Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Penkki kulki hienosti alussa, siitä sitten pystypunnerrukseen vapaalla tangolla ja sekin tuntui menevän suhtkoht hyvin.. Noo pistin 60kg ja tein 1x12, sen jälkeen 80kg jolla tein kolmosen, korotin sataan kiloon ja lähdin työntämään niin siihenhän se sitten jäi tutisemaan.. Ehkäpä vielä joskus sen saan työnnettyä :puntti:

Reidenkoukistajakoneessa, jossa maataan mahallaan, lipesi oikea jalka yläasennossa tyynyn takaa eikä vasuri tietenkään jaksanut edes laskea hallitusti painopakkaa. Siitä sit rytinällä alas ja hetken pelästyin, ettei vaan polvi yliojentunut. Vähän sattui siinä rytinässä nimittäin. Tässä nyt tuntia jälkeenpäin ei ainakaan enää tunnu mitään erikoista.

Reidenkoukistajakoneessa, jossa maataan mahallaan, lipesi oikea jalka yläasennossa tyynyn takaa eikä vasuri tietenkään jaksanut edes laskea hallitusti painopakkaa. Siitä sit rytinällä alas ja hetken pelästyin, ettei vaan polvi yliojentunut. Vähän sattui siinä rytinässä nimittäin. Tässä nyt tuntia jälkeenpäin ei ainakaan enää tunnu mitään erikoista.
Ja laiteharjottelua pidetään turvallisempana kuin vapaapainoja... :D

Ja laiteharjottelua pidetään turvallisempana kuin vapaapainoja... :D
No niinpä. Niin harvoin kuin laitteiden kanssa yhtään mitään teen. Nyt oli normaalia enemmän aikaa salihommiin ja ajattelin pitkästä aikaa kokeilla. Ehkä tää oli vinkki, että pitäis pysytellä tankojen parissa.

Viikon podin pientä kuumeetonta nuhatautia, jonka jälkeen pidin lepoa vielä kolme päivää.
No eilen sitten salille koittaan rauhaksiin treenaan, mutta ekan hiukan tiukemman sarjan jälkeen hirveä päänsärky. Ei muuta kuin kamat kasaan ja kotiin lepäämään.
Äsken uus yritys: Lämpät, kevyt sarja, kova sarja, päänsärky, kotiin.

Viikon podin pientä kuumeetonta nuhatautia, jonka jälkeen pidin lepoa vielä kolme päivää.
No eilen sitten salille koittaan rauhaksiin treenaan, mutta ekan hiukan tiukemman sarjan jälkeen hirveä päänsärky. Ei muuta kuin kamat kasaan ja kotiin lepäämään.
Äsken uus yritys: Lämpät, kevyt sarja, kova sarja, päänsärky, kotiin.
Wat..? Puoltoist viikkoo lepoo pikku nuhan takii.. Grow a pair..

Kyllähän se vähän tehoja vie jos pää on ihan tukossa ja ilma ei kulje nenän kautta ollenkaa. No ei siinä, Mikki Hiiri minä oonki.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mua rupes kyl eilen kyrsii ku salil oli yks tantta kipeenä. Röhis ja niiskutti ja köhi niin et kaikki laitteet varmaa sen räässä. Ekan kerran teki mieli sanoo aika töykeesti mut pidin suuni kiinni ja toivon salaa et se saa jonku jälkitaudin et oppii pysyy salilta pois kipeenä.. :)

Just ja just 18v täyttäneet ylimieliset jannut jotka päivisin notkuu rööki huulessa asemalla ja illalla/yöllä spedeilee salilla. Välillä ovat huudelleet jopa mullekkin kun olen tullut töistä ja mennyt näistä ohi.
Kehoituksista huolimatta vetelevät röökiä salin vessassa, jättävät vittuillakseen kiekot abauttiarallaa kaikkiin vehkeisiin,
nuuskapusseja piiloteltuna räkkeihin jne, gainomax purkkeja valumassa patterin väliin ja sitärataa. Ja salinomistaja ei tee asialle mitään sen kummempaa. Ovat kuulemma kuitenkin maksavia asiakkaita. Niinpä niin.

Täytyy kyl sanoo, etten tähän päiväänkään mennessä ymmärrä ihmisiä, jotka oikeesti hommaa jtn saikkua ja lepoa kaikesta, jonkun räkäsen kurkun/nenän takia(tai opportunismi mielessä toki ymmärrän ;) ). Tai sit mul on joko A) Tahdonvoimaa(tai a pair) enemmän ku useemmalla tai B) En oo ikinä ollu nii kovas ''nuhassa'', että se ois rajottanu millään tavalla mun tekemisiä. Onhan se siis vittumaista, jos nokka vuotaa ja kurkku veressä yms, mut mun talvi on täynnä tota JOKA VUOSI, eikä se fyysistä tekemistä rajoita millään lailla. En siis vittuile, enkä tuomitse/väitä yhtään mitään, mut omien kokemusten perusteella en vaan ikinä oo tätä ilmiöö ymmärtänyt. Kuumeet yms. nyt tietty erikseen, aika idiootti saa olla jos siinä tilassa jtn treenaa, tai vähintäänki tryhard. Ja tästä asiasta oon väitelly useamman henkilön kaa ihan lähiaikoina, eli siks edes osallistuin tähän keskusteluun ;D.

Saikulla oon ollut alle viis vuorokautta elämässäni. Toki työvuosiakin on vasta n.4, mutta silti. Eli en ole myöskään kipeä juuri koskaan. Tälläkään kertaa sairastelu ei rajoittanut muuta kuin salilla käynnin.

Pikku nuha on suhteellinen käsite, mutta mun tapauksessa se on riittävän kova ettei treenistä saisi kaikkea irti, jos sinne salille menisi. Ja todennäköisesti se olisi myös terveydelle haitallista.

Täytyy kyl sanoo, etten tähän päiväänkään mennessä ymmärrä ihmisiä, jotka oikeesti hommaa jtn saikkua ja lepoa kaikesta, jonkun räkäsen kurkun/nenän takia

En tiedä tiesitkö mutta ne taudit tarttuu :rolleyes: Itseäni ainakin sylettää kun ihmiset tulee kipeenä töihin tartuttamaan muita.

Se kun salilla tietty alue (yleensä se toiminnallinen) on kokonaan varattu jollekin pienryhmälle. Ja näitä pienryhmiä on ihan liian usein. Mur.
Samoin se ottaa päähän jos ja kun vessassa ja muuallakin on aina käsipaperi loppu. Pyyhi siinä sitten cardiolaitteita kun paperia siihen pyyhkimiseen ei ole. :mad:

Pitäiskö eristäytyä sit kevääseen asti :D? Oon vaan niin herkkä kylmälle, et menee automaattisesti. Kipeänä kipeänä eli kuumees yms. oon ehkä joka sadas vuosi.
Niin sinulla. Kaikilla noi ei toimi samalla tavalla. Joillain se kuume ei vaan nouse vaikka muuten olisi sänkypotilaana. Ei kuume ole ainut mittari.

Yleensä mulla kipeänä kuume nousee helposti 39 asteeseen, mutta eräskin flunssa oli helvetin ärsyttävä. Kuume ei noussut, niin uskoin olevani salikuntoinen. Salilla menikin ihan ok, mutta pari tuntia jälkeen mieletön päänsärky, kuume sahasi väliä 36 ja 38, eli vuorotellen vapinat ja hikoilut. Muutama päivä eteenpäin, niin olo oli ok, menin salille ja sama jysäri ja kuumeen sahailu uudestaan. Sittemmin olen koettanut uskoa kehon viestejä ja olla menemättä vaikka kuumemittari ei lämpöä näyttäisikään.

Ei nyt eniten potuta, mutta en tiedä mikä siinä on, että usein juuri kun pitäisi sarja aloittaa tai on sarja kesken, niin alkaa kutittaa eri paikoista. Menee keskittyminen aivan täysin ja näyttää kevyesti hölmöltä vääntelehtiä jotkut painot käsissä hinkatakseen kutituksen pois. Toinen on se, että juuri ennen sarjaa usein nieleminen tuntuu joltain suoritukselta. Yhtäkkiä lima suussa alkaa häiritä ja yrität nielemällä saada homman haltuun kun räkiäkkään sisätiloissa ei voi ja sitten se väkisinnieleskely tuntuu jotenkin niin epämiellyttävältä eikä onnistu ekalla nielaisulla.

Mäkään en pidä sitä minään sairastamisena, jos on nenä tukossa tai jotain yskänärsytystä. Kuumetta pitää olla, että ollaan kipeänä.

Eipäs kun syöpä, muuten mennään salille!!

Vittu mä en ymmärrä sitä, että jos joku sanoo olevansa kipeä, ja näin ollen jättää viisaana tulematta salille, niin joku alkaa pätemään " ei vittuu oot iha homo eihän sul oo ees kuumetta".

Jos siellä omaks iloks käydään ni onko sillä nyt mitään väliä mitä joku pitää rajana sairastamisessa tossa salilla käymisessä?

Ite oon oppinu parista kerrasta et jos on sellanen heikko olo flunssassa ilman kuumetta, ni sinne ei kannata mennä. Sen jälkeen saat olla viikon käymättä, vaikka muuten se olis ollu jo ohi siinä ajassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom