Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Tytöt, tytöt, viekää muualle nyt toi vaatekeskustelu.

Tänään potutti, tai oikeastaan kuvotti, salilla yks nuorehko jannu. Aina samat releet niskassa ja niistä paskaläiskistä päätellen tämä ei taida niitä juuri pestäkään, mistä päästäänkin itse asiaan; se haju.
Niin pistävä paskan/hien/kusen/minkälie-haju, että se jää kaikkiin laitteisiinkin kiinni ja leviää koko salille. Treenin jälkeen "puhtaat" releet vaan päälle käymättä suihkussa ja lähtee pois.
Yritä siinä nyt sitten huhkia kun meinaa oksu nousta kurkkuun. Herkkä? Maybe, mutta onhan toi nyt aika DISGUSTING.

Eipä siihen kovin isoja reisiä tarvita, että housujen osto muuttuu hankalaksi. Itselläni on reidet alle 60-senttiset vyötärön ollessa 80 sentin pinnassa. Täysin mahdotonta löytää farkkuja. Ja kun kaiken lisäksi tämä on vieläpä melko uusi ongelma, koska kuten sanoin, niin vielä muutama vuosi sitten sopivampia farkkuja oli helppo löytää.

Tuossa yhdessä minun aikaisemmassa viestissähän oli linkki Amazoniin, ja siellä kommenttiosiossa ihan englannin kielellä puhuivat tuosta asiasta. Ja löytyyhän tuosta sitä paitsi helpostikin juttua kun vain googlettaa: What is wrong with pants in America today? - Fat Days

Ylipäätään tästä asiasta vittuilun voisi lopettaa. Se, että itsellä ei ole tällaista ongelmaa, ei tarkoita sitä, ettei kenelläkään muullakaan voisi olla. Onko se hankala ymmärtää?

Yleensä t-paitoja ja huppareita löytyy sopivan kokoisia helposti. Huppareita löytyy kyllä liian pieniäkin, mutta ainakin toistaiseksi olen löytänyt myös riittävän ison mallin. Flanellipaitojen ja takkien löytäminen sitten onkin tuskaa, enkä ole edes iso. Takeissa yleensä ilmoitetaan rinnanympäryskin, ja erittäin harvinaista on nykypäivänä löytää 175-senttisten miesten takki, jonka rinnanympärys on enemmän kuin 90 senttiä. 90 senttiä on tosi vähän...

Mulla on reidet 64cm ja vyötärö 93cm eikä mulla ole minkäänlaisia ongelmia ostaa farkkuja. En mä käsitä teidän ongelmaa.

Miksi kukaan ei valita tiukoista paidoista?
Justhan mä valitin. Joustavat paidat ei ole mikään ongelma mutta joustamattomat on yleensä ongelma. Jos pituus on sopiva niin rintaa ja selkää kiristää ja parhaissa tapauksissä käsiä ei saa edes hihoihin.

Joillakin ei ole ongelmaa housujen kanssa ja joillakin on ja kyseessä on mittasuhteet. Ei mullakaan ole mitkään isot reidet, mutta pituuteen ja vyötäröön nähden ilmeisesti liian isot. Jos haluan vyötäröstä sopivat niin ne ei nouse polvia korkeammalle ja sit taas jos ostaa paskamahoille tehdyt niin ne menee jalkaan mutta niistä saa kiristää vyöllä ylimääräisen 20 senttiä pois. Vähän pidemmätkin on monesti vähän väljemmät mutta sekin on komeeta jos on vaikka polvista kulutettu niin mulla se kulutus tulee puoliväliin säärtä.

No tässä on nyt pikku dieetti menossa kun kasvatin talven aikana vähän kumpua. Voi mahdollisesti auttaa vähän farkkujen sopivuuteenkin kun siinä lähtee jaloistakin senttejä.

Vanhassa vara pahempi...?

Mua rupes kyllä aika tähtitieteellisesti potuttamaan joku aika sitten salilla: Olin juuri istunut ylätaljaan ja hain sopivaa asentoa siinä ja kuinka sitten satuinkin pitään siitä tangosta kii! Eipä aikaakaan kun siihen pölähtää semmonen 80-vuotias papparainen, joka alkaa ''neuvomaan'', että ''vedä sitä tankoa alaspäin tällä tavalla rintaan näin!'' Joo just, mää oonkin semmonen idiootti, jolle pitää automaattisesti alkaa selittään miten joku laite, jossa ei sit ole kuin yksi ylhäältä alaspäin kulkeva vaijeri, jonka päässä on tanko, toimii!! En halunnut sanoa pahasti tolle vaarille, mutta mielessäni kuitenkin kiehuin... PRKL!!

Mua rupes kyllä aika tähtitieteellisesti potuttamaan joku aika sitten salilla: Olin juuri istunut ylätaljaan ja hain sopivaa asentoa siinä ja kuinka sitten satuinkin pitään siitä tangosta kii! Eipä aikaakaan kun siihen pölähtää semmonen 80-vuotias papparainen, joka alkaa ''neuvomaan'', että ''vedä sitä tankoa alaspäin tällä tavalla rintaan näin!'' Joo just, mää oonkin semmonen idiootti, jolle pitää automaattisesti alkaa selittään miten joku laite, jossa ei sit ole kuin yksi ylhäältä alaspäin kulkeva vaijeri, jonka päässä on tanko, toimii!! En halunnut sanoa pahasti tolle vaarille, mutta mielessäni kuitenkin kiehuin... PRKL!!

Älä nyt kun toinen yritti olla ystävällinen :)

@Excalibur, jäitä hattuun, mites se menikään että:

"The biggest barrier to your gains is your Ego"

Viileä salikörmy ei ota tosta "tähtitieteellistä potutusta" vaan naurahtaen vaihtaa muutaman ystävällisen sanan papparaisen kanssa ja sitten supistaa raivolla latsit unohtaen koko tapauksen ikuisiksi ajoiksi.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tää vitun jatkuva dieettaaminen eikä siitä kumminkaan mitään tule, hommaan itselleni syömishäiriön tällä saatanan vatsalihasten jahtaamisella mutta ei siinä kesäkuntoon 2015.

Eiks sen reiden paksuuden pitänyt olla vähintään pituus - sata!? ;) Vähän pitää tohon kyllä treenata. Silti 169 senttisenä ja 68 senttisellä reidellä ei ihan joka farkut menekään päälle. Vyötärön tuumakoko on yleensä 34-36, jota pitää sitten vyöllä kiristää. Mutta ei toi ongelma ole pelkästään toi reisi-vyötärösuhde vaan kun noiden välissä on vielä se perse, jota notko selkä korostaa. Olen silti housut/farkut aina löytänyt, mutta ei voi mennä niin päin, että valitsisi ensin värin tai käsittelyn ja niistä poimisi koon vaan aina koon, mallin ja leikkausten ehdoilla.

Mulla on reidet 64cm ja vyötärö 93cm eikä mulla ole minkäänlaisia ongelmia ostaa farkkuja. En mä käsitä teidän ongelmaa.

Ei se farkkujen löytäminen vaikeeta ole joo, mutta harmittavan usein ne farkut jotka reisistä mahtuu on sitten ihan liian reiluja vyötäröstä!

T. Reidet 68cm ja vyötärö 87cm

Suomalaista ei neuvota ihan perusasioita mikä pitäisi jokaisen tietää.Juuri tästä syystä on salikomediaa tarjolla :)
Juuri näin, supo :) Juu ja siis, jos mulle tullaan huomauttaan tekniikkavirheestä sitten kun olen aloittanut tekeen liikettä niin otan sen kyllä vastaan ja voin jopa kiittääkin. Mut olis toi tyyppi voinut edes kysyy, että ''osaanko käyttää tota laitetta?'' Mutta salikomedia jatkui vielä tuosta, mistä kerroin: Jonkun ajan kuluttua siirryin tekeen alataljaa, niin eikö tää waari, juuri kun mulla on menossa raskas sarja, kumarru mun korvan juureen ja ala selittää, että: ''Tee sillai kun MINÄ teen! MINÄ teen pienillä painoilla pitkää sarjaa!'' RRRRGHH!! Noh, niinkuin Multipresser tossa mainitsi, kyllä tosta aika hyvät aggrot treeniin tuli... (Ja egolla ei ole tässä mitään tekemistä;))

Juuri näin, supo :) Juu ja siis, jos mulle tullaan huomauttaan tekniikkavirheestä sitten kun olen aloittanut tekeen liikettä niin otan sen kyllä vastaan ja voin jopa kiittääkin. Mut olis toi tyyppi voinut edes kysyy, että ''osaanko käyttää tota laitetta?'' Mutta salikomedia jatkui vielä tuosta, mistä kerroin: Jonkun ajan kuluttua siirryin tekeen alataljaa, niin eikö tää waari, juuri kun mulla on menossa raskas sarja, kumarru mun korvan juureen ja ala selittää, että: ''Tee sillai kun MINÄ teen! MINÄ teen pienillä painoilla pitkää sarjaa!'' RRRRGHH!! Noh, niinkuin Multipresser tossa mainitsi, kyllä tosta aika hyvät aggrot treeniin tuli... (Ja egolla ei ole tässä mitään tekemistä;))

On tuossa kyllä salikomedian ainekset kasassa :)

Useimmat vanhemmat jantterit (40+ vuotiaat) ovat ainakin omien kokemusten nojalla niitä paskimpia salilla kävijöitä. Ylivoimasesti surkeimmat tekniikat ja suurimmat egopainot oon nähny näillä. Kai siihen on linkitettynä joku statuskysymys ja pienimuotoinen katkeruus, kun nuoret sällit on voimakkaampia.

Kuulostaa aika potaskalta.Yli 40 ei voi enää reenata väärin koska paikat ei kestä :)Tekniikoita on niin monta kuin on reenaajia ja jos katsot videoita reenajista niin esim.vipareita tehdään lukemattomilla eri tavoilla ja silti nämä kaikki ovat lihaa täynnä.Hämmenys on kyllä ihan ymmärettävää koska isoja painoja liikuttava saa yleensä siihen kykenemättömiltå vähättelyä ja roina rapen maineen ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom