Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä takia ne perkeleen painot pitää jättää laitteisiin? Varsinkin kun kyseessä on jalkaprässi ja siellä ylhäällä "töröttävä" lisäpainotanko tjsp ja sinne tungetaan muutama kaksvitosen kiekko eikä voida ottaa pois, vai olikohan liian painavia nostaa suoraan ylös/pois laitteesta. Ei mulla muuta.
Tuo tarpeeton painojen "heittely" on kyllä aivan perseestä. Jos sitä tankoa ei ole pakko paiskata, niin miksi ihmiset sitä sitten silti paiskoo? Onko katottu illan pimeinä tunteina jotain painonnostopätkiä juutuupista ja otettu mallia?
Meijän salilla on jo pari levypainoo vääntyny turhan paiskomisen seurauksena.
Pitää taas dieetille siirryttäessä keventää treenejä. Saatana.
Pitänee ruveta paiskomaan käsipainoja omalla salilla niin perkeleesti että menisivät vaihtoon. On meinaan harvinaisen surkeat, heh.Tätä oon nähnyt itekin. Meikäläisen salilla meni tossa hetki sitten koko käsipainosetit vaihtoon. Tätä aiemmin olin nähnyt kahden kuukauden sisällä kolmen käsipainon ruumiit kun olivat (ilmeisestikin) levinneet turhan paiskomisen vuoksi. Lienee jonkinlainen syy-seuraussuhde noillakin.
Pitää taas dieetille siirryttäessä keventää treenejä. Saatana.
Miksi? :O
Se että SJMV menee selälle..noh, harjoittelua harjoittelua..
"Potutti" tai ennemmin kauhistutti. Selvästi anorektinen nainen juoksi/pyöräili + muuta aerobista tunnin ajan. Tämän jälkeen heiveröisillä jaloillaan, liian painavilla painoilla prässiä :( Onko oikeesti tervejärkistä vai kuuluuko se osaksi parantumiseen? Oma moka kun en halunnut mennä puhumaan, eihän sitä tiedä jos oli jokin lihassairaus? pituus n. 155 ja painoa 30kg vähintään. Mitä tommosessakin tilanteessa teet!?
Noin vuoden tauon jälkeen ei pysty vieläkään treenaamaan jalkoja eikä alaselkää, eikä edes vatsoja kuin lähinnä syviä. Ei kai tää koko ikää kestä mut vi*uttaa.