Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Itse luovutin Tikan Markun suosituksesta pohkeiden hinkkaamisen ja aloin ryyppämään...

Eikös pohkeet joudu työskentelemään päissään kävellessä enemmän kuin selvinpäin sinällään, kun pitää hakea tasapainoa enemmän jne. Lisäksi sama matka on ryyppäämisen jälkeen puolet pidempi, kun suoraan ei millään pääse ja välillä pitää oikein punnertaa, että maailma näyttää oikeanpäin olevan. Ja välillä tietenkin pitää nyrkkeillä. Koko kropan liikuntaa tuo ryyppääminen oikeastaan.
Lisäksi ryyppätessä saa paljon kaloreita pohkeiden kasvun ruokkimiseen.

Oma ailahtelevaisuus viime vuoden aikana. Ennen ei oo tullu pahemmin taukoja pidettyä ilman hyvää syytä, mut nyt tuntunu viime aikoin et viikon jaksaa iha 100 lasis, ja sit iskee apatia. Sit menee siin samal unirytmit päin vittua, ravinto puoli kärsii, ja mielialat sekä yleinen motivaatio ihan kateissa. Sit jos väkisin sattuu salille päästyä, ni treenit menee ihan päin vittua velttona ku hyytelö. Demoralisoivaa ja rasittavaa, mut itteä saa vaan syyttää :D. Oon ihan salee ensimmäinen miespuolinen henkilö, joka kärsii menkoista tai jtn ;D.

Joo ite syklittelen tota voimaa ja podausta, niin aina kummankin syklin loppupuolella alkaa meneen hermot aivan riekaleiksi :D varsinki jos on töitä samalla enemmä. Huomasin, että voimaillessa, kun pääsen sinne loppuvaiheeseen, niin jotenkin hermot helvetin kireellä. Nyt dietillä jättänyt kaikki pakkotoisto ym pois, niin tuntuu, että hermotkin säästyy paremmi.

Vasen ranne kipuilee ja tänään olisi käsipäivä. Saa nähdä että miten sitä iltasella pystyy. Ei kyllä tekisi mieli jättää välistäkään. Oikeassa jotain pientä tuntua mutta ei kunnolla kipua, mutta vasempaan sattuu työntävät liikkeet (esim. selkää tehdessä ja vetäviä ei tuntunut eilen missään). En oikein osaa paikallistaa onko menny dipissä, penkissä, vai hauiskäännössä tms. Aina välillä kipuillut tässä (vasta treenien jälkeen levossa) nyt kuukauden aikana, mutta tänään ekaa kertaa tuntuu että pystyyköhän sitä tekemään ainakaan mm. dippiä vai pitäiskö vaan nylkytellä volyymiä muilla liikkeillä. :face: Olen kyllä viimeaikoina koittanut entistä kovemmin tehdä suht raskailla painoilla monta käsiliikettä aivan failureen normaalia lyhemmillä sarjoilla, joten liekö siinä sitten kipeytynyt. Harmittaa jokatapauksessa. :wall:

Tiiä sitten että pitäiskö sitä hankkia rannesiteet jos vaikka auttais.

Vasen ranne kipuilee ja tänään olisi käsipäivä. Saa nähdä että miten sitä iltasella pystyy. Ei kyllä tekisi mieli jättää välistäkään. Oikeassa jotain pientä tuntua mutta ei kunnolla kipua, mutta vasempaan sattuu työntävät liikkeet (esim. selkää tehdessä ja vetäviä ei tuntunut eilen missään). En oikein osaa paikallistaa onko menny dipissä, penkissä, vai hauiskäännössä tms. Aina välillä kipuillut tässä (vasta treenien jälkeen levossa) nyt kuukauden aikana, mutta tänään ekaa kertaa tuntuu että pystyyköhän sitä tekemään ainakaan mm. dippiä vai pitäiskö vaan nylkytellä volyymiä muilla liikkeillä. :face: Olen kyllä viimeaikoina koittanut entistä kovemmin tehdä suht raskailla painoilla monta käsiliikettä aivan failureen normaalia lyhemmillä sarjoilla, joten liekö siinä sitten kipeytynyt. Harmittaa jokatapauksessa. :wall:

Itellä muljahti vipareissa ja samat vaivat oli. Rannesiteet auttaa, kun pitää kaikessa rasittavassa kuukauden päivät.

Kannattaa tarkkailla myös ranteiden asentoa ja kokeilla eri variaatioita. Mulla on ranteet kipuillu millon missäkin (esim. penkissä, valakyykyssä) mutta tyyliin tangon siirtäminen pikkasen kämmen-sormi-akselilla tai parin sentin muutokset oteleveydessä on usein auttanu.

Ei nyt tällä hetkellä mutta veli avautui kuinka Mikkelin Fressissä oli nyt avoimet ovet.
Mikkelissä avoimet ovet tarkoittaa nähtävästi sitä että kaikki ViliHermanni-Korianterit ja pissiliisat voivat tulla vapaasti makoilemaan sinne salille ja räkimään lattioille.

Sanoi että vähän pisti *tuttamaan mavettaessa kun Pentti-Sementti-Impotentti ja Liinu-Lissu-Tissi-Liina istuvat vieressä toisiaan nuollen ja kihisten.

Tarkennus: pennut eivät siis tulleet muuta kuin hengaamaan sinne salille ja, noh, jonneilemaan.

Mä en kamalasti jaksa ärsyyntyä toisten tekemisestä vaikka ne joskus hymyilyttääkin, mutta sellainen selvä töllöttäminen käy välillä vähän hermoille.

Olen huomannut että pääosin ne töllöttäjät on keski-ikän ylittäneitä tai sitten ihan jo senioreita. Tosi hienoa että ovat salille vaivautuneet, mutta jotenkin kiusallista vetää hiki tippuen ja irvistellen hapottavia treenejä samalla kun toinen heiluttelee reiden loitontajassa minimipainoja 5 cm liikeradalla ja selvästi kummastellen häpeilemättä tuijottaa sarjasta toiseen suoraan päin. No kai se on sitten kummallisen näköistä kun joku jaksaa kiusata itseään.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Persatin gripperi ei mene kiinni sitten millään, vaikka kuinka yrittäisi asetella kädet siihen isojen poikien videoneuvojen mukaan. Ja se on vain CoC #1, eli eipä ole vielä pahemmin puristusvoimaa eikä se näytä suht säännöllisestä treenaamisesta huolimatta kehittyvänkään.

Se kun vanhat fabut tulee juttelemaan jotain täysin turhaa salilla. Vaikka on kuulokkeet päässä niin tulee silti keskustelemaan säästä, uutisista tms. Yleensä vastailen kohteliaasti ja osallistun keskusteluun sarjojen välissä, mutta tänään alkoi todella vituttamaan. Muutenkin koko aamun oli sellainen fiilis, että haluaa olla vain yksin ja salilla haluaa treenata rauhassa.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/814-BlHGw3L._SL1500_.jpg Mul on itel tällanen ja tää on aivan perseestä. Mul on niin naisellisen lyhyet sormet, et alotus asennossa pitäis vääntää pelkillä sormenpäilä :face:. Molemmil käsil menee ihan ok, kuhan auttaa toisel kädel sen siihen kohtaa missä ei oo pelkillä sormenpäillä. Ihan kusetusta jos on lyhyet sormet ;D. Mites noi captains of crushit, onko noissa kätevämpi toi puristus kulma mielestänne?

Just tuollainen samanlainen markettigripperi löytyy multakin - ostin kokeeksi kun halvalla sai. CoC:tä on paljon mukavampi puristaa, tuossa halpisversiossa se etukahvan kaarevuus tuntuu oudolta. Samoin kuin se, että pikkurillini ei mahdu kunnolla siihen etukahvaan. Mutta kyllä noilla laatugrippereilläkin täytyy ensin auttaa toisella kädellä että saa hyvän alkuasennon. Pakkikseltakin löytyy oma laaja ketju Captains of Crusheihin ja muuhun otevoimailuun liittyen, sinne kirjoittelee sellaisia kavereita joilla on oikeasti sekä kokemusta että otevoimaa todella paljon.

Se kun vanhat fabut tulee juttelemaan jotain täysin turhaa salilla. Vaikka on kuulokkeet päässä niin tulee silti keskustelemaan säästä, uutisista tms. Yleensä vastailen kohteliaasti ja osallistun keskusteluun sarjojen välissä, mutta tänään alkoi todella vituttamaan. Muutenkin koko aamun oli sellainen fiilis, että haluaa olla vain yksin ja salilla haluaa treenata rauhassa.

Onko tämä jossain salilla edes mahdollista että joku tulisi juttelemaan? Itse en ole joutunut ikinä juttelemaan kenenkään kanssa, paitsi korkeintaan kysyn "teetkö vielä tässä" tms. Onkohan se vika naamassa vai missä, kun välillä melkein toivoisi että joku tulisi höpöttämään jotain turhuuksia. Saa tehdä aina treenit rauhassa.

Tänään potutti alfauros syndroomaa poteva seniori äijä, joka ennen jokaista sarjaa sylki käsiinsä ja hieroi niitä yhteen ennen kuin tarras kiinni ylätaljaan. Katteli mua siinä vieressä aina ennen sarjaa sellanen 'kato mä alan nyt tekee niin ku tosimiehet' ilme naamalla. Lähtiessäni näin vielä kun se leuanvetopaikalla suoritti samaa rituaalia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom