Se yks saatanan villasukka.
Jo tovin kyseinen herrasmies on käynyt terrorisoimassa salillani. Suorittaa liikkeet rinta rottingilla päin helvettiä, ylimielinen virne naamalla neuvoo muita vaikka ei selvästi 25 vuoden salikokemuksella (kertomansa mukaan) ole oppinut hevon helvettiä yhdestäkään liikkeen oikein suorittamisesta.
Olen kuitenkin antanut asian olla koska hän ei ole minulle kertaakaan tullut avautumaan. Kunnes eilen...
Saavuin salille ja suuntasin täyttämään vesipulloani. Vessasta poistui samaan aikaan kyseinen herrashenkilö hikeä purskuten ja kauhukseni huomasin jäätävät köntsät pöntössä. Ei mitään huuhtelumeininkiä?!
Aloitin järkytyksen jälkeen alkujumpat, vedin kapeaa penkkiä ja siirryin taljaan tekemään ojentajia superina. Kesken setin kaveri hyppää siihen rynkyttämään olkapäät paukkuen sarjojaan väliin. Katsoin kelloa ja kun sarjojen välinen tauko alkoi vähentyä aloitin lähtölaskennan. 10, 9, 8, 7...kun tuli ihmetys mitä lasken niin kerroin kohteliaasti että settini oli kesken ja sarjojen välistä taukoa oli jäljellä 3,2,1.. ja tartuin köydestä kiinni ja siirryin oikeutetulle paikalleni.
Tympiintyneenä hän siirtyi viereiseen prässiin pälyilemään settini päättymistä. Tein normaaliin tapaan viimeiset sarjani failureen. Setin jälkeen herra X lähestyy minua ja alkaa neuvomaan kuinka saisin sarjastani enemmän irti viemällä liikkeen loppuun jollain hämärällä rannekäännöllä.
Paloi...kiinni..lopullisesti.. Tarpeeksi kovaan ääneen että jokainen salillakävijä varmasti kuulee ->"Tulet sitten saatana siinä villasukat jalassa neuvomaan minua asioiden loppuunviemisestä kun et itse osaa edes vetää vessaa paskallakäynnin jälkeen" Änkytänkytänskäbädämämdän itkupotkuraivari johon onneksi olen tottunut kun nuorimmalla uhkaikä menossa ja salilta veke ovet paukkuen. Tunsin lämpöä rinnassa kun sain penkkipuolelta salin vakkareilta taputukset. :thumbs: