Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mulle on sanottu että mun pitäs kävellä hitaammin kun jyrään kuulemma kuulokkeet korvilla päältä.

Laita kuulokkeet tiukemmalle päähän niin, ettet kuule heitä, jotka noin sanoo. Sen sijaan avaa silmät niin, ettet jyrää muiden päälle.

Hitaasti kävelevät ihmiset ärsyttävät myös muualla kuin salilla. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että joku läski kävelee keskellä tietä ihan saatanan hitaasti ja sitten täytyy itse kävellä hitaasti takana. Jos ei pysty kävelemään kunnolla, voi pysyä kotonaan.

Laita kuulokkeet tiukemmalle päähän niin, ettet kuule heitä, jotka noin sanoo. Sen sijaan avaa silmät niin, ettet jyrää muiden päälle.

Hitaasti kävelevät ihmiset ärsyttävät myös muualla kuin salilla. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että joku läski kävelee keskellä tietä ihan saatanan hitaasti ja sitten täytyy itse kävellä hitaasti takana. Jos ei pysty kävelemään kunnolla, voi pysyä kotonaan.

Nappeja en kehtaa syvemmälle ahtaa kun olis kivuliasta hommaa, en pidä silmien auki pitämisestä!

Oikein pelotti miettiä, millaisia jermuja salilla oli ennen mua ollut, kun radio pauhasi mielettömän kovalla ja hitosti levypainoja jätetty tankoihin ja lattialle lojumaan. Kyykkypaikallakin oli hurjat 20 kg tangossa ja mavessa vielä vitosen kiekot tohon päälle. Ketään muita tuossa vaiheessa ei enää näkynyt vaan yksin sain treenata. Onneksi en tullut normiaikaan vaan puoli tuntia myöhemmin. En ehkä olisi uskaltanut tommoseen porukkaan mukaan.

No oli ainakin tekemistä omilla tauoilla kaikkia kamoja kerätessä.

Radio rock.

Tuntuu että aina kun salille pääsee nii samat rallatukset raikaa radiosta. Metallicaa, nirvanaa, volbeattia jne. :face: Kuulokkeet on aika epäkäytännölliset salilla imo, joten kai tota samaa paskaa pitää jatkossakin kuunnella.

Radio rock.

Tuntuu että aina kun salille pääsee nii samat rallatukset raikaa radiosta. Metallicaa, nirvanaa, volbeattia jne. :face: Kuulokkeet on aika epäkäytännölliset salilla imo, joten kai tota samaa paskaa pitää jatkossakin kuunnella.

Langattomat kuulokkeet. Problem solved.

Edellä mainitusta ristikkäistaljasta muistui mieleeni, että yhdellä sun toisella salilla sen narut ovat pois rullakiekoista hinkaten mm. pelkkää ohjainrautaa ja siten kulutettu naru tai rullaan on saatu kitkalla urat, koska narut ovat viritetyt omin päin "oivallisesti", tms. Lisäpainojen lastaaminen painopakkaan voi myös tehdä vahinkoa. Tää saattoi olla toistoa tässä pitkässä ketjussa, mutta kuitenkin.

"SYVÄ HUOKAUS"

Voimanosto paikalle pesiytyneet lantionnostoja tekevät naiset. Mikä ihme siinä on että kun niitä "levytanko alavatsalle ja lantion nostoilla perse kuntoon" liikkeitä voi tehdä kymmenellä eri paikalla, niin ne on pakko tehdä voimanosto paikalla voimanosto tai olympianosto tangolla? Vittu että taas vituttaa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
"SYVÄ HUOKAUS"

Voimanosto paikalle pesiytyneet lantionnostoja tekevät naiset. Mikä ihme siinä on että kun niitä "levytanko alavatsalle ja lantion nostoilla perse kuntoon" liikkeitä voi tehdä kymmenellä eri paikalla, niin ne on pakko tehdä voimanosto paikalla voimanosto tai olympianosto tangolla? Vittu että taas vituttaa.

Itse koitan olla tähän syyllistyessäni mahdollisimman vähän tiellä, mutta kerrotko vielä, että millä tangolla niitä nostoja sitten pitäisi tehdä? Käppyrätangolla? Juu ei. Vai kannattaisiko mielestäsi jättää tanko kokonaan pois, ja kasata 50kg+ verran levypainoja syliin?

Ja salin siinä osiossako, jossa lattiamateriaali on parkettia/linoleumia? Vaiko kenties venyttelypaikalla, jolloin varmaan tulisi tänne avautumisia aiheesta pakkoko ne on siellä tehdä?

Itse koitan olla tähän syyllistyessäni mahdollisimman vähän tiellä, mutta kerrotko vielä, että millä tangolla niitä nostoja sitten pitäisi tehdä? Käppyrätangolla? Juu ei. Vai kannattaisiko mielestäsi jättää tanko kokonaan pois, ja kasata 50kg+ verran levypainoja syliin?

Ja salin siinä osiossako, jossa lattiamateriaali on parkettia/linoleumia? Vaiko kenties venyttelypaikalla, jolloin varmaan tulisi tänne avautumisia aiheesta pakkoko ne on siellä tehdä?

Keittiössä ja kauppakasseilla.

Kenen ihkussa blogissa tästä on kirjoitettu, koska en ole koskaan aikasemmin nähnyt ko. liikettä, mutta nyt viimeisen 6kk sisällä ei sellaista kertaa varmaan olekkaan etteikö joku persettään nostelis. Kyykätkää jos haluatte isomman perseen, tosin ohan se kyykky rankka liike ja tämä "trendikkäämpi".

p.s Ei tämä liike minua potuta, itsehän teen hauiskääntöä hauistelineessä. Jotkut läskit tuota kyykkytelineeksi väittävät.

Tosta liikkeestä on täälläkin käyty paljon keskustelua ja eiköhän se ollut ihan voimailupuolellakin käytössä oleva liike...

Ja kyllä sen ajan kun mitä olen itse treenannut olen tota liikettä salilla nähnyt :D

Olkapää pashkana, neljättä viikkoa pelkkää jalkareeniä. Voisinpa edes etukyykyn vaihtaa välillä takakyykkyyn, mutta kun ei .. :wall:

Joo, voin kertoa. Omalta saliltani löytyy puntti puolelta 7 kpl 20 kg tankoja, 3 kpl lyhyitä suoria 10 kg tankoja ja 55 kg asti kiinteillä painoilla varustettuja levytankoja. Lisäksi löytyy metallisia ja kumitettuja levypainoja tuhansia kiloja. Eikä siinä vielä kaikki, löytyy 5 kpl tasapenkkejä joita voi halutessaan viedä vaikka minne.

Jos noilla vaikka aloittaisi.

Minähän en voi tietää millaisella salilla kukin harjoittelee mutta tämä tilanne on täällä. Lisäksi kun huomioi että voimanostoon/painonnostoon varattu tila on äärimmäisen pieni suhteessa yleiseen saliin niin ihmettelen edelleen pakkoa tunkea tilaan joka on varattu toisenlaiseen aktiviteettiin. Painonnosto ja voimanosto tankojen soveltuvuudesta tietynlaiseen treeniin voit käyttää googlea.

En mitenkään halua vähätellä kenenkään treenejä mutta järjenkäyttö on sallittu. Voihan jollain salilla tietysti olla se 150 neliötä voimailutilaa jolloin sinne mahtuu ne pakaroiden treenaajatkin, meillä ei.

Lisäksi kun huomioi että voimanostoon/painonnostoon varattu tila on äärimmäisen pieni suhteessa yleiseen saliin niin ihmettelen edelleen pakkoa tunkea tilaan joka on varattu toisenlaiseen aktiviteettiin. Painonnosto ja voimanosto tankojen soveltuvuudesta tietynlaiseen treeniin voit käyttää googlea.

Tuosta voi tietty valistaa salillakin niitä, jotka käyttävät väärää tankoa. Syynä voi ihan oikeasti olla vain tietämättömyys.

En minäkään tiennyt tankojen eroista. Olen vain ottanut sen, mikä on lähimpänä. Pitää ensi kerralla tutkia, että onko tuolla edes tangoissa mitään eroa.

Vituttaa treenaajat jotka pilaa tankoja. Esim voimanostotangolla rinnallevetoa, Tanko on jäykempi ja jos sen pudottaa vähän toinen pää edellä se ei myötää vaan vääntyy. Tuossa käytössä letkumpi tanko joustaa eikä hajoa.
Voimaräkissä vetoja painonnostotangolla, Uus tanko pilalla samantien. Sitten jos niille asiallisesti sanoo asiasta tulee vaan jotain ylimielisiä ilmeitä ja ininää.

Suositut

Back
Ylös Bottom