Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ja sit kaveri ihmettelee ku ei ite kehity samaa tahtii...
No jos aattelee nii yksinkertaisesti, että enemmän sarjoja= enemmän kehitystä, ni toki.. ;) Mut mitä ihmettä, eiks sit voi jäädä ihan yksikseen viimeistelee, ei itellä ainakaan tulis ihan heti mieleen vetää treenejä jonkun muun pillin mukaan, vaikka onkin hauska jos on joku kaveri mukan treenaamas.. :D

Meidän salilla jalkaprässiin tarkotetut 50kg levyt lattialla. Saahan ne siitä ylös mutta vituttaa niitä nostella. Mielummin latailen 20kg limppuja siihen.

Ja aina kun tekee esim penkkiä on oltava samanlaiset painot molemmilla puolilla ja tasainen puoli ulospäin :D

Lauantai (ja ehkä sunnuntai) ärsyttää jo etukäteen. Jo tänään on jalat ihan kipeenä ja vielä olis huomenna sekä perjantaina kyykkytreenit. Sama homma joka viikko tästä eteenpäin, mutta ekalla tai ekoilla viikoilla kun ei oo tottunut tämmöiseen frekvenssiin, tämä ei tule olemaan kivaa.

Kyykkytreeneissä potuttaa myös se, että mulla ois syysloma periaatteessa nyt alkanut, mutta huomenna on silti herättävä aikaisin, jotta ehdin salille. Koska kyykkytreenit velvoittavat.

Kyykkytreeneissä potuttaa myös se, että mulla ois syysloma periaatteessa nyt alkanut, mutta huomenna on silti herättävä aikaisin, jotta ehdin salille. Koska kyykkytreenit velvoittavat.

Jalkatreenit aamuisin on paskaa, ei niistä saa ikinä aamulla täyttä tehoa irti vaikka mitä tekisi joten siksi päivällä/illalla paras.

Jalkatreenit aamuisin on paskaa, ei niistä saa ikinä aamulla täyttä tehoa irti vaikka mitä tekisi joten siksi päivällä/illalla paras.

Mä olen muutenkin niin vähän aamuihminen ku olla ja voi. Aamulla syöminen ei johda kuin oksennukseen eikä aivot muutenkaan toimi mitenkään aamulla. Onneks aamusin ei tarvii treenata käytännössä ikinä. Huomenna tulee nyt toinen kerta koskaan. Ja aamu tässä kohtaa tarkoittaa jotain klo 9. Onneks huomenna on nopeuskyykkyä 65 prosentilla (tosin kymmenen sarjaa, ja siihen päälle vielä selkätreeni), joten painojen puolesta treenistä ei tule erityisen rankka.

Ja aina kun tekee esim penkkiä on oltava samanlaiset painot molemmilla puolilla ja tasainen puoli ulospäin :D

Sen verran pitää OCD:tä olla, että aina samanlaiset levyt tankoon samaan aikaan. Salilla on 2-3 erilaisia levyjä per paino ja vähän se hävettää hakea samanlaiset aina.

Mutta ei sitä helvetti sentään voi kyykätä jos on "epätasapaino" tangossa!

Vitutti hieman kun tukipenkki oli varattu ilman rautojen käyttöä ja jouduin paniikissa hieromaan normaalilla. Sosiaalisia taitoja ei ole

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Vitutti ihan suunnattomasti eilen ku tehtiin siinä penkkiä sillai että kaveri ja sen isä oli varmistamassa päissä. Sitte joissain sarjoissa loppu pouveri iha tyystin ja aattelin että ne avittaa sen siitä ylös.. No eiku kaveri nappaa jo toisesta päästä kiinni ja sen isä viä kattelee siinä että jaa ei se näköjää nousekkaa ni tanko jo ihan vinossa ja päin persettä ni yritä siinä ny si viä punnertaa ja oikee olkapää pikkuse kipeenä jo valmiiks aikasemmista sarjoista ni tuli vaan entistä kipeemmäks ku yritin pitää että se tanko ei rojahda siihe rinnalle. Si ku viä lopuks sanoin että vedetää failureen toi vika sarja ja pakotetaan 2 vikaa toistoo ni avitti molemmat iha vitun epätasasesti (kun jostain syystä piti auttaa siältä päistä sitä 60kg) ja niin paljon että iha sama oisko niitä tehny ollenkaan. :face::face:

Vitutti ihan suunnattomasti eilen ku tehtiin siinä penkkiä sillai että kaveri ja sen isä oli varmistamassa päissä.

Eiköhän tässä ole myös sulla vastuu kertoa, että miten haluut varmistajien toimivan. Sama asia kuin siinä, että pyytää salilla jotain random-tyyppiä varmistamaan.

Voimattomat treenaajat, jotka eivät jaksa nostaa painoja paikoilleen. Ja ne, joiden pitää paiskoa niitä painoja pitkin seiniä. Niin, ja se ettei puoltoista tuntii meinaa millään riittää treenaamiseen.

Se kun saa jo parin viikon ajan painon nousemaan ja sarjapainot rupee piristymään. Sit tulee huonompi viikko ja paino tippuu samaan mitä oli ennen ja tulokset kans samal -.- Bulkkaaminen on niin hiton vaikeaa.

Se yks saatanan villasukka.

Jo tovin kyseinen herrasmies on käynyt terrorisoimassa salillani. Suorittaa liikkeet rinta rottingilla päin helvettiä, ylimielinen virne naamalla neuvoo muita vaikka ei selvästi 25 vuoden salikokemuksella (kertomansa mukaan) ole oppinut hevon helvettiä yhdestäkään liikkeen oikein suorittamisesta.

Olen kuitenkin antanut asian olla koska hän ei ole minulle kertaakaan tullut avautumaan. Kunnes eilen...

Saavuin salille ja suuntasin täyttämään vesipulloani. Vessasta poistui samaan aikaan kyseinen herrashenkilö hikeä purskuten ja kauhukseni huomasin jäätävät köntsät pöntössä. Ei mitään huuhtelumeininkiä?!

Aloitin järkytyksen jälkeen alkujumpat, vedin kapeaa penkkiä ja siirryin taljaan tekemään ojentajia superina. Kesken setin kaveri hyppää siihen rynkyttämään olkapäät paukkuen sarjojaan väliin. Katsoin kelloa ja kun sarjojen välinen tauko alkoi vähentyä aloitin lähtölaskennan. 10, 9, 8, 7...kun tuli ihmetys mitä lasken niin kerroin kohteliaasti että settini oli kesken ja sarjojen välistä taukoa oli jäljellä 3,2,1.. ja tartuin köydestä kiinni ja siirryin oikeutetulle paikalleni.
Tympiintyneenä hän siirtyi viereiseen prässiin pälyilemään settini päättymistä. Tein normaaliin tapaan viimeiset sarjani failureen. Setin jälkeen herra X lähestyy minua ja alkaa neuvomaan kuinka saisin sarjastani enemmän irti viemällä liikkeen loppuun jollain hämärällä rannekäännöllä.
Paloi...kiinni..lopullisesti.. Tarpeeksi kovaan ääneen että jokainen salillakävijä varmasti kuulee ->"Tulet sitten saatana siinä villasukat jalassa neuvomaan minua asioiden loppuunviemisestä kun et itse osaa edes vetää vessaa paskallakäynnin jälkeen" Änkytänkytänskäbädämämdän itkupotkuraivari johon onneksi olen tottunut kun nuorimmalla uhkaikä menossa ja salilta veke ovet paukkuen. Tunsin lämpöä rinnassa kun sain penkkipuolelta salin vakkareilta taputukset. :thumbs:

^Taitaa olla tuo vetämättä jättäminen hyvinkin yleistä. Useasti salilla mennyt käymään kusella, niin pöntössä on odottanut bonukset. Eivät ilmeisesti myöskään pyyhi persettään, joka selittänee sen, kuinka jotkut körmyt siellä haisevat niin helvetin pahalle. :urjo:

Kauhea pumppi tuli treenatessa päälle mutta silti voimat alhaalla. Ja viimeisen vuoden aikana hauiskääntötulos ja ojentajaliikkeet kehittyneet huomattavasti ja penkkitulos ei ollenkaan? Ja kyykkytuloshan kasvaa ja perse/reidet turpoaa vaikka en edes treenaisi niitä? On tämä kyllä niin mystistä prkl

Viime aikoina salilla on potuttanut staattinen sähkö. Lisääntynyt vaatetuksen tarve yhdistettynä kapisen wookien karvapeitteeseen aiheuttaa sen että treenin alussa joka paikka ritisee/rätisee, kipinät lentää ja kuulokkeet napsuu korvissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom