Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Olkapää jotenkin venähti viikon urheiluhöntsäilyissä. Onneksi ei sentään levossa satu, mutta täytyy silti ottaa treeneissä rauhallisesti. Juuri oli hyvä putki päällä ja heti tulee tämmöinen ikävä vastoinkäyminen. Ei kiva :(

Linkkaa halvin mahollinen, mikä silti hintansa väärti? Vai onko noissa mitään olennaisia eroja edes?

https://www.motonet.fi/fi/tuote/531970/Elixir-putkirulla-45cm

Motonetistä ton vierestä vihree vastaava ei-Elixir vaan joku kiinamalli, 14,90€ tjsp ja on kova. Siinä käytännössä viemäriputken päällä liimattuna kova solumuovi. Eri puolilla erilaista kuvioi, kyllä lähtee kalvot auki... Alottelijan lienee parempi aloittaa jostain vaahtomuovipötköstä mallia Prisman vihree umpivaahtomuovia.

Siinäpä se juttu olikin kun minulle sanottiin vastaan, että kun teen etureisiä niin tälläinen pieni liikerata riittää. Siihen sitten totesin, että eihän se reisi pääse venymään missään vaiheessa täyteen mittaansa. Sitten mentiin jo vaikeaksi ja sama meno jatkui kun poistuin paikalta. Kun en ole mitään pt tutkintoa käynyt niin en sitten viitsinyt enempää alkaa luennoimaan.

Ryysis vituttaa kaikkein eniten. Tokana tulee tuijottavat ihmiset ja pelleilevät teinit.
Joskus vituttaa myös jos reenikaveri ei pääse et pitää mennä yksin, koska kivempi nostaa niit isoi rautoja kun olla hiirenloukussa säpis jossain penkissä :D

Ekasta ja tokasta pääsee kyl eroon kun miettii omaa reeniajankohtaa, mut ei silti huvittais käydä aina myöhään illal tai aikasin aamul. Usein vielä yöllä. :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kyllä tuolla salilla vituttaa kaikkein eniten juurikin ne penkkaajat, joilla ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Vanhat ukot ja nuoret pojan klopit joilla jokainen toisto näyttää jäävän rinnalle mutta pakolla koetetaan sitä seuraavaa vaikka ei rautoja tai varmistajaa olisikaan. Kyllä siinä oma penkkitreenikin kärsii kun joutuu sivusilmällä vilkuilemaan että ihmiset ei satuta itteään siinä vieressä. Pyytäisivät edes reippaasti varmistamaan jos aikovat tiukkaa sarjaa ottaa mutta kun ei. Sitten saa rynnätä kurkulta nostamaan tankoa pois juuri kun omaa sarjaa olisi alottamassa... Alkaapas se jo haluttamaan takaisin näille "old school" -saleille missä miehet ja naiset osaa penkata turvallisesti.

Ei varsinaisesti potuta mutta ihmetyttää ajattelemattomuus. Olin tekemässä etukyykkyä - onneksi vasta lämmittelypainoilla - kun vieressä olevalta punnerruspenkiltä ponnahtaa kaveri hakemaan kyykkyräkissä olevista tapeista painoja itselleen. Enhän minä tuollaiseen törppöilyyn ehdi varautua mitenkään ja niin vaan pamautan alas mennessä kaveria tangon toisella päällä kalloon. Onneksi ei kummallekaan käynyt mitenkään mutta ihmeissäni olen edelleen.

Uusi kaupunki ja uusi sali.. En tiedä kuvittelenko, mutta tuntuu että jokainen silmäpari tuijottaa ja tuomitsevat mielessää "uuden lihan".. Jotai hyvää lisättävä niin sain tosiaan viimeinki aikaseksi mennä salille, kun viimeinen viikko mennyt muutto stressin kanssa nukkuessa :)

Stalker. Taas tuttuun tapaansa n.30min mun perässä salille ja sitten sitä creepyä tuijottelua nurkkien takaa. Ja lisäks tolla on joku megaluokan keuhkot-pihalle-influenssa-räkä-yskä, jota se levitti sit ympäri salia. Todella kusipäistä touhua tulla tartuttamaan muita IMO. Tän lisäks pelottava jeesus-mummo teki jotain outoa manaaja-heilumisliikettä peck-deckin penkillä. Ja treenikään ei kulkenut. Sathanas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom