Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Viime viikon maanantaina hetken tauon jälkeen tein jalat normaaliin tyyliin kuin taukoa ei olisi ollutkaan, ja oli meinaan kipeät. Pari päivää jopa aivan helkkarin tukossa.
Eilen oli taas vuorossa jalat ja edelleen vähän reiskat arkana, mutta eilisen treenin jälkeen ei tänään tunnu oikeastaan mitään.
Works like a charm.

Ammattikoulun salille eksyin, ni Kermaperse hienostelija muija, joka jaksoi inistä magnesium tahroistani salilla. ''vinku vonku byhyy ei tääl oo nyt kiva kiinteyttää narujani, ku magnesiumia lattialla''. Teki mieli sanoa: Vittu tää ei oo mikään cafeteria, vaan sali jonne uhraat sen tunnin päivästäsi treenaamiseen, etkä inise turhamaisuuttasi. Ehkä rasittavimpia ihmisiä ikinä salilla tällaset vinkujat. Onneks vakio salil käy vain asenteellista TREENAAVAA porukkaa, eikä jtn ikuisia prinsessoja. Se mankku kun nyt vaan sattuu mureneen jauhoksi lopulta, niin sillon en jaksa alkaa pinnisteleen parin tahran vuoks. GET OVER IT.
Kai muijalla oli uusimmat better bodiesin housut ja NY lippis pääs + Iphone 6 vilkku kädessä yli puolet treenistä?

Itse entisenä alkoholin suurkuluttajana kaveripiiri koostui lähinnä denoista ym enemän juovista ihmisistä. Nyt oon ite ollut pidemmän aikaa raittiina ja reenannut säännöllisesti nii nää "kaverit" halveksuu meikäläisen nykyistä elämäntyyliä :D kaipa se potuttaa, mutta pitää varmaan ettiä uus kaveriporukka :)

Ammattikoulun salille eksyin, ni Kermaperse hienostelija muija, joka jaksoi inistä magnesium tahroistani salilla. ''vinku vonku byhyy ei tääl oo nyt kiva kiinteyttää narujani, ku magnesiumia lattialla''. Teki mieli sanoa: Vittu tää ei oo mikään cafeteria, vaan sali jonne uhraat sen tunnin päivästäsi treenaamiseen, etkä inise turhamaisuuttasi. Ehkä rasittavimpia ihmisiä ikinä salilla tällaset vinkujat. Onneks vakio salil käy vain asenteellista TREENAAVAA porukkaa, eikä jtn ikuisia prinsessoja. Se mankku kun nyt vaan sattuu mureneen jauhoksi lopulta, niin sillon en jaksa alkaa pinnisteleen parin tahran vuoks. GET OVER IT.

Olisit sanonu sille muijalle että "HEI! mulla on melkein 1000 postia pakkotoistolla mä heittelen magnesiumia mihin mä haluan"

Ei omakohtainen, mutta

Vituttaa kun emäntä kertoi, että oli ollut näin poikkeuksellisesti iltasella salilla (käymme aamuisin) ja yllättäen oli tupa täynnä. Oli tekemässä vaakaprässissä takareisiä kun viereisessä olevassa smithissä 2 nuorta naista (ikäveikkaus n. 18-22) supisevat ja mulkoilevat minkä kerkeävät. Sitten kun on emäntä siitä lähtemässä pois niin tuijottavat ja nauraa hörähtävät. Pelkkä moisesta kuuleminen jo alkaa vituttamaan, voin vaan kuvitella toisen puolen fiilikset. Eikä todellakaan ole mikään sotanorsu tämä ks. daami.

Eipä kyllä ole mitenkään epätavallista tämmöinen naisten nokittelu, ainakaan mitä kuullut/lukenut/nähnyt. Mikä vittu siinä on, että (nuorilla) naisilla on niin kova tarve kritisoida ja arvostella samaisen sukupolven edustajia. Poikia ja miehiä (ainakin omasta puolestani puhuen) ei kiinnosta hevonvittuakaan miltä joku näyttää, missä rytkyissä reenaa, onko laiha tai läski.

Haistakaa vittu, kiitos ja näkemiin:piis:

Salilla haisi suoraan sanoen paska. En ymmärrä, oliko jollain tullut housuun vai unohtuiko pyyhkiminen vai mikä...
Toinen juttu, jalkatreeni menossa. Joku tulee kommentoimaan, että oletpas hiessä. Sanon joo, on kuuma. Tämä kaveri iskee silmää ja sanoo: ei se mitään, se on tosi seksikästä. Just. Naama punaisena irvistellessä tosi sexy olo. Siirryn salin toiselle puolelle. Jätkä tulee perässä. "ei sun tarvi pelätä mua oon tosi kiltti..." siinä vaiheessa alkoi jo ärsyttää, ja sanoin olevani lähdössä. "mäkin lähen nyt! Mennään samaa matkaa!" sanoin meneväni mielummin ihan itekseni, mutta kuinka ollakkaan salin ulkopuolella odotettiin. Yritin kävellä ohi kuin en olisi huomannutkaan, mutta tää tapaus juoksee mut kiinni. Jotenkin pääsin kaverista viimein eroon... Mistä näitä tulee?

Salilla haisi suoraan sanoen paska. En ymmärrä, oliko jollain tullut housuun vai unohtuiko pyyhkiminen vai mikä...
Toinen juttu, jalkatreeni menossa. Joku tulee kommentoimaan, että oletpas hiessä. Sanon joo, on kuuma. Tämä kaveri iskee silmää ja sanoo: ei se mitään, se on tosi seksikästä. Just. Naama punaisena irvistellessä tosi sexy olo. Siirryn salin toiselle puolelle. Jätkä tulee perässä. "ei sun tarvi pelätä mua oon tosi kiltti..." siinä vaiheessa alkoi jo ärsyttää, ja sanoin olevani lähdössä. "mäkin lähen nyt! Mennään samaa matkaa!" sanoin meneväni mielummin ihan itekseni, mutta kuinka ollakkaan salin ulkopuolella odotettiin. Yritin kävellä ohi kuin en olisi huomannutkaan, mutta tää tapaus juoksee mut kiinni. Jotenkin pääsin kaverista viimein eroon... Mistä näitä tulee?

omastakin mielestä hikinen ja kovaa treenaava nainen on sexy ;) oon kyllä lähinnä tyytynyt sivusilmällä vilkuilemaan, aika hämärältä tyypiltä kuulostaa tuollainen ahdistelu :D

Hihih. Eilen oli varmaan joku valtakunnallinen paskathousussataiainakinpiereskelenjulkisestisalilla-päivä.

Suurena pieruhuumorin ystävänä, koin eilen suunnattomia vaikeuksia pitää pokkaa, kun siinä kaikessa rauhassa soutulaitteessa vetelin menemään, kun viereiseen soutulaitteeseen tuli arviolta +60-vuotias naisyksilö. Samaan aikaan toiselle puolelle selänojennustelineelle parkkeerasi suunnilleen samanikäinen ja saman sukupuolen edustaja. Tästä n. 5 sekuntia ja hajureseptorini havaitsivat vienon lehmänpaskan tuoksun. En tiedä kumpi daameista pukkasi tyhjät pois urheilusuorituksen aluksi, mutta sen tiedän, etten se ollut minä. Eikä siinä ihan välittömässä läheisyydessä muitakaan ollut.

Ihan luonnollinen asia, mutta silti nauratti kovasti.

- - - Updated - - -

Pröt.

Ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta kun tänään kaikki potuttaa niin menköön. Mikä tämä salille rantautunut hupparivillitys on? Itsellä on niin kuuma, että höyry lentää korvista ja nuoria kavereita tulee salille paksut college-hupparit päällä. Ja ennen ku aletaan tekemään hauiskääntöjä niin vedetään se huppu päähän. Ja aina sarja jälkeen huppu vetästään taas selän puolelle. WTF?? Meneekö feng suit sekasin jos jää huppu laittamatta?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Nythän suurinta huutoa tuntuu olevan myös nää hihattomat hupparit! Ainakin omalla salilla nähnyt näitä niin gimmoilla kun äijilläkin. Ja siihen vielä lippis niin avot!

Itseäni potuttaa myös tänään vähän kaikki. Salilla oli mun stalkkeri ja kissanselkärunkkupenkkiä vääntävä haisuli, jotka molemmat häiritsi mun keskittymistä. Toinen tuijotuksellaan ja mun treenin apinoinnilla ja toinen hajullaan. Lisäksi se kun römpötelly menemään pitkin mukulakivikatuja koko päivän (viikon) niin tää mun vammanen selkä tykkää siitä vissiin vähän vitusti. Tuntuu taas reidessä ja pohkeessa asti kihelmöinti.

Ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta kun tänään kaikki potuttaa niin menköön. Mikä tämä salille rantautunut hupparivillitys on? Itsellä on niin kuuma, että höyry lentää korvista ja nuoria kavereita tulee salille paksut college-hupparit päällä. Ja ennen ku aletaan tekemään hauiskääntöjä niin vedetään se huppu päähän. Ja aina sarja jälkeen huppu vetästään taas selän puolelle. WTF??
Koska Kai Greene. En ole myöskään ikinä käsittänyt tuota huppu päässä treenaamista.

Jahas. Keskustelu varmaan pian kääntyy hihattomiin yleisesti ja vääntöä seuraavat kolme sivua.

Mä käytän lähes aina hihatonta paitaa tai jopa ns. stringer tank toppia. Sekin tuntuu olevan välillä liikaa hien erityksestä päätellen. Musta on kiva nähdä yläkropan kehitystä salin peileistä ja pysyä mahdollisimman hiettömänä. Ärsytänkö mä nyt kauheasti muita "posettelullani"? :)

Itselleni on siis ihan sama missä releissä kukin treenaa :D Jokainen taaplaa tyylillään. Oon vaan tän salipukeutumisen suhteen huomannut sen että mua katsotaan välillä kun halpaa makkaraa koska mulla _ei_ ole noita viimeisintä huutoa olevia releitä niskassa ja hikoilen kun pieni sika hihattomassa paidassa narujeni kanssa. Tyyliin "OH PLZ, MISSÄ SUN SIXDEUCEGAZOZGASPBETTERBODIES HUPPARIS ON NIIQ?!"

Kaiken kaikkiaan Murphyn laki -päivä. Aamusta lähtien kaikki perseelleen menny. Illalla piti rentoutua rintatreenin merkeissä ja.. Aika loppu kulkukortista. ..eikä kukaan ees tullu ulos että ois pummilla päässy. 'Tana ku ketuttaa.

vaimarit on kyl parhaita, kyykkäillessäkin tanko pysyy hyvin harteilla kun ottaa vähän ihoon kiinni. Penkkaaminenki tukevampaa :dance:

Ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta kun tänään kaikki potuttaa niin menköön. Mikä tämä salille rantautunut hupparivillitys on? Itsellä on niin kuuma, että höyry lentää korvista ja nuoria kavereita tulee salille paksut college-hupparit päällä. Ja ennen ku aletaan tekemään hauiskääntöjä niin vedetään se huppu päähän. Ja aina sarja jälkeen huppu vetästään taas selän puolelle. WTF?? Meneekö feng suit sekasin jos jää huppu laittamatta?

Nythän suurinta huutoa tuntuu olevan myös nää hihattomat hupparit! Ainakin omalla salilla nähnyt näitä niin gimmoilla kun äijilläkin. Ja siihen vielä lippis niin avot!

Koska Kai Greene. En ole myöskään ikinä käsittänyt tuota huppu päässä treenaamista.

Höhöh. Mulla on käytössä Dcoren hihaton huppari, yleensä n. kerran viikossa. Kyllähän siinä kieltämättä ittensä välillä dorkaks tuntee, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin ei kyllä paljoa kiinnosta. Käytän myös hihattomia muutenkin, huputtomia. Lisäksi käytän t-paitoja ja yhtä jumalauta Gasp-merkkistä pitkähihasta thermalia.

Penkkaamisessa erityisesti olen tykästyny tukun ilmais-t-paitaan, jossa on printti selässä. Pitää selän kivasti liimattuna penkkiin.

Vielä tarkemmin ajateltuna, en ole varmaan koskaan kiinnittänyt huomiota kenenkään miehen treenivaatteisiin. Naisten sensijaan kyllä. Täysin sattumalta olen peilin kautta joskus huomannut, kuinka hyvin istuvia trikoita joillakin yksilöillä saattaa olla.

Joo, eli tämän postauksen sinipunanen lanka tais olla se, että olen Herra 47.

Potuttaa ihmiset ketkä kyylää salilla. Pitkästä aikaa oli tänään trikoot jalassa kyykkiessä ja yks vanhempi herra kyttäs koko treeninsä ajan, kaippa se aatteli että mikähän hinaaja toikin on. Onneksi oli 2kk vauva ja vaimo messissä niin ei tuu väärin käsityksiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom