Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään vitutti kun en jotenki pysy kasassa hackia tehdessä. Etureidet jaksais mut keskivartalo tuntuu pettävän ja sitähän ei saa käydä varsinkaan näin selkävammasena :mad: tyydyin sit tekemään pitkiä pumppisarjoja tyhjällä kelkalla, sai sillainki etureidet tohjoksi mutta ärsyttää silti.

Tänään taas v*tutti salilla kun sitä vessanpönttöä ei voi vetästä. Varmaa joka viikko huomaa ku hakee pulloon vettä että pönttö vetämättä, siis p*rkele sitä hajua taas:yäk:

Tänään taas v*tutti salilla kun sitä vessanpönttöä ei voi vetästä. Varmaa joka viikko huomaa ku hakee pulloon vettä että pönttö vetämättä, siis p*rkele sitä hajua taas:yäk:

Voi olla että on jopa vedetty mut yksi veto ei riitä. Tuntuu olevan joidenkin pönttöjen erityisominaisuus (erityisesti jos on ns vettä säästävä malli). Ei sitä yleensä tule katsottua meneekö kaikki matsku vedon mukana.

Voi olla että on jopa vedetty mut yksi veto ei riitä. Tuntuu olevan joidenkin pönttöjen erityisominaisuus (erityisesti jos on ns vettä säästävä malli). Ei sitä yleensä tule katsottua meneekö kaikki matsku vedon mukana.

Joo niinhän se voipi olla, mutta pistää silti v*tuttaa aina kun haistaa aamusta ennen reeniä.

Ylimieliset jonnekepit, jotka halveksuen katselee muita treenaajia. Tarkotan tällä niitä lätsä väärinpäin, kuulokkeista hakkaa keekin kuka muu muka ja stringi paita päällä vetelee penkkimaksimeja 5 kertaa viikossa, huonolla tekniikalla eikä osaa käyttäytyä kuin normaalit ihmiset. Kaikki respekti aloitteleville nuorille treenaajille, mutta pitäkää muut myös mielessä.

Ylimieliset jonnekepit, jotka halveksuen katselee muita treenaajia. Tarkotan tällä niitä lätsä väärinpäin, kuulokkeista hakkaa keekin kuka muu muka ja stringi paita päällä vetelee penkkimaksimeja 5 kertaa viikossa, huonolla tekniikalla eikä osaa käyttäytyä kuin normaalit ihmiset. Kaikki respekti aloitteleville nuorille treenaajille, mutta pitäkää muut myös mielessä.
Tätä on tullut itsekkin katseltua, vaikka oon itekkin nuori kaveri niin joillain tuntuu olevan salietiketti ihan hukassa. Varataan useita laitteita, tehdään hauiskääntöä kyykkypaikalla, tai jopa vapaalla tangolla smithin juuressa. Kyllä näitä näyttää löytyvän joka lähtöön.

Enpä ole usein moisiin törmännyt, mutta viime viikolla pisti yksi teiniporukka ärsyttämään. Salilla oli tilaa niin häröily laitteilla ei sinänsä haitannut. Eivät ne tainneet tehdä juuri mitään sinä tuntina minkä itse salilla vietin. Tuon aikaa vain patsastelivat peilin edessä, tekivät pari hauiskääntöä, leikkivät tyynysotaa, tönivät nyrkkeilysäkkiä, peilailivat lisää, taas pari haukkaria, jne... Tuo nyt lähinnä huvitti, mutta se radion renkkaus... Mulle kelpaa melkein mikä vaan kanava, mutta Looppiin alkaa pää hajota ja eikö juurikin se pidä sieltä saada soimaan. Ja sitten volyymiä lisää ja lisää ja lisää...

Joku kävi välissä säätämässä pienemmälle, mutta teinit kävivät uudestaan laittamassa kovalle. Ja siis edelleenkin sen saatanan Loopin. Onneksi joku isompi salimörkö kävi niille murahtamassa, niin tajusivat lopettaa ja nopeasti sen jälkeen lähtivätkin.

Tätä on tullut itsekkin katseltua, vaikka oon itekkin nuori kaveri niin joillain tuntuu olevan salietiketti ihan hukassa. Varataan useita laitteita, tehdään hauiskääntöä kyykkypaikalla, tai jopa vapaalla tangolla smithin juuressa. Kyllä näitä näyttää löytyvän joka lähtöön.
Juu itsekkin vasta 22 mittarissa. Ja huvittavaahan se välillä on, mutta kun jääräpäisinä ei osaa ottaa opikseen. Joku käy vähän väliä ilmoittamassa käytöksestä niin hetki menee ja meno jatkuu. En muista itse käyttäytyväni samalla tavalla 16 kesäisenä.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Enpä ole usein moisiin törmännyt, mutta viime viikolla pisti yksi teiniporukka ärsyttämään. Salilla oli tilaa niin häröily laitteilla ei sinänsä haitannut. Eivät ne tainneet tehdä juuri mitään sinä tuntina minkä itse salilla vietin. Tuon aikaa vain patsastelivat peilin edessä, tekivät pari hauiskääntöä, leikkivät tyynysotaa, tönivät nyrkkeilysäkkiä, peilailivat lisää, taas pari haukkaria, jne... Tuo nyt lähinnä huvitti, mutta se radion renkkaus... Mulle kelpaa melkein mikä vaan kanava, mutta Looppiin alkaa pää hajota ja eikö juurikin se pidä sieltä saada soimaan. Ja sitten volyymiä lisää ja lisää ja lisää...

Joku kävi välissä säätämässä pienemmälle, mutta teinit kävivät uudestaan laittamassa kovalle. Ja siis edelleenkin sen saatanan Loopin. Onneksi joku isompi salimörkö kävi niille murahtamassa, niin tajusivat lopettaa ja nopeasti sen jälkeen lähtivätkin.
Joko nämä teiniporukat käyttäytyy joka puolella samalla tavalla, tai sitten me satuttiin samalle salille samaan aikaan, meinaan itse todistin täysin saman juurikin viime viikolla sillä erotuksella, että itse lähdin hiihtelemään pois salilta ennen teinilaumaa. Et sä sattumalta Turun seudulla vaikuta? :D

Joko nämä teiniporukat käyttäytyy joka puolella samalla tavalla, tai sitten me satuttiin samalle salille samaan aikaan, meinaan itse todistin täysin saman juurikin viime viikolla sillä erotuksella, että itse lähdin hiihtelemään pois salilta ennen teinilaumaa. Et sä sattumalta Turun seudulla vaikuta? :D

Ei kait kyseessä sali82? Itse en ole siellä pariin vuoteen käyny treenaa mutta kuullu paljon juttuja mitä siellä tapahtuu ja moni "kanta-asiakas" lähteny pois sieltä perseilyn takia.

Sitä pyykin määrää kun 2x päivässä käy salilla.

Tekniset materiaalit, kuivatus ja tuuletus niin ei tarvi olla koko ajan pyykkäämässä. Sukat ja kalsarit saa kyllä heittää pesuun joka kerran jälkeen, ja jos kahdesti päivässä käy niin tarvii varmaan kahdet kamat että ehtii kuivumaan ja tuulettumaan.

Turun seudulla hyvinkin. Kilosportissa käyn.

Edit: Jaa niin kyllähän mua muukin potuttaa. Flunssa puskee päälle. Pari päivää ollut flunssainen olo, mutta kuume ei ole noussut. Eilen kävin leikkimässä maastavetoa (kevyt viikko muutenkin menossa) ja tänään oli tarkoitus mennä pystypunnertamaan, mutta töistä tullessa olo vaan huononee. Tuntuu kuin olis pää täys räkää. Kuumetta ei kyllä näytä edelleenkään olevan, mutta jätin kuitenkin salin väliin. Huomenna uusi yritys.

Viimeksi muokattu:
Ei jumalauta, sitten me oltiin kuin oltiinkin samaan aikaan paikalla. Sama sali meinaan meikällä.
Veikkaan, että toi tyynysota oli paljastava osuus. Kaikki muu oli melko geneeristä teineilyä.

Mutta nyt tietty alan salilla pälyilemään ympärilleni, että kukas täällä voisi olla JankyG...

Mutta nyt tietty alan salilla pälyilemään ympärilleni, että kukas täällä voisi olla JankyG...
Haha, joo kyllä siihen pisteeseen ollaan tultu, että pakko ruveta stalkkailemaan salilla kuka on pakkikselta. Kovasti mietin keitä tämän pahamaineisen teiniporukan lisäksi oli silloin salilla, mutta en kyllä muista kirveelläkään. Sen voin sanoa, että mun nickname täällä ei liity mitenkään nimeeni tai mihinkään muuhunkaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom