Sentään voit sanoo omistavas pohkeet
Ite lähinnä leijun polvenkorkeudella
Itse luovutin Tikan Markun suosituksesta pohkeiden hinkkaamisen ja aloin ryyppämään...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sentään voit sanoo omistavas pohkeet
Ite lähinnä leijun polvenkorkeudella
Itse luovutin Tikan Markun suosituksesta pohkeiden hinkkaamisen ja aloin ryyppämään...
Oma ailahtelevaisuus viime vuoden aikana. Ennen ei oo tullu pahemmin taukoja pidettyä ilman hyvää syytä, mut nyt tuntunu viime aikoin et viikon jaksaa iha 100 lasis, ja sit iskee apatia. Sit menee siin samal unirytmit päin vittua, ravinto puoli kärsii, ja mielialat sekä yleinen motivaatio ihan kateissa. Sit jos väkisin sattuu salille päästyä, ni treenit menee ihan päin vittua velttona ku hyytelö. Demoralisoivaa ja rasittavaa, mut itteä saa vaan syyttää :D. Oon ihan salee ensimmäinen miespuolinen henkilö, joka kärsii menkoista tai jtn ;D.
Vasen ranne kipuilee ja tänään olisi käsipäivä. Saa nähdä että miten sitä iltasella pystyy. Ei kyllä tekisi mieli jättää välistäkään. Oikeassa jotain pientä tuntua mutta ei kunnolla kipua, mutta vasempaan sattuu työntävät liikkeet (esim. selkää tehdessä ja vetäviä ei tuntunut eilen missään). En oikein osaa paikallistaa onko menny dipissä, penkissä, vai hauiskäännössä tms. Aina välillä kipuillut tässä (vasta treenien jälkeen levossa) nyt kuukauden aikana, mutta tänään ekaa kertaa tuntuu että pystyyköhän sitä tekemään ainakaan mm. dippiä vai pitäiskö vaan nylkytellä volyymiä muilla liikkeillä. :face: Olen kyllä viimeaikoina koittanut entistä kovemmin tehdä suht raskailla painoilla monta käsiliikettä aivan failureen normaalia lyhemmillä sarjoilla, joten liekö siinä sitten kipeytynyt. Harmittaa jokatapauksessa. :wall:
Tiiä sitten että pitäiskö sitä hankkia rannesiteet jos vaikka auttais.
Vasen ranne kipuilee ja tänään olisi käsipäivä. Saa nähdä että miten sitä iltasella pystyy. Ei kyllä tekisi mieli jättää välistäkään. Oikeassa jotain pientä tuntua mutta ei kunnolla kipua, mutta vasempaan sattuu työntävät liikkeet (esim. selkää tehdessä ja vetäviä ei tuntunut eilen missään). En oikein osaa paikallistaa onko menny dipissä, penkissä, vai hauiskäännössä tms. Aina välillä kipuillut tässä (vasta treenien jälkeen levossa) nyt kuukauden aikana, mutta tänään ekaa kertaa tuntuu että pystyyköhän sitä tekemään ainakaan mm. dippiä vai pitäiskö vaan nylkytellä volyymiä muilla liikkeillä. :face: Olen kyllä viimeaikoina koittanut entistä kovemmin tehdä suht raskailla painoilla monta käsiliikettä aivan failureen normaalia lyhemmillä sarjoilla, joten liekö siinä sitten kipeytynyt. Harmittaa jokatapauksessa. :wall:
Tiiä sitten että pitäiskö sitä hankkia rannesiteet jos vaikka auttais.
dumssit alaselässä... kaikkialla muualla ne on hyvä juttu mut tuolla vaikeuttaa liikaa liikkumista
Proteiinijuoman hölskytys..
http://ecx.images-amazon.com/images/I/814-BlHGw3L._SL1500_.jpg Mul on itel tällanen ja tää on aivan perseestä. Mul on niin naisellisen lyhyet sormet, et alotus asennossa pitäis vääntää pelkillä sormenpäilä :face:. Molemmil käsil menee ihan ok, kuhan auttaa toisel kädel sen siihen kohtaa missä ei oo pelkillä sormenpäillä. Ihan kusetusta jos on lyhyet sormet ;D. Mites noi captains of crushit, onko noissa kätevämpi toi puristus kulma mielestänne?
Se kun vanhat fabut tulee juttelemaan jotain täysin turhaa salilla. Vaikka on kuulokkeet päässä niin tulee silti keskustelemaan säästä, uutisista tms. Yleensä vastailen kohteliaasti ja osallistun keskusteluun sarjojen välissä, mutta tänään alkoi todella vituttamaan. Muutenkin koko aamun oli sellainen fiilis, että haluaa olla vain yksin ja salilla haluaa treenata rauhassa.