Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Laitteiden varaaminen arviolta kymmeneksi viidenkymmenen toiston sarjaksi samalla puhelimeen puhuen. Se että joltain erehtyy kysymyään onko monta sarjaa vielä tulossa, saa vastauksen "joo oon just nyt valmis" ja sitten saa lopputreenin mulkoiluja osakseen. Painon hidas putoaminen dietillä ja selässä lapaluun "takana/sisäpuolella" oleva postimerkin kokoneinen kohta joka kipeytyy selkää treenatessa.

heh, salimaksu tuplaantuisi en mä niin paljon suihkusta kumminkaan tykkää :)
Itsellä on ihan pakko käydä suihkussa treenin jälkeen, ei voisi ajatellakaan jättävänsä väliin. Eilen harmitti, kun tottunut myös saunomaan vähän, niin sauna ei ollut jostain syystä päällä. Tottunut kai liian hyvälle, kun tämmösetkin asiat harmittaa.

Tänään päätin että uskaltaudun takasin sinne tangon alle ja vedän kunnon jalkatreenit, mutta vittu ei niin ei. Lääkärissä oon käynyt näyttään tätä polvee, on kuvattu jne mutta "ei siellä mitään ole" t. lääkäritäti. Kerkesin yhden sarjan kyykkäämään ja polvi sanoi sopimuksen irti ja jäi taas jalkatreeni tekemättä, saatana! Pitää varmaan alkaa varailemaan aikaa jollekin ortopedille, että sais tän kintun kuntoon.

Tänään päätin että uskaltaudun takasin sinne tangon alle ja vedän kunnon jalkatreenit, mutta vittu ei niin ei. Lääkärissä oon käynyt näyttään tätä polvee, on kuvattu jne mutta "ei siellä mitään ole" t. lääkäritäti. Kerkesin yhden sarjan kyykkäämään ja polvi sanoi sopimuksen irti ja jäi taas jalkatreeni tekemättä, saatana! Pitää varmaan alkaa varailemaan aikaa jollekin ortopedille, että sais tän kintun kuntoon.

Outoa jos kerta kuvattu muttei näy mitään , magneetti kuvassa ny pitäis näkyä kaikki mahdolliset pehmytkudos ja nivel vammat tai siihen suuntaan edes hieman viittaavat asiat. Röntgeni taas oikeastaan perseestä kun näyttää vain luissa olevat murtumat.

Outoa jos kerta kuvattu muttei näy mitään , magneetti kuvassa ny pitäis näkyä kaikki mahdolliset pehmytkudos ja nivel vammat tai siihen suuntaan edes hieman viittaavat asiat. Röntgeni taas oikeastaan perseestä kun näyttää vain luissa olevat murtumat.
Jeps. Eipä tätä ole edes magneettikuvattu vaan röntgenissä käyty.

Jeps. Eipä tätä ole edes magneettikuvattu vaan röntgenissä käyty.

Dat feel. Itsellä rustorepeämä vasemmassa polvessa, rutisee ja paukkuu mutta ei periaatteessa kannata leikata. Odottelee vaan että palaset hioutuu vittuun. Parempi ku vuosi takaperin mutta kyykyt on aina melkoista jännitysnäytelmää.

Kokopäivän vaihteeksi ollu hiukan veto pois ja snadisti huono olo, salilla selkäjumpat lähti alkuun kulkemaan ihan ok, mutta puolivälissä ohjelmaa iski kunnon purjofiilis. Hissi ei kuitenkaan liikahtanut ylöspäin ja hammasta purren puhinan kera treenit loppuun. Ei ollu kivaa ei, tarjosin jopa hetki sitten sormia kurkkuun mut ei vaan lähde lasti mahasta liikeelle, vittumaisen tukala turvotus ja olo ku ois rapuloissaan. Vielä ei oo tohtinu palkkaria juua, voi olla et jää iltapalaksi.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Voisin ilomielin luovuttaa sinulle osani omastani jos se olisi mahdollista. Vaikeuttaa hurjasti kevyesti miinuksella olemista, kun ruokalun jälkeen kylläisenä kyllä osaan pitää vaikka luentosarjan siitä, miten ihmisen (tai minun) pitäisi syödä. Sitten kun edellisestä ateriasta on mennyt kolmisen tuntia niin alkaa aivoissa sumeta ja varmaan suurin osa aivosoluista aktivoituu lähinnä kuolan tuottamiseen ruokaa nähdessään. Tämä yhtälö toistuu päivittäin ja vaikka kuinka tsemppaan ennen ruokailua, että "nyt ota maltillisesti", niin aina pitää syödä lähes pahan olon rajalle asti.

Ehei tämä nyt niin helppoa sentään ole. Jos tarkotuksella koittaa syödä vähän vähemmän (onneks mulla ei siihen kyllä oo koskaan ollu tarvetta, muuta ku ihan huvikseen jokusen päivän testimielessä), on koko ajan nälkä ja tekee mieli kaikkea ruokaa. Toisaalta painonpudottaminen on silti mulle aivan liiankin helppoa – viikko vähän löysemmillä syömisillä näkyy selvästi vaa'alla.

Mut kyllä tämä liian pieni ruokahalu vaan ärsyttää. Kulutuskin on kova, kun pyöräilen kaikkialle.

jos et vielä ole oppinut niin. niin monta musiikki makua kun on treenaajiakin. ku ei se mailma vaan pyöri sillee et kaikki vaan diggaa samasta musiikista.
mut joo ehken itsekkään moisia salilla kuuntelis.

tällä hetkellä takakyykky. vajaa vuosi sitten tuli 1x180kg, sen jälkeen ollut yhtä helvetin alamäkeä. koko tekniikka tuntuu aivan paskalta kun lantio tuntuu kiertyvän jonnekkin, josta seuraa painon epätasainen jakautuminen jaloille.

Vaihoin silti levyä ja saavat kuunnella paskaansa muualla lol.

Sä oot kyllä ihme känkkäränkkä. Aina tuntuu olevan jotain valittamista. Ei tullu mieleen että ehkä myös muiden mielestä SÄ kuuntelet paskaa musaa? Muutenkaan mä en ymmärrä miten jengi jaksaa aina valittaa salilla soivasta musasta. Jos häiritsee ostakaa kuulokkeet ja kuunnelkaa omista soittimista just sitä mitä TE haluatte.

Sä oot kyllä ihme känkkäränkkä. Aina tuntuu olevan jotain valittamista. Ei tullu mieleen että ehkä myös muiden mielestä SÄ kuuntelet paskaa musaa? Muutenkaan mä en ymmärrä miten jengi jaksaa aina valittaa salilla soivasta musasta. Jos häiritsee ostakaa kuulokkeet ja kuunnelkaa omista soittimista just sitä mitä TE haluatte.

Kai tajuat, että tää on ketju johon valitetaan. Mua ei juurikaan hetkauta kuuntelenko paskaa musiikkia. Kolmas nainen nyt sattuu olemaan aivan uskomatonta ripulipaskaa ja sen takia mavetuloksetkin tippuu 50 kilolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom