Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1 maailman vittumaisin asia, on ihmiset, jotka joko puhuu asioista mistä eivät tiedä MITÄÄN, tai esittävät mielipiteensä faktoina. Sillon ku ei tiedetä faktoja, ollaan hiljaa.
Hermannin postaukseen vielä... Mulla on vähän sama juttu, mutta naispuolisille en viitsi oikein sanoa mitään, ettei ajatella että nyt tää jätkä yrittää jotakin. Viime kerralla katselin, kun selkeästi vasta salin aloittanut neitokainen teki ranskista kädet aivan solmussa... Siinä toljotin sitten vartin hammeria käännellessä, niin että näytin varmasti typerälle, sillä en usko, että toljotukseni jäi häneltä huomaamatta. Tosin taisi ymmärtää vähän katseesta, loppua kohden sarjat paranivat... Silti olisi ollut valtava kiusaus antaa pari vinkkiä, mutta en sitten saanut aikaiseksi, juuri kuten et sinäkään... Tosin kuten mainitsin eri syistä. Muistan itsekin, kun aikoinani aloitin ja sain vinkkejä vanhoilta konkareilta, tuntui pirun hyvälle, mutta nyt ei itse kuitenkaan osaa olla samanlainen "roolimalli"...
Tänään vitutti joku parikymppinen herkkähipiäinen nainen
Kirosin kerran t-kulmasoudun pudotussarjassa, ihan puhevolymillä ja tämä akka on heti valittamassa
"Voisit vähän siistiä tota kielenkäyttöös täälä on muitakin"
Keskittyis vittu omaan treeniinsä tai hommais korvatulpat jos kiroilu pelottaa.
Tai menis jollekkin pumppipamppisalille koska ei mua ainakaan kiinnosta vitun vertaa mitä joku tuleva kukkahattutäti ajattelee.
Saatana
Keskittyis vittu omaan treeniinsä tai hommais korvatulpat jos kiroilu pelottaa.
Tai menis jollekkin pumppipamppisalille koska ei mua ainakaan kiinnosta vitun vertaa mitä joku tuleva kukkahattutäti ajattelee.
Saatana
Ei muka kiinnosta niin, mutta aivan hirveän raivoreaktion onnistui sussa herättämään. :D
Löysätään nyt sitä pipoa ja siirretään raivo raudan ylös nostamiseen!![]()
Kivesten laskeutuminen voi aiheuttaa tarpeetonta huonotuulisuutta.
Saatana
Akne selässä häiritsee välillä ärsyttävästi. Perjantainakin oli todella kivuliasta ottaa tanko selkään kyykyssä. Onneks jostain syystä yli sadalla kilolla se ei sattunutkaan. Hullunkurista.