Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Siis ymmärsinkö nyt oikein? Sinua häiritsee se, että porukalla pettää dödö? Ja siitä syntyvä hien haju? Kuntosalilla?
Ymmärsit. Mutta en ole aivan varma ymmärsitkö, mitä hajua tarkoitan. Itsellänikin on usein paita märkänä hiestä eikä minua sellainen tietenkään muissakaan haittaa. Normisettiä salilla. Hikihän sinänsä ei haise, mutta oletin ettei tätä tarvitsisi rautalangasta vääntää. Haju syntyy iholla olevien bakteerien hajottaessa hien yhdisteitä. Deodorantti tuoksujensa lisäksi tappaa näitä bakteereita ja pitää siten hajun kurissa.

Toisin kuin normihien hajun, johon nenä tottuu nopeasti, tämän löyhkän haistaa myös itsessään, kun sitä syntyy. Vaivaannuttava tilanne kun ko. lemu salilla leijailee jostakin. Vaivihkaa pitää nuuhkaista itseä kainalosta, että en kai se minä ole.

OK. Pelästyin jo, että salilla ei saisi normaalisti hikoilla ilman että joku suivaantuu. Mutta jos rehellisiä ollaan, niin en ole kyllä ikinä huomannut mitään sinappikaasua muistuttavaa ödööriä muilla salin asiakkailla. Toisaalta en ole käynyt vartavasten nuuhkimassakaan...

OK. Pelästyin jo, että salilla ei saisi normaalisti hikoilla ilman että joku suivaantuu. Mutta jos rehellisiä ollaan, niin en ole kyllä ikinä huomannut mitään sinappikaasua muistuttavaa ödööriä muilla salin asiakkailla. Toisaalta en ole käynyt vartavasten nuuhkimassakaan...
Ei tuota hajua tarvitse kovin läheltä mennä nuuhkimaan. Kantaa useiden metrien päähän ja pienemmän tilan täyttää kokonaan. Kokeilepa joskus jättää dödöt ja suihkut muutamaksi päiväksi niin tiedät, mistä puhun.

Kerran oli munkin salilla yksi mies, joka täytti ympäristönsä useamman metrin säteellä ihan uskomattomalla hien hajulla. Normaalisti en siellä ihmisistä haista yhtään mitään ja ilmastointi on tehokas, eli tämä yksi oli tosi poikkeuksellinen onneksi. Jatkuvasti ei pystyisi treenaamaan sellaisessa lemussa :D

vi***taa jo valmiiks tammikuun ruuhkat salilla kun plösöt on taas tehneet kuukauden mittasen uudenvuodenlupauksen. Siellä ne pyörii jaloissa kuvitellen että pääsevät kesäkuntoon sillä, että pyörivät crossilla sen 10 min ja heiluvat parit sarjat reiden koukistusta ja ojennusta, jonka jälkeen lähtevät kotiin pukkarin kautta jossa vedetään lärviin suklaapatukka ja puolikas sipsipussi. Koska hei, mähän just kuntoilin, voin syödä nää :woot: mutta onneksi helmikuu koittaa nopiaan ja rauha laskeutuu taas saleille. Tästä eteenpäin voi myös olla ylpeä niistä viidestä prosentista aloittaneita, jotka oikeasti jatkavat siellä käyntiä ja tekevät kaikkensa tavoitteidensa eteen :puntti:

Kyllähän salilla käydessä vituttaa milloin mikäkin mutta tänään tapahtui omalla kohdalla niin ärsyttävä tapaus että ihan pakko oli se tänne tulla kirjoittamaan.

Elikkä olin tänään katsonut mika nyyssölän uusimman spoken word jakson..etukäteisväsytys oli teemana fiilis oli katossa johtuen hyvästä videosta ja aivan suunnitelmani mukaisesta rinta treenistä joka kulki kuin hyvin rasvattu laakeri. Viimeiseksi liikkeeksi olin päättänyt ottaa vinopenkkiä smithissä penkki kohdilleen ja eka sarja kehiin...hyvin meni kunnes lähdin vesipisteelle tankkaamaan pulloani kun saavuin n.45 sek päästä laitteelle niin huomaan penkin ja treenikassini siirtyneen painot oli myös keretty pudottamaan pois...n.35-40v naisihminen oli kerennyt hivuttamaan jo itsensä tangon alle tekemään puolikasta pyllistyskyykkyä.

Kohteliaasti ilmoitin että anteeksi mutta minulla oli siinä sarja kesken johon rouva/neiti tokaisi että ei tässä kyllä ketään ollut! Johon vastasin että olihan siinä penkki...painot tangossa ja treenikassini penkin edessä! Vastaus oli että no tälläistä välillä nyt vaan sattuu!

Siinä vaiheessa verenpaine oli jo noussut aika korkealle ja olisi tehnyt mieli huutaa heitellä tavaroita yms. Mutta hillitsin itseni ja totesin vain että kyllä ennen ihmisillä oli sentään käytöstavat kunnossa ja että olkaa hyvä vaan ja jatkakaa jalkatreeniänne.

Olen käynyt salilla säännöllisen epäsäännöllisesti 90-luvulta asti ja ikinä ei ole vastaavaa tapahtunut

Joku keski-ikäinen mies lacosten pinkki pikeepaita päällä veteli kissanselkämavea. Eikä tässä vielä niinkään potutusta, vaan siinä kun kaveri sylki aina ennen sarjaa käsiin ja hieroi käsiä yhteen :/ Kiva siinä seuraavan mennä limaista tankoa käsittelemään.
Paljon jorinaa paljaista jaloista, mutta tämä jää lähes huomiotta? Mieluummin vaikka kaikki paljain jaloin hipelöimässä käsipainoja ja laitteidenkahvoja, kuin että yksi tällainen tapaus, hyi helvetti. Oksensin vähän suuhuni tätä lukiessa.

Paljon jorinaa paljaista jaloista, mutta tämä jää lähes huomiotta? Mieluummin vaikka kaikki paljain jaloin hipelöimässä käsipainoja ja laitteidenkahvoja, kuin että yksi tällainen tapaus, hyi helvetti. Oksensin vähän suuhuni tätä lukiessa.

Koriskentillä, niin sisä- kuin ulko-, näkee joskus (onneksi harvoin) jamppoja joilla on hauska tapa sylkeä kentälle. Sisällä funktiona potkia märkää länttiä ettei kengät luistaisi, ulkona puhdasta iljettävyyttä. Muistan yhden kiinalaisvaihtarin ilmeen kun se näki tämän tavan luultavasti ekan kerran.. aasialaismiehellä oli kerrankin silmät pyöreänä :eek:

...Kohteliaasti ilmoitin että anteeksi mutta minulla oli siinä sarja kesken johon rouva/neiti tokaisi että ei tässä kyllä ketään ollut! Johon vastasin että olihan siinä penkki...painot tangossa ja treenikassini penkin edessä! Vastaus oli että no tälläistä välillä nyt vaan sattuu!
...
Jotain kuoli sisälläni kun luin tämän... Tuossa tilanteessa inttämisellä ei saisi varmaan mitään aikaan, koska tämä toinen taho on varmasti omasta mielestään täysin oikeassa ja jo lähtökohtaisesti ylimielinen henkilö (logiikka: havaitse "tyhjä" paikka = kukaan ei käytä = voin ottaa käyttööni). Parasta olisi varmaan, jos saisi jonkun salin henkilökunnasta paikalle valistamaan salietiketin saloja.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kohteliaasti ilmoitin että anteeksi mutta minulla oli siinä sarja kesken johon rouva/neiti tokaisi että ei tässä kyllä ketään ollut! Johon vastasin että olihan siinä penkki...painot tangossa ja treenikassini penkin edessä! Vastaus oli että no tälläistä välillä nyt vaan sattuu!

Siinä vaiheessa verenpaine oli jo noussut aika korkealle ja olisi tehnyt mieli huutaa heitellä tavaroita yms. Mutta hillitsin itseni ja totesin vain että kyllä ennen ihmisillä oli sentään käytöstavat kunnossa ja että olkaa hyvä vaan ja jatkakaa jalkatreeniänne.

Olen käynyt salilla säännöllisen epäsäännöllisesti 90-luvulta asti ja ikinä ei ole vastaavaa tapahtunut

Oisit vaa siirtäny penkin takasi ja käyny jatkamaan omaa tekemistä. :cool:

Takareisi kramppas/venähti/jotakin salilla. :( Onko muilla kokemusta tällaisesta? Alkoi siis vaan yhtäkkiä kesken liikkeen sattua, ja sattui sen jälkeen jos yritti toistaa samaa liikettä ja venyttäessä. Levossa ei tunnu mitään ja kävely yms. normaali toiminta onnistuu. Voi #$×&€£¥ jos tästä tulee joku pidempiaikanen riesa.

Kuulostaa krampilta, revähdys tai repeämä on kipeä kävellessäkin ihan kunnolla - ainakin yleensä. Kylmää ja lepoa, ja kun akuuttivaihe on poissa, venytellään paljon tavallista enemmän. Liikevalikoimaa kannattaa katsella kriittisesti toipilasaikana. Kaikkea, mikä ei satu, voi tehdä.

Pelkkä kramppi hävinnee viikossa tai kahdessa, jos on perusteellisempi. Joku syy siihenkin on ja sitä kannattaa vähän miettiä, jos ei halua jatkuvia uusintoja. Uusinnat myös altistavat pahemmille vammoille.

Jotain kuoli sisälläni kun luin tämän... Tuossa tilanteessa inttämisellä ei saisi varmaan mitään aikaan, koska tämä toinen taho on varmasti omasta mielestään täysin oikeassa ja jo lähtökohtaisesti ylimielinen henkilö (logiikka: havaitse "tyhjä" paikka = kukaan ei käytä = voin ottaa käyttööni). Parasta olisi varmaan, jos saisi jonkun salin henkilökunnasta paikalle valistamaan salietiketin saloja.
En ole aiemmin henkilökunnalle mistään pikkujutuista ilmoittanut...mitä monet varmaan tekevät? Mutta tästä tapauksesta eilen kyllä mainitsin,tietysti pahoittelivat vaikka eihän se nyt heidän vika ollut ja lupasivat liimailla lisää salilla kävijöille sääntöjä.

Sehän näissä tilanteissa ärsyttää eniten kun sitten vasta myöhemmin keksii vaikka mitä hyviä sutkautuksia joita olisi voinut heittää. Ehkä jatkossa pitää olla tylympi sitten naisillekin...jos tempun olisi tehnyt mies niin varmasti olisin käyttäytynyt eri tavalla.

Eipä tollaisiin nyt elämä kaadu mutta kyllä se yhden hyvin menneen treenin osaa pilata ainakin fiiliksen osalta. Uskon että kaikenlainen urpoilu tulee vaan lisääntymään tämän fitnessbuumin myötä tai johan se on lisääntynytkin.

Kuulostaa krampilta, revähdys tai repeämä on kipeä kävellessäkin ihan kunnolla - ainakin yleensä. Kylmää ja lepoa, ja kun akuuttivaihe on poissa, venytellään paljon tavallista enemmän. Liikevalikoimaa kannattaa katsella kriittisesti toipilasaikana. Kaikkea, mikä ei satu, voi tehdä.

Pelkkä kramppi hävinnee viikossa tai kahdessa, jos on perusteellisempi. Joku syy siihenkin on ja sitä kannattaa vähän miettiä, jos ei halua jatkuvia uusintoja. Uusinnat myös altistavat pahemmille vammoille.
Okei, kiitos neuvoista. Tällä hetkellä ko. reisi tuntuu lähinnä kireältä, vähän samaan tapaan kuin domssit/ "normaali" random lihasjumi. Syytä en kyllä keksi, ellei epätavallinen liike (julle, en tee kovin usein) ois ollu syynä? Tai lihasten väsyminen jotekin liikaa???

Kyllähän salilla käydessä vituttaa milloin mikäkin mutta tänään tapahtui omalla kohdalla niin ärsyttävä tapaus että ihan pakko oli se tänne tulla kirjoittamaan.

Elikkä olin tänään katsonut mika nyyssölän uusimman spoken word jakson..etukäteisväsytys oli teemana fiilis oli katossa johtuen hyvästä videosta ja aivan suunnitelmani mukaisesta rinta treenistä joka kulki kuin hyvin rasvattu laakeri. Viimeiseksi liikkeeksi olin päättänyt ottaa vinopenkkiä smithissä penkki kohdilleen ja eka sarja kehiin...hyvin meni kunnes lähdin vesipisteelle tankkaamaan pulloani kun saavuin n.45 sek päästä laitteelle niin huomaan penkin ja treenikassini siirtyneen painot oli myös keretty pudottamaan pois...n.35-40v naisihminen oli kerennyt hivuttamaan jo itsensä tangon alle tekemään puolikasta pyllistyskyykkyä.

Itse sanon tämän tapaisissa tilanteissa, että minulla oli tässä hommat kesken, mutta voidaan tehdä yhdessä vuorotellen. Se joko jää tekemään vuorotellen, tai vaihtaa kokonaan laitetta, mutta saanpahan itse tehdä omat sarjat loppuun.

Täydellisessä maailmassa painot tangossa kertoisi että siinä on jollain sarja kesken.

Täydellisessä maailmassa painot tangossa kertoisi että siinä on jollain sarja kesken.

Jep, mutta sittenpä nykyään on näitäkin urpoja jotka jättävät painot tankoon ja häipyvät kotio. Sitten saa itse arvailla ja katsella ympärilleen, että onkohan joku tulossa jatkamaan. Tuossa toki toverilla oli treenikassi laitteen vieressä, sitä sentään harvemmin kukaan jälkeensä jättää. :D

Kerran itsekin tein vinopenkkiä smithissä ja menin sarjatauolla sanomaan jotain kaverilleni eri laitteen luoksi niin joku pirkko meni ja alkoi purkamaan painojani pois. Uskoi sentään sanaa ja lähti menemään kun kerroin, että on pari sarjaa vielä kesken.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom