Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Painojen paiskaajat ovat kyllä erikoista sakkia.Ei mitään ääniä,ilmeitä,raskasta hengitystä tai muuta indikaattoria että olisi kova sarja menossa mutta voi vittu se mutkatanko lensi tänään !Käsipainoja minäkin kevyesti "pudotan" joskus mutta tämä siis ihan eri sarja :D

No ite just aattelen tosta sairaudest, silleen et salille vaan jos kunto on sellanen ettei töistä saa koulusta saisi pitää lomaa.. on outoa jos menee töihin/kouluun mut ei muka voi mennä salille. Vaan kuumeessa ei treenata, muuten läpi vuoden jos on mahdollist. sitä paitsi kun menee salille/ yleisille paikoille yleisesti, hyväksyt hiljaisesti, että saatat saada jonkun pöpön joltain toiselta... Ite meen,liikun ja toimin ihan normaalisti, jossei oo kuumetta :D Ja vaik olis vähän huonompi vetokin flunssan takia salilla, ni on se kuitenkin 100% parempi lihasten kasvatuksessa kuin jäädä makaamaan pikku köhän takia.

^ Itse en menisi tuosta takuuseen, että olisi 100% parempi lihasten kasvatuksessa mennä sairaana, kuin olla menemättä.

Hassua, takaraivosta kumpuaa aina Mortal Kombatin tunnari, kun täällä aletaan väittelemään (eli sivun parin välein). :rock:

Painojen paiskaajat ovat kyllä erikoista sakkia.Ei mitään ääniä,ilmeitä,raskasta hengitystä tai muuta indikaattoria että olisi kova sarja menossa mutta voi vittu se mutkatanko lensi tänään !Käsipainoja minäkin kevyesti "pudotan" joskus mutta tämä siis ihan eri sarja :D

Tähän liittyen tänään salilla oli ''treenaamassa'' naispuoleinen henkilö, toisen naisen (ilmeisesti tämän PT tms.) kanssa ja vuorossa oli kulmasoutu. Noh, tämä henkilö sitten teki muutaman toiston 15kg tangolla (sellainen missä kiinteät painot) ja totesi kovaan ääneen huutaen, että ''Tää sattuu mun käsiin EN TEE, Ihan tyhmä liike!!'', jonka jälkeen nosti painon rinnan korkuudelle, josta heitti sitten painot menemään salin lattialle. Tämän jälkeen tietysti marssittiin paikalta tomerasti tömistäen pois ja kys.henkilön PT korjaa painot takaisin telineeseen...
Kyseisen episodin jälkeen henkilöt menivät tekemään käsipainoilla jotain ja eiköhän kohta taas heitellä niitä painoja ja huuto jatkui kuinka ei ole ollenkaan hauskaa ja tuntuu epämukavalta...
Pisti vaan miettimään, että voi kettu soikoon, onko oikeasti olemassa aikuisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin pikkulapset itku-potkuraivareissa, kun vähänkään joutuu tekemään jotain mikä ei tunnu kivalta/ole naurettavan helppoa, sääliksi käy jos kyseisellä henkilöllä on miesystävä tms, lähipiiriä noin yleensäkään, ei millään pahalla, ei kyllä hyvälläkään... Toisia ei saisi tietenkään tuomita, mutta oli kyllä jo niin naurettavaa touhua, että rupesi kyrsimään itseä ainakin ihan huolellla.

Tähän liittyen tänään salilla oli ''treenaamassa'' naispuoleinen henkilö, toisen naisen (ilmeisesti tämän PT tms.) kanssa ja vuorossa oli kulmasoutu. Noh, tämä henkilö sitten teki muutaman toiston 15kg tangolla (sellainen missä kiinteät painot) ja totesi kovaan ääneen huutaen, että ''Tää sattuu mun käsiin EN TEE, Ihan tyhmä liike!!'', jonka jälkeen nosti painon rinnan korkuudelle, josta heitti sitten painot menemään salin lattialle. Tämän jälkeen tietysti marssittiin paikalta tomerasti tömistäen pois ja kys.henkilön PT korjaa painot takaisin telineeseen...
Kyseisen episodin jälkeen henkilöt menivät tekemään käsipainoilla jotain ja eiköhän kohta taas heitellä niitä painoja ja huuto jatkui kuinka ei ole ollenkaan hauskaa ja tuntuu epämukavalta...
Pisti vaan miettimään, että voi kettu soikoon, onko oikeasti olemassa aikuisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin pikkulapset itku-potkuraivareissa, kun vähänkään joutuu tekemään jotain mikä ei tunnu kivalta/ole naurettavan helppoa, sääliksi käy jos kyseisellä henkilöllä on miesystävä tms, lähipiiriä noin yleensäkään, ei millään pahalla, ei kyllä hyvälläkään... Toisia ei saisi tietenkään tuomita, mutta oli kyllä jo niin naurettavaa touhua, että rupesi kyrsimään itseä ainakin ihan huolellla.

Kuulostaa tutulle :rolleyes: Erästä naispuolista sukulaista opastin kuntosalin saloihin. Vähän samanlaista touhua. En mä jaksa, tää on hirveän painava, en mä tollasta viitsi tehdä jne. Kolme kertaa jaksoin olla kuuntelemassa sitä valitusta. Sitten totesin, että jos sä haluat jotain tuloksia lopeta toi valittaminen ja käytä siihen hukkaamasi energia noihin painoihin, etkä tohon ininään. Sanomattakin selvää, että en enää opastanut sen jälkeen.

Kuulostaa tutulle :rolleyes: Erästä naispuolista sukulaista opastin kuntosalin saloihin. Vähän samanlaista touhua. En mä jaksa, tää on hirveän painava, en mä tollasta viitsi tehdä jne. Kolme kertaa jaksoin olla kuuntelemassa sitä valitusta. Sitten totesin, että jos sä haluat jotain tuloksia lopeta toi valittaminen ja käytä siihen hukkaamasi energia noihin painoihin, etkä tohon ininään. Sanomattakin selvää, että en enää opastanut sen jälkeen.

Jeps, sääliksi kävi kyllä personal traineria, kovasti hän koitti kannustaa jne, mutta ei sitten millään, kauhea valitus koko ajan, ja huom. todella kovaa ääni lähti kyllä kyseisestä naisesta. Mutta en voi käsittää, että miksi niitä painoja pitää sitten viskoa ympäriinsä jos ei kivaa ole. Miten tuollaiset edes työelämässä tai muutenkaan elämässä pärjää. Ei aina ole kaikki ruusuilla tanssimista...

Itse kun työskentelin kuntosalilla (en Pt-hommissa) törmäsin tälläsiin tapauksiin valitettavan useasti. Tuntuu että nykyaikana kun lupaillaan ihme tuloksia jollain artisokkauute dieteillä ja muilla tv-shoppi hömpötyksillä niin ihmisistä tulee todella saamattomia ja jos joutuu sen lihaksikkaan tai edes hyväkuntosen kropan takia oikeesti kärsimään niin luovutetaan ja ainut mitä saadaan aikaseks on ininä sille personalrainerille tai muille. Sit ei tuu tuloksia ja tää PT haukutaan alimpaan helvettiin koska on ammattitaidoton eikä saa tuloksia aikaseks...

Itse kun työskentelin kuntosalilla (en Pt-hommissa) törmäsin tälläsiin tapauksiin valitettavan useasti. Tuntuu että nykyaikana kun lupaillaan ihme tuloksia jollain artisokkauute dieteillä ja muilla tv-shoppi hömpötyksillä niin ihmisistä tulee todella saamattomia ja jos joutuu sen lihaksikkaan tai edes hyväkuntosen kropan takia oikeesti kärsimään niin luovutetaan ja ainut mitä saadaan aikaseks on ininä sille personalrainerille tai muille. Sit ei tuu tuloksia ja tää PT haukutaan alimpaan helvettiin koska on ammattitaidoton eikä saa tuloksia aikaseks...

Onhan tuo aika surullista kun kuvitellaan että tuloksia saa ilmaiseksi. Jos ei treeni ja hikoilu maistu niin voi mun puolesta jäädä ihan vapaasti kotisohvalle artisokkauutteiden ja abtronikkien kanssa.

Näitä ei ole omalla salilla ollut, muutama painonmäiskijä kylläkin. Eräs sankari pusersi tuossa taannoin hauiksia scotilla jollain parinkympin painoilla ja sarjan jälkeen heittää tangon lattialle että koko sali raikaa. Kyllä, ystäväni, sinä olet MIES. Ei siinä niin paljoa rautaa ole ettei jaksais nätisti laskea lattialle. Käsipainoja tulee itsekin pudoteltua jos pakko mutta mahd. rauhallisesti nekin.

Onnek meiä salil ei nii pal yleensä kolistella, mut kerran oli yks ku tiputteli painot ihan ylhäältä ilma minkäälaist laskemist, olin käsipaino telineen vieres ja vilkasin vieres olevaa naista joka hymyili mul sellasel ilmeel ku ois viestiny et samas venees ollaa täsä kuuntelee tota helvetinmoista pauketta, tietenki tää ku pudotteli niit oli just sellasen aika vähän aikaa salilla käyneen näköinen kropasta päätellen... :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Painojen pudottelu on tosiaan kaikista ärsyttävin asia salilla, ja on ilmiselvästi monen monen muunkin mielipide. Itse törmäsin tällä viikolla tapaukseen, jossa vähän jo enempi treenannut kaveri väänteli hauista ja heitti sitten sarjan jälkeen painot lattialle aivan tahallaan. Kommentoin tälle kanssatreenaajalle tästä ja loppuihan se käsipainojen heittely. Kyseessä kun olivat vielä noin 7 kilon puntit, niin en uskokaan, ettäkö ne olisi sille jampalle liian raskaat :D

Nyyhk nyyhk. Flunssaa on ja tulee olemaan ja säkin siihen sairastut aina uudestaan ja uudestaan vaikka joku jättäiskin salille sen takia menemättä. Joo, niihin tankoihin kosketaan ja niin edelleen mutta miten vitussa ne pöpöt edelleenkään pääsee sun sisälle jos et likasilla käsillä koskettele naamaas sun muuta :face: Ei sinne salille tietenkään mennä jos on siinä kunnossa, että pitää sängyn pohjalla maata. Mä vaan en tyyliin viikkoa ole ikinä salilta pois pikkuflunssan takia koska olo ei ole ikinä niin paha (lukuunottamatta paria ekaa päivää) ja haluan mennä sinne tekemään edes jotain ettei flunssan jälkee ole täysin paineeton olo, ja koska treenitehot ei mulla ole kovinkaan paskat silloin jos on huolehtinut ruokapuolesta sairastellessa. Mythbusterit nyt on täyttä paskaa, jos ne sanoo et penkki on jalkaliike niin varmaan uskot senkin. Turha siinä sun on yhtää itkupotkuraivareita saada.

1. Ne pöpöt tarttuu edelleen kaikista parhaiten käsien kautta. Kosket siihen tankoon mihin joku on koskenut ensin pöpöjä täynnä olevilla käsillään. Sen jälkeen kosket juomapulloon ja treenivihkoon ja salikassiin ja ties mihin, niin ne helkkarin pöpöt päätyy väkisinkin sun elimistöön jotain kautta, vaikket heti niitä sormia suuhun tunge.

2. Mythbustersit on paskaa joten asian on pakko olla päinvastoin? Noin niinkuin edes tietämättä mistä oli kyse? Let me kerron sulle: Henkilölle laitettiin pussi missä oli fluerosoivaa nestettä ja siitä letku nenän viereen mikä tiputti aina vähän väliä. Tämä henkilö piti mukamas jotkut teekutsut tai vastaavat ja isännöi iltaa. "kutsujen" päätyttyä haettiin uv-valo ja katsottiin mihin kaikkialle sitä töhnää on levinnyt. Sitä oli ihan joka paikassa vieraiden vaatteita myöten. Seuraavaksi otettiin kierros missä tämä sairastava henkilö käyttäytyi huomaavaisesti muita kohtaan, tiedosti sairautensa ja yritti olla tartuttamatta pöpöjä. Tulos: Töhnää ei ollut juuri missään. Vaikka se mythbusters olisi miten paskaa tahansa niin tämän asian ymmärtäminen ihan vaikka sillä kuuluisalla maalaisjärjellä ei pitäisi olla ylitsepääsemätön tehtävä.

3. Tahallinen pöpöjen levittely ja väkisin salille änkeäminen on itsekästä. Ja itsekkyys on tässä maailmassa yksi vittumaisimmista asioista. Miksi ei voi ajatella muita ja kiinnittää huomiota siihen mitä tekee ja miten tekee jos on kipeä? Ihan oikeasti jos tämä saataisiin taottua ihmisten päähän niin juuri kukaan ei olisi ikinä kipeä.

4. Tykkäysten määrästä voimme tehdä pienen pienen pikkiriikkisen tutkielman ja päätellä, että huomattavasti suurempi osa puoltaa sitä, että käyttäydytään kipeänä muita kunnioittavalla tavalla eikä varta vasten tartuteta muita ihmisiä. Vaikka nyt olet mielipiteinesi vähemmistössä, niin ei siitä tarvitse itkupotkuraivareita vetää ja kirjoittaa negatiivissävyisiä viestejä vastaukseksi päivänselvään asiaan.

1. Ne pöpöt tarttuu edelleen kaikista parhaiten käsien kautta. Kosket siihen tankoon mihin joku on koskenut ensin pöpöjä täynnä olevilla käsillään. Sen jälkeen kosket juomapulloon ja treenivihkoon ja salikassiin ja ties mihin, niin ne helkkarin pöpöt päätyy väkisinkin sun elimistöön jotain kautta, vaikket heti niitä sormia suuhun tunge.

2. Mythbustersit on paskaa joten asian on pakko olla päinvastoin? Noin niinkuin edes tietämättä mistä oli kyse? Let me kerron sulle: Henkilölle laitettiin pussi missä oli fluerosoivaa nestettä ja siitä letku nenän viereen mikä tiputti aina vähän väliä. Tämä henkilö piti mukamas jotkut teekutsut tai vastaavat ja isännöi iltaa. "kutsujen" päätyttyä haettiin uv-valo ja katsottiin mihin kaikkialle sitä töhnää on levinnyt. Sitä oli ihan joka paikassa vieraiden vaatteita myöten. Seuraavaksi otettiin kierros missä tämä sairastava henkilö käyttäytyi huomaavaisesti muita kohtaan, tiedosti sairautensa ja yritti olla tartuttamatta pöpöjä. Tulos: Töhnää ei ollut juuri missään. Vaikka se mythbusters olisi miten paskaa tahansa niin tämän asian ymmärtäminen ihan vaikka sillä kuuluisalla maalaisjärjellä ei pitäisi olla ylitsepääsemätön tehtävä.

3. Tahallinen pöpöjen levittely ja väkisin salille änkeäminen on itsekästä. Ja itsekkyys on tässä maailmassa yksi vittumaisimmista asioista. Miksi ei voi ajatella muita ja kiinnittää huomiota siihen mitä tekee ja miten tekee jos on kipeä? Ihan oikeasti jos tämä saataisiin taottua ihmisten päähän niin juuri kukaan ei olisi ikinä kipeä.

4. Tykkäysten määrästä voimme tehdä pienen pienen pikkiriikkisen tutkielman ja päätellä, että huomattavasti suurempi osa puoltaa sitä, että käyttäydytään kipeänä muita kunnioittavalla tavalla eikä varta vasten tartuteta muita ihmisiä. Vaikka nyt olet mielipiteinesi vähemmistössä, niin ei siitä tarvitse itkupotkuraivareita vetää ja kirjoittaa negatiivissävyisiä viestejä vastaukseksi päivänselvään asiaan.

1. Ne pöpöt jää niihin perkeleen juomapulloihin, treenivihkoihin ja salikassiin. Itse ainakin pesen kädet kun lähden salilta ja pesen vielä kotonakin, eli ei ne leviä ympäri huushollia. Eli ne päätyy ihan samanlailla muutenkin sitten jos on päätyäkseen, kuten todettu hommatkaa vastustuskykyä ettei tarvi olla kädet ristissä joka kerta jos flunssaisen henkilön näkee jossain. Ja muistaakseni ne pöpöt ei kosketuspinnalla montaa tuntia selviä...

2. Okei, olkoot asia sitten noin. Tosiasia on, ettei enemmistö tee asialle yhtään mitään (minä mukaanlukien), en jää enkä aio jäädä neljän seinän sisään mikäli mulla on flunssaa mutta ei 40 asteen kuumetta.

3. Se voi olla itsekästä, mutta niinhän ne kaikki muutkin on itsekkäitä. Kuten aiemmin totesin, en mä sinne salille kuumeessa mene ja räkimään päin näköä ja jos muut tekevät tuota mitä ykköskohdassa kerroin, ei pitäisi olla vaaraa sen enempää kun muuallakaan. Ei se nyt vaan aina niin mene, että jos pikku lenssu on niin sitten ei tehdä mitään ja ollaan kotona, pitäs joittenkin päähän saada tämä taottua ilmeisesti.

4. Onneksi olkoon, sait n. 10 tykkäystä ja tämä tarkoittaa tietenkin koko Suomen kansan enemmistöä. Kukaan ei ole täällä varta vasten tartuttamista puoltanut, pointti on ollut että et sä tai kukaan muukaan tuu sanoon mulle, et mulla ei oo oikeutta käydä salilla tai jossain kun saatan tartuttaa jonkun. Koitahan nyt elää tämän asian kanssa, ei se täällä itkemisellä muutu.

Onko tässä mitään terveen järjen sopuvaihtoehtoa? Pienikin lenssu -> eristysselliin? Vai voisiko vaikka siinä kohin, kun lunssan selkä on taittunut, olettaa vaikkapa, että eritteestä suurin osa on valkosolujen ja bakteerien yhteisseosta, joka on siis kuollutta massaa ja josta kroppa hankkiutuu eroon.. Ja vastaavasti pahimmassa vaiheessa kun oireetkin vielä kovenee, hyväksyisi olevansa pipi ja jäisi kauemmas ihmisistä, esim. kävelemään lähipoluille?

Tosiasia kuitenkin on, että elämme tiiviissä yhteiskunnassa, jossa toisten ihmisten kautta tulee aivan jatkuvasti erilaisia altistuksia erilaisille taudeille ja herraties mille. Jos jokaisen pienen köhän takia jäisimme pois töistä, koulusta, yms., niin olisi yrittäjät konkurssissa ja koululuokatkin vihdoin sopivan kokoisia, luulen ma.

1. Ne pöpöt jää niihin perkeleen juomapulloihin, treenivihkoihin ja salikassiin. Itse ainakin pesen kädet kun lähden salilta ja pesen vielä kotonakin, eli ei ne leviä ympäri huushollia. Eli ne päätyy ihan samanlailla muutenkin sitten jos on päätyäkseen, kuten todettu hommatkaa vastustuskykyä ettei tarvi olla kädet ristissä joka kerta jos flunssaisen henkilön näkee jossain. Ja muistaakseni ne pöpöt ei kosketuspinnalla montaa tuntia selviä...

Juuri näin! Toinen asia on sitten se, että jos on ihan OIKEASTI sairas, niin luulisi järkikin sanovan, että jää kotiin tautia parantelemaan.
Mutta eihän sitä ihan joka köhästä pidä polvilleenkaan pudota.

Itsellä flunssa viimeksi 3 vuotta sitten ehkä... :( en ole ikinä ollut saikulla. Haluaisin vain olla saikulla ja pelata pleikkaria.

Ei kun olimpas kerran saikulla, mutta sillon oli noro ja eri firma

Ihme itkemistä ja vikerrystä powerhousulta. Vittu jää sä vaan sinne neljän seinän sisään jos pelkäät kaikkia mahdollisia pöpöjä. Sun logiikalla ihmiset ei saa käydä flunssassa myös esim. kaupassakaan koska ne on muuten itsekkäitä paskiaisia. Koskeehan ne flunssaset ihmiset niihin samoihin ruokakärryihin/ostoskoreihin, rappusten kaiteisiin, hissin nappeihin ym. mihin sinäkin ja vaan tartuttaakseen muita ihmisiä. Kuten Spitfera sanoi: hommaa vastustuskyky.

Toisia ei saisi tietenkään tuomita, mutta oli kyllä jo niin naurettavaa touhua, että rupesi kyrsimään itseä ainakin ihan huolellla.

Mitä vitun homolässytystä tollanen on. Miksei saisi tuomita. Luuletko, että jos et tuomitse, niin sinua ei tuomittaisi. Hah. Minä tuomitsen sut nössöksi, jos käyttäydyt nössösti etkä uskalla edes tuomita, koska joku ämmä on esittänyt siitäkin valistuneen pinnallisen mielipiteensä. Ei vain saa tuomita vaan pitää tuomita, jos joku käyttäytyy väärin tai typerästi. Ei vaan saa tuomita väärin. Mutta se, että jättää tuomitsematta, koska pelkää tuomitsevansa väärin on munatonta.

Ihme itkemistä ja vikerrystä powerhousulta. Vittu jää sä vaan sinne neljän seinän sisään jos pelkäät kaikkia mahdollisia pöpöjä. Sun logiikalla ihmiset ei saa käydä flunssassa myös esim. kaupassakaan koska ne on muuten itsekkäitä paskiaisia. Koskeehan ne flunssaset ihmiset niihin samoihin ruokakärryihin/ostoskoreihin, rappusten kaiteisiin, hissin nappeihin ym. mihin sinäkin ja vaan tartuttaakseen muita ihmisiä. Kuten Spitfera sanoi: hommaa vastustuskyky.
No kukapa meistä kipeäksi haluaa tulla? Kenenkään ei ole kipeänä pakko treenata ja se viikon tauko ei tee mitään kenellekään. Hyvässä lykyssä vain hyvää, mutta ei sitä pakkiskarju tajua, kun on pakko päästä treenaan ettei kokonaan kuihdu. Kyllä ottaa joillakin koville kun kertoo asioita joiden pitäisi olla itsestäänselvyyksiä jokaiselle. Kyllä, niitä pöpöjä on joka puolella, enkä niitä tosiaan pelkää, ja kyllä kiitos, mulla on vastustuskyky, mutta onhan se aina pienempi mahdollisuus sairastua jos ei tarvitse siellä pienellä salilla olla kipeiden ihmisten kanssa kun hiki ja eritteet lentää.

Mä en tosiaan tajua taas tätäkään, että älä tartuta muita, on joidenkin mielestä sama kuin pysy neljän seinän sisällä. Taas perus pakkislaista mustaa ja valkoista. Joko tai.

Komppaan powerhousua. Sinänsä hankalaa määritellä, millon on "tarpeeksi terve", koska meistä jokainen tulkitsee omaa kehoaan omalla tavallaan. Monikin täällä varmasti osaa vetää sen rajan siihen milloin pitää jäädä kotiin, sitä en kiistä. Mutta yllättävän moni oikeasti lähtee myös silloin salille, kun olisi ollut levon paikka. Ja miksi he ovat lähteneet sinne? Periaatteesta, "vittu tämä pieni nuha mitään haittaa, ennenkää haitannu"? Jos ette välitä muista, niin välittäkää edes itestänne. Kropalle se on vaan hyväksi parantumistilassa, jos edes sen yhden välipäivän pitää.

Ens kerralla käyn hinkkaamassa kaikki salin tangot pehisillä ja pahisilla boksereilla läpi. Ei se varmaan ketään haittaa, kun tehän pesette ne kädet anyways? :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom