Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
10 vuotias? Meillä ainakin on salilla treenajille alaikäraja 14v.

Voi olla, että arvio heittää hiukan, mutta en sanoisi, että 14v edes. Sen verran oli poika epävarmanoloinen ja ujo. Mutta joka tapauksessa se poika oli niin ujo, että kysyjäkin voi nähdä, ettei se poika osaa vastaan sanoa.

Ihmiset jotka jäävät tekemään liikkeensä aivan käsipainotelineen viereen vaikka salilla olisi hyvin tilaa. Sieltä sitten haet painoja ja yrität väistellä vieressä viuhuvia kässäreitä.

Nämä saatanan alaselkävaivat ne pistää vähän potuttamaan. Pitää näemmä kehittää jotakin uutta jalkatreeneihin, koska kyykkyjen ja vetojen variaatiot ei vaan kerta kaikkiaan onnistu kunnolla. Nooh... näillä mennään.

Saksassa äijät pukuhuoneessa kampaa tukan ja laittaa hajuvettä ennen salille menoa! Samoin muka hygieeninen pyyhepelleily on ihan naurettavaa! Nuff said!

Ihmiset jotka jäävät tekemään liikkeensä aivan käsipainotelineen viereen vaikka salilla olisi hyvin tilaa. Sieltä sitten haet painoja ja yrität väistellä vieressä viuhuvia kässäreitä.

Kun käyttää niitä salin isoimpia kässäreitä, niin ei mielellään peruuttele montaa metriä. Aina voi odottaa toisen sarjan loppumista, en ole vielä nähnyt ihmistä joka juuri minuuttia pidempään sarjaa vetäisi, ajoitat vaan omat taukosi sen mukaan.

Eniten vituttaa kohelot jotka tunkevat hakemaan jotain juuri kun teet sarjaa ja joudut väistämään kesken oman tiukan setin.

Eniten vituttaa kohelot jotka tunkevat hakemaan jotain juuri kun teet sarjaa ja joudut väistämään kesken oman tiukan setin.

Tämä. Pitäisi olla edes sen verran ymmärrystä päässä, että väistäisi sitä joka on tekemässä sarjaa, eikä toisinpäin.

Joo itelläkin aina kauhuskenaario päässä, kun teen käsipainopenkkiä. Tollot suihkii siinä ihan vieressä. Menny nitkahuksesta rintalihas tai olka penkissä pariks viikoks pois käytöstä...

Tämä. Pitäisi olla edes sen verran ymmärrystä päässä, että väistäisi sitä joka on tekemässä sarjaa, eikä toisinpäin.

Ei nyt tosissaan ehkä "potuta eniten"-asia, mutta vielä tästäkin johdettuna hauska ilmiö mitä havaittavissa ainakin salilla jossa käyn. Eli siis se, että meillä on mavepaikka vähän siten, että jos on pari tekemässä niin siinä blokkaa yhden oviaukon. Noh monestikin olen halunnut päästä tuosta ovenraosta, mutta joku on alkanut tekemään mavesarjaansa siinä. Eli odottelen sitten ihan mielelläni ja todellakin voin helposti odotella sen alle minuutin eikä koskaan niin kiire ole. Mutta sitten tämä mavesarjan tekijä hoksaa, että saattaisin haluta tuosta oviaukosta niin sarjassa pidetään tauko ja joskus jopa siirrytään tangon kanssa puoli metriä sivuun, että pääsee luikahtamaan siitä välistä. Usein yleisempää mitä enemmän on kyse aloittelijasta. Sama ilmiö myös "voinko tehdä välissä/samalla", niin tuo otetaan jonain paikanvaltausjuttuna ja luikitaan nopeasti pukkariin ettei olla tiellä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän se että jatkuvasti pukuhuoneissa joku änkee siihen ihan viereen, vaikka pukuhuone olisi melkein tyhjä. Vastaava juttu tapahtuu myös kusilaareilla, tosin siellä se on vähän harvinaisempaa onneksi. Ehkä jos alkaisi käymään jollain kalliimmilla "hyvinvointikeskuksilla", niin ihmiset alkaisivat tunkeutua jo sisään vessakoppiin. Sitten toinen asia joka nyt ei niin hirveästi potuta, mutta välillä tulee vastaan salilla sen näkösiä äijiä, että parempi pysyä mahdollisimman kaukana niiden näkökentästä. Sellaisia henkilöitä joilla on vankilatatuoinnit selvästi esillä, ja käyttäytyy kuin raivohullu paviaani ja heittelee painoja yms.

Kun edellisessä jalkatreenissäni aloin tekemään reisikoukistusta maaten, oli edellinen käyttäjä (nuori YLI-HYGIENINEN nainen) suihkuttanut jotain saatanan desinfioivaa suihketta laitteeseen. Naaman kohdalle. Hyvä että joku sen joskus kyseisellä salilla tekee, mutta se suihke haisi aivan KALALLE. Vittu KALALLE. Yritä siinä sitten koukistella, kun nenään haisee aivan järkyttävä KALA. Toivon myös mielessäni että kyseinen haju oli se suihke.....

Kun edellisessä jalkatreenissäni aloin tekemään reisikoukistusta maaten, oli edellinen käyttäjä (nuori YLI-HYGIENINEN nainen) suihkuttanut jotain saatanan desinfioivaa suihketta laitteeseen. Naaman kohdalle. Hyvä että joku sen joskus kyseisellä salilla tekee, mutta se suihke haisi aivan KALALLE. Vittu KALALLE. Yritä siinä sitten koukistella, kun nenään haisee aivan järkyttävä KALA. Toivon myös mielessäni että kyseinen haju oli se suihke.....

Ehkei haju ollutkaan suihkeesta vaan nainen istui tauot siinä kohdalla, mihin nenäsi työnsit.

Mua alkaa vähitellen vituttamaan toistojen laskemisen vaikeus. Mikä helvetti siinä on, että lasken kuin Monty Pythonissa kranaatinheittoa? Yksi, kaksi, kolme, neljä, kuusi, seitsemän... Ja melkeinpä joka helvetin kerta noin. Lisäksi ihmettelen, miksi vitonen jää välistä vaikka tiedostan tuon ja keskityn laskemaan kunnolla. Monesti laskut mulla nyt meneekin "Yksi, kaksi, kolme, neljä, kuusi, perkeleen kuusi uudestaan, seitsemän, kahdeksan..."

Mua alkaa vähitellen vituttamaan toistojen laskemisen vaikeus. Mikä helvetti siinä on, että lasken kuin Monty Pythonissa kranaatinheittoa? Yksi, kaksi, kolme, neljä, kuusi, seitsemän... Ja melkeinpä joka helvetin kerta noin. Lisäksi ihmettelen, miksi vitonen jää välistä vaikka tiedostan tuon ja keskityn laskemaan kunnolla. Monesti laskut mulla nyt meneekin "Yksi, kaksi, kolme, neljä, kuusi, perkeleen kuusi uudestaan, seitsemän, kahdeksan..."

Itse olen ehkäissyt tuon tekemällä alle 4 toiston sarjoja.

;)

Nyt mennään tähän perinteiselle itkuvirsimeiningille. Se potuttaa ettei kehity. Taino kehittyy oikeasti, mutta omassa päässä on liikaa vikaa ja näkee itsensä aina vaan "pienenä". Se on hyvä, kun vaatekaapin on käytännössä joutunut neljän vuoden aikana uusimaan totaalisesti, koska vanhat paidat yms. eivät vaan enää mahtuneet päälle. Formia tullut hyvin yms. mutta jotenkin omassa mielessä on aina vaan "liian pieni". Mikään ei riitä. Vielä parikymppisenä olin ihan kukkakeppi ja nyt sentään näytän kuulemman mukaan hyvältäkin, mutta kun se oma pää ei sitä ymmärrä. Helvetti. Joku body dysmorphic disorderi pukkaa selkeästi päälle.

Olen laskenut salilla olevan ainakin viisi erilaista vyötä joihin voi kiinnittää lisäpainoja. Tänään hiihtelin hölmistyneenä salin jokaisen nurkkauksen läpi enkä löytänyt yhtäkään. Mitä hittoa :(.

Jatkuvasti on joku paikka kipeenä. Kun edellinen kipu hellittää niin eiköhän jokin seuraava paikka ole paskana. Tällä kertaa rupes oikea ranne taas vittuilemaan eilisen hauberi&ojentajatreenin jälkeen. Aiemmin oli kyynärpää kipeänä ja sitä ennen polvi. Vittujee.

Ehdottomasti eniten potuttaa oma ruokahalu. Eihän se riitä mihinkään. Nyttenkin on hyvin paha olo, kun söin suuren kulhollisen puuroa (enkä itse asiassa selvinnyt edes loppuun asti).

Ehdottomasti eniten potuttaa oma ruokahalu. Eihän se riitä mihinkään. Nyttenkin on hyvin paha olo, kun söin suuren kulhollisen puuroa (enkä itse asiassa selvinnyt edes loppuun asti).

Voisin ilomielin luovuttaa sinulle osani omastani jos se olisi mahdollista. Vaikeuttaa hurjasti kevyesti miinuksella olemista, kun ruokalun jälkeen kylläisenä kyllä osaan pitää vaikka luentosarjan siitä, miten ihmisen (tai minun) pitäisi syödä. Sitten kun edellisestä ateriasta on mennyt kolmisen tuntia niin alkaa aivoissa sumeta ja varmaan suurin osa aivosoluista aktivoituu lähinnä kuolan tuottamiseen ruokaa nähdessään. Tämä yhtälö toistuu päivittäin ja vaikka kuinka tsemppaan ennen ruokailua, että "nyt ota maltillisesti", niin aina pitää syödä lähes pahan olon rajalle asti.

Suositut

Back
Ylös Bottom