Just nämä ruuhkat! Ne ovat samoja naamoja kyllä, mutta tuntuu, että jotkut keitä oon nähny tässä viime vuoden puolella nii ovat vissiin taas alkaneet käymään. Ja kaikki samaa aikaan.
Vituttaa, kun pitää smithissä homoilla jotaa punnerrusta vissiin melkeen puol tuntia. Onneksi se just vapautu, kun olin itse tarvitsemassa sitä. Tämän kyseisen miehen touhut olivat huvittavia muutenkin. Alataljasoutua aivan liian isoilla painoilla ja tekniikka perseestä. En ole niitä ihmisiä, että lähden neuvomaan, koska tämä ei ees puhu suomea vissiin ja toisekseen jotkuu ottavat nokkiinsa siitä..
Ainii vielä sekin vituttaa kun yläkerran salissa on 3 penkkiä, joista yksi on sellainen ihan kunnon kisapenkki, niin kun itse tulisi treenaamaa nii joku koripalloilija penkkaa 30 kilolla.. Tiedän, että kaikkien pitää ja saa treenata, mutta kun puhumiseen käytetään noin 10 minuuttia ja sitten taas yksi sarja penkkii ja höpötystä 10 min.. Hiukan ottaa päähän tuokin..
Ja sekin, että pahimpaa ruuhkaan tai jos salilla on edes viisikin ihmistä. Tämä kyseinen sali on kohtuu pieni missä käyn siis. Eli varataan parikin laitetta samaa aikaa. Eli varataan vaikka etureisi ja takareisi kone.. Tehkää kuntopiirinne vaikka aamusta tai ihan illasta! Sitten ymmärrän jos tekee taljassa hauista ja vaikka päälle siihen jtn vatsoi tai käsipainoilla hauista tai samaisessa taljassa ojentajia. Silloin ei varata niin paljon niitä laitteita. Jotkut myös näitä käsipainoja hamstraavat itselleen ja saa kysellä, että voiko nyt yhden sarjan vetästä täs välissä..
JA ulkomaalaiset ovat yksi mistä en salilla oikeen välitä. Okei ehkä kuulostaa rasistiselta, mutta en vain pidä. Yksi tuli kyseleen mitä tuo palautusjuoma sul on tossa? No hyvähän se alkaa sönkkää jotain, kun en oikein tuota englantia hallitse.. :D Ja sitten kun niiltä kysyy "Kuinka monta sarjaa sulla siinä?" Sitten ne eivät ymmärrä ja ihme kyyliä myös ja niillä on oudot treenit. Ei se tietysti minuu kiinnosta niiden treenit, mutta joo....
Salilla on myös yks outo äijä, joka vituttaa.. Silloin kun minusta tehtii lehtijuttua lehteen nii se herra tulee salilla ja alkaa kesken kaiken siinä ohi mennen huutelee "MIKÄS MITALIEN JAKO TÄÄLLÄ ON?" Toimittaja vähän katto sitä ja jatko kyselyäni. Vielä puhu munki päälle. :D Seuraavaks otettiin pari kuvaa yhden laitteen luona niin se varttuu siinä vieressä ja sanoo " Noni, menkääs nyt siitä." VOI VITTU. Enää en ole sitä morjestellut salilla. Se on sellainen sunnuntai treenari, jos jotain kiinnostaa..
Kiitos ja Aamen. Kylläpä helpotti avautuminen täälläkin, kun olen nää poikaystävälle kertonut jo. :D