Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sen takiahan mä sen sanoinkin, vähä itseironiaa. :kippis1:
sali buumin myötä kaupoissa myytävien proteiini/palkkari jauhojen pussikoot on kutistuneet lähemmäs kilosta -> 500g-800g ja hinnat pysyneet samoina:curs:
Oli jotenkin naurettavan tuntuista kun mavessa joku 5 x 110 oli kova sarja, samaan aikaan kun penkkimax oli 110, vaikka en ole koskaan treenannut millä RHP-tyylillä. Siitä on onneksi menty eteenpäin joka liikkeessä ja on tuo mavekin tullut oikeisiin mittasuhteisiin kun aloin sitä helvetisti reenaamaan. Ihmisillä on vain yksilöllisiä eroja esim. liikuntataustaan ja aikaisempiin lajeihin liittyen, siinä että mikä liike kulkee. Penkki on ollut mulle aina helpoin voimanostoliike, vaikka olen treenannut myös kyykkyä ja mavea tasan yhtä kovaa. Myöhemmin sitten räätälöinyt treeniohjelmaa niiden heikkojen lihasryhmien mukaan, eli enempi vaan kyykkäämistä ja mavea. Tuo on vain psykologisesti vaikeaa asennoitua niin, että vähentää treeniohjelmasta sitä, missä on parhaimmillaan. Ihminen kun helposti mieluiten tekisi sitä, mikä sujuu.
Tilaa netistä, 14-16e/kg. Problem solved!
esim fitnesstukulla 7e posti nii sama hintamut joo oon tilannukki aina netistä
sali buumin myötä kaupoissa myytävien proteiini/palkkari jauhojen pussikoot on kutistuneet lähemmäs kilosta -> 500g-800g ja hinnat pysyneet samoina:curs:
Mulla aika sama, eli mavesarjat on suhteessa penkkisarjaan tuolla tasolla. Kyykkysarjat varmaan huonoimpia (!). Mutta onko tässä lopulta oikeasti aihetta huoleen ja pitääkö jokaisen ollakkaan siinä "oikeassa" suhteessa mave-penkki-kyykkysarjojen painojen kanssa? Itse treenaan noita kaikkia kerran viikossa kovaa ja jos joku nyt katselee salilla, että RHP-pelle painojeni takia niin senkus katselee. Alkaisi mennä itseltä mielenkiintoa salista jos väkisin pitäisi tiputtaa hyvinkulkevista liikkeistä intensiteettiä tai treenimääriä ja alkaa oikein erikseen keskittymään niihin heikompiin, koska ne "kuuluisivat" olla vahvimpia liikkeitä. Vai tuleeko tässä jotain koko kropan balanssijuttuja tai muita hyötyjä, miksi noin kannattaisi tehdä. Kyllä mave/kyykkykin kivasti kehittyvät tälläkin hetkellä, penkki jostain syystä vain kehittyy kaikista helpoiten.
vois ostaa jos ne ois isompia ne pussit. ja tällä hetkellä ei ole rahaa laittaa tuota 75 e kerralla
Kavereitten kanssa kimppatilaus. Markettiheroja en itse osta enää koskaan. Ite en oo ikinä maksanu tukulle posteja.