Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Sairastelu ja siitä johtuvat tauot. Tänään taas pääsen aloittamaan "nollasta", kun viime kuu meni sairasteluun. Tuntuu, että tämä homma ei koskaan etene mihinkään. Juuri kun tuntuu, että saan aikaan pieniä "gäinssejä", niin sitten iskee flunssa, tulee täysi treenitauko, paino tippuu, voimat katoavat, ja salille paluu on taas yhtä tuskaa. Sitten taas pari kuukautta treeniä ja koko ajan saa pelätä, että koska se seuraava sairaus iskee. Pään hakkaamista seinään.

Ja ennen kuin joku kysyy: ei, en treenaa sairaana tai toipilaana (googlaa "sydänlihastulehdus").

Nuuskat aivan ehdottomasti! Treenaan itse salilla, jossa käy myös paljon urheilijoita. Vaikka pojilla onkin hyvät harrastukset varsinkin jääkiekon merkeissä, en silti jaksa ymmärtää miksi niitä hiton pusseja pitää levitellä kaikkialle kuin siemeninä. Pahimmillani olen nähnyt, kun pari junnua on kilpaa heitellyt mällejä huulestaan seinään, saivat kyllä kuulla kunniansa..

Itseä kyllä vituttaa nuo paljain jaloin salilla olevat henkilöt, joita on yllättävän paljon. Onko se niin vaikeaa laittaa edes sukat jalkaan? Jotenkin se vain on mielestäni todella iljettävä tapa. Eilen vielä yksi tällainen sankari liikutteli lattialla olevaa käsipainoa siitä kahvaosasta paljaalla jalkapohjallaan. Itselle ei tulisi mieleenkään tehdä noin.

Itseä kyllä vituttaa nuo paljain jaloin salilla olevat henkilöt, joita on yllättävän paljon. Onko se niin vaikeaa laittaa edes sukat jalkaan? Jotenkin se vain on mielestäni todella iljettävä tapa. Eilen vielä yksi tällainen sankari liikutteli lattialla olevaa käsipainoa siitä kahvaosasta paljaalla jalkapohjallaan. Itselle ei tulisi mieleenkään tehdä noin.
Näin yhtäkkiä kuvittelis paljaiden jalkojen olevan puhtaammat kuin kengänpohjat. Jalat kuitenkin pestään lähes joka päivä.

Näin yhtäkkiä kuvittelis paljaiden jalkojen olevan puhtaammat kuin kengänpohjat. Jalat kuitenkin pestään lähes joka päivä.

Jalkapohjista kuitenkin jää hikeä ja ihosolukkoa ja ties mitä silsaa joka paikkaan. Ei sillä, etteikö kämmenistä lähtisi mitään, mutta käsiä kuitenkin pestään normaalisti useammankin kerran päivässä.

Mä hipsin joskus salilla paljain jaloin tai sukkasillani kun olen joogaan tai BodyBalanceen menossa, niillä tunneilla kun ollaan paljain jaloin muutenkin. Ja en oo ainoa. Tietty kengät on sitten aina, jos teen jotain muuta kun kevyttä venyttelyä tai keppijumppaa siinä ennen.

Mäkin ihmettelen, että mikä niissä paljaissa jaloissa on niin kamalaa? Esim. joogassa ja monissa voimistelulajeissa nimenomaan kuuluu olla paljain jaloin, jotta liikkeitä yleensäkin pystyy suorittamaan oikein. Ihmisten käsienpesutyylit huomioon ottaen (huljautetaan käsiä 2 sekuntia hanan alla ilman saippuaa, hyvä jos edes kuivataan) veikkaisin, että paljon enemmän paskabakteereja on useimpien täälläkin kirjoittelevien käsissä. Jos on kovasti ulkokengissä hautuneet jalat, nekin voi pestä ennen treeniä.

Jotkut reenaa ulkokengät jalassa ja jotkut käy sisäkengät jalas välillä pihalla vilvottelemas. Kyllä paljaat jalat on noitakin vaihtoehtoja hygieenisemmät

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Moikka iljettävä paljasjalkatreenaaja, mä tarjoan sulle treenikengät. Tuu hakee!
Moro, käytän kenkiä mutta en oo koskaan kokenu että paljaat jalat ois salilla niiden suurimpien "hygieniariskien" joukossa. Kuinka moni runkkaa tai kaivaa nenäänsä jaloilla? En halua ees kuvitella mitä ihmiset on käsissään pitäny ennen ku tarttuvat siihen käsipainoon mitä minäkin tuun myöhemmin päivällä käsittelemään. Kaikki ei varmasti pese käsiään joka kerta kun persettä vähän kutittaa. Sylkeä ja naamahikeä lentelee varmasti myös ympäriinsä, ja pesemättömät salikamppeet tai vaikka kertaalleen käytetyt sukat on mielestäni nekin saastaisempia kuin paljaat jalat. Minkä kokoset kengät muuten?

Moro, käytän kenkiä mutta en oo koskaan kokenu että paljaat jalat ois salilla niiden suurimpien "hygieniariskien" joukossa. Kuinka moni runkkaa tai kaivaa nenäänsä jaloilla? En halua ees kuvitella mitä ihmiset on käsissään pitäny ennen ku tarttuvat siihen käsipainoon mitä minäkin tuun myöhemmin päivällä käsittelemään. Kaikki ei varmasti pese käsiään joka kerta kun persettä vähän kutittaa. Sylkeä ja naamahikeä lentelee varmasti myös ympäriinsä, ja pesemättömät salikamppeet tai vaikka kertaalleen käytetyt sukat on mielestäni nekin saastaisempia kuin paljaat jalat. Minkä kokoset kengät muuten?

Ja siis jalkapohjien hieronta käsipainojen kahvoihin on ihan luonnollista?

Ja siis jalkapohjien hieronta käsipainojen kahvoihin on ihan luonnollista?
Enpä muista tuollaista väittäneeni. Itse kyllä saatan pitää kengänpohjia käsipainojen päällä sarjojen välillä, joten kai se ihan luonnollista on. Jos jostain syystä olen treenannut sukkasillaan niin pidän tietoisesti jalkani kaukana painojen kahvoista ihan hyvän tavan vuoksi. En pidä ihmeenä että joku epähuomiossa saattaisi sortua tähän syntiin paljainkin jaloin jos keskittyminen on jo seuraavassa sarjassa.

Pohjustetaan nyt juttua niin, että en ole ikinä treenannut paljain jaloin tai edes sukkasiltaan. Jatketaan sillä, että kuulostaa jollain tapaa neuroottiselta jos jotakuta häiritsee paljain jaloin treenaaminen noin paljon, että on melkein päivä pilalla. En mä osaa ajatella, että se vaikuttaisi muhun millään tavalla jos joku on siellä paljain jaloin tai jos vaikka räpläisikin niitä käsipainoja jaloillaan. Aivan sama mulle. En mä niitä painoja muutenkaan nuole.

Pohjustetaan nyt juttua niin, että en ole ikinä treenannut paljain jaloin tai edes sukkasiltaan. Jatketaan sillä, että kuulostaa jollain tapaa neuroottiselta jos jotakuta häiritsee paljain jaloin treenaaminen noin paljon, että on melkein päivä pilalla. En mä osaa ajatella, että se vaikuttaisi muhun millään tavalla jos joku on siellä paljain jaloin tai jos vaikka räpläisikin niitä käsipainoja jaloillaan. Aivan sama mulle. En mä niitä painoja muutenkaan nuole.

Älä koskaan sano ei koskaan.
Mistäpä sitä tietää minä päivänä huomaat vastustamattoman halun ohjaamana nuolevasi käsipainoja kuola leukaperistä valuen? Silloin harmittaa varmasti.
Jos aivan jokaista outoa asiaa salilla alkaisi ihmettelemään niin minun pitäisi lopettaa siellä käynti, joka ainoa kerta on jotain ihmeteltävää ja melko suurella varmuudella usein tarjoilen muille omalla toiminnalla ihmeteltävää.

Älä koskaan sano ei koskaan.
Mistäpä sitä tietää minä päivänä huomaat vastustamattoman halun ohjaamana nuolevasi käsipainoja kuola leukaperistä valuen? Silloin harmittaa varmasti.
Jos aivan jokaista outoa asiaa salilla alkaisi ihmettelemään niin minun pitäisi lopettaa siellä käynti, joka ainoa kerta on jotain ihmeteltävää ja melko suurella varmuudella usein tarjoilen muille omalla toiminnalla ihmeteltävää.
Mä vähän luulen, että jos näin käy, niin jalkahiki käsipainossa on ongelmista pienin. ;)

Ollut harjoituskausien välinen lepoviikko eli lenkkeilyä.
Mutta ihan perseestä. Jalat painaa ainakin tonnin.
Ei voisi vähempää kiinostaa.
No ensi viikolla alkaa taas perusvoimakausi, niin pääsee takas salille.

Muiden tekemiset tai olemiset ei yleisesti pahemmin ärsytä, mutta voi helvetti sitä hien hajua välillä. En puhu mistään treenivaatteisiin pinttyneen hien hajusta vaan ihan helvetinmoisesta deodorantin pettämisen (tai käyttämättömyyden) löyhkästä. Kyllähän tuon dödön pettämisen kanssa vahinkoja sattuu ja sen ymmärrän, mutta näitä tapauksia on viime aikoina vaan ollut ärsyttävän paljon. Yhden tyypin kohdalla tuntuu vieläpä olevan vakiona tämä odööri mukana.

Muiden tekemiset tai olemiset ei yleisesti pahemmin ärsytä, mutta voi helvetti sitä hien hajua välillä. En puhu mistään treenivaatteisiin pinttyneen hien hajusta vaan ihan helvetinmoisesta deodorantin pettämisen (tai käyttämättömyyden) löyhkästä. Kyllähän tuon dödön pettämisen kanssa vahinkoja sattuu ja sen ymmärrän, mutta näitä tapauksia on viime aikoina vaan ollut ärsyttävän paljon. Yhden tyypin kohdalla tuntuu vieläpä olevan vakiona tämä odööri mukana.
Siis ymmärsinkö nyt oikein? Sinua häiritsee se, että porukalla pettää dödö? Ja siitä syntyvä hien haju? Kuntosalilla?

Siis ymmärsinkö nyt oikein? Sinua häiritsee se, että porukalla pettää dödö? Ja siitä syntyvä hien haju? Kuntosalilla?
Kyllä toiset vain haisee aivan saatanan pahalle, sellainen viikon pesemätön röhnösika haju saa kelle tahansa pahan olon, tavallinen hienhaju on aivan eri asia ja itse en oikeastaan koskaan ole huomannut kenenkään varsinaisesti haisevan edes hielle salilla muutamaa kertaa lukuunottamaa ja silloinkaan he eivät haisseet hieltä vaan lemu oli jotain käsittämätöntä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom