Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
nätti tyttö tuli moikkaamaan mua salilla mut mä olin ihan pihalla sarjan jälkeen enkä osannu muuta jänkyttää ku että "terve"

mä en ees muista kuka se oli, tai siis milloin olin nähnyt sen aiemmin :(

Tekis kyl mieli räjäyttää kranaatilla kaikki penkkipunnerrus penkit meidän salilla, ku ainoastaan silloin mua tuijotetaan kun teen penkkiä, mutta jos teen mavee tai kyykkyyä nii ketään ei kiinnosta pätkääkään, varsinkin kun mulla toi penkki on huonoin liike pitkien käsivarsieni takia, vaikka muuten olenkin varsin kookas. Eikö ihmiset ymmärrä, että mave ja kyykky kertoo paljon enemmän koko kropan voimista kuin penkki, sori vaan te lihavat t-rex kätiset ukot jotka kuvittelette olevanne salin kingejä, kun olette penkissä hyviä:rock:

Tekis kyl mieli räjäyttää kranaatilla kaikki penkkipunnerrus penkit meidän salilla, ku ainoastaan silloin mua tuijotetaan kun teen penkkiä, mutta jos teen mavee tai kyykkyyä nii ketään ei kiinnosta pätkääkään, varsinkin kun mulla toi penkki on huonoin liike pitkien käsivarsieni takia, vaikka muuten olenkin varsin kookas. Eikö ihmiset ymmärrä, että mave ja kyykky kertoo paljon enemmän koko kropan voimista kuin penkki, sori vaan te lihavat t-rex kätiset ukot jotka kuvittelette olevanne salin kingejä, kun olette penkissä hyviä:rock:

Mitäs sitte jos sua tuijotetaan kun teet penkkiä ?
Mä ainakaan anna paskaakaan arvoa jos joku tuijottaa mua, vittu siinähän kattoo. Lopeta se salikingeily ja sen viitan asettelu itsellesi/muille ja keskity siihen reenaamiseen.

Iha hyvä että välillä tuoijottelevat niin pääsevät hätiin jos jää tanko alle :) Itseä eilen kanssa potutti rintapv ku saanut mitään osumaan oikein vaikka miten yritti.

ÄRSYTTÄÄ ETTÄ RINTALIHAKSET EIVÄT OLE VAHVISTUNEET...

samassa tahdissa kuin muut lihasryhmät.

kaikki muut liikkeet mun saliohjelmassa ovat parantuneet (enemmän painoja, jaksaa paremmin tehdä)

mutta ei vipuvarsipunnerrus, siinä on painot liian kauan jostain syystä pysyneet samoissa lukemissa :face:

Vasen ranne on niin perkeleen kipeä, että melkein itkettää! Penkissä ei kärsinyt pitää edes 80kiloa kunnolla, vaikka oli rannesiteetkin vedetty niin pirun tiukalle. Pitäiskö sitä suosiolla pitää joku lepoviikko, jos tuo jännetupin tulehus vai mikävittulie onkaan lähtis sillä pois. Vituttaahan se tuommonen joutavan tauon pitäminen jonkun rannekivun takia, mutta ei se kyllä ilman lepoa parane.

Olen ollut aina melko laiska lämmittelijä ja helvetin laiska venyttelijä. Typerää, tiedän, mutta kaikki on kuitenkin mennyt tähän asti ongelmitta. Viikko sitten tuli 30v mittariin ja tänään meni nivunen paskaksi ensimmäistä kertaa 15:ta salivuoteen. Hyvästi villi nuoruus, tervetuloa reuma ja rollaattori. Oli muuten viimeinen paska valmistautuminen ennen jalkatreeniä..

Se on kun tuon 30v ylittää niin, heti on paikat paskana. Takuu kestää ihmiskropassa vaan sen 30v. Deal with it.

Et voi kyllä olla oikeesti tosissas tän viestis kans...

Vasen ranne on niin perkeleen kipeä, että melkein itkettää! Penkissä ei kärsinyt pitää edes 80kiloa kunnolla, vaikka oli rannesiteetkin vedetty niin pirun tiukalle. Pitäiskö sitä suosiolla pitää joku lepoviikko, jos tuo jännetupin tulehus vai mikävittulie onkaan lähtis sillä pois. Vituttaahan se tuommonen joutavan tauon pitäminen jonkun rannekivun takia, mutta ei se kyllä ilman lepoa parane.

Missä kohti kipu on? Mulla rupesi jossain vaiheessa aina penkkaamisen aikana pistämään kämmeneen, ja saattoi käsi mennä sit sen pistävän kivun takia hervottomaksi kesken sarjan. Oireet viittasi mulla ainakin alkavaan rannekanavan ahtaumaan. Huomasin että mulla vasen ranne ei ollut niin suorana penkatessa kuin oikea. Nyt olen kiinnittänyt siihen huomiota ja venytellyt rannetta joka suuntaan niin kipukin on helpottanut. Jospa sullakin menis ohi treeniä löysäämällä tai pienellä asennon muutoksella? =)

Salilla potuttaa ihmiset jotka eivät tajua laittaa levypainoja takaisin telineeseen jos lopettavat esim jalkaprässin,vaikka seinässä on lappu "Älä jätä levypainoja laitteisiin!!" :face:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Voithan sä treenata jalat ja selänkin hyvin pitkälti. Muissa taukoa kunnes paranee.

Voithan sä treenata jalat ja selänkin hyvin pitkälti. Muissa taukoa kunnes paranee.

Ei pysty puristamaankaan kunnolla vasurilla, mutta on se mentävä huomenna reenaamaan selkää siitä huolimatta. Pitää sitten tossa muutaman päivän paussin kun muutenkin menee pääsiäinen kaljotellessa.

Kyykyssä ekan kerran strongliftissä piti jättää sarja kesken :( 72,5kg viidennen sarjan toinen toisto oli kohtalokas ja kolmas ei enään noussut kun etureidet tuntuivat repeytyvän palasiksi. Mavet vielää loppuun ja niiskin piti käyttää 10kg vähemmän painoa kuin viimeksi... Oh well. Tän jälkeen oliki hauska kävellä kellarista yläkertaan pukkariin. :hyper:

E: Niin ja sitten vielä se, että salikaveri on skippaillut nyt jo aika hyvin treenejä siihen nähden ettei se kauaa oo kans uudelleenalottamisen jälkeen käynytkään, eikä se saatana voi ilmottaa mitää?? Pitää itte just ennen sovittua aikaa kysyä et tuleeko vai ei ja se sit sanoo et joo en tuukkaa mut käyn morjestaa salilla. Ei muute käyny morjestamas. V****!

Viimeksi muokattu:

Täällä tunnustautuu yksi tuijottaja. En kyylää silmä kovana, mutta monesti huomaan seuraavani varsinkin jonkun itseäni kovakuntoisemman sarjaa. Isot painot ja isot lihakset on kiinnostavia ja motivoivia, ja toisten tekniikastakin voi oppia.

Toinen syy miksi porukka saattaa katsoa etenkin penkkausta, on se, jos täytyy syöksyä nostamaan tanko ylös rinnalta. Olen itsekkin nostanut parin kk:n aikana useammaltakin egoilijalta tangon pois rinnalta.

Minkä takia mavessa pitää painot pudottaa maahan joka toistolla niin, että korviin ottaa? Salillla yks neito tekee jollain 60 kg:lla mavea ja karmee ääni kun suunnilleen vapaapudotuksella palauttaa painot lattiaan ja pompulla taas ylös. Ilmeisesti jotain egoilua tai sitten ei vaan ole tekniikka hallussa.

En mä tossa mitään deividin aihetta nää. Maastavedon englanninkielinen nimikin on deadlift joka ainakin mun käsityksen mukaan viittaa just siihen, että painot "kuoletetaan" ennenkuin lähdetään uudestaan nostamaan eikä pompauteta maasta. Toki levytangosta aina jonkun verran kolinaa lähtee maahan laskiessa eikä sitä alaslaskuvaihetta maastavedossa erityisesti hidastella kannata, mutta tollanen pomppumave nyt on verrattavissa siihen, että penkkipunnerruksessa pompautetaan paino rinnalta ylös.

edit: Joskus pomppumave voi ollakin ns. perusteltua, jos tekee vaikka jotain crossfit-treeniä jossa ideana on tehdä mahdollisimman paljon toistoja aikaa vastaan tms, mutta 60kg painoilla normi punttauksessa aika höpsöä minusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom