Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
En mä ainakaan jaksa joka kerran jälkeen pestä mun hupparei tai neuleita, joka päivä tietty käy suihkus, laittaa uuden t paidan, sukat ja kalsarit, mut en tiiä miks neule pitäis joka kerran jälkeen pestä ku hyvä kun pieni kahi maksimissaan tulee mul yläkroppa päivinä.. :D
Vinkki: Kokeileppa joskus untuvatakki ja -housut päällä treenaamista, niihinkään ei pahemmin hien haju tartu jotenka niitäkään ei tarttis pestä.

No ihan sama, mul ei vaan yksinkertaisesti tuu kauhee kuuma yläkroppa päivinä, en tosin yhdistä sali käynteihi mitää aerobista enkä jaksa kauheest ottaa alkulämpöikää.. :D

No ihan sama, mul ei vaan yksinkertaisesti tuu kauhee kuuma yläkroppa päivinä, en tosin yhdistä sali käynteihi mitää aerobista enkä jaksa kauheest ottaa alkulämpöikää.. :D

Kai silti voi pukeutua muuten kun neuleisiin? Vai kuuluuko vakiovarusteisiin myös farkut tai muut siistimmät vaatteet?

EDIT: Toki ihan sama minulle vaikka muut reenaisivat puku päällä.

Olen saanut jo satoja syöpiä sukkapossun viesteistä.

Parasta antia oli kuitenin "Parhaat/pahimmat naimamokat" -ketjussa. Näyttö sai kahvikuorrutuksen.

Mutta jotta ei olis pelkkää OFFTOPIKKIA taas, niin potuttaa salilla käynnissä tällä hetkellä hitokseen niin totanoinniin se, että oikeestaa mikään ei potuta. Jos potuttaa ni en käy. Ja se vasta alkaakin suorastaan vituttamaan jossain vaiheessa, kun saa taas Aasta alottaa.

"Potutti" tai ennemmin kauhistutti. Selvästi anorektinen nainen juoksi/pyöräili + muuta aerobista tunnin ajan. Tämän jälkeen heiveröisillä jaloillaan, liian painavilla painoilla prässiä :( Onko oikeesti tervejärkistä vai kuuluuko se osaksi parantumiseen? Oma moka kun en halunnut mennä puhumaan, eihän sitä tiedä jos oli jokin lihassairaus? pituus n. 155 ja painoa 30kg vähintään. Mitä tommosessakin tilanteessa teet!?

Ja vinkki nro 2: Stadiumissa myytiin tänäänkin ihan hyviä treenipaitoja kolme kympillä tjsp.

Kiitti vinkistä, kävinkin heti hakemassa nipun!

Ja ainut asia joka jollakin tavalla potuttaa on se kun ei aina kerkiä salille siihen aikaan kun siellä on vähän tai ei ollenkaan väkeä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Itsekin käytin vähän aikaa sellaista vanhaa ja kulahtanutta neulette :D Yleensä päällä alkulämmöt + eka liike, jotta alkaa lämmin tulemaan. En tiedä miksi oli joskus kulkeutunut päälle, joten aloin käyttää sitä.

Kanssatreenaajat.

Musta on ihan jees että tähän aikaan vuodesta sali on äärimmäisen täynnä ihmisiä ruuhka-aikoihin. Oli syy sitten rantakunto 2014 tai UV-lupaukset, hyvä että saa persettään ylös sohvalta edes kerran vuodessa. Mut sit se salietiketti. Enemmän ihmisiä tarkottaa luonnollisesti vähän enemmän ruuhkaa eri aparaatteihin. Ei oo kerta tai kaks kun huomaa että aivan selvästi just siihen samaan vinopenkkiin haluava jässikkä ei ihan uskalla tulla kysymään et paljonko ois sarjoja jäljellä tai et kauan menee ja luonnollisesti jää norkoilee siihen hajuetäisyydelle. Kai sitä voi nappailla alkulämpöjä tai vaan venailla jossain muuallakin kuin just siinä metrin päässä itse suorituspaikasta silmä kovana tuijottaen sitä penkkiä, ettei se nyt vaan jumalauta katoa siinä ajassa kun mä viimeistelen sarjani. Tai jos jopa uskalletaan avata suuta niin se tehdään mahdollisimman huomaamattomasti jostain takavasemmalta kolistelun ja musiikin keskellä. Sit siinä funtsit et puhuukohan toi mulle vai joillekkin niistä kymmenestä ympärillä olevasta ihmisestä, ja mitäköhän se mahto edes sanoa. Orastava silmäkontakti, "Moikka, meneekö sulla vielä kauan?" Not that hard.

"Potutti" tai ennemmin kauhistutti. Selvästi anorektinen nainen juoksi/pyöräili + muuta aerobista tunnin ajan. Tämän jälkeen heiveröisillä jaloillaan, liian painavilla painoilla prässiä :( Onko oikeesti tervejärkistä vai kuuluuko se osaksi parantumiseen? Oma moka kun en halunnut mennä puhumaan, eihän sitä tiedä jos oli jokin lihassairaus? pituus n. 155 ja painoa 30kg vähintään. Mitä tommosessakin tilanteessa teet!?

Olen melkein samanlaista tapausta todistanut itsekin. Vaalea siinä parinkympin tietämissä oleva tyttö rääkkäämässä itseään juoksumatolla. Luut vaan törröttää nahan alta. Jalat on sellaiset tikut, että oma rannekin on varmaan paksumpi. Tekee todella pahaa aina kun näkee hänet juoksumatolla. Parisen kertaa tullut nähtyä. Ja silloinkin on taukoa ollut muutama kuukausi kun olen hänet nähnyt eikä kunto ainakaan ole parantunut. Nyt en ole tosin taas häntä vähään aikaan nähnyt. Pituutta varmaan juurikin 155-160cm ja painoa varmaan jossakin 35kg hujakoilla. Tää tapaus tosin Espoossa ja varmaan eritapaus kun en ole koskaan häntä nähnyt muualla kuin juoksumatolla.

Tiedoksi niille jotka mainitsivat minut aikasemmin kommenteissaan, niin huonoja päiviä minullakin on. Tuntu hyvältä päästä avautumaan. :D Tällä hetkellä nuo "ongelmat" tuntuvat pieniltä. :D

Mut kun tänne ketjuun, kun eksyin niin salilla eräs hemmo, joka käynyt hetken aikaa salilla(?) En tajua sitä kun maastavedossa (lämmittelyssä) 60kg ja pitää pamauttaa lattiaan aivan helvetin kovaa. En tiedä pudottiko tangon melkee maahan, siltä se aina kuulosti..

Tuo tarpeeton painojen "heittely" on kyllä aivan perseestä. Jos sitä tankoa ei ole pakko paiskata, niin miksi ihmiset sitä sitten silti paiskoo? Onko katottu illan pimeinä tunteina jotain painonnostopätkiä juutuupista ja otettu mallia?

Meijän salilla on jo pari levypainoo vääntyny turhan paiskomisen seurauksena.

Olen melkein samanlaista tapausta todistanut itsekin. Vaalea siinä parinkympin tietämissä oleva tyttö rääkkäämässä itseään juoksumatolla. Luut vaan törröttää nahan alta. Jalat on sellaiset tikut, että oma rannekin on varmaan paksumpi. Tekee todella pahaa aina kun näkee hänet juoksumatolla. Parisen kertaa tullut nähtyä. Ja silloinkin on taukoa ollut muutama kuukausi kun olen hänet nähnyt eikä kunto ainakaan ole parantunut. Nyt en ole tosin taas häntä vähään aikaan nähnyt. Pituutta varmaan juurikin 155-160cm ja painoa varmaan jossakin 35kg hujakoilla. Tää tapaus tosin Espoossa ja varmaan eritapaus kun en ole koskaan häntä nähnyt muualla kuin juoksumatolla.

Meidän salilla Espoossa kävi blondi noin parikymppinen muija, joka oli saleen joku syömishäiriöinen. En tiedä olisko sama tyyppi. Ei ole nyt vuoteen näkynyt meidän salilla. Oliskohan se käännytetty ovella pois, koska se ei olis näyttänyt terveeltä edes Somaliassa. tämä muija teki kuitenkin juoksumaton ohessa myös jotain saliliikkeitä. Ja kilo meikkiä naamalla.

Ensin oli saippuapullo auennu salikassiin, suurin osa kamoista ihan saippuassa. Sitten kun pääsin salille niin sinne alko pikkuhiljaa lipuun porukkaa joista 90% oli näitä tammikuun lupauksia... Kohta oli porukkaa niinkun jokereitten maalilla. Ja sitten aarght kun porukka tulee ihan kylkeen kiinni kun koitat tehä vipareita sivulle. Ja Varustuksena tottakai sandaalit, salihanskat,vaimari ja farkut... :face: Pokka piti ja selvisin hengissä, ja mikä tärkeintä treeni kulki :dance:

Noh vituttaa kun pitäis alkaa diettaamaan. Tulokset noussu niin mahtavasti ja nyt pitäis dietti alottaa..
Ei millään viittis ostaa uusia farkkuja tai olla helmikuuta pelkillä collareilla.

BMI: 31.64, Merkittävä lihavuus 30.0 - 34.99.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom