Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nyt kun tulee tuplasplitillä treenataan niin jälkimmäisen treenin joutuu vetämään aivan täydellä salilla. Aivan perseestä salilla on klo 8-15 0-5 kanssatreenaaja ja sitten 16-21 50+ hyvä että mahtuu hengittämään.

1 maailman vittumaisin asia, on ihmiset, jotka joko puhuu asioista mistä eivät tiedä MITÄÄN, tai esittävät mielipiteensä faktoina. Sillon ku ei tiedetä faktoja, ollaan hiljaa.

Ehkä eniten vitutti/vituttaa tossa "selkäpoikki" jutussa, että se selkä MENEE HETI POIKKI, se ei voi millään säilyä ehjänä. Ollaan niin varmoja, vaikka kuinka koittaa sanoa että kun keskivartalossa on tarpeeksi painetta+ lihakset kunnossa+ vyö minkä avulla sinne saa painetta lisää niin ei se selkä ainakaan poikki mene niin vastaus on "SELKÄ MENEE POIKKI TOLLASESTA!". Ilman mitään faktaa väitetään vastaan niin maan perkeleesti ja ollaan tietäväisiä. Valittavat että salillakäynti saa kropan pahaan kuntoon, esim. yksi kaveri penkkaili paljon ja nyt on olkapäät kipeät (ei tehnyt melkein yhtään lihashuoltoa) "joo se veti liian suurilla painoilla, siitä ne olkapäät meni", vois sitä venyttelyä ja kiertäjäkalvosintakin treenata jos kovaa penkkailee niin paikat kestävät, tuota koitin sanoa ja vastaus oli "teki liian suurilla painoilla ja olkapäät menivät!" Sitten mulla naksahtaa polvi kun meen kyykkyyn: "polvet naksuu, paha merkki, kannattaa lopettaa se salillakäynti, tiäks mitä käy ku polvet paukkuu ja nivelsiteet löystyy?" Ei sais yhtään treenata punttia, koska se rikkoo paikat. KAIKKEIN PAHIN ON OLLA TREENAAMATTA MITÄÄN. (tietysti tämä puhuja käy lenkillä 3x viikko, mikä pitää täydellisessä kunnossa)

En oikein ymmärrä tuota poikki menemistä. Ne videoiden heput kuitenkin ovat varmaankin sen 10+ vuotta nostelleet niitä raskaita painoja niin ei se selkä HETI mene poikki. Kun ei vielä tähän päivään mennessäkään ole.
Itse lähinnä naureskelisin moiselle kommentoinnille ja vastaisin takaisin, että yli-ihmisinäkö pitävät kaikkia puntin kolistelijoita ja heittäisin pallon takaisin sille ihmettelijälle että onko oikeesti noin saamaton heppu tekemään ettei osaa kuin päivitellä... Ja laukoo noin vaikkei tiedä koko lajista mitään

Eilen joku narulta näyttävä mies makasi jalkaprässisä, välillä kelkkaa plus 40 kg varovasti liikutellen. KOKOAJAN(!) oli puhelin kädessä ja candy crush peli meneillään Itse tein oman 50 min rintreenin ja kyseinen herra ei poistunut prässistä laisinkaan! Tilanne pisti hivenen viuttamaan, vaikka en kyseistä laitetta edes käyttäny, joten puskin yhden extra sarjan.

Tänään kyseinen naru heilutteli muutaman kilon käsipainoja(ilmeisesti teki olkapäitä) samalla, kun itse kyykkäsin ass to to ground . Mun treenin jälkeen tuli vielä opastamaan, että noin syvälle ei kannata mennä, koska se on vaarallista. MEINASIN VETÄÄ TURPAAN!! mutta vastasin vain "ah okey, en tiennyt"

Oma saamattomuus. Jälleen kerran treenin ohessa katseeni harhaili naaraiden perässä salilla ja huomasinkin yhden naikkosen tekevän mavea hiukan liian isoilla painoilla. Oli sillä pelit ja pensselit (vyö ja remmit), mutta hiukan teki iljettävää tiirailla 30 metrin päästä, kun tyttösen selkä oli mutkalla. Muutaman kerran kävi mielessä käydä kysymyssä, että miksi sä teet tuota selkä vääränä, mutta jätin kysymättä. Syy kysymättömyyteen oli luonnollinen: "kun ei kukaan muukaan vaivaudu". Ensi kerralla ehkä sitten...

Mikään ei potuta liikaa, mutta joskus ottaa päähän nää kaverit jotka tulevat haara-asennossa salille ja rehvastelevat kovaan ääneen, vaikkei sitä rautaa niin hirveästi liikkuisikaan (tai ainakaan sen enempää kuin muillakaan aktiivisesti treenaavilla) ja käytös tuntuu muutenkin röyhkeälle... Musta salilla on sellaiset gentlemen's säännöt... Tai tälläiset ainakin itse olen vuosien varrella sisäistänyt ja siksi tuntuu jotenkin niin järjettömälle, että toisille röyhkeys kuuluu siihen maskuliiniseen salikuvaan... Eieiei...

Hermannin postaukseen vielä... Mulla on vähän sama juttu, mutta naispuolisille en viitsi oikein sanoa mitään, ettei ajatella että nyt tää jätkä yrittää jotakin. Viime kerralla katselin, kun selkeästi vasta salin aloittanut neitokainen teki ranskista kädet aivan solmussa... Siinä toljotin sitten vartin hammeria käännellessä, niin että näytin varmasti typerälle, sillä en usko, että toljotukseni jäi häneltä huomaamatta. Tosin taisi ymmärtää vähän katseesta, loppua kohden sarjat paranivat... Silti olisi ollut valtava kiusaus antaa pari vinkkiä, mutta en sitten saanut aikaiseksi, juuri kuten et sinäkään... Tosin kuten mainitsin eri syistä. Muistan itsekin, kun aikoinani aloitin ja sain vinkkejä vanhoilta konkareilta, tuntui pirun hyvälle, mutta nyt ei itse kuitenkaan osaa olla samanlainen "roolimalli"...

Hermannin postaukseen vielä... Mulla on vähän sama juttu, mutta naispuolisille en viitsi oikein sanoa mitään, ettei ajatella että nyt tää jätkä yrittää jotakin. Viime kerralla katselin, kun selkeästi vasta salin aloittanut neitokainen teki ranskista kädet aivan solmussa... Siinä toljotin sitten vartin hammeria käännellessä, niin että näytin varmasti typerälle, sillä en usko, että toljotukseni jäi häneltä huomaamatta. Tosin taisi ymmärtää vähän katseesta, loppua kohden sarjat paranivat... Silti olisi ollut valtava kiusaus antaa pari vinkkiä, mutta en sitten saanut aikaiseksi, juuri kuten et sinäkään... Tosin kuten mainitsin eri syistä. Muistan itsekin, kun aikoinani aloitin ja sain vinkkejä vanhoilta konkareilta, tuntui pirun hyvälle, mutta nyt ei itse kuitenkaan osaa olla samanlainen "roolimalli"...

Näin naispuolisena treenaajana voin sanoa, että ne toljotukset potuttaa varmaan paljon enemmän, kuin se että joku tulis neuvomaan. Itse olisin ainakin kiitollinen tekniikkavinkeistä, vaikken enää ihan aloittelija olekaan. Tuskinpa sitä edes ajattelis, että jätkä vaan yrittää jotain, jos vilpittömästi joku yrittää auttaa. :)

Tänään vitutti joku parikymppinen herkkähipiäinen nainen

Kirosin kerran t-kulmasoudun pudotussarjassa, ihan puhevolymillä ja tämä akka on heti valittamassa

"Voisit vähän siistiä tota kielenkäyttöös täälä on muitakin"

Keskittyis vittu omaan treeniinsä tai hommais korvatulpat jos kiroilu pelottaa.
Tai menis jollekkin pumppipamppisalille koska ei mua ainakaan kiinnosta vitun vertaa mitä joku tuleva kukkahattutäti ajattelee.

Saatana

Tänään vitutti joku parikymppinen herkkähipiäinen nainen

Kirosin kerran t-kulmasoudun pudotussarjassa, ihan puhevolymillä ja tämä akka on heti valittamassa

"Voisit vähän siistiä tota kielenkäyttöös täälä on muitakin"

Tai menis jollekkin pumppipamppisalille koska ei mua ainakaan kiinnosta vitun vertaa mitä joku tuleva kukkahattutäti ajattelee.

Saatana

Kivesten laskeutuminen voi aiheuttaa tarpeetonta huonotuulisuutta.

Saatana

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Saatana

Ei muka kiinnosta niin, mutta aivan hirveän raivoreaktion onnistui sussa herättämään. :D

Löysätään nyt sitä pipoa ja siirretään raivo raudan ylös nostamiseen! :)

En oo jaksanut käyttää aikoihin mp3-soitinta treeneissä, ja tänään se sitten kostautui. Joku venäläisvalmisteinen äijä VIHELTELI koko ajan sarjojensa välissä ihan helvetin ärsyttävän vitun perkeleen kuuluvasti. Ja siinä vielä mitään, mutta kun vihellyksestä ei pystynyt poimimaan yhtään tuttua melodiaa, mutta ei myöskään yhtään minulle tuttua sävelasteikkoa, johon ne randomilla ujelletut nuotit olisivat kuuluneet. Eli siis random-vitun-ääniä helvetin kovaa viheltäen. Ja kävin jo 11 jälkeen treenaamassa, joten voitte kuvitella mun vitutuksen silloin, kun asia vituttaa vieläkin. Nyt kun joku kysyy, että miksi en sanonut asiasta. No sen takia, koska en todennäköisesti pystyisi huomauttamaan tuollaisesta ärsyttävyydestä nätisti, vaan sanat tulisivat ulos aiottua rumemmin. Ja venäläisen random-Igorin kanssa en halua lähteä testaamaan, että kuinka monta kymmentä vuotta sitä säkkiä on hakattu tai junttaa molskilla harjoiteltu.

Kuva liittyy.

Jr8Ve.png

Akne selässä häiritsee välillä ärsyttävästi. Perjantainakin oli todella kivuliasta ottaa tanko selkään kyykyssä. Onneks jostain syystä yli sadalla kilolla se ei sattunutkaan. Hullunkurista.

Hei oranssipaitane jätkä lopeta se mun muijan kyylääminen siellä salilla, kun en treenaa sen kanssa. Naikkonen on jo totaalisen vittuuntunu, kun ei saa olla sekuntiakaan rauhassa peilikyttäämiseltäs. :D

Nyt just potuttaa kun rintalihaksessa repeymä eikä voi treenata kunnolla olkapäitä ja rintaa. Toinen asia mikä jostain syystä vituttaa aivan helvetisti on kun mavessa tanko osuu pippeliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom