Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Jos joku nyt toisten treenitaukoaktiviteeteista pahottaa mielensä, niin se on heidän oma ongelmansa. Jos on niin huono itsetunto, että on vapaa-ajan harrastuksen lepotauolla pakko esittää tekevänsä jotain tähellistä, niin aika mennä psykologille.
Moni tosissaan treenaava bodari fleksailee sarjojen välissä. Ei välttämättä ihan Pakulskin tyyliin, mutta kuitenkin sillä tavalla, että lihakseen pakkautuu lisää verta. Kannattaa kokeilla. Tappavan tehokasta esim. rintatreenin yhteydessä. Myös ojentajien pumpin saa ihan uusiin ulottuvuuksiin, kun rutistelee sarjatauoilla vähän yliojennuksen puolelle.

Tässä vielä näyte Pakulskin huonosta itsetunnosta:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moni tosissaan treenaava bodari fleksailee sarjojen välissä. Ei välttämättä ihan Pakulskin tyyliin, mutta kuitenkin sillä tavalla, että lihakseen pakkautuu lisää verta. Kannattaa kokeilla. Tappavan tehokasta esim. rintatreenin yhteydessä. Myös ojentajien pumpin saa ihan uusiin ulottuvuuksiin, kun rutistelee sarjatauoilla vähän yliojennuksen puolelle.

Tässä vielä näyte Pakulskin huonosta itsetunnosta:

Enpä taida voimatreenin välissä alkaa tekemään. Pumppi vaan huonontaa mun suoritusta.

Ps. väärinymmärtämisen jalo taito. Kyllä sä tiedät mitä mä tarkoitin.

Pss. Oli ihan paska penkkitreeni. En saanu edes 130 yhtä kertaa ylös. Aivan karmea ponnistuspäänsärky.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt ku on ollu keskustelua 3 sivua kännykästä ni poristaanko taas vaihteeksi piposta sisällä ja sen jälkeen voitas nostaa pöydälle taas kyykkyräkissä hauiksen veivaus.
Itelläki meinaa olla samoja ongelmia ku Powerhousulla, itseasiassa ollu aina, mutta mulla taas takareidet jaksaa paremmin entä etureidet, ne menee helv*tin helposti
hirveeseen pumppiin ja sen jälkeen ei meinaa tulla tekemisestä mitään.

Aina sama ralli ja et itse tee asian eteen mitään muuta kuin itket täällä? Niinkin yksinkertainen asia kuin että vaihtaisit sen oman penkkipäiväsi maanantailta pois niin välttyisit tuolta ongelmalta.

No ohhoh kommentti oli tullu ja menny iha ohi korvien... Mutta nytpä vastaanki että ketjun kysymys kuului ''Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?'' Näinollen vastasin kysymykseen. Ja mielestäni sun ei kannata niitä gaspin shortseja repiä tämmösen takia;).

Mikä ihmeen pyhälehmä toi kännykkä on joillekkin. Itse ainakin räplään puhelinta melkein jokaisen sarjan tauolla, koska kivempaa se on kuin tuijottaa seuraavan laitteen masaa tai marjoa tai sitten vaan sitä seinää jos ei muuta katseltavaa ole. Lähinnä siis vituttaa ihmiset keitä vituttaa muiden tekemiset mitkä ei siis heille kuulu. Vai pitäiskö sitä sitten istua ja murista levypainoja katsellen, jotta näyttää tekevän jotakin asiaan kuuluvaa. Ehkä tuota ongelmaa ei ole, jos tekee jotain super settejä, mutta siinäkin on sitten riski, että taas astutaan jonkun hessun hermoille kun varataan kaksi treenipaikkaa tai laitetta.

Mikä ihmeen pyhälehmä toi kännykkä on joillekkin. Itse ainakin räplään puhelinta melkein jokaisen sarjan tauolla, koska kivempaa se on kuin tuijottaa seuraavan laitteen masaa tai marjoa tai sitten vaan sitä seinää jos ei muuta katseltavaa ole. Lähinnä siis vituttaa ihmiset keitä vituttaa muiden tekemiset mitkä ei siis heille kuulu. Vai pitäiskö sitä sitten istua ja murista levypainoja katsellen, jotta näyttää tekevän jotakin asiaan kuuluvaa. Ehkä tuota ongelmaa ei ole, jos tekee jotain super settejä, mutta siinäkin on sitten riski, että taas astutaan jonkun hessun hermoille kun varataan kaksi treenipaikkaa tai laitetta.

Itse kanssa räplään puhelinta sarjatauoilla kun se nyt juoksumattokauden alkaessa on salilla mukana. Ehkä jengiä vaan vituttaa omat surkastuneet siimat, kun kännykän räplääjään on tarttunut liha huomattavasti paremmin ;)

Mikäs sen mukavampaa, kuin saada parit matchit Tinderissä joka sarjatauolla. :pano:

Myyn mun sänkyä ja taas piti herätä ennen aikojaan, kun se vitun ääliö soittaa ennen tuloaan. Olen jo sopinut sen kanssa jo 3 kertaa, että se tulee vittu 12 hakemaan tuon vitun sängyn niin ei. Taas lähetti 9 jälkeen 2 viestiä ja sitten soitti, että tulee sitten saatana 2 tunnin päästä. Mikä vittu näitä ihmisiä vaivaa. Onko sillä joku helvetin dementia. Eilen soitti aamusta 9 aikaan, että tulee huomenna hakemaan sängyn. Ei helvetti ja mulla vielä 12 tunnin iltavuorot. Kuristan sen sängyn hakijan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Itse kanssa räplään puhelinta sarjatauoilla kun se nyt juoksumattokauden alkaessa on salilla mukana. Ehkä jengiä vaan vituttaa omat surkastuneet siimat, kun kännykän räplääjään on tarttunut liha huomattavasti paremmin ;)

Mikäs sen mukavampaa, kuin saada parit matchit Tinderissä joka sarjatauolla. :pano:

Oon nyt harkinnut galaxy s3 4g:tä, kasvaako liha sillä vai ostanko jonkun muun puhelimen?

Mikä ihmeen pyhälehmä toi kännykkä on joillekkin.
Itse tuijotan naisten perCitä sielä enkä räplää kännykkää. Ei vaa(no pikkuse vaa), minua ei haittaa yhtään jos joku räplää vaikka helvetti padiansa, ei kuulu mulle, kuha ei varaa paikkoja turhaan vaan tekee kuiteki jotai siellä.

Itellä alko kerran puhelin soimaa just ku olin aloittanut sarjan ja tehnyt pari toistoa, laskin painot ja vastasin sitten. Vähän hymyilytti yhtä just sarjataukoa pitävää kanssatreenaajaa, kun toisen intensiivinen hauiskääntö sarja keskeytyy noinkin epäpyhästi. Ei mitään kunnioitusta bodymunkki Raamatun sanomaan kännykän käytöstä salilla. Ei tää oo niin vakavaa touhua :) Kyllähän sitä tulee joskus kännykkää vähän vilkuiltua sarjatauoilla, mutta kyllä se väkisinkin vähään jää, ei salilla vaan ole aikaa lojua tekemättömänä niin pitkiä aikoja, että yleensä edes kannattaisi kännykkä kaivaa taskusta. Ikinä ei ole kyllä ollut muiden kännykän käytöstä aihetta närkästyä millään tasolla.

Olen varmaan pahimmasta päästä. Katsoin viime keväänä Liigan finaaleja puhelimella salilla. Tosin tämä tapahtui sarjatauoilla, enkä ollut ainut joka kävi reenikassissa ollutta puhelinta kurkkimassa.

En nyt sanoisi, että potuttaa kenenkään puhelimen räpläily, vaikka tekisi kymmenen minuuttia sitä jossain laitteessa tai penkillä. On vain huvittavaa käydä ironisesti kysymyssä, "oliks tää varattu?" tms. Kyllä ne yleensä siitä tajuaa jo jotain...

Itellä alko kerran puhelin soimaa just ku olin aloittanut sarjan ja tehnyt pari toistoa, laskin painot ja vastasin sitten. Vähän hymyilytti yhtä just sarjataukoa pitävää kanssatreenaajaa, kun toisen intensiivinen hauiskääntö sarja keskeytyy noinkin epäpyhästi. Ei mitään kunnioitusta bodymunkki Raamatun sanomaan kännykän käytöstä salilla. Ei tää oo niin vakavaa touhua :) Kyllähän sitä tulee joskus kännykkää vähän vilkuiltua sarjatauoilla, mutta kyllä se väkisinkin vähään jää, ei salilla vaan ole aikaa lojua tekemättömänä niin pitkiä aikoja, että yleensä edes kannattaisi kännykkä kaivaa taskusta. Ikinä ei ole kyllä ollut muiden kännykän käytöstä aihetta närkästyä millään tasolla.

En halua vittuilla, mutta mä en oo ikinä ymmärtänyt, miksi salilla pitäis puhua puhelimeen? Oon aina itse tykännyt puhua jossain intiimimmässä paikassa eli jos oon salilla, ostarilla, julkisissa tms. missä on paljon ihmisiä ympärillä, niin yleensä laitan viestin, että soitan kohta tms ja soitan, kun oon esim. kotona, autossa tms hiljaisemmassa paikassa. Enkä usko, että salilla tai muuallakaan ympäröiviä ihmisiä kiinnostaa, mitä keskustelen puhelimessa ja kun se puhelu joissain määrin häiritsee kaikkia muitakin.

No onhan siellä salil usein musa pääl, kolisee ja ihmiset juttelee keskenää, et emmä usko, että ketää sillee kiinnittää huomiota. Vielä kun puhelu oli jonkun minuutin mittainen "joo-joo-ehkä-juu-joskus"-tyyppinen. Toki jotkut intiimimmät puhelut eriksee. Yleensä kyllä on puhelin äänettömäl, mut tuolloin oli jääny äänet, eikä ois pokka riittäny antaa puhelimen soida vaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom