Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Monta kertaa mainittu asia, mutta se kun jotkut eivät voi viedä painoja takaisin telineisiin treenin jälkeen. Omalla salilla tätä ongelmaa ei ole, mutta kun kävin tällä viikolla lomalla ollessa erään toisen kaupungin uimahallin salilla niin kyykkytangossa, smithissä ja scott-penkissä painot tangoissa. Ja olin salilla yksin! Sarjatauoilla kävin sitten laittelemassa levypainoja takaisin telineisiin kun se näyttää joillekkin olevan niin älyttömän vaikeaa.

Tämä saatanan kinttu perkele. Menee aivan tönköksi, kun pari sarjaa tekee ja kipeytyy. Oikeassa polvessa taas ei mitään kipuja. Yritän lämmitellä hyvin polvet ennen ku alan treeniä tekemään, mutta eipä se näköjään mitään auta. Pitäis päästä magneettikuvaukseen varmaa ja sais selville mikä vittu tässä on.

Onneksi oma elämäni on niin fantastisen täydellistä, että eniten vituttaa se, että en ole ainut juntti, joka tulee reinot jalassa salille. Kauhee arpominen aina reenin jälkeen, että mitkäköhän nyt oli omat. En pilaa reiskoja millään merkinnöillä!

Tänään vähän potutti ku rauta oli niin kevyttä. 6x6 5kg isommalla raudalla penkissä ku viimeks ja oli kevyemmän tuntunen -.- Perkele helvetti, ois pitäny olla enemmän rautaa tangossa.

Onneksi oma elämäni on niin fantastisen täydellistä, että eniten vituttaa se, että en ole ainut juntti, joka tulee reinot jalassa salille. Kauhee arpominen aina reenin jälkeen, että mitkäköhän nyt oli omat. En pilaa reiskoja millään merkinnöillä!

Sama täällä reinot jalassa salille aikausein :D

Oli pikkusen laiskoja jamppoja tänään salilla: Kun meen jalkaprässiin jossa on muutama oma paikka 25kg kiekkojen säilytykseen, nostelen siitä muutamat kelkkaan ja teen yhteensä viisi sarjaa. Sillä välin toiselle puolelle prässiä ilmestyy noihin prässin omiin telineisiin sellasia 15kg ja 20kg kiekkoja niin että kun lopetan niin ei sitten mahdukaan ne siihen kuuluvat käytössä olleet takasin. Jättäisivät painot vaikka lattialle mieluummin jos ei niitä jaksa viedä penkistä tai smithistä oikeeseen telineeseen! :wall:

"Kunnallinen jalkapäivä" paikallisella salilla. Saatana, kun kaikki muutkin treenaa jalkoja ja saa melkeinpä ottaa vuoronumeron, että pääsee prässäilemään. Ei voi sanoa kuin vittu.

Unohdin tänään rannetuet (vai mikä onkaan virallinen nimi) kotiin. Punnertaessa forkut meni heti pumppiin ja väsyi. Poltteli niin paljon että piti jättää sarja kesken kun ei pysynyt kässärit käsissä. Rinta ois jaksanu viel punnerrella :curs:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Heikon ihmisen onglema: tarvitsisin leuanvetoihin paksun kuminauhan kevennykseksi, mutta en jaksa kiskoa sitä jalan alle. Tulos: laitan monta ohutta kuminauhaa ja olen kohta niiden kanssa solmussa ja varmaan näyttää tosi laadukkaalta... :face: Ens kerralla kiskon sen paksun yhden kerran ja nakotan sarjatauotkin siinä.

tänään vitutti yksi nuori pariskunta.. se äijä ei ollu hetkeäkään hiljaa... ja sattuivat kokoajan olemaan just siinä missä minäkin... se puhu kesken sarjankin... ja sit muija valitti ja se äijä valitti sille muijalle.. sit tuli kesken treenin ryppy rakkauteen, hetken riita ja sitten läpsyteltiinkin jo persettä siinä ainoan paperitelineen edessä mistä piti hakee räkärätti...

ja sitten jatkettiin taas... välillä piti vähän haastaa riitaa ja sit heti perään lässyttää...

eikö salilla voi keskittyä siihen tekemiseen ja lässyttää jossain kahvilla sitten..!?! vai onko musta tulossa joku sosiaalisesti rajoittunut erakko!?

Tänään tuli bongattua yksi suurimmista ärsytyksen aiheista. Tyyppi teki kyykkyä salin ainoalla kyykkypaikalla. Itse tein siinä vieressä pystäriä. Taustalle tulee toinen tyyppi pälyilemään selvästikin sen näköisenä, että kestääköhän kyykkääjällä pitkään. Ei kysy mitään. Tuijottaa vain. Tuijottaa. Ja tuijottaa. Menee penkille istumaan ja tuijottaa. Ei tee mitään muuta kuin tuijottaa kyykkääjää. Sain pystärini valmiiksi ja poistuin paikalta. En tiedä miten pitkään tuo jatkui. Itsehän siis olin täysin ulkopuolinen tilanteessa, mutta alkoi silti ärsyttämään tuo. Eikö voi kysyä kestääkö pitkään? Jos kyykky on välttämätön tehdä just nyt, niin eikö voi tehdä välissä? Eikö voi tehdä mitään muuta kuin yrittää katseella painostaa?

Tänään tuli bongattua yksi suurimmista ärsytyksen aiheista. Tyyppi teki kyykkyä salin ainoalla kyykkypaikalla. Itse tein siinä vieressä pystäriä. Taustalle tulee toinen tyyppi pälyilemään selvästikin sen näköisenä, että kestääköhän kyykkääjällä pitkään. Ei kysy mitään. Tuijottaa vain. Tuijottaa. Ja tuijottaa. Menee penkille istumaan ja tuijottaa. Ei tee mitään muuta kuin tuijottaa kyykkääjää. Sain pystärini valmiiksi ja poistuin paikalta. En tiedä miten pitkään tuo jatkui. Itsehän siis olin täysin ulkopuolinen tilanteessa, mutta alkoi silti ärsyttämään tuo. Eikö voi kysyä kestääkö pitkään? Jos kyykky on välttämätön tehdä just nyt, niin eikö voi tehdä välissä? Eikö voi tehdä mitään muuta kuin yrittää katseella painostaa?
Suomessa kuvailemasi käytös on normaalia. Muille puhuminen ei. Miten et ole vielä ymmärtänyt tätä?

- - - Updated - - -

Itsekkin riitelen naisen kanssa salilla, koska siellä on sellanen lievä agre aina päällä varsinkin itselle isommilla painoilla tehdessä. Toki riidan aiheet on aina saliin liittyviä. Toki muistutan aina naistani, että puntilla ollessa se pitää turpansa kiinni tai jatkossa en ota sitä mukaan sinne enää.

Turha mitään tommosia mennä kyselemään. En itse ainakaan halua tulla häirityksi kun kyykkään.

Turha mitään tommosia mennä kyselemään. En itse ainakaan halua tulla häirityksi kun kyykkään.

Kyllä itse tulee kysyttyä ja varattua paikka monesti siinä samalla. Kerran toki todistin, kun nainen teki haukkari kyykkyhäkin varmistusraudoisti (niistä etukepeistä). Eikä päästäny jätkää kyykkäämään sen eteen ylätapeista. Huvitti hieman ja samalla vitutti.

Suomessa kuvailemasi käytös on normaalia. Muille puhuminen ei. Miten et ole vielä ymmärtänyt tätä?

Normaalia mielestäni on tulla paikalle, puhahtaa ja lähteä pois. Ehkä mennä tekemään jotain muuta lähitienoille ja kytätä siitä vaivihkaa, että milloin tuo lopettaa. Tuo kaveri tosiaan istui vähintään vartin siinä ja vain tuijotti kyykkypaikkaa. Täällä päin se ei enää mahdu normaalin rajoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom