Törkeen huonot geenit jalkojen osalta... kaks vuotta käyny salilla ja oon kateellinen yhden samanikäisen kaverini jaloista, joka ei harrasta mitään liikuntaa. :face:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Törkeen huonot geenit jalkojen osalta... kaks vuotta käyny salilla ja oon kateellinen yhden samanikäisen kaverini jaloista, joka ei harrasta mitään liikuntaa. :face:
Meidän salilla suurin osa painoista on liian isoja tankoihin. Mavessa harmittaa kun joutuu metsästään sopivan kokoisia painoja tai sit vääntään lukoilla ne painot suoraan kun muutenhan ne on ihan lintallaan.kaiken kruunuksi salilla on useita tankoja/levypainoja, jotka eivät vaan ole keskenään yhteensopivia. Ihan normi 20 kilon tangon näköisiä ja kokosia ovat, mutta painoja lastatessa saakin huomata, ettei ne perkeleet, eli kiekot, mahdukaan. Aika sekundaa varmaan ovat.
Meinaat varmaan, että kaikki eri painot olisi omilla paikoillaan, eikä kaikki 1.25:stä viiteenkymppiin sekaisin samassa pidikkeessä? Se taitaa olla täysi mahdottomuus yleisellä salilla. Telineissä usein jopa lukee, että kympit tähän ja vitoset tähän jne ja sit siellä on kaikki kuitenkin sekaisin. Eikä niitä tule itsekään oikeille paikoille laitettua kun niitä oikeita paikkoja ei ole käytännössä edes olemassa, vaikka teoriassa onkin.Painojen järkevä paikalleen laittaminen olisi jo liian hyvää ollakseen totta.
Meinaat varmaan, että kaikki eri painot olisi omilla paikoillaan, eikä kaikki 1.25:stä viiteenkymppiin sekaisin samassa pidikkeessä? Se taitaa olla täysi mahdottomuus yleisellä salilla. Telineissä usein jopa lukee, että kympit tähän ja vitoset tähän jne ja sit siellä on kaikki kuitenkin sekaisin. Eikä niitä tule itsekään oikeille paikoille laitettua kun niitä oikeita paikkoja ei ole käytännössä edes olemassa, vaikka teoriassa onkin.
Mua vituttaa salilla käynnissä se, että täytyy aina laittaa painot (omaan) tankoon kokojärjestyksessä, muuten sisäinen OCD alkaa sykkimään häiritsevästi. Eli painot tankoon suurimmasta pienimpään, muuten ei tule mitään. Useimmiten olisi helpompaa (ja nopeampaa) vain lisätä lämppärikiekkojen seuraksi uutta (levyn painosta tai koosta riippumatta), mutta kun ei niin ei :face: . No oman pään kanssa täytyy vain elää.
Tampereen Wolffilla soi aina radiossa joku helvetin Radio Nova tai YleX. Vähempikin harmittaa, mutta kaiken kruunuksi salilla on useita tankoja/levypainoja, jotka eivät vaan ole keskenään yhteensopivia. Ihan normi 20 kilon tangon näköisiä ja kokosia ovat, mutta painoja lastatessa saakin huomata, ettei ne perkeleet, eli kiekot, mahdukaan. Aika sekundaa varmaan ovat.
Mua vituttaa salilla käynnissä se, että täytyy aina laittaa painot (omaan) tankoon kokojärjestyksessä, muuten sisäinen OCD alkaa sykkimään häiritsevästi. Eli painot tankoon suurimmasta pienimpään, muuten ei tule mitään. Useimmiten olisi helpompaa (ja nopeampaa) vain lisätä lämppärikiekkojen seuraksi uutta (levyn painosta tai koosta riippumatta), mutta kun ei niin ei :face: . No oman pään kanssa täytyy vain elää.
En ymmärrä miksi aina suositellaan tekemään jotain ihan normaalista poikkeavaa treeniä. Eihän se ole yhtään kivaa huomata kuinka huono todellisuudessa onkaan. Esimerkiks joku muscle up, human flag tai käsiseisonta.
Tuolloin mennään kyykkäämään scottiin^:D
Joo sama mulla. Lisäksi niiden painojen täytyy olla saman merkkisiä ja -värisiä. En PYSTY laittamaan toiseen päätyyn keltaista 2.5kg ja toiseen sinistä 2.5kg. Tai toiseen päätyyn sinistä 5kg ja toiseen hieman erikokoista valkoista 5kg. AAAaaaaaaaaa! :D Tästä on mulle ihan ventovieraat kanssatreenaajatkin naljailleet, kun ovat huomanneet kun etsin paria tangossa olevalle painolle, vaikka telineessä olisi muunlaisia painoja ihan vapaana... :DMua vituttaa salilla käynnissä se, että täytyy aina laittaa painot (omaan) tankoon kokojärjestyksessä, muuten sisäinen OCD alkaa sykkimään häiritsevästi. Eli painot tankoon suurimmasta pienimpään, muuten ei tule mitään. Useimmiten olisi helpompaa (ja nopeampaa) vain lisätä lämppärikiekkojen seuraksi uutta (levyn painosta tai koosta riippumatta), mutta kun ei niin ei :face: . No oman pään kanssa täytyy vain elää.
Sileä puoli aina sisäänpäin ja painot oltava aina samaa sarjaa. Esim leokon kanssa vain leoko! Mulla jopa smithissä oltava painot samaa sarjaa. Prässipaikalla vituttaa se kun laitetaan 50kg limput telineeseen päälimmäiseksi, kun sen paikka on pohjimmaisena!Joo sama mulla. Lisäksi niiden painojen täytyy olla saman merkkisiä ja -värisiä. En PYSTY laittamaan toiseen päätyyn keltaista 2.5kg ja toiseen sinistä 2.5kg. Tai toiseen päätyyn sinistä 5kg ja toiseen hieman erikokoista valkoista 5kg. AAAaaaaaaaaa! :D Tästä on mulle ihan ventovieraat kanssatreenaajatkin naljailleet, kun ovat huomanneet kun etsin paria tangossa olevalle painolle, vaikka telineessä olisi muunlaisia painoja ihan vapaana... :D
Ja kokojärjestys, aina se kokojärjestys!![]()
Mutta joo kyllähän tuo kyrpii. Jos jaksaa hauista sillä tangolla tehdä niin sen varmaan jaksaa nostaa maastakin niiden kyykkyhäkin turvarautojen sijaan.
Jos jaksaa hauista sillä tangolla tehdä niin sen varmaan jaksaa nostaa maastakin niiden kyykkyhäkin turvarautojen sijaan.
Ai että, kohtalontovereita!Sileä puoli aina sisäänpäin ja painot oltava aina samaa sarjaa. Esim leokon kanssa vain leoko! Mulla jopa smithissä oltava painot samaa sarjaa. Prässipaikalla vituttaa se kun laitetaan 50kg limput telineeseen päälimmäiseksi, kun sen paikka on pohjimmaisena!