Älypuhelimen näprääjät saa jotenkin näkemään punaista. "päivitän treenini tänne"... Kynä&paperia...????? "Musat soi tästä mp3:sena"... Mullakin on autossa mp3 soitin enkä hiplaa sitä kahden minuutin välein.
Jos sitä puhelinta on pakko hipelöidä, niin tekisi ENSIN sarjansa loppuun siinä salin ainoassa penkissä ja sitten siirtyisi johonkin nurkkaan häpläämään sitä kännykkää. Mä en jumalauta ymmärrä, että kuntosali on maailman ainoa mesta minne eksyy kaikki valuvikaiset, jos olisin kesken lukkopainitreenien menny kassille ja päivittäny puhelimeen "sparri 5x3 min", niin mitä luulette mitä muut miettii. Itse jos olisin valmentaja, heittäisin persniskaotteella ulos.
Itse kun menen sinne salille, se on Minun omaa aikaa, ei kenenkään muun. Se helvetin pirisevä väline jää kaappiin, enkä ajattele sitä. Ymmärrän kyllä jos pitää oikeasti olla tavoiteltavissa, mutta kuinkakohan moni näistä "treenien päivittäjistä" tarkastaa samalla myös facen uudet viestit, whatsapit sun muut? Aika moni....
Jos joku tästä provosoitui niin aivan sama. Puhelimen näpeltäminen kesken urheilusuorituksen on a)typerän näköistä, b)ei anna sinulle sen parempaa treeniä, c)se ei kuulu mielestäni salietikettiin.