Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Joo. Ei siis ollut mitenkään rasistiseksi tarkoitettu läppä multa, mutta esim. välimeren maissa toi kulttuuri naisten liehittelyn suhteen on vähän aggressiivisempi. ;)

Meidän salilla kävi joskus kanssa joku ilmeisesti italialainen jannu niin se saattoi ihan pokilla mennä tuijottamaan metrin päähän suu auki kun joku vähänkään paremmannäköinen nainen teki sarjaa.

Jep, ei tullut mieleenkään mitenkään rasistisena, vaan ihan toteamuksena. Suomipojat on monesti vähän ujompia. :)

Melkoinen kumiukko saa olla että College housut rajoittaa liikkuvuutta.

Minä en pääse kyykkysarjan jälkeen enää syväkyykkyyn kollarit jalassa käärimättä ensin lahkeita. En ole isokokoinen. :(

Tuosta hupparin pitämistä tuli mieleen, että itselläni ainakaan jostain syystä ei tahdo lihakset pysyä lämpiminä salilla, jos ei ole hupparia. En ymmärrä kyllä yhtään mistä se johtuu, kun täällä kämpilläkin tulee 16-asteisessa huoneessa istuttua koneella pelkässä t-paidassa, eikä ole yhtään kylmä. Salilla sitten tulee kylmä sarjatauoilla ilman hupparia.

Ei nyt ihan 100% liity saliin mutta jaottelen usein salipäivät työtehtävien mukaan koska ei ole kiva että asukkaiden saunapäivänä jalat on puupökkelöt kun pitää olla kyykyssä jatkuvasti. Tämä päivä on aina keskivikkko ja olin eilen vapaalla joten päätin että etureisipäivä. Hack-kyykystä en meinannut enää päästä ylös viimeisellä toistolla ja tänään sen huomas heti aamusta jaloissa.

Tulin töihin "Juuh elikkäs saunapäivä onkin tänään kun eilen oli liikaa hulinaa"
.... tuskien työpäivä.

Sinänsä offtopic, että salilla käynnissä ei harmita mikään, mutta kun työkiireet ja yleinen kaaos ovat johtaneet usean kuukauden totaalitaukoon. Alkaa jo näkymään ja tuntumaan. Valona risukasassa on ehkä se, että ei paljoa ole aluksi tulospaineita kun maanantaina salille menen. Kuitenki nauravat mulle! :D :/

On niin isot epäkkäät ja pienet olkapäät että salikassi lipsuu jatkuvasti pois hartialta :face:

Itsellä samanlaista vikaa kaikkien laukkujen kanssa, omat hartiat mallia kaljapullo (tai sitten isot epäkkäät suhteessa olkapäihin) :)

Yhelle jäbälle intissä keksittiin hyvä nimi, "joulukuusi", ei tahtonut pysyä reppu kahdellakaan hihnalla selässä.

Niin ja jätkät... ei ne epäkkäät teillä niin isot ole ;)

Sormilukolla maastavetäminen saa kämmenet parhaimmillaan aika kipeiksi ja turvonneiksi. Tää on ärsyttävän tuntuista. Verta ei oo sentään pitkään aikaan tullut peukuista maastavedon vuoksi.

Nämä saatanan autistipissikset jotka vetää betterbodiesit ja sixdeucet päällekkäin ja puolet kehonpainosta koostuu meikeistä
Sitten istutaan vaakaprässissä ja pumpataan yhellä jalalla kolmesataa toistoo kymmenellä kilolla samaan aikaan kun otetaan saliselfietä ja päivitetään facebookkiin "tren hard"

Ei mulla muuta

Sekun ei ole muita salilla. Ei vaan jostain syystä saa aina niin hyvää treenifiilistä jos joutuu yksin tekemään, vaikka musa pauhaisi. Onneksi tätä tapahtuu varsin harvoin, lähinnä viikonloppuisin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Minä en pääse kyykkysarjan jälkeen enää syväkyykkyyn kollarit jalassa käärimättä ensin lahkeita.
Nyt kun täällä näistä treenihousuista on ollut puhetta, niin itellä potuttaa se että kaikissa löytämissäni mesh materiaalisissa housuissa lukee lahkeen kokoisella printillä GASP tai joku muu vastaava ns. bodimerkki. Niin kauan kuin GASP tms ei maksa mulle mainostamisesta, niin tuommoista housua en päälleni laita. Oisko kellään tietoa pienellä tekstillä olevista meshihousuista?

Alkaa nuo collegehousut olemaan kohta jo puhkikuluneet ja pääsen salikomediaketjuun kun paljastavat liikaa.

Nyt kun täällä näistä treenihousuista on ollut puhetta, niin itellä potuttaa se että kaikissa löytämissäni mesh materiaalisissa housuissa lukee lahkeen kokoisella printillä GASP tai joku muu vastaava ns. bodimerkki. Niin kauan kuin GASP tms ei maksa mulle mainostamisesta, niin tuommoista housua en päälleni laita. Oisko kellään tietoa pienellä tekstillä olevista meshihousuista?
Itsellä tommoset "Comfy mesh pant" (löytyy Googlella heti), ei toi logo kovin iso ole?

Tarkemmin mulla on tuon puodin oma edition, jossa sama Dcore logo mutta hyvin pieni niiden teksti myös.
Harmi ettei sitä enää löydy tuolta, oli meinaan vain 25€ kun vielä myivät. Tismalleen samat housut muuten.

Pitäs melkeen tilata yhdet lisää, nyt vain nuo yhdet housut ja yhdet shortsit joita sitten kierrätän.

Itsellä tommoset "Comfy mesh pant" (löytyy Googlella heti), ei toi logo kovin iso ole?

Tarkemmin mulla on tuon puodin oma edition, jossa sama Dcore logo mutta hyvin pieni niiden teksti myös.
Harmi ettei sitä enää löydy tuolta, oli meinaan vain 25€ kun vielä myivät. Tismalleen samat housut muuten.

Pitäs melkeen tilata yhdet lisää, nyt vain nuo yhdet housut ja yhdet shortsit joita sitten kierrätän.

Juu, näytti Heinosen Tommilla tuota mallia olevan ja katsoinkin että voisi olla sopivan pienellä tuo logo tuolla pohkeen päällä. Onko nuo hengittävät housut niin ettei sitten kaninkokoinen vaahtopallo munissa tarvi kyykkäillä? Ja kuinka väljät nuo on kokoonsa nähden kun tilaamaan joutuu niin ei ihan trikoomallisia eikä toisaalta hopparikamppeitakaan halua :)

Toiset mitkä näyttäis ihan hyviltä ja kohtuupienellä logolla varustetulta, löytyy googlesta MEN'S BODYBUILDING MESH PANTS, WHITE LINE hakusanalla mutta noita ei näytä suomesta saavan muutakuin keltaisella raidalla..

Joo itellä ni isot olkapäät, etten saa reppua pois harteilta. Myös niin pieni kulli ettei kortsu pysy päällä. Ja niin löysä perse, että paskakin tulee ulos.

Taas salin painot ihan löysällä. Alkaa vituttaa, kun ne leviää käsiin silkan laiskuuden takia.

Vanhukset, jotka tekee liikkeet niin väärin että ihan hirvittää mutta ei niitä uskalla mennä neuvomaan ku on äkäsiä ku pirut, tuhisee ja huokailee jos joutuvat odottelemaan hetken. Ja vitutti suorastaan yks mummo kun rupesi kyselee millä painoilla tein jalkaliikettä ja rupesi neuvomaan miten se pitää tehdä ja että voi vähentää painojakin, ite hän samalla teki reiden lähentäjiä varmaan millin liikeradalla :face:

Tulokset heikkenee vaikka paino nousee. Mitähän hittoa tämä nyt on? Olo muuten oikein hyvä ja alakertakin toimii. Treenikään ei ole mitenkään ylikovaa.

Onneks ens viikko on kevennystä..
edit: siis jos vaikka se keventely auttaisi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom