Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Penkki oli ennen se paras liike ja aina sai lisätä painoo ja meni tasasesti hienosti ylös. Nyt back to salin jälkeen vasen puoli laahaa niin helvetisti ettei voi kun ketuttaa. Oikeella puolella tulis komeesti ylös mut vasemmasta loppuu ihan ku seinään teho aina kahteen vikaan sarjaan...!!!!

Niin ja sekin, että kyykys alko vikoilla sarjoilla pyörimään lentäviä pisteitä näkökentäs :D Ehkä oli vaan huono päivä.

Vaihdetaan voimattomat etureidet, olkapäät ja hauikset muutamaan herapussiin. Olen toki tehnyt penkkiä enemmän kuin jalkoja aikanaan, mutta nyt kun on sen vuoden pari treenannut tasapainoisesti, välillä jopa kyykkyjä korostaen alkaa vain itkettää, kuinka paskat ne voi olla. Liikkeet menee kyllä aina helkutin hyvin perille, mutta kun painot on luokkaa naurettavat. Etenkin, jos on viikon tai pari poissa, niin saa heittää 10kg heti pois tangosta ja aloittaa tuskallisen kipuamisen kohti vähän vähemmän naurettavia malmeja. Tämä pätee myös olkapäihin. Mitä nyt pakkista lueskellut, niin monilla on penkin kanssa ongelmana, että raudat tippuu huolella, mutta itselläni ne ei tipu yhtikäs minnekkään.

Lisään vielä tämän päivän potutukseen sen, että salikaveri ei tullut paikalle koska se päätti et keskiviikko on hyvä päivä ryypätä.

*tutti urakalla salilla tänään, olin menossa tekeen ranskalaisia, niin eikö siihen tekopaikan viereen leiriytynyt joku *tanan mammakerho neuvolakeskusteluineen. No, siis isänä itsekin, tiiän mitä se elo on lasten kanssa, mutta! Tämä kotikokkikvartetti parkkeerasi juuri penkin viereen, tukki kulkuväylän muilta käsipainoille, keskusteli siinä ja oli tekevinään jotain. Yks täti teki muka vipunostoja pienillä risuilla, samalla keskusteli, välillä pysäytti sarjan kun piti jotain Kauhean Tärkeää Kertoa ja sit jatko sarjaa.. Yks heilu pienen kahvakuulan kanssa.. Yks ei tainnut tehdä mitään, ja siitä yhdestä en tiedä kun ei ollut näkökentässä ja taisi olla hiljaa. *tun mammajumpat, ottais mallia tälläkin foorumilla nähdyistä raskauskilonsa kadottaneista ja menis jonnekin tekemään jotainkunnolla eikä tuki prkl reenipaikkoja ja melkein törmää koheltaessaan tankoon, kun viaton miesparka yrittää ranskalaisia viimeisillä voimillaan.

Ootko Jyväskylässä sattumoisin (meinaan tuota tapahtunutta siis?) :D

Vaihdetaan voimattomat etureidet, olkapäät ja hauikset muutamaan herapussiin. Olen toki tehnyt penkkiä enemmän kuin jalkoja aikanaan, mutta nyt kun on sen vuoden pari treenannut tasapainoisesti, välillä jopa kyykkyjä korostaen alkaa vain itkettää, kuinka paskat ne voi olla. Liikkeet menee kyllä aina helkutin hyvin perille, mutta kun painot on luokkaa naurettavat. Etenkin, jos on viikon tai pari poissa, niin saa heittää 10kg heti pois tangosta ja aloittaa tuskallisen kipuamisen kohti vähän vähemmän naurettavia malmeja. Tämä pätee myös olkapäihin. Mitä nyt pakkista lueskellut, niin monilla on penkin kanssa ongelmana, että raudat tippuu huolella, mutta itselläni ne ei tipu yhtikäs minnekkään.

My niggah :). Mulla ihan samoja fiiliksiä, penkki on aina luistanut ja luistaa edelleen hyvin, mutta kyykyn kanssa saa tosissaan taistella jos haluaa niitä malmeja lisätä. Samoin kun kyykyssä tiputtaa sarjapainoja 10kg ja lähtee uuteen nousuun - tuntuu perkele yhtä raskaalta. Nytkin kyykky ja penkki melkein kiinni toisissaan (140 ja 130), ja kyykyssä joutuu taas lähtemään uuteen nousuun. Tuntuu, että pakkiksella jokanen saa sen kyykyn ionosfääri -lukemiin vaivatta, mutta penkkiä kirotaan ja ei nouse mihinkään.

Niin ja joo se paras: kyykkyhän saa olla vaikka 100kg edellä, mutta jos penkki on vähänkään eellä.. :david:

Ootko Jyväskylässä sattumoisin (meinaan tuota tapahtunutta siis?) :D

Ihme ja kumma, kyllä, ja monnarilla.. muutoin oon viihtyny, välistä turhan ruuhkainen mesta.. ja kun ei ole ruuhkaa, on näitä mammakerholaisia. No OK aika harvoin niitä on nähnyt, onneksi. Ootko sinä se kun nauroi siinä vieressä? :)

My niggah :). Mulla ihan samoja fiiliksiä, penkki on aina luistanut ja luistaa edelleen hyvin, mutta kyykyn kanssa saa tosissaan taistella jos haluaa niitä malmeja lisätä. Samoin kun kyykyssä tiputtaa sarjapainoja 10kg ja lähtee uuteen nousuun - tuntuu perkele yhtä raskaalta. Nytkin kyykky ja penkki melkein kiinni toisissaan (140 ja 130), ja kyykyssä joutuu taas lähtemään uuteen nousuun. Tuntuu, että pakkiksella jokanen saa sen kyykyn ionosfääri -lukemiin vaivatta, mutta penkkiä kirotaan ja ei nouse mihinkään.

Niin ja joo se paras: kyykkyhän saa olla vaikka 100kg edellä, mutta jos penkki on vähänkään eellä.. :david:
Ilmoittaudun joukkoon. Noi jalat, noi jalat. Jumalauta. On niihin kokoa jonkin verran tarttunut ja voimaa tarttuu koko ajan, mutta niin tuntuu tarttuvan penkkiinkin. Ikinä en ole jalkojen treenaamisesta laistanut, mutta kun ne nyt vain on luonnostaan heikot. Kyykky ja penkki täälläkin suunnilleen samoissa. Joistakin se on hauskaa, mutta mua ei naurata yhtään. Se nyt vain on näin ja näin se taitaa tulla olemaankin.

Toinen asia mikä vituttaa vielä enemmän, on kun salin viereen pistettiin pystyyn joku vitun crossfithomovemputussali. Juu, vituttaa muutenkin toi laji eikä asiaa helpota yhtään se, että salin pihalla on muutenkin vähän parkkipaikkoja ja noi homot vie loputkin. Räjäyttäisin koko paskan, mutta siinä voisi mennä samassa tuo tosimiesten salikin, missä väännetään tosissaan rautaa, karjutaan ja haistaan hieltä. Ei muuten yhtään helpota meikäläisen asennevammaa kyseistä homoilua kohtaan, kun ängetään vielä meikäläisen alueelle. Vitun vemputtelijat...

Joo itelläki tuo kyykky on aina ollu vaikee ja se aina mennyt vain hieman penkkiä edellä, vaikka tasapenkkiä tangolla en tee kuin harvoin. Jos vinopenkki alkaa jossain vaiheessa olemaan samoissa lukemissa kuin kyykky, niin alan itkeä.

Samaa ongelmaa täälläkin kyykyn kanssa. Polvet tuntuisivat olevan se akuutimpi ongelma ja niitä tulee varottua. Sitten 2-3x viikossa aerobista joukkueurheilua niin ei jotenkin osu treeni edes ihan samalla intensiteetillä koipiin kun on vähän koko ajan jalat väsyneet. Käsistä/selästä saa jotenkin paljon enemmän irti ja niihin tuntuu treeni menevän perillekin.

Ja minä kun luulin olevani ainoa. Penkki on ollut yllättävän vahva suhteessa kyykkyyn. Ja itseasiassa jopa maastavetoon. Jossain vaiheessa penkki junnasi ja sitten tuli merkillinen nousupyrähdys. Siitäkin huolimatta, että kaikkia näitä kuitenkin treenannut koko ajan. Maksimit reilun 4 kuukauden treenin jälkeen arviolta 75 (penkki), 85 (kyykky) ja 120 (maastaveto).

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Penkki nyt vituttaa aina, koska olen uskomattoman paska siinä liikeessä, mutta tällä hetkellä ärsyttää lähinnä viiteen kuukauteen venynyt dietti. Sarjapainot on alusta asti junnanneet paikallaan (paitsi no penkissä tietty laskenut vähän) ja muutenkin tuntuu ihan turhalta edes käydä salilla vääntämässä kova treeni, kun siitä ei ole mitään muuta hyötyä kuin lihaskadon minimointi. Pari kiloa vielä tavoitteeseen, joten onneksi ei enää kauaa tarvi kidutella.

Ehkä se hymy taas palaa takaisin tähän hommaan, kun on dietin jälkeen kireemmässä kunnossa pitkään aikaan (+ kertynyt lihasmassa) ja pääsee taas syömään kunnolla. En edes muista miltä tuntuu lisätä sarjapainoja liikkeeseen...

Näin. Vaikka kyykky ei kuljekaan mitenkään erinomaisesti, niin kuitenkin sen verran on tullut jalkoihin tavaraa ettei viime ajokaudelle hommatut 200 euron nahkabyysat mahdu enää kunnolla jalkaan. Jep jep.

Mulla just päinvastainen onkelma, kyykky nousee kohisten ja maastaveto (sitä edes treenamatta) mutta penkki, se vitun penkki nousee.... ei yhtään..

Se kun jotkut nauraa aloittelijoille.
Tänään olin alottamassa penkkiä, mut näin että kaks mun ikästä kaveria (17) naureskeli ja osoitteli, katoin että kelle ne nauraa. Vitutukseni huomasin että noin neljän metrin päästä meistä seisoi sellanen n. 16-vuotias silmälasipäinen, finnejä naamassa, lihava poika jolla oli vissiin joku sairaus kun kädet oli järkyttävän pienet verrattuna muuhun kroppaan. Siinä ne kaks sankaria sitten hihitteli, teki mieli tempasta käsipainolla päähän kumpaakin. Tosta kaverista huomasi että on itsetunto-ongelmia, kun katteli maahan ja näytti tosi pelokkaalta, sitten kun se on kerännyt voimia ja lähtenyt salille, siellä on kaks jotain vitun sankaria nauramassa sille. Ihmekkään kun voi nykyään helposti erottua omaikäsistä kun tarvii vaan olla nauramatta muille ja juomatta ES, vitun pleikkarisukupolvi.

Vittu perkele saatana kulli kyrpä pillu, kuten äitini sanoisi. Tattadaa ja kiertäjäkalvosin oireilee jälleen, ettei vaan pääsisi unohtumaan, että sellainenkin perseenreikä on tuolla olkapään sisuksissa :, ( Johan tässä vuosi mentiin oireettomana ja luulin ongelman olleen parantuneiden tekniikoiden ja lämmittelyiden myötä lopullisesti ohi...

Tänään olin alottamassa penkkiä, mut näin että kaks mun ikästä kaveria (17) naureskeli ja osoitteli, katoin että kelle ne nauraa. Vitutukseni huomasin että noin neljän metrin päästä meistä seisoi sellanen n. 16-vuotias silmälasipäinen, finnejä naamassa, lihava poika jolla oli vissiin joku sairaus kun kädet oli järkyttävän pienet verrattuna muuhun kroppaan. Siinä ne kaks sankaria sitten hihitteli, teki mieli tempasta käsipainolla päähän kumpaakin. Tosta kaverista huomasi että on itsetunto-ongelmia, kun katteli maahan ja näytti tosi pelokkaalta, sitten kun se on kerännyt voimia ja lähtenyt salille, siellä on kaks jotain vitun sankaria nauramassa sille. Ihmekkään kun voi nykyään helposti erottua omaikäsistä kun tarvii vaan olla nauramatta muille ja juomatta ES, vitun pleikkarisukupolvi.

Ja nyt tuli tästä paha mieli :(

Ihme ja kumma, kyllä, ja monnarilla.. muutoin oon viihtyny, välistä turhan ruuhkainen mesta.. ja kun ei ole ruuhkaa, on näitä mammakerholaisia. No OK aika harvoin niitä on nähnyt, onneksi. Ootko sinä se kun nauroi siinä vieressä? :)

Eeeiiii viiiittt...

Olin se kuulan kanssa kyykkääjä minkä mainitsit neutraaliin sävyyn, en mammakerholainen !!! :hyvä:

Mistä sieltä salilta sit saa mukamas painavempia kuulia? En mistää löytäny painavampia kuulia kuin ne n.34kg kuulat vai mitä ne nyt oli :(

ootsa se ex-poliisi tyyppi? :D

Pistää kyllä vihaks tollanen käyttäytyminen. Monesti tullu vastaan just jotain kauhukertomuksia salilta, jonka vuoksi aloittelijat on sitten jättäny koko leikin kesken ja heille muodostuu sellainen käsitys, että koko sali on yks eläintarha.

Toinen asia mikä vituttaa vielä enemmän, on kun salin viereen pistettiin pystyyn joku vitun crossfithomovemputussali. Juu, vituttaa muutenkin toi laji eikä asiaa helpota yhtään se, että salin pihalla on muutenkin vähän parkkipaikkoja ja noi homot vie loputkin. Räjäyttäisin koko paskan, mutta siinä voisi mennä samassa tuo tosimiesten salikin, missä väännetään tosissaan rautaa, karjutaan ja haistaan hieltä. Ei muuten yhtään helpota meikäläisen asennevammaa kyseistä homoilua kohtaan, kun ängetään vielä meikäläisen alueelle. Vitun vemputtelijat...

Hitto tästä tuli hyvälle tuulelle. Jotenkin pystyn samaistumaan tuohon avautumiseen. Tuo vitun vemputtelijat kruunaa koko postauksen. :D

vitun pleikkarisukupolvi.

Vittumaisia tyyppejä.... mutta pleikkarisukupolvi, ES? Oot ite 17...
jonne.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom