Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Yksi on ainaki jos ei syystä tai toisesta saa itsestä sitä 110% itrti ja ei saa treeniä tuntumaan miltään/missään. Kokoajan varatut painot/laitteet, ei voi vuorotella asenne (välillä sen ymmärtää ei siinä) jne.

Se, kun treenaat itse täysillä ja sitten vieressä joku nirppanokka naama täynnä meikkiä yhden kilon käsipainojen kanssa katsoo vieressä halveksuen, kun itse satut vähän viimeisillä toistoilla pitämään ääntä ja hikoilet kuin sika, kun treeni tehoaa. On se perkele, jos ei salilla saa ähistä, puhista, huutaa ja ölistä niinkuin tykkää. Toki överiksi nuokin voi vetää, mutta eikö edes kohtuuden rajoissa?

Se, kun treenaat itse täysillä ja sitten vieressä joku nirppanokka naama täynnä meikkiä yhden kilon käsipainojen kanssa katsoo vieressä halveksuen, kun itse satut vähän viimeisillä toistoilla pitämään ääntä ja hikoilet kuin sika, kun treeni tehoaa. On se perkele, jos ei salilla saa ähistä, puhista, huutaa ja ölistä niinkuin tykkää. Toki överiksi nuokin voi vetää, mutta eikö edes kohtuuden rajoissa?
Salilla on kiellettyä hikoilla ja pitää pientä ääntä. :david:

Tajusin tänään, että olen hukannut tuhottomasti aikaa SJMV:n parissa noudattamalla ohjeita "tuntuman" hakemisesta yms liibalaabasta. Aina on tuntunut vaikealta ja että liike on enemmänkin venyttelyä kuin treenaamista. Eilen sitten ekan kerran ladoin vain kunnolla rautaa tankoon ja unohdin tuntumapumppailut ja tein tiukkoja vitosia (alaselkä suorassa kuitenkin) ja huhhuh.. tänään kyllä on takareidet ja alaselkä ihanasti jumissa :)

Silti ärsyttää että hakkasin päätä seinään niin kauan tämän liikkeen kanssa. On kyllä yksi vaikeimmista liikkeistä IMO.

Jostain helvetin syystä vaihteeksi takareidet ihan tautisen "tiukat", joten ei tullu sjmv:sta vittuakaan ku ei suoralla selällä pääse tangon kanssa polvista ohi. Luultavasti muut kattoi että mitähän vittua tuokin pelleilee. Meni sit fiilikset koko jalkapäivään, kävin kuitenkin vemputteleen reiden ojennus/koukistusvitkutukset ja takareidet kiristy entisestään. Menee vissiin tämä ilta kiroilessa ja venytellessä.

^^ sillee iha hauska et mul on just tosi löysät takareidet ja aiva sika kireet etureidet, vaik takareisiä en venyttele koskaa, mut etureisiä kyllä välil em syystä. Ja nyt harmittaa ku on kuumees ja ei pääse sinne salil -,-

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
^^mullaki nuo lonkankoukistajat on myös kireet. No mut seki et mikä paikka kullakin on venyttelyn tarpees johtuu lähinnä siitä miten sen arkielämänsä pääsääntöisesti viettää eikä se mitä salil reenaa tai venyttelee. Esim itsellä suurin osa päiväst kuluu etureidet lyhentyneenä ja takareidet ei niinkää ni kyllä se vaikuttaa :D

Oikean rintalihaksen kiinnityskohta/etuolkapään alaosa on kipeänä pienen salitauon jälkeen. Kaiken lisäksi 95kg jäi penassa rinnalle, vaikka sillä olisi ollut tarkoitus tehdä sarjaa...

Oikean rintalihaksen kiinnityskohta/etuolkapään alaosa on kipeänä pienen salitauon jälkeen. Kaiken lisäksi 95kg jäi penassa rinnalle, vaikka sillä olisi ollut tarkoitus tehdä sarjaa...

Joo no tollaista tuli itselle, kun penkkausasento oli väärä.
Myös jos et venyttele kunnolla, niin tulee ylikireyttä, mikä altistaa moiselle.
Myös etuolkapäiden yltiöpäinen rasittaminen voi aiheuttaa.

Joo no tollaista tuli itselle, kun penkkausasento oli väärä.
Myös jos et venyttele kunnolla, niin tulee ylikireyttä, mikä altistaa moiselle.
Myös etuolkapäiden yltiöpäinen rasittaminen voi aiheuttaa.

Juu, tekniikkaa pyritään koko ajan optimoimaan paremmaksi voimantuoton kannalta, ja venyttelyn unohtamisen huomaa nyt. Tosin tällä kertaa pistän edellisen kerran pystärin piikkiin, kokeilin pitkästä aikaa tehdä tangolla. Pystärin tekniikka tangolla on vielä vähän hakusessa, mutta eiköhän tämä tästä sopivalla olkapäiden jumppailulla, venyttelyllä ja tekniikan parantamisella hoidu.

Juu, tekniikkaa pyritään koko ajan optimoimaan paremmaksi voimantuoton kannalta, ja venyttelyn unohtamisen huomaa nyt. Tosin tällä kertaa pistän edellisen kerran pystärin piikkiin, kokeilin pitkästä aikaa tehdä tangolla. Pystärin tekniikka tangolla on vielä vähän hakusessa, mutta eiköhän tämä tästä sopivalla olkapäiden jumppailulla, venyttelyllä ja tekniikan parantamisella hoidu.

Itse en ole nyt edes tehnyt pystäri ollenkaan, kun tulee tehtyä punnertavat liikkeet 2 kertaa viikkoon. Ei kerkiä etuolkapäät palautua jos pystärin vielä änkee eri päivälle ja samana päivänä tuntuu melko turhalta tehdä, kun ei rintapunnerrusten jälkeen ole mitään potkua enää etuolkapäissä.

Se kun salin ovesta pölähtää pari bensalenkkaria pillifarkuissa ja polariksen lippalakeissa, tassuttelee tennissukissaan suorilta salin ainoalle penalle ja potkii ohimennessä allekirjottaneen sheikkerin nurin! Kylmiltään maksimit tankoon ja eläimellisen äherryksen saattelemana kilvan koitetaan punnertaa taas muutama kilo lisää ennätykseen. Välillä pelkää että kohta repeää joltaki olkapää, rinta tai farkut. Välillä taas toivoo sitä..:face:

Se kun salin ovesta pölähtää pari bensalenkkaria pillifarkuissa ja polariksen lippalakeissa, tassuttelee tennissukissaan suorilta salin ainoalle penalle ja potkii ohimennessä allekirjottaneen sheikkerin nurin! Kylmiltään maksimit tankoon ja eläimellisen äherryksen saattelemana kilvan koitetaan punnertaa taas muutama kilo lisää ennätykseen. Välillä pelkää että kohta repeää joltaki olkapää, rinta tai farkut. Välillä taas toivoo sitä..:face:

Ja sekös vasta vituttaakin ettei näiltä ikinä tunnu menevän mitään paskaksi :) Itse lämmittelee venyttelee ja huoltaa roppaa kuin viimeistä päivää ja perkele silti koko ajan on selllainen olo että alkaa osia sinkoilemaan jostain paikasta. Itse kun tekis samalla tavalla kun nämä niin olis ihan varma että ainakaan kuukauteen ei tarvitsisi salilla käydä-

Suositut

Back
Ylös Bottom