Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä siihen kovin isoja reisiä tarvita, että housujen osto muuttuu hankalaksi. Itselläni on reidet alle 60-senttiset vyötärön ollessa 80 sentin pinnassa. Täysin mahdotonta löytää farkkuja. Ja kun kaiken lisäksi tämä on vieläpä melko uusi ongelma, koska kuten sanoin, niin vielä muutama vuosi sitten sopivampia farkkuja oli helppo löytää.
Tuossa yhdessä minun aikaisemmassa viestissähän oli linkki Amazoniin, ja siellä kommenttiosiossa ihan englannin kielellä puhuivat tuosta asiasta. Ja löytyyhän tuosta sitä paitsi helpostikin juttua kun vain googlettaa: What is wrong with pants in America today? - Fat Days
Ylipäätään tästä asiasta vittuilun voisi lopettaa. Se, että itsellä ei ole tällaista ongelmaa, ei tarkoita sitä, ettei kenelläkään muullakaan voisi olla. Onko se hankala ymmärtää?
Yleensä t-paitoja ja huppareita löytyy sopivan kokoisia helposti. Huppareita löytyy kyllä liian pieniäkin, mutta ainakin toistaiseksi olen löytänyt myös riittävän ison mallin. Flanellipaitojen ja takkien löytäminen sitten onkin tuskaa, enkä ole edes iso. Takeissa yleensä ilmoitetaan rinnanympäryskin, ja erittäin harvinaista on nykypäivänä löytää 175-senttisten miesten takki, jonka rinnanympärys on enemmän kuin 90 senttiä. 90 senttiä on tosi vähän...
Justhan mä valitin. Joustavat paidat ei ole mikään ongelma mutta joustamattomat on yleensä ongelma. Jos pituus on sopiva niin rintaa ja selkää kiristää ja parhaissa tapauksissä käsiä ei saa edes hihoihin.Miksi kukaan ei valita tiukoista paidoista?
Mua rupes kyllä aika tähtitieteellisesti potuttamaan joku aika sitten salilla: Olin juuri istunut ylätaljaan ja hain sopivaa asentoa siinä ja kuinka sitten satuinkin pitään siitä tangosta kii! Eipä aikaakaan kun siihen pölähtää semmonen 80-vuotias papparainen, joka alkaa ''neuvomaan'', että ''vedä sitä tankoa alaspäin tällä tavalla rintaan näin!'' Joo just, mää oonkin semmonen idiootti, jolle pitää automaattisesti alkaa selittään miten joku laite, jossa ei sit ole kuin yksi ylhäältä alaspäin kulkeva vaijeri, jonka päässä on tanko, toimii!! En halunnut sanoa pahasti tolle vaarille, mutta mielessäni kuitenkin kiehuin... PRKL!!
Mulla on reidet 64cm ja vyötärö 93cm eikä mulla ole minkäänlaisia ongelmia ostaa farkkuja. En mä käsitä teidän ongelmaa.
Juuri näin, supoSuomalaista ei neuvota ihan perusasioita mikä pitäisi jokaisen tietää.Juuri tästä syystä on salikomediaa tarjolla![]()
Juuri näin, supoJuu ja siis, jos mulle tullaan huomauttaan tekniikkavirheestä sitten kun olen aloittanut tekeen liikettä niin otan sen kyllä vastaan ja voin jopa kiittääkin. Mut olis toi tyyppi voinut edes kysyy, että ''osaanko käyttää tota laitetta?'' Mutta salikomedia jatkui vielä tuosta, mistä kerroin: Jonkun ajan kuluttua siirryin tekeen alataljaa, niin eikö tää waari, juuri kun mulla on menossa raskas sarja, kumarru mun korvan juureen ja ala selittää, että: ''Tee sillai kun MINÄ teen! MINÄ teen pienillä painoilla pitkää sarjaa!'' RRRRGHH!! Noh, niinkuin Multipresser tossa mainitsi, kyllä tosta aika hyvät aggrot treeniin tuli... (Ja egolla ei ole tässä mitään tekemistä;))