Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Pahoitteluni, offtopic.

Potuttaa ihmiset ketkä kyylää salilla. Pitkästä aikaa oli tänään trikoot jalassa kyykkiessä
Kerrotko muuten vilpittömästi uteliaalle että mikä niissä trikoissa on niin maagista? Välillä näkee sitä jengiä trikoissa ja en vaa saa päähäni et miks niitä pidetään. Tyylin takia ei ainakaan, tai sitten olen vain ahdasmielinen. Vaikka trikoot vs verkkarit?

Pahoitteluni, offtopic.

Kerrotko muuten vilpittömästi uteliaalle että mikä niissä trikoissa on niin maagista? Välillä näkee sitä jengiä trikoissa ja en vaa saa päähäni et miks niitä pidetään. Tyylin takia ei ainakaan, tai sitten olen vain ahdasmielinen. Vaikka trikoot vs verkkarit?
Mun mielestä vaan älyttömän mukavat jalassa ja tänäänkin ennen salia istuin keinutuolissa trikoot jalassa noin 15min ku venailin lähtöä ja jalat tuntui jo sillon että vois samantien alkaa kyykkäämään. Kai se pieni kompressio sen tunteen tekee että jalat lämpee itsestään.

pitkästä aikaa oli tänään trikoot jalassa kyykkiessä ja yks vanhempi herra kyttäs koko treeninsä ajan, kaippa se aatteli että mikähän hinaaja toikin on.
Haha. :D

- - - Updated - - -

Pahoitteluni, offtopic.

Eilen treenasin trikoissa, tänään verkkareissa. Trikoot oli paljon paremmat ja mukavammat. Mua saa homotkin kyylätä, ei haittaa..

Hihih. Eilen oli varmaan joku valtakunnallinen paskathousussataiainakinpiereskelenjulkisestisalilla-päivä.

Suurena pieruhuumorin ystävänä, koin eilen suunnattomia vaikeuksia pitää pokkaa, kun siinä kaikessa rauhassa soutulaitteessa vetelin menemään, kun viereiseen soutulaitteeseen tuli arviolta +60-vuotias naisyksilö. Samaan aikaan toiselle puolelle selänojennustelineelle parkkeerasi suunnilleen samanikäinen ja saman sukupuolen edustaja. Tästä n. 5 sekuntia ja hajureseptorini havaitsivat vienon lehmänpaskan tuoksun. En tiedä kumpi daameista pukkasi tyhjät pois urheilusuorituksen aluksi, mutta sen tiedän, etten se ollut minä. Eikä siinä ihan välittömässä läheisyydessä muitakaan ollut.

Ihan luonnollinen asia, mutta silti nauratti kovasti.

- - - Updated - - -

Pröt.

Näin. Itse olen todistanut muinakin päivinä nimenomaan naaraiden piereskelevän ihan pokkana ääneen nuoresta vanhaan. Wut? Ei tajua. Ja sali ei ole mikään rekkalesbojen vessa vaan ihan hyvä sali ja naaratkin näyttävät ihan näyttäviltä. Mutta se paskominen! Mikä on, naiset!

Jeps, domssit lähtee treenaamalla uudestaan samoja lihaksia. Ei millään muulla.

Se on vaan sillon hankalaa kun tauon jälkeen alottaa kovalla kyykkytreenilla ja vielä viikon päästä käyttää kävelykeppiä paskalle istuakseen :D

Jalkatreeni iskee ehottomasti pahimmat domssit tauon jälkeen. Siinä kävellään sitten katkarapuna keskellä kaupunkia.

Pahoitteluni, offtopic.

Trikoot hengittää, joustaa enemmän kun ihminen taipuu ja (jos on hyvä malli) pysyy napakasti jalassa vaikka mitä tekisi. Verkkarit taas on liian kuumat ja ohuesta joustamattomasta kankaasta tehdyt "urheilu"housut rajottaa liikkuvuutta.

Trikoot hengittää, joustaa enemmän kun ihminen taipuu ja (jos on hyvä malli) pysyy napakasti jalassa vaikka mitä tekisi. Verkkarit taas on liian kuumat ja ohuesta joustamattomasta kankaasta tehdyt "urheilu"housut rajottaa liikkuvuutta.
Melkoinen kumiukko saa olla että College housut rajoittaa liikkuvuutta.

Itse en tajua myöskään collegehousuja, koska kuumuus ja hiki. Tank top ja shortsit ollut salilla sellaisen 18 vuoden ajan. Ajattelin vielä vetää ainakin toiset 18 vuotta samalla combolla. :lol2:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Prioriteettilista

Naisilla
1. perseen "ups vahinko" -esittely
2. kamelin varpaan "ups vahinko" -esittely
3. mukavuus

Miehillä
1. mukavuus
2. mahdollinen Tapolan tahallinen esittely

Tämän te halusitte kuulla ja minä sen faktana teille kerroin.

Mut mielummin kuuma ku kylmä, eikö..? :D Itel aina collarit jalas ja jalkapäivinä vielä usein pitkät kalsarit niiden alla, ku joutuu kymmenen minsaa kuitenki polkee/kävellä salille kylmässä.

Tank top ja shortsit ollut salilla sellaisen 18 vuoden ajan. Ajattelin vielä vetää ainakin toiset 18 vuotta samalla combolla. :lol2:

Kai sä peset ne välillä *badum tss*. Mutta sortsit on oikeasti parhaat urheiluhousut. Itsellä salilla päällä aina löysät korissortsit (joita puoliso viimeksi tänään kuvaili housuhameeksi). Hengittää, ei kiristä, ei paljasta liikaa ja helvetin tyylikkäät ;)

Shortsit aina paitsi vetopäivinä. Ei hierrä, ei kierrä ja on helppo pierrä. Kaveriksi löysä t-paita, jotta läski ei paista silmään. Approved.

Potuttaa ihmiset ketkä kyylää salilla. Pitkästä aikaa oli tänään trikoot jalassa kyykkiessä ja yks vanhempi herra kyttäs koko treeninsä ajan, kaippa se aatteli että mikähän hinaaja toikin on. Onneksi oli 2kk vauva ja vaimo messissä niin ei tuu väärin käsityksiä.

Entä jos mies oli vasta-alkaja ja katsoi sun treenaamista ottaakseen opikseen? Joskus olen itsekin syyllistynyt samaan mutta olen myös mennyt kysymään katseeni kohteelta neuvoja/infoa jostain hänen tekemästään liikkeestä jos liike on ollut jotenkin erilainen kuin mikään aiemmin näkemäni (olen aina myös saanut vastauksen ja treenaaja on informoinut mihin lihakseen hän on kohdistanut liikkeen).

Salilla haisi suoraan sanoen paska. En ymmärrä, oliko jollain tullut housuun vai unohtuiko pyyhkiminen vai mikä...
Toinen juttu, jalkatreeni menossa. Joku tulee kommentoimaan, että oletpas hiessä. Sanon joo, on kuuma. Tämä kaveri iskee silmää ja sanoo: ei se mitään, se on tosi seksikästä. Just. Naama punaisena irvistellessä tosi sexy olo. Siirryn salin toiselle puolelle. Jätkä tulee perässä. "ei sun tarvi pelätä mua oon tosi kiltti..." siinä vaiheessa alkoi jo ärsyttää, ja sanoin olevani lähdössä. "mäkin lähen nyt! Mennään samaa matkaa!" sanoin meneväni mielummin ihan itekseni, mutta kuinka ollakkaan salin ulkopuolella odotettiin. Yritin kävellä ohi kuin en olisi huomannutkaan, mutta tää tapaus juoksee mut kiinni. Jotenkin pääsin kaverista viimein eroon... Mistä näitä tulee?

Aika creepyltä kuulostaa. Heti tuli mieleen, että olikohan joku latinohurmuri kyseessä, mutta kaipa suomalaismiehistäkin löytyy noita. :)

Hah. Itseasiassa ei ollut ihan kantasuomalainen :D

Joo. Ei siis ollut mitenkään rasistiseksi tarkoitettu läppä multa, mutta esim. välimeren maissa toi kulttuuri naisten liehittelyn suhteen on vähän aggressiivisempi. ;)

Meidän salilla kävi joskus kanssa joku ilmeisesti italialainen jannu niin se saattoi ihan pokilla mennä tuijottamaan metrin päähän suu auki kun joku vähänkään paremmannäköinen nainen teki sarjaa.

Shortsit aina paitsi vetopäivinä. Ei hierrä, ei kierrä ja on helppo pierrä. Kaveriksi löysä t-paita, jotta läski ei paista silmään. Approved.

Jep, vetäessä shortsit on huonot, kun tanko ottaa reisiin kiinni. Housuja pitkin luistaa paljon paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom