Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Saman olen laittanut merkille. Onkohan niiden sitten "turvallisempi" tuijotella kun se mies häärää ympärillä. Vaivaantuneeksi vetää kun nainen tuijottaa silmiin kahden körilään välistä, pistää kyrsimään.

Me kattellaan salilla yhdessä tissejä. Sitten me keskustellaan niistä arvioivasti kotimatkalla.

Eilen joku narulta näyttävä mies makasi jalkaprässisä, välillä kelkkaa plus 40 kg varovasti liikutellen. KOKOAJAN(!) oli puhelin kädessä ja candy crush peli meneillään Itse tein oman 50 min rintreenin ja kyseinen herra ei poistunut prässistä laisinkaan! Tilanne pisti hivenen viuttamaan, vaikka en kyseistä laitetta edes käyttäny, joten puskin yhden extra sarjan.

Tänään kyseinen naru heilutteli muutaman kilon käsipainoja(ilmeisesti teki olkapäitä) samalla, kun itse kyykkäsin ass to to ground . Mun treenin jälkeen tuli vielä opastamaan, että noin syvälle ei kannata mennä, koska se on vaarallista. MEINASIN VETÄÄ TURPAAN!! mutta vastasin vain "ah okey, en tiennyt"

Tulee mieleen vahvasti testo & raudo tästä kirjoituksesta :)

Käytän salilla usein kai juuri näitä kireiksi kutsuttavia housuja.
Käytän niitä useimmiten siksi, että a) niissä on hyvä tasku mp3-soittimelleni (löysissä housuissani taskut ovat huonoja), b) ne ovat mukavat myös hien lentäessä ja c) ne mahtuvat kassissa pienimpään tilaan.

Sen sijaan käyttösyihini ei kuulu d) haluan tulla katselluksi.

terveisin nainen

Älä valehtele.. :)

Ite ainakin teen niitä lähentäjiä ja loitontajia ihan huvinvuoksi joskus (harvoin). Ei siitä nyt varmaan haittaakaan ole.
Reisiloitontajakoneella on helvetin hyvä aloittaa jalkatreeni. Liike pitää vain tehdä niin, että se menee pakaroille. Oikea piste löytyy helpommin, kun pitää peukaloita kiinni pakaroiden sivussa. Kannattaa keskittyä siihen supistavaan puolikkaaseen tai ainakin niin saan sen itse ottamaan parhaiten. Esim. kynäniska Flex Lewis aloittaa jalkatreeninsä nimenomaan pakaroille tehdyllä reidenloitonnuksella.

Taisi mennä kommentini ohi, kun olivat näin lähekkäin kirjoitettuja. Eli kuten ylempänä sanoin, kyykkääminen on vallan riittävää. Perus bodarinäkökulma kun kaikki lihakset koitetaan eristää ja siten treenata. Sanoisin kyllä silti, että nopeammin nuokin kehittyy kovilla kyykyillä, kuin jollain lähennyshinkkaamisella.

Oletko onnistunut saamaan lähentäjät kipeiksi kyykkäämällä? En minä ainakaan. Virheellinen sitkeästi elävä vanhan liiton olettamus tuokin.

Tarviiko lihaksen kipeytyä kehittyäkseen?

Jos et jollain treenitavalla pysty edes pienen tauon jälkeen saamaan lihasta kipeäksi, niin kyllä se kertoo siitä, ettei kyseinen tapa ole se optimaalisin kyseisen kohdelihaksen kasvattamiseen. Sisäreidet menee ainakin itselläni todella kipeiksi jos lähentäjiä ei ole pitkään aikaan tehnyt, ja vaikka olisi miten kyykkäillyt.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mulla tuli ennen lähentäjiin domsit kyykätessä tauon jälkeen. Mulla on ihan helvetin pahat lättäjalat, että saattaapi olla tekemistä polvien kiertymisen kanssa.

Ja tarvitseeko muiden kyttäilystä mennä tietentahtoen valittamaan kumppanille ja herättää mustasukkasuutta? Ja kuten aiemmin sanottu jokainen nainen tykkää kun kyätään oli varattu tai ei :)

Ja tarvitseeko muiden kyttäilystä mennä tietentahtoen valittamaan kumppanille ja herättää mustasukkasuutta? Ja kuten aiemmin sanottu jokainen nainen tykkää kun kyätään oli varattu tai ei :)

Semmonen kommentti sitten :) Pelottaa ajatellakkin kuinka monta raiskaajaa tuolla pyörii.. "jokainen nainen..."

Tänään oliki taas tämän kylän hiekkaneekerit ja kaikki värit tummaan neekeriin asti treenaamassa aamulla. Painot jätetään tietysti laitteisiin ja käsipainot ympäri salia. Olivat just lähdössä ku ite menin, tein treenin, menin pukkariin niin sielä mustat miehet rivissä hyppi munasillaan haarahyppyjä. Helevetin kyytiä kengät vaihtoo ja karkuu. Pukuhuone vielä on helvetin pieni, siinä oli kyllä tiivis tunnelma.

Oletko onnistunut saamaan lähentäjät kipeiksi kyykkäämällä? En minä ainakaan. Virheellinen sitkeästi elävä vanhan liiton olettamus tuokin.
Ihan helposti saa, mutta riippuu vähän kyykkytekniikasta. Leveällä kipeytyy helpommin kuin kapealla. Mulla on ollu monta kertaa aika kovaakin kipeät.

Käytän salilla usein kai juuri näitä kireiksi kutsuttavia housuja.
Käytän niitä useimmiten siksi, että a) niissä on hyvä tasku mp3-soittimelleni (löysissä housuissani taskut ovat huonoja), b) ne ovat mukavat myös hien lentäessä ja c) ne mahtuvat kassissa pienimpään tilaan.

Sen sijaan käyttösyihini ei kuulu d) haluan tulla katselluksi.

terveisin nainen

Joo, kyllä tää vähän haiskahtaa... Totta on se, ettei naiset halua tulla kytätyksi irstaiden ukkojen tai muuten omasta mielestä epäviehättävien urpojen toimesta. Mutta annas olla, kun kyttääjä onkin komea ja ihq hunksi, niin kyllä vaan haluaa mimmit tulla katselluksi. Joka muuta väittää, ei myönnä totuutta itselleen. Ja sit väitetään pokerinaamalla, että trikoot on käytössä hyvien taskujen takia. Jeah right. No kukin tyylillään, eikä millään pahalla friidut, mutta kyl miehet tämän tietää.

Terveisin nainen

20130411-133015.webp

Niin, se, tuleeko joku paikka kipeäksi reenin jälkeen onkin se indikaattori sille, tekeekö joku tietty lihas töitä. :rolleyes:

Joo, kyllä tää vähän haiskahtaa... Totta on se, ettei naiset halua tulla kytätyksi irstaiden ukkojen tai muuten omasta mielestä epäviehättävien urpojen toimesta. Mutta annas olla, kun kyttääjä onkin komea ja ihq hunksi, niin kyllä vaan haluaa mimmit tulla katselluksi. Joka muuta väittää, ei myönnä totuutta itselleen. Ja sit väitetään pokerinaamalla, että trikoot on käytössä hyvien taskujen takia. Jeah right. No kukin tyylillään, eikä millään pahalla friidut, mutta kyl miehet tämän tietää.

Terveisin nainen

Jos päätän joskus tuijotella jotain naista niin julkeasti, että tämä tulee asiasta mainitsemaan ja naiselle menee läpi selitys "En mä sua tuijotellut vaan sun taskua", uskon vastavuoroisesti täällä esitetyn taskuselityksen.

Eli siis kyttääjät pitävät itseään hyvännäköisinä? Tottakai kyttääjällä on väliä. Minä olen se alfakyttääjä tässätapauksessa ja muut hikisiä nörttejä. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom