Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Minkä takia ne perkeleen painot pitää jättää laitteisiin? Varsinkin kun kyseessä on jalkaprässi ja siellä ylhäällä "töröttävä" lisäpainotanko tjsp ja sinne tungetaan muutama kaksvitosen kiekko eikä voida ottaa pois, vai olikohan liian painavia nostaa suoraan ylös/pois laitteesta. Ei mulla muuta.

Minkä takia ne perkeleen painot pitää jättää laitteisiin? Varsinkin kun kyseessä on jalkaprässi ja siellä ylhäällä "töröttävä" lisäpainotanko tjsp ja sinne tungetaan muutama kaksvitosen kiekko eikä voida ottaa pois, vai olikohan liian painavia nostaa suoraan ylös/pois laitteesta. Ei mulla muuta.

Joo tuttu tilanne, tässä yksi päivä noin 35 vuotias mies henkilö seilasi prässin ja hackin välillä muutamat liikkeet ja lähti jättäen painot molempiin laitteisiin vaikka laitteiden välissä seinällä on kissan kokoisilla kirjaimilla kirjoitettu että otathan painot pois laitteista käytön jälkeen. Tästä herra vain suuntasi laittamaan ulkovaatteet niskaan ja kaverini huudahti äijälle sarkastisesti "Sä varmaan teet tässä vielä sarjoja ku painot on laitteissa vielä!". Äijä katsoi vain hölmistyneenä ja lähti ulos niinkuin ei olisi kuullut mitään.

Tuo tarpeeton painojen "heittely" on kyllä aivan perseestä. Jos sitä tankoa ei ole pakko paiskata, niin miksi ihmiset sitä sitten silti paiskoo? Onko katottu illan pimeinä tunteina jotain painonnostopätkiä juutuupista ja otettu mallia?

Meijän salilla on jo pari levypainoo vääntyny turhan paiskomisen seurauksena.

Tätä oon nähnyt itekin. Meikäläisen salilla meni tossa hetki sitten koko käsipainosetit vaihtoon. Tätä aiemmin olin nähnyt kahden kuukauden sisällä kolmen käsipainon ruumiit kun olivat (ilmeisestikin) levinneet turhan paiskomisen vuoksi. Lienee jonkinlainen syy-seuraussuhde noillakin.

Eilen jäi vituttamaan kun piti keskeyttää hyvin rullaamaan lähtenyt jalkatreeni: olin just aloittamassa hack-prässissä sarjaa kun kännykkään pukkas hälytystä rakennuspalosta (olen siis VPK:ssa savusukeltajana) niin kyllähän se piti äkkiä lähteä kun iso keikka kyseessä ja pääsis mahdollisesti ekaa kertaa tositilanteessa savusukeltamaan. Noh, paljastuipa sitten että kyseessä oli väärä hälytys. Ihan hyvä siinä mielessä että ei mitään tulipaloa ollutkaan, mutta vituttamaan jäi kun piti keskeyttää hyvä jalkatreeni väärän hälytyksen takia, eikä enää takaisinkaan kehannu lähteä kun sali meni piakkoin kiinni. Mut ei se mitään, pitää tänään sitten kahta kauhiammin vetää eilen aloitettu jalkatreeni loppuun ja jos vetäis reippaan yläkroppatreenin samaan syssyyn!

Lisäyksenä tuohon aiempaan viestiini vielä että extravitutusta aiheutti myös se kun huomasin salille lähtiessä että nappikuulokkeet olin unohtanut kämpille. Joten ei muutaku takas kämpille etsimään kuulokkeita ja kas kummaa, niitä ei löydykkään mistään! Jouduin sitten tyytymään paskoihin Nokian nappikuulokkeisiin jotka just ja just pysyy korvissa ja joiden äänenlaatu on syvältä juurikin sieltä. No tottakai jokaisessa tarinassa täytyy olla juonenkäänne: hoksinpa sitten keskeytetyn treenin jälkeen että kappas, paremmat nappikuulokkeet olivat sittenkin farkkujeni taskussa! Päädyin siihen tulokseen että taskunpohjalle oli ilmaantunut ulottuvuuksien välinen madonreikä jonne kuulokkeeni olivat kadonneet väliaikaisesti. Etsilviisiin, persiilleen meni eilinen treeni kyllä, rupesin sitten illalla vitutukseen mässäilemään karkkia.

Tätä oon nähnyt itekin. Meikäläisen salilla meni tossa hetki sitten koko käsipainosetit vaihtoon. Tätä aiemmin olin nähnyt kahden kuukauden sisällä kolmen käsipainon ruumiit kun olivat (ilmeisestikin) levinneet turhan paiskomisen vuoksi. Lienee jonkinlainen syy-seuraussuhde noillakin.
Pitänee ruveta paiskomaan käsipainoja omalla salilla niin perkeleesti että menisivät vaihtoon. On meinaan harvinaisen surkeat, heh.

Rinnassa ollut nyt aivan järettömät domssit, ei rappusia pysty kävelemään alas ilman että rinnat hyppii ja sattuu - pitää jännittää matkalla.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ehkä eniten potuttaa loukkaantumisen pelko. Olen todella vainoharhainen kaikkien pienien kiputilojen suhteen, eikä asiaa helpota se, että lukee täältä kauhutarinoita miten välilevyn pullistuma vei sairaseläkkeelle. Esimerkiksi jos selkä on tavallista enemmän jumissa maastavedon jälkeen niin heti alkaa miettiä, että onkohan siellä jotain rikki. Toisaalta, eiköhän sen selvästi huomaisi jos joku paikka oikeasti hajoaisi.

Miksi? :O

Tätä treeni-intensiteettiä ei voi pitää yllä miinuskaloreilla. Hermosto ja hormonitasapaino kyykkää hyvinkin nopeesti tästä pakkotoisto/pakotettu negatiivinen/tiputussarja-rallista. Dieetin ajan nyt taas kevyttä treeniä, eli vähän isompaa rautaa suoraan failureen isommilla sarjamäärillä ja satunnaisia supersarjoja.

Vituttaa kun jotkut levittelevät pyyhkeitä ja juomapulloja ympäri salia. Pitääkö se hikinen pyyhe jättää siihen laitteelle vaikka tyyppi tekee jo ihan muuta. Pitäiskö munki levitellä vaatteeni ympäri salia?
Samaan kastiin menee nämä laitteiden varaajat. Tyyliin kuukauden salilla käynyt tyyppi varaa ruuhka aikaan kaksi laitetta ja hinkkaa niissä tunnin tangolla ni voi vittu. Tässä siis vituttaa vaan jos tyyppi aloittelija, joku supermassa saa mun puolesta varailla :)
Sit vituttaa kun teet jotain liikettä niin joku sunnuntaiurheilija tulee heittämään smalltalkkia.
Näissä kaikissa se ettei voi vittuuntua liikaa kun omat treenit menee sillon vituiks. Vittu.

"Potutti" tai ennemmin kauhistutti. Selvästi anorektinen nainen juoksi/pyöräili + muuta aerobista tunnin ajan. Tämän jälkeen heiveröisillä jaloillaan, liian painavilla painoilla prässiä :( Onko oikeesti tervejärkistä vai kuuluuko se osaksi parantumiseen? Oma moka kun en halunnut mennä puhumaan, eihän sitä tiedä jos oli jokin lihassairaus? pituus n. 155 ja painoa 30kg vähintään. Mitä tommosessakin tilanteessa teet!?

Olikohan paikkana Turku?

Noin vuoden tauon jälkeen ei pysty vieläkään treenaamaan jalkoja eikä alaselkää, eikä edes vatsoja kuin lähinnä syviä. Ei kai tää koko ikää kestä mut vi*uttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom