Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Joo elikkäs olin tekemässä kierron kevyttä penkkitreeniä. Eli 2x6. Oon jo vetäny 6x5 samalla painolla läpi. Olin tokan sarjan toista nostoa nostamassa ylös niin jostain pamahtaa tään handsfreellä aina puhelimeensa puhuva ulkomaalainen herrasmies ja nostaa mun tangon raudoille. :S pomppasin ylös (teki mieli huutaa MITÄ VITTUA.) koska mun formi kusi ihan totaalisesti ja säikähin vitusti keske nosto :D noh sanoin vaan, että kevyt viikko kyllä ne nousee. Ei se ulkomaalainen tainnut toki tätä ymmärtää. Noh tein sitten yhen ylimääräsen sarjan.

Käsipainojen heittelijät. Jostain syystä salin isoimmat kaverit jaksaa ne kässärit laskea rauhassa maahan tai telineisiin, mutta sitten nämä muutamat bodiuran alkupuolella olevat jantterit heittelee kässäreitä joka sarjan päätteeksi. Sitten vituttaa ottaa telineestä niitä paskaksi menneitä käsipainoja joissa painokiekot helisee ja heiluu kuin hullun mulukku mielettömän perseessä.

Siivous. Ymmärrän, että se täytyy joskus tehdä, mutta imurin huutoa ei ole kovin mielekästä kuunnella klo. 6 aamulla. Kuulokkeetkaan eivät täysin suodata ääntä. Ärsyttää myös tuijottelijat, jotka eivät osaa yhtään peitellä tuijotustaan. Vilkuilla saa, mutta salaa :)

Miten kävi brn2? Itsellä jotakuinkin vuosi takaperin treenin jälkeen olkapää tuntui epämukavalta. Seuraavana aamuna solisluun pää ei ollutkaan enää omalla paikallaan, vaan näytti lähinnä, että olkapäähän olisi kasvamassa sarvi. :face:

Joohh elikkäs se jomottaa tosta epäkkään ja takaolkapään liepeiltä. Vedän nyt tän raskaan ryssäpenan ja sitten treenaamatta pari päivää. :D tai en vedä, jos pistelee

Siivous. Ymmärrän, että se täytyy joskus tehdä, mutta imurin huutoa ei ole kovin mielekästä kuunnella klo. 6 aamulla. Kuulokkeetkaan eivät täysin suodata ääntä. Ärsyttää myös tuijottelijat, jotka eivät osaa yhtään peitellä tuijotustaan. Vilkuilla saa, mutta salaa :)

Älä tuijottele tuijottajia, niin et huomaa niiden tuijottavan.

Ku sinne ei pääse, ku Perjantaille keksitään vaimon toimesta jotain sukulointia! PRKL!

Ärsyttävää kuunnella treenatessa kaiken maailman ihmisten kommentointia. Jos kyseinen herrasväki sattuu tätä lukemaan niin se lankku/lattiapenkki ei todellakaan ole mikään hyödytön vajaa egoiluliike. Korvatulpat hankintaan, prkl..

Salilla käymisen sivuvaikutusena tuleva vaatteiden epäsopivuus kyrpii välillä. Tänään yritin ettii pukua mutta kun ei mikään istunu. Pienemmät ottaa hartioista kiinni ja isommat koot on telttoja päällä. Enkä oo ees mikään kovin erikoisen kokonen..

Helvetin old school -ukot, jotka kovaan ääneen kailottavat miten typerää, inhottavaa ja naurettavaa on käyttää kännykkää salilla, mutta samaan aikaan hölisevät keskenään venyttäen sarjatauot 10 minuutin pituisiksi. Ketä haittaa, jos merkkaan treenini puhelimeen muistiin fyysisen treenipäiväkirjan sijaan?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Helvetin old school -ukot, jotka kovaan ääneen kailottavat miten typerää, inhottavaa ja naurettavaa on käyttää kännykkää salilla, mutta samaan aikaan hölisevät keskenään venyttäen sarjatauot 10 minuutin pituisiksi. Ketä haittaa, jos merkkaan treenini puhelimeen muistiin fyysisen treenipäiväkirjan sijaan?
Sekä so(r)metus että hölötys on vitun ärsyttävää salilla. Joillakin on tapana vielä kailottaa ne panojuttunsa niin kuuluvaan ääneen, että sillä stepperiä polkevalla mummollakin on tyhjä lasittunut katse ja korvat punaisena. Jos on pakko jauhaa paskaa, niin jauhaa sitten sille treenikaverille. Ketään muuta ei todennäköisesti kiinnosta.

Gif liittyy.

FABeMUR.gif

- - - Updated - - -

Sekä so(r)metus että hölötys on vitun ärsyttävää salilla. Joillakin on tapana vielä kailottaa ne panojuttunsa niin kuuluvaan ääneen, että sillä stepperiä polkevalla mummollakin on tyhjä lasittunut katse ja korvat punaisena. Jos on pakko jauhaa paskaa, niin jauhaa sitten sille treenikaverille. Ketään muuta ei todennäköisesti kiinnosta.

Gif liittyy.

FABeMUR.gif

Jalat jää lujaa jälkeen, muutama hyvä kyykky treeni tällä offilla ja muu onkin sit hirveetä paskaa. Oikeeta polvea särkee, säteilee sääreen ja vitun lonkkakin kiukuttelee. Takareisille ja perseelle saa annettua kyytiä mutta eipä noilla askel kyykyllä ja reidenojennuksella paljo massaa saada etureisiin. Lääkärikin oli jo varattu mutta nukuin siitäkin pommiin. Ennen ne jalkatreenit oli se mieluisin treeni kierrossa sitä oikein odotti ku päästään ryskään oikein kunnolla, nyt lähinnä tekis mieli vetää ranteet auki kerran viikossa. Ehkä tämä tästä kun hanska on paksumpi ku reisi.

Eniten verenpainetta nostavat juuri ne ihmiset ketkä ovat tulleet ennemminkin sukuloimaan kuin treenaamaan salille :face: Rupeehan siinä hiljasempaakin vituttaan kun esim. on maanantai ja multikansallinen penkkipäivä. Noh siinä on taas se sama ihmiskyrpä kuin muinakin maanantai päivinä ja aina sama ralli. Tankoon 60 kiloa ja sillä sarja ja anabolinen 20 minuuttia sarjataukoa samalla jutustellen ystävälleen niitä näitä. Eihän siinä mitään mutta kun tätä jatkuu noin kuuden sarjan ajan alkaa pikkuisen meikälläkin jalka naputtamaan niin että magnesium pölyää :jahas:

Parin viikon aikana jalkatreenit kulkenu hyvin mutta niiden jälkeinen päivä ollut ihan kamala: ahdistaa, väsyttää, ruoka ei maistu ja on levoton olo. Vähän alkaa jo pelottaa nää jalkatreenit. Mistähän moinen? :wtf:

Eniten verenpainetta nostavat juuri ne ihmiset ketkä ovat tulleet ennemminkin sukuloimaan kuin treenaamaan salille :face: Rupeehan siinä hiljasempaakin vituttaan kun esim. on maanantai ja multikansallinen penkkipäivä. Noh siinä on taas se sama ihmiskyrpä kuin muinakin maanantai päivinä ja aina sama ralli. Tankoon 60 kiloa ja sillä sarja ja anabolinen 20 minuuttia sarjataukoa samalla jutustellen ystävälleen niitä näitä. Eihän siinä mitään mutta kun tätä jatkuu noin kuuden sarjan ajan alkaa pikkuisen meikälläkin jalka naputtamaan niin että magnesium pölyää :jahas:

Aina sama ralli ja et itse tee asian eteen mitään muuta kuin itket täällä? Niinkin yksinkertainen asia kuin että vaihtaisit sen oman penkkipäiväsi maanantailta pois niin välttyisit tuolta ongelmalta.

On alkanut vähäsen ärsyttämään se, kun ne kiekot kyllä useimmiten laitetaan telineisiin takaisin, mutta niitä ei laiteta minkäänlaiseen järjestykseen. Numeropuolikin usein on seinään päin ja kiekon pari saattaa olla jossain toisella puolella salia ja sen päällä 150 kilon edestä muita kiekkoja. Olen kyllä sitten aina itse noita viisikymppisiä järjestellyt, se käy jo jonkinasteisesta lämmittelystä...

Tämän lisäksi jotkut ovat niin saamarin tampioita, etteivät edes laita laitteisiin samanlaisia kiekkoja eri puolille. Varmaan valtavan hyvä nostaa sitten joo, kun noilla isoilla kiekoilla voi olla eri malleilla aika montakin kiloa eroa toleranssien vuoksi. Kyseinen ilmiö on varmasti sukua sille, etteivät ne kiekot yleensä löydä telineisiinkään pareittain, vaan ne lyödään sinne ihan miten sattuu.

On alkanut vähäsen ärsyttämään se, kun ne kiekot kyllä useimmiten laitetaan telineisiin takaisin, mutta niitä ei laiteta minkäänlaiseen järjestykseen. Numeropuolikin usein on seinään päin ja kiekon pari saattaa olla jossain toisella puolella salia ja sen päällä 150 kilon edestä muita kiekkoja. Olen kyllä sitten aina itse noita viisikymppisiä järjestellyt, se käy jo jonkinasteisesta lämmittelystä...

Tämän lisäksi jotkut ovat niin saamarin tampioita, etteivät edes laita laitteisiin samanlaisia kiekkoja eri puolille. Varmaan valtavan hyvä nostaa sitten joo, kun noilla isoilla kiekoilla voi olla eri malleilla aika montakin kiloa eroa toleranssien vuoksi. Kyseinen ilmiö on varmasti sukua sille, etteivät ne kiekot yleensä löydä telineisiinkään pareittain, vaan ne lyödään sinne ihan miten sattuu.

Tunnistin itseni. Ei ole kerta tai kaks, kun olen hackissa ja prässissä laittanut eri määrän painoa molemmille puolin. Lisäksi kaikkia vipuvarsivempeleitä on tullut revittyä niin, että toisella puolen on vaikka 2x20kg ja toisella puolen 20kg ja 2x10kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom