- Ikä
- 42
No totta helvetissä. Ja pienillä painoilla treenaavat aloittelijat nauratti.Vituttiko salilla ollessa muiden ihmisten kännykän käyttö? ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No totta helvetissä. Ja pienillä painoilla treenaavat aloittelijat nauratti.Vituttiko salilla ollessa muiden ihmisten kännykän käyttö? ;)
No totta helvetissä. Ja pienillä painoilla treenaavat aloittelijat nauratti.
Moni tosissaan treenaava bodari fleksailee sarjojen välissä. Ei välttämättä ihan Pakulskin tyyliin, mutta kuitenkin sillä tavalla, että lihakseen pakkautuu lisää verta. Kannattaa kokeilla. Tappavan tehokasta esim. rintatreenin yhteydessä. Myös ojentajien pumpin saa ihan uusiin ulottuvuuksiin, kun rutistelee sarjatauoilla vähän yliojennuksen puolelle.Jos joku nyt toisten treenitaukoaktiviteeteista pahottaa mielensä, niin se on heidän oma ongelmansa. Jos on niin huono itsetunto, että on vapaa-ajan harrastuksen lepotauolla pakko esittää tekevänsä jotain tähellistä, niin aika mennä psykologille.
Moni tosissaan treenaava bodari fleksailee sarjojen välissä. Ei välttämättä ihan Pakulskin tyyliin, mutta kuitenkin sillä tavalla, että lihakseen pakkautuu lisää verta. Kannattaa kokeilla. Tappavan tehokasta esim. rintatreenin yhteydessä. Myös ojentajien pumpin saa ihan uusiin ulottuvuuksiin, kun rutistelee sarjatauoilla vähän yliojennuksen puolelle.
Tässä vielä näyte Pakulskin huonosta itsetunnosta:
Aina sama ralli ja et itse tee asian eteen mitään muuta kuin itket täällä? Niinkin yksinkertainen asia kuin että vaihtaisit sen oman penkkipäiväsi maanantailta pois niin välttyisit tuolta ongelmalta.
Mikä ihmeen pyhälehmä toi kännykkä on joillekkin. Itse ainakin räplään puhelinta melkein jokaisen sarjan tauolla, koska kivempaa se on kuin tuijottaa seuraavan laitteen masaa tai marjoa tai sitten vaan sitä seinää jos ei muuta katseltavaa ole. Lähinnä siis vituttaa ihmiset keitä vituttaa muiden tekemiset mitkä ei siis heille kuulu. Vai pitäiskö sitä sitten istua ja murista levypainoja katsellen, jotta näyttää tekevän jotakin asiaan kuuluvaa. Ehkä tuota ongelmaa ei ole, jos tekee jotain super settejä, mutta siinäkin on sitten riski, että taas astutaan jonkun hessun hermoille kun varataan kaksi treenipaikkaa tai laitetta.
Itse kanssa räplään puhelinta sarjatauoilla kun se nyt juoksumattokauden alkaessa on salilla mukana. Ehkä jengiä vaan vituttaa omat surkastuneet siimat, kun kännykän räplääjään on tarttunut liha huomattavasti paremmin ;)
Mikäs sen mukavampaa, kuin saada parit matchit Tinderissä joka sarjatauolla.![]()
Oon nyt harkinnut galaxy s3 4g:tä, kasvaako liha sillä vai ostanko jonkun muun puhelimen?
Itse tuijotan naisten perCitä sielä enkä räplää kännykkää. Ei vaa(no pikkuse vaa), minua ei haittaa yhtään jos joku räplää vaikka helvetti padiansa, ei kuulu mulle, kuha ei varaa paikkoja turhaan vaan tekee kuiteki jotai siellä.Mikä ihmeen pyhälehmä toi kännykkä on joillekkin.
Itellä alko kerran puhelin soimaa just ku olin aloittanut sarjan ja tehnyt pari toistoa, laskin painot ja vastasin sitten. Vähän hymyilytti yhtä just sarjataukoa pitävää kanssatreenaajaa, kun toisen intensiivinen hauiskääntö sarja keskeytyy noinkin epäpyhästi. Ei mitään kunnioitusta bodymunkki Raamatun sanomaan kännykän käytöstä salilla. Ei tää oo niin vakavaa touhuaKyllähän sitä tulee joskus kännykkää vähän vilkuiltua sarjatauoilla, mutta kyllä se väkisinkin vähään jää, ei salilla vaan ole aikaa lojua tekemättömänä niin pitkiä aikoja, että yleensä edes kannattaisi kännykkä kaivaa taskusta. Ikinä ei ole kyllä ollut muiden kännykän käytöstä aihetta närkästyä millään tasolla.
Oon nyt harkinnut galaxy s3 4g:tä, kasvaako liha sillä vai ostanko jonkun muun puhelimen?