Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eräs paikallinen vanha mies alko opastamaan mavessa. Sidoin remmit ja jalat suorina koitin keskittyä (sitten kun nosto niin pieni rullaus, perse alas ja siitä nosto) "HEIHEIHEI! SULLA ON TEKNIIKKAVIRHE, VEDÄT LIIKAA SELÄLLÄ, SELKÄ SUORAKS!" (meinas että selkä pystysuoraks)

Vittu kyllä minä tiedän, teen salilla muutakin kun juoksumattoo ja penkkiä, toisin kuin se.

Onneksi äijät täällä tietävät näemmä mua paremmin, mitä mun pääni sisällä liikkuu. :)
En väitä, että kaikki naiset ajattelisi samoin. Ehkä 90% haluaakin tulla katselluiksi. Tai 95%. Väitän vain, että myös kaltaisiani on. Harmi tietysti, jos tämä kapeakatseinen pakkisäijäjengi ei voi uskoa vähän stereotyypistä poikkeavia ajatusmalleja sen suhteen, minkä vuoksi joku käyttää treenissä trikoita.

Tähän mun hillittömään katselluksi tulemisen haluun, jota en tietysti voi itselleni myöntää, liittyy muuten myös karvaisten säärien vilkkuminen treeneissä, kun en jaksa niitä jatkuvasti ajella. Se jos mikä kääntää katseet!

Mistä muuten tietää, että joku katselee, ellei itsekin katsele muita? :)
Mua on pari kertaa viime aikoina ottanut päähän se, kun joku kysyy jotain KESKEN SARJAN :curs:

Mä käytän treeneissä trikoita mukavuussyistä, mutta en kyllä ehdi noteeraamaan kattooko joku, kun mulla on treeni kesken.

Mutta joo asia mistä tuli tänne valittamaan on miksi valakyykyt ja sitä myöten tempaukset on niin helevetin vaikeita??

Tuo on kyllä huvittavaa kun joku kireäperseinen kaunokainen tulee salille ja sitten kaikki vaan jatkaa omia touhujaan jne. vaikka todellisuudessa joka vitun ikinen mies salilla miettii mielessään, että "voi jumalauta mikä perse", ja miettii että milloin sitä pystyisi vilkaisemaan huomaamattomasti xD Jotenkin omalla tavallaan jopa huvittavan lapsellista tämä meidän käyttäytyminen. Yhtä hyvin joku mies voisi huutaa: "hei pojat kattokaa mikä perse!" ja nainen olisi: "heheh no kiitos huomiosta, mutta koittakaa nyt pojat pysyä housuissanne".

Ja valakyykky ja tempaukset luonaa vasta kun liikkuvuus on kunnossa! Olkapäälle kunnon keppijumpat ja lantio ja lonkankoukistaja ym. auki!

Ei hitto, (kompressio)trikoistakohan se johtuu, että mulle ollaan alettu puhua salilla?! Lököhousuissa kun kävin niin kellään ei ollut mitään asiaa :jahas:

Mistä muuten tietää, että joku katselee, ellei itsekin katsele muita? :)

Itse tuijotan yleensä horrostilassa kaikki sarjatauot joko lattiaan tai seinään välttäen katsekontaktia, mutta auta armias ku päättää tauon ja nostaa pään ja aloittaa sarjaa niin peilin kautta kyllä huomaa nopeasti monta katsetta tuijottamassa. en tiedä mitä taikuutta tämä on, tykkääkö ihmiset töllistellä muita siellä salilla?

Miks salilla on muute ees peilejä, ja nimenomaan kyykky paikalla, vaa häirittee :( Ymmärrän tekniikkatreenin puolesta, mutta...

Ja valakyykky ja tempaukset luonaa vasta kun liikkuvuus on kunnossa! Olkapäälle kunnon keppijumpat ja lantio ja lonkankoukistaja ym. auki!

Jep, sitä on saanut harjotella. Lisäksi noissa on imo liikaa liikkuvia osia ts. liian monta asiaa joihin pitäis samaan aikaan kiinnittää huomiota. :D

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tuo on kyllä huvittavaa kun joku kireäperseinen kaunokainen tulee salille ja sitten kaikki vaan jatkaa omia touhujaan jne. vaikka todellisuudessa joka vitun ikinen mies salilla miettii mielessään, että "voi jumalauta mikä perse", ja miettii että milloin sitä pystyisi vilkaisemaan huomaamattomasti xD Jotenkin omalla tavallaan jopa huvittavan lapsellista tämä meidän käyttäytyminen. Yhtä hyvin joku mies voisi huutaa: "hei pojat kattokaa mikä perse!" ja nainen olisi: "heheh no kiitos huomiosta, mutta koittakaa nyt pojat pysyä housuissanne".

Yks päivä itseasias pisti hymyilyttämään kun satuin kulkemaan ohi kun pari nuorta tyttöö oli vetäny sellaset persvakoon täysin vetäytyvät housut jalkaan joista ei tienny oliko ne vaan päälle maalatut vai mitä ja joku äijä huuteli niille ohimennen että on siinä perseet tytöillä. Ne oli hieman hämillään asiasta. Ehkä 10 vuoden päästä mäki uskallan huudella tolleen kun en enää välitä mistään mitään.

Reilun kokoisessa pukuhuoneessa on yli 100 kaappia joihin voi survoa kamppeensa reenin ajaksi, niin joidenkin pitää ängetä justiin siihen viereiseen kaappiin vaikka kolme muuta seinällistä kaappeja on tyhjiä. Oi miksi! Pah.

Yks päivä itseasias pisti hymyilyttämään kun satuin kulkemaan ohi kun pari nuorta tyttöö oli vetäny sellaset persvakoon täysin vetäytyvät housut jalkaan joista ei tienny oliko ne vaan päälle maalatut vai mitä ja joku äijä huuteli niille ohimennen että on siinä perseet tytöillä. Ne oli hieman hämillään asiasta. Ehkä 10 vuoden päästä mäki uskallan huudella tolleen kun en enää välitä mistään mitään.

Dirty old man on kyllä tavoittelemisen arvoinen status. Maailma täynnä mahdollisuuksia!

Ite ainakin töllään niin naisia kuin miehiäkin salilla, tosin miehiltä en mitään perseitä tietenkään tsekkaa. Musta on kiva katella miten muut treenaa ja mitä siellä kyykkypaikalla taas tapahtuukaan, millanen mavetekniikka tolla on ja mitä vitun liike tuo taas on olevinaan. Ihan sama pitääkö joku häiritsevänä vai ei. Tietty en nyt silmiin katso ja mitenkään häiritsevän paljon tuijottele ja perseitä tsiigaan vaan salaa. Mutta on toikin nyt niin vitun suomalaista että tuijottelee vaan lattiaa ja seinää sarjatauoilla...

Hehe. Tuossa on semmosta avointa lähestymistä. Rispektit äijälle!

Ite ainakin töllään niin naisia kuin miehiäkin salilla, tosin miehiltä en mitään perseitä tietenkään tsekkaa. Musta on kiva katella miten muut treenaa ja mitä siellä kyykkypaikalla taas tapahtuukaan, millanen mavetekniikka tolla on ja mitä vitun liike tuo taas on olevinaan. Ihan sama pitääkö joku häiritsevänä vai ei. Tietty en nyt silmiin katso ja mitenkään häiritsevän paljon tuijottele ja perseitä tsiigaan vaan salaa. Mutta on toikin nyt niin vitun suomalaista että tuijottelee vaan lattiaa ja seinää sarjatauoilla...

Niin jos jotkut tekee hyvällä tekniikalla, niin katon myös, mutta se on harva se päivä salilla jolla käyn. Seinään tai lattiaan tuijottelu auttaa keskittymään itseäni paremmin ja ainoa vaihtoehto kun ei trikooperseitä ole aina tarjolla.

Niin, se, tuleeko joku paikka kipeäksi reenin jälkeen onkin se indikaattori sille, tekeekö joku tietty lihas töitä. :rolleyes:

Kylläpä sitä osataan taas missata pointti. :face: Jos sulla on 2 liikettä jollekin kohdelihakselle, ja vain toisella näistä saat kohdelihakset kipeytymään, niin mitäpä luulet, kumpi liike tuotti enemmän hypertrofiaa kohteeseen?

Tosta huomion hakemisesta sen verran että onhan noi selitykset aika hauskaa kuultaavaa. Mun lukiossa on tullu semmonen muoti että koeviikolla on "oikeutettua" pitää näitä juoksuhousuja jalassa koska silloin "ei jaksa panostaa". Lyön vetoa et on nopeempaa vetää farkut/lökärit jalkaan kuin vääntää ne trikoot sinne persvakoon. Ei siinä kivahan noita perseitä on tiirailla mutta jos joku jaksaa väittää etteikö ne olisi sen takia jalassa että korostavat persettä niin ei helvetti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom