Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meninpä sosiaalisen paineen vuoksi pitkästä aikaa naistensalille, jossa mulla on vielä pari viikkoa jäsenyyttä jäljellä, ja jos en olisi jo jättänyt irtisanomisilmotusta niin oisin tehnyt sen nyt.
Ensinnäkin paikka oli niin täyteen ammuttu, että vähän meidän jälkeen henkilökunta joutui käännyttämään porukkaa ovelta pois. Ei se sinänsä mua suuresti haitannut, kun suurin osa porukkaa oli jossain jumpassa ja kuntosalin puolellaki olevat laitteissa. Tein jonkinlaista mukaelmaa g6:sta. Eka ongelma oli kyykkypaikan puute, jota olen harmitellut ennenkin. Eipä mitään, tein sitten etukyykkyjä. Mutta: jokaisessa sarjassa siinä kohti kun aloin vähän väsyä, alkoi jalat luistaa lattiaa pitkin. :wtf: En ole tähän ennen niin kiinnittänyt huomiota, mutta eikö se nyt ole jo turvallisuusriski laittaa salille liukas parkettilattia???
Penkkipaikkaa tai mahdollisuutta tehdä kevennettyjä leuanvetoja ei tietenkään ollut, niin piti sitten soveltaa käsipainoilla ja ylätaljalla. Lisäksi välillä vähän pelotti kanssatreenaajat, jotka tuli esim kesken mun kyykkysarjan kävelemään ohi 2cm etäisyydeltä. Toisaalta ymmärrän heitä, kun tuolla on vapaapainoilla tekemiseen varattu ehkä 2 neliömetriä tilaa, joten jos ihmisiä on useampi, osa joutuu menemään minne sattuu laitteiden väliin mahtumaan.
Niin ja alkulämppääkään en saanut tehtyä hyppynarulla, kun katto on liian matalalla jotta narua voisi pyörittää. :face:

Huono treeni. Tai se kun illal on fiilis että ei huvittas aamul treenata, tsempaten ittesä puntille ja ei vaan kulje. Sitö tekee kun kone mut tuntuu että ei se tunnu niinku pitäis.:curs:

Käsipainotornit! En jaksanut kumartua poimimaan kympin kässäreitä lattian rajasta, joten jouduin tekemään 12,5kg painoilla jotka mukavasti napattavissa seisomakorkeudelta.

Ai niin, ja meinasin postata tämän valituksenikin suoraan salilta kännykälläni, mutta en kehdannut, koska joku niistä kolmesta muusta salilla olijasta, jotka olivat 1000 neliön hallin toisella puolella, olisi kuitenkin pahoittanut mielensä.

Meninpä sosiaalisen paineen vuoksi pitkästä aikaa naistensalille, jossa mulla on vielä pari viikkoa jäsenyyttä jäljellä, ja jos en olisi jo jättänyt irtisanomisilmotusta niin oisin tehnyt sen nyt.
Ensinnäkin paikka oli niin täyteen ammuttu, että vähän meidän jälkeen henkilökunta joutui käännyttämään porukkaa ovelta pois. Ei se sinänsä mua suuresti haitannut, kun suurin osa porukkaa oli jossain jumpassa ja kuntosalin puolellaki olevat laitteissa. Tein jonkinlaista mukaelmaa g6:sta. Eka ongelma oli kyykkypaikan puute, jota olen harmitellut ennenkin. Eipä mitään, tein sitten etukyykkyjä. Mutta: jokaisessa sarjassa siinä kohti kun aloin vähän väsyä, alkoi jalat luistaa lattiaa pitkin. :wtf: En ole tähän ennen niin kiinnittänyt huomiota, mutta eikö se nyt ole jo turvallisuusriski laittaa salille liukas parkettilattia???
Penkkipaikkaa tai mahdollisuutta tehdä kevennettyjä leuanvetoja ei tietenkään ollut, niin piti sitten soveltaa käsipainoilla ja ylätaljalla. Lisäksi välillä vähän pelotti kanssatreenaajat, jotka tuli esim kesken mun kyykkysarjan kävelemään ohi 2cm etäisyydeltä. Toisaalta ymmärrän heitä, kun tuolla on vapaapainoilla tekemiseen varattu ehkä 2 neliömetriä tilaa, joten jos ihmisiä on useampi, osa joutuu menemään minne sattuu laitteiden väliin mahtumaan.
Niin ja alkulämppääkään en saanut tehtyä hyppynarulla, kun katto on liian matalalla jotta narua voisi pyörittää. :face:

Naisten salien pienuushan johtuu ihan siitä, että tällä yritetään jäljitellä keittiötä joka on naisten luonnollinen elinympäristö.
Kun välineet on "kivasti muutaman askeleen päässä", tuntee naiset olonsa kotoisaksi sekä turvalliseksi eikä naiset pääse kokemaan tilanteesta ylimääräistä stressiä. Näin ollen myös häiriökäyttäytymisen riski on pienempi.

En halua vittuilla, mutta mä en oo ikinä ymmärtänyt, miksi salilla pitäis puhua puhelimeen? Oon aina itse tykännyt puhua jossain intiimimmässä paikassa eli jos oon salilla, ostarilla, julkisissa tms. missä on paljon ihmisiä ympärillä, niin yleensä laitan viestin, että soitan kohta tms ja soitan, kun oon esim. kotona, autossa tms hiljaisemmassa paikassa. Enkä usko, että salilla tai muuallakaan ympäröiviä ihmisiä kiinnostaa, mitä keskustelen puhelimessa ja kun se puhelu joissain määrin häiritsee kaikkia muitakin.
Sitten kun (huom. ei jos) mulla on oma sali, siellä on tasan tarkkaan kännykkään puhuminen treenialueella kielletty. :mad:

Mä taas en ymmärrä miks joku EI vastais puhelimeen, jos semmoinen sattuu olemaan mukana salilla. Eikö kännykän etuja ole nimenomaan se, että voit soittaa ja vastaanottaa puheluja lähes missä vain, esimerkiksi salilla?

Mä taas en ymmärrä miks joku EI vastais puhelimeen, jos semmoinen sattuu olemaan mukana salilla. Eikö kännykän etuja ole nimenomaan se, että voit soittaa ja vastaanottaa puheluja lähes missä vain, esimerkiksi salilla?

No nää nyt on tällaisia betamiesten itkuja. Toiset tekee mitä haluaa ja toiset itkee vieressä pahoittaen mieltään.

Vaikea kyllä keksiä, mitä puhelimeen vastaaminen häiritsee salilla, jossa on muutenkin mekkalaa painojen, musiikin ja ihmisten puheen muodossa. Korrektia on varmaan mennä johonkin sivummalle puhumaan, mutta noin muuten en näe mitään estettä. Siellähän on valtaosalla napitkin korvissa, ettei varmaan edes kuulla mitään muuta kuin omat rokit :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Se nyt riippuu melko paljon mitä vastaat puhelimeen ja millä äänen volyymilla. Ei sellaiset joo, joo, kyllä, moimoi puhelut hiljaisella äänellä varmaankaan haittaa ketään, mutta sitten kun kaikki salilla olijat kuulevat kuinka joku on pannut sitä ja sitä ja kuinka kännissä oltiin viime viikolla ja vieläkin on krapula alkaa hieman vituttamaan.

Kun kaikki eivät kummiskaan käy Utin kanssa Kossin huumetrance saleilla niin hyvä kun omassa päässä lasketut toistot eivät kuulu :D

Se nyt riippuu melko paljon mitä vastaat puhelimeen ja millä äänen volyymilla. Ei sellaiset joo, joo, kyllä, moimoi puhelut hiljaisella äänellä varmaankaan haittaa ketään, mutta sitten kun kaikki salilla olijat kuulevat kuinka joku on pannut sitä ja sitä ja kuinka kännissä oltiin viime viikolla ja vieläkin on krapula...

Just tätä tyyppiä nämä salilla luuriinsa kailottavat yleensä edustaa. :wall:

Näin tässä taannoin giant settien välissä sellaista unta, että taloudessamme oli vain yksi puhelin, joka oli, uskokaa tai älkää, piuhalla eteisen seinässä kiinni! Havahduttuani painajaisesta olin niin järkyttynyt, että oli pakko ennen palautusjuoman ravistelua soittaa puhelinmuistio läpi ja purkaa lähimmäisille ahdistustani.

Sitten kun (huom. ei jos) mulla on oma sali, siellä on tasan tarkkaan kännykkään puhuminen treenialueella kielletty. :mad:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miks se "Tamagotchi" pitää olla edes mukana treeneissä?! Tuskin sen treenin aikana niin kova eron tuska ja ikävä tule. :face:
Oma luuri jää odottamaan kiltisti pukkariin joka kerta ja äänettömänä.

Vituttaa törkeästi penkkaan enemmän kuin kyykkään. No joo vaikuttaa tohon lonkan kipuilu jos tullut pari pitkää taukoa kyykkäilyyn mutta kumminkin.
Mulla ainakin on lähes aina puhelin taskussa salilla ja spotifysta saatan vaihtaa biisiä sarjatauolla. Ja tällä hetkellä jopa neuroottisesti vahtaan vähän väliä puhelinta että täytyykö lähteä synnyttämään.

Olen käynyt ainakin jo kolme kertaa punttisalilla tänä vuonna ja olen edelleen LIHAVA ja huonokuntoinen :(

Täytyy sanoa että aika hyvin tuli tänä talvena väistettyä tuo tammikuun saliruuhka; töissä pohjoisen turistikeskuksessa, jossa tammikuussa ei ole ketään. Salit siis tyhjät, muutamaa paikallista lukuunottamatta. Ja työntekijälle salit vielä ilmaisia!

Okei, sori TML...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom