan käynyt mitenkään mutta ihmeissäni olen edelleen.

Toivottavasti kolautit tarpeeksi kovaa, että mustelma muistuttaa asiasta tarpeeksi pitkään ja pistää vähän ajattelemaan, onko oikeasti hyvä idea tunkea kallonsa tangon liikeradalle. Tuollainen silmät kiinni hortoilu aivan iholle, kun jollakulla on painoja niskassa/rinnalla/suorilla käsillä, on yksi vituttavimpia ja vaarallisimpia temppuja, mihin salilla törmää. Yksi tärkeimpiä syitä edellisen salin vaihtumiseen oli se, että mitään ei voinut tehdä pelkäämättä että joku zombie keksii puikkelehtia nostajan ja räkin välisestä raosta vaikka kesken valakyykkysarjan tai tulee kesken sarjan tekemään vatsoja kyykkytangon toisen pään alle. Onneksi nykyisellä salilla porukka on varustettu normaalisti toimivilla aivoilla että noita tilanteita ei ole tullut eteen puolessa vuodessa kuin pari hassua kertaa.

Uusi kaupunki ja uusi sali.. En tiedä kuvittelenko, mutta tuntuu että jokainen silmäpari tuijottaa ja tuomitsevat mielessää "uuden lihan"..

Tämä. Semi harhanen olo ku tuntuu et kyylätään ku lehmä uutta aitaa. Kai ne tottuu joskus. Onneks voi koettaa hävittää liiallista itsetietosuutta musiikkiin. Huono itseluottamus on perseestä, ei sitä muuten tuntis oloaan niin huonoks. Ko en mä ees oo.

Eniten ärsyttää kun squat rackkia käytetään johonkin ihan muuhun minkä voisi tehdä ihan hyvin ilman sitä häkkiä. Vituttaa kun on lämmitelly ja oottaa et pääse kyykkää ja sit joku tauno vetää hauiskääntöä siellä.

Ja lisäks tolla on joku megaluokan keuhkot-pihalle-influenssa-räkä-yskä, jota se levitti sit ympäri salia. Todella kusipäistä touhua tulla tartuttamaan muita IMO.
Odotin paskamyrskyä. Ihme kyllä ei vielä näkynyt. Aina kun olen itse kipeänä treenaamisesta valittanut niin muutama on vetänyt porot nokkaan.

Odotin paskamyrskyä. Ihme kyllä ei vielä näkynyt. Aina kun olen itse kipeänä treenaamisesta valittanut niin muutama on vetänyt porot nokkaan.

No tästäkin taitaa olla monta eri koulukuntaa. Kyllä mä itsekin olen flunssan jälkeen käynyt jumppaamassa kun on nokka vielä vähän vuotanut, mutta oon kyllä pitänyt sillon siitä hygieniasta huolta = niistänyt paperiin ja pessyt käsiä jne. Mutta tää yks köhi ja yski kaikki räät ensin käteen, sitten kuntopyörään, sitten kaikkiin muihin laitteisiin tai vaihtoehtoisesti sitten ryki menemään laittamatta edes kättä suun eteen. Eli aika etovaa.

Vähän ärsyttää joidenkin ihmisten asenne terveelliseen ruokavalioon. Aamulla ain duunissa juon smoothien ni muutama kerra tullu kommenttia: ''Ooks sää joku bodari?'' Hei cmon nyt.. :eek:

^ niin perus. Toinen on kun tuputetaan jotain hiilaripaskaa ja kieltäytyy. Reaktiona on yleensä että kyllä sulla on varaa syödä kun sulla ei oo ylimääräistä vyötäröllä. Ikään kuin pitäisi olla:D

^ niin perus. Toinen on kun tuputetaan jotain hiilaripaskaa ja kieltäytyy. Reaktiona on yleensä että kyllä sulla on varaa syödä kun sulla ei oo ylimääräistä vyötäröllä. Ikään kuin pitäisi olla:D
Tämä on niin paskaa. Työkaverit ja kaverit kyllä oppii ajan kanssa, ettei pakkislainen ole suurin herkkusuu. Mutta on niitä tilanteita, joissa on parempi herkutella mukana. Ei se yksi kakkupala tms. normaalin treenaajan maailmaa kaada.

Kyllähän sitä ny sillo tällö voi kohteliaisuudesta ottaa jonku munkin tai pullan vastaan :rolleyes: Huvittavaa / surullista nähdä aina lounastauolla ku porukka vetelee noita eineksiä ihan huolella naamariin. Loppupäivästä valitellaan sit ku väsyttää ja on nälkä :david:

Yksi hauska ikuinen ihmetyksen aihe on, miten voit aina syödä sitä samaa. Mä en edes aina syö samaa lounasta, eikä se ole klassinen kana ja riisi. Teen kuitenkin kerralla ruoat useaksi päiväksi ja kierrätän tavallisesti 2-3 eri lounasvaihtoehtoa. Välipalat ja muu ruokailu on kyllä 90 % sitä samaa arkipäivästä toiseen. Puuttuu se kuuluisa masterchef-tason makuaisti ja en ikinä syö pahoja ruokia, kun on mahdollisuus vaikuttaa. Jostain syystä toi kyllästyminen on erittäin harvinaista. Purkkitonnikala saattaa olla ainoita ruokia, joihin kyllästyin päivittäisellä käytöllä. Tosin söin sitä vuosia lisukkeineen.

Normaalia on tehdä joka päiväksi eri ruoka. Sitten mietitään, voiko ens viikolla tehdä makaronilaatikkoa, kun sitä oli viime viikolla.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
2-3 eri lounasvaihtoehtoa :D Eikö tuo oo sitä, että syö aina samaa? Minä ihmettelen sitä miksi ''bodarit'' ihmettelee sitä, että ''tavalliset'' ihmiset ihmettelee, että taas tuo jätkä syö tuota samaa paskaa ja varsinki jossain työpaikalla missä istutaan samassa paikassa saman kaverin vieressä ja se on kattonu sitä sun touhua kolme vuotta. Bodareilla on aina se sama ajatelma, jos joku ei bodari vittuilee sulle syömisestä, niin bodari vastaa tähän oisko se parempi, että vetäisin joka v-loppu kännit? Eli bodarilla ei ole muuta vaihtoehtoa tai sanotaanko himobodarilla, että joko syödään parasakaalia ja kanaa ja tottakai vaa'an kautta ja reenataan täysillä tai sitten ryypätään koko ajan :D

Näitä nyt on joka salilla, mut nykyisellä salilla erityisen paljon... Levypainot jätetään lojumaan ties minne ja usein myös tankoihin. Todella ärsyttävää kun ei tiedä onko missäkin joku treenaamassa ja sitten noihin lojuviin saattaa kompastella. Lisäks joku tampio jätti 50 kg levypainot prässiin. Jäi jalat treenaamatta tuolloin. Kerran salille joku pariskunta oli ottanut 4 kersaansa mukaan jotka sitten leikkivät penkillä, ylätaljalla ym yms ja toikkaroivat alla kun ite teki sarjoja.

Joo, tapahtuu joka salilla, mutten ikinä oo käyny missään jossa näin pahasti ois ollu salietiketti hakusessa.

Näitä nyt on joka salilla, mut nykyisellä salilla erityisen paljon... Levypainot jätetään lojumaan ties minne ja usein myös tankoihin. Todella ärsyttävää kun ei tiedä onko missäkin joku treenaamassa ja sitten noihin lojuviin saattaa kompastella. Lisäks joku tampio jätti 50 kg levypainot prässiin. Jäi jalat treenaamatta tuolloin. Kerran salille joku pariskunta oli ottanut 4 kersaansa mukaan jotka sitten leikkivät penkillä, ylätaljalla ym yms ja toikkaroivat alla kun ite teki sarjoja.

Joo, tapahtuu joka salilla, mutten ikinä oo käyny missään jossa näin pahasti ois ollu salietiketti hakusessa.

Tuo kuullostaa jo niin paskalta että vaihtaisin salia mahollisimman pian.

Se kuinka joillakin naisilla tuntuu jotenki olevan järkevä tilankäyttö hukassa. Ties mitä keppi/jalkaheilutuksia tehdään melkein salin sisääntulo oven edessä tai muuten vaan keskellä salia ahtaimmassa ja vilkkaimassa paikassa, kun tilaa on muuallakin. Saa oikeasti jo välillä varoa, ettei kopsahda.
Välillä tai oikeastaan aika usein pitää vaa oikeesti kyseenalaistaa joidenkin yksilöiden aivojen toimivuutta, kun ei tunnu olevan mitään käsitystä muusta maailmasta ja muiden huomioon ottamisesta.

Tuo kuullostaa jo niin paskalta että vaihtaisin salia mahollisimman pian.
Muuten tuo on hyvä sali, voi penkata ja mavetella kunnon painoilla eikä kukaa kato pahasti vaikka örisis rumannäköisenä ja haisis pahalle. Lisäks tonne on vaan puol kisaa matkaa. Seuraavalle järelliselle salille sit oiski 15 kilsaa, ei viitti ajella sinne asti...

Muuten tuo on hyvä sali, voi penkata ja mavetella kunnon painoilla eikä kukaa kato pahasti vaikka örisis rumannäköisenä ja haisis pahalle. Lisäks tonne on vaan puol kisaa matkaa. Seuraavalle järelliselle salille sit oiski 15 kilsaa, ei viitti ajella sinne asti...

No siinä tapauksessa :)

T-tanko soutulaitteen puuttuminen. Sellainen oli siellä aiemmin, mutta oli ilmeisesti liian tilaa vievä... Kaikkea muuta turhempaa sinne kuitenkin on tungettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom