Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nyt just potuttaa kun rintalihaksessa repeymä eikä voi treenata kunnolla olkapäitä ja rintaa. Toinen asia mikä jostain syystä vituttaa aivan helvetisti on kun mavessa tanko osuu pippeliin.
Mulla on vissiin liian pienet vehkeet, koska en osaa samaistua tohon :D

Pakaroita venytellessä jää välillä kassit ilkeästi reisien väliin puristuksiin, mutta muita ongelmia ei ole ilmennyt.

Hei oranssipaitane jätkä lopeta se mun muijan kyylääminen siellä salilla, kun en treenaa sen kanssa. Naikkonen on jo totaalisen vittuuntunu, kun ei saa olla sekuntiakaan rauhassa peilikyttäämiseltäs. :D

Hei, mullahan on oranssi paita, mutta tiirailen mä myös silloin, kun sä olet paikalla. Whatcha gonna do?

Ps. Vedän maasta 2,5kg enemmän kuin sä.

Se että punnerrusliikkeissä (pystypunnerrus, penkki- ja vinopenkki) sarjapainot eivät liiku mihinkään. Muissa liikkeissä sarjapainot on noussu hyvää vauhtia. Tiedä sitten mitä teen väärin, varmaa kaiken.

Ite en pysty tekeen reiden lähennystä, kivekset pusertuu muute. Siis kirjaimellisesti en PYSTY :D

Tästä herää ainoastaan kysymys, että miksi kukaan mies tekisi reidenlähennystä?

Jos tämäkin mies tekee, niin en näe mitään syytä miksi kukaan ei tekisi reidenlähennystä.

800_0291-10.jpg

Kyllä lisäksi herää vähän mietteitä ko. kivesten koosta, mikä lienee myös ollut Vaginaattorin viestin ideana. Pari kertaa jäänyt kassit huonosti, mutta kyllä ne siitä aina pienellä asettelulla hyvin on saanut.

Taas korjasin salilla muiden jälkiä. Ai miksi viitsin? Ei tuolla juttuseuraakaan ollut, niin äkkiäkös sitä pari levypainoa joka sarjatauolla.

Jos tämäkin mies tekee, niin en näe mitään syytä miksi kukaan ei tekisi reidenlähennystä.

800_0291-10.jpg

:D Kerro toki mitä niin hyödyllistä on reidenlähennyskoneen käytössä? "Käytetään sisäreisien harjoittamiseen" Normikyykky harjottaa sisäreisiä myös ja on kaikin puolin käytännöllisempi liike. PS: Jos hulkki tekee jotain, se ei meinaa et kaikkien kannattaa tehdä.

Taisi mennä kommentini ohi, kun olivat näin lähekkäin kirjoitettuja. Eli kuten ylempänä sanoin, kyykkääminen on vallan riittävää. Perus bodarinäkökulma kun kaikki lihakset koitetaan eristää ja siten treenata. Sanoisin kyllä silti, että nopeammin nuokin kehittyy kovilla kyykyillä, kuin jollain lähennyshinkkaamisella.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Hei oranssipaitane jätkä lopeta se mun muijan kyylääminen siellä salilla, kun en treenaa sen kanssa. Naikkonen on jo totaalisen vittuuntunu, kun ei saa olla sekuntiakaan rauhassa peilikyttäämiseltäs. :D

Sano naiselles että pistää lisää vaatetta päälle jos ei halua että kyylätään.

Ite en pysty tekeen reiden lähennystä, kivekset pusertuu muute. Siis kirjaimellisesti en PYSTY :D, ellen tyyliin siirrä niitä manuaalisesti jotenkin pois välistä. Alaselkä telineessä, sama jos makaa liian edessä.

Koska viereinen laite oli varattu, mä vedin siinä reisien loitonnusta. Helvetin hyvät supersarjat oli. Joko sulla Vaginaattori ääni palautui sopraanosta takas normaaliin?

Sano naiselles että pistää lisää vaatetta päälle jos ei halua että kyylätään.

Eihän se halua että kyyläys loppuu, sillähän se sen huomaa kun tarkistelee että katotaanko. Jos ei oikeasti halua että katotaan niin siellä ei olla sotamaalauksessa betterbodiesin trikoot pyllyvaossa. Varmaan on "totaalisen vittuuntunut" :D

Eihän se halua että kyyläys loppuu, sillähän se sen huomaa kun tarkistelee että katotaanko. Jos ei oikeasti halua että katotaan niin siellä ei olla sotamaalauksessa betterbodiesin trikoot pyllyvaossa. Varmaan on "totaalisen vittuuntunut" :D
Mene nyt japi vittuun. Olet jo umpihomo kamppailulajeissa. Ei sun tarvi jatkaa sitä linjaa täälläkin.

Vai umpihomo.. Koville ottaa että toiset kyttää. Et sille tule ikinä mitään mahtamaan, ainoat ratkaisut ovat vakuuttaa naisesi pukeutumaan burkhaan tai sit vaihdat sen johonkin valaaseen. Naiset tykkää että niitä kyylätään, ei ne huvikseen niitä kireitä kuteita päälleen kisko, baariin tai salille. Tollasesta on ihan turhaa ottaa kierroksia.

Pitääpä käydä muutaman kerran alvarissa taas jos vaikka bongaisin sen niin tietäisin mikä siinä sitä oranssipaitaa viehättää ;)

Käytän salilla usein kai juuri näitä kireiksi kutsuttavia housuja.
Käytän niitä useimmiten siksi, että a) niissä on hyvä tasku mp3-soittimelleni (löysissä housuissani taskut ovat huonoja), b) ne ovat mukavat myös hien lentäessä ja c) ne mahtuvat kassissa pienimpään tilaan.

Sen sijaan käyttösyihini ei kuulu d) haluan tulla katselluksi.

terveisin nainen

No se on sitten meidän miesten onni että löysissä housuissa ei ole naisille hyviä taskuja, ja vain kireät pöksyt ovat mukavat hien lentäessä, ja että teille myydään liian pieniä salikasseja.

Mitä nyt olen noita salilla käyviä pariskuntia joskus kolme sekuntia pidempään seurannut, olen pannut merkille, että nimenomaan pariskunnan naispuolet tiirailee aivan estottomasti muita miehiä, kun se oma nallekarhu on tekemässä etäämpänä jotain muuta liikettä. Ei siinä: ei kohde katsomalla kulu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom