Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ainoa tavoite tälle vuodelle oli saavuttaa suht. ehjä treenivuosi. Näyttäisi siltä, että nyt se katkesi. Ainakin osittain. Melkein kolme viikkoa sitä kestikin.

Tippui ~20-30 kiloinen vanerilevy suoraan reuna edellä isovarpaalle. Kynsi mustaksi ja varvas aivan saatanan kipeä. Olisi ollut huomenna jalkapäivä mutta taitaa jäädä haaveeksi, kun kävelemisestäkään ei tule mitään. Onneksi nyt sentään jotain pystyy tekemään mutta kovin on turhauttavaa rikkoa ohjelma tämmöisten takia. Etenkin kun jalat olisi juuri se osa-alue, johon on ollut tarkoitus satsata aikaisempaa enemmän.

Periaatteessa muut paitsi kyykkäävät liikket pitäis onnistua.

Pohjalla olevat penkki-sarjat meni näpsäkkään ja lisäsin 5kg tankoon, eipä sitten noussu. Prkl. Aiheutin salikomediaa, mutta kokosin itseni (ja painot) ja jatkoin vielä pari lyhyttä sarja alkuperäisillä romuilla. Ai että tympäsi, miten muka 5kg voi olla niiii'in raskas? Taisi olla enemmän henkinen juttu :face: .

Pohjalla olevat penkki-sarjat meni näpsäkkään ja lisäsin 5kg tankoon, eipä sitten noussu. Prkl. Aiheutin salikomediaa, mutta kokosin itseni (ja painot) ja jatkoin vielä pari lyhyttä sarja alkuperäisillä romuilla. Ai että tympäsi, miten muka 5kg voi olla niiii'in raskas? Taisi olla enemmän henkinen juttu :face: .
No joo ei mullakaan hermotus ihan palaudu tällä kolmejakosella, että ainahan se treenaaminen on yhtä pettymystä

Periaatteessa muut paitsi kyykkäävät liikket pitäis onnistua.

Toivoisin, että pystyy. Mutta ainakin tällä hetkellä tuo kinttu on sellainen, että päkiälle ei voi varata painoa oikeastaan yhtään ja kantapäänkin jos painaa lujemmin lattiaan, kasvaa paine isovarpaassa aiheuttaen ylimääräistä tuskaa ja kärsimystä.

Mutta siinä mielessä tässä osui ajoitus kohdalleen, että ensi viikko on joka tapauksessa kevyt. Nyt siitä tulee vielä vähän kevyempi. Ei se toisaalta välttämättä huonokaan asia ole.

Alkanut tämä yksi tapaus tuolla meidän salilla viime aikoina potuttamaan oikein urakalla. Tämä olisi joskus voinut mennä tuonne salikomediankin puolelle, mutta kyllä nykyään tämä jo vituttaa sekä harmittaa kaverin puolesta.

Olen käynyt tuolla nykyisellä salillani pian 4 vuotta ja koko tämän ajan siellä on käynyt usein jopa monta kertaa viikossa samaan aikaan treenaamassa tämä yksi jantteri. Arvioisin että käy siis treenaamassa 3-4 kertaa viikossa, koska en itse käy useinkaan treenaamassa ns. ihmisten aikaan. Kyseessä on parhaassa iässä oleva kaikinpuolin normaali n. 25-vuotias mies.

En ole IKINÄ nähnyt yhtäkään puhdasta suoritusta missään liikkeessä tältä tyypiltä. Olen todistanut kuinka tähän järkyttävään liikkeiden väärin tekemiseen on yritetty puuttua useamman henkilön toimesta salinomistajaa myöten, mutta kun ei mene jakeluun niin ei mene.

Penkki on ehdottomasti kaverin bravuuri eli joka kerta tehdään ensin tangolla lämmittelysarja, missä on vielä tekniikka ihan hyvin kohdallaan. Mutta sitten kun tankoon ruvetaan lataamaan malmia niin perse alkaa nousemaan penkistä ja sen lisäksi vielä tanko jää vajaaksi rinnalta. Joka kerta se tekee pyramidin, jossa huippusarja on 6x60kg siten, että perse on 10cm ilmassa ja tanko jää vielä 10cm rinnalta vajaaksi. En usko, että 50kg nousisi kertaakaan kunnon formilla, koska nuokin kuutoset ovat oikeasti tiukkoja ja joskus on jäänyt turvaraudoillekin tanko kun ei ole noussut.

Miten saatanan tyhmä pitää olla, että käy monta vuotta ahkerasti salilla treenaamassa kaiken maailman treeninaikaiset ja palkkarijuomat mukana ja silti ei ymmärrä, että nyt tehdään jotain pahasti väärin kun vuodesta toiseen näytetään tismalleen samalta ja sarjapainot eivät nouse mihinkään. Tekisi mieli mennä huutamaan kaverille, että MITÄ V****A NÄÄ TEET?!

Anteeksi avautumisesta. Kylläpä helpotti.

Kaikki kyttäävät apinat joita kiinnostaa mun nimi.

Mua ei kiinnosta kenenkään nimi.

Jumalauta se ottaa ohimoon, kun on pukkarissa ja vapaita kaappeja on ties kuinka helvetisti, niin silti joku urpo haluaa välttämättä juurikin siihen viereiseen kaappiin :hyvä:
Ilmesisesti olen ainoa jota tämä ärsyttää:)

Jumalauta se ottaa ohimoon, kun on pukkarissa ja vapaita kaappeja on ties kuinka helvetisti, niin silti joku urpo haluaa välttämättä juurikin siihen viereiseen kaappiin :hyvä:

Tämä kyllä saa niskavillat väkisinki pystyyn.
Tänäänkin saatuani treenit päätökseen oli joku perkele onnistunut ottamaan viereisen kaapin itselleen, vaikka ympärillä oli tilaa paljon. Siinä mielessäni jo toivoin että kaveri oli tullut vasta treenaa ja saisin vaihdettua vaatteet rauhassa, mutta ei...
Heti suihkusta tultuani tämä sama sankari oli saanut treeninsä päätökseen ja vienyt 3m pätkän penkkiä omilla likaisilla vermeillää.
Tuli jotenkin tyhmä olo kun vastapuolen kaapit olivat tyhjät ja pukuhuone oli muuten tyhjä lukuunottamatta meitä kahta.
No sopu sijaa antaa ja siirsin omat kamppeeni suosiolla väljemmille vesille mutta kyllä pisti ärsyttämään.

Joopajoo. Lähdin salilta, niin joku oli potkassu repsikan peilin paskaksi. Eihän siinä onhan mulla varaa maksella näitä aikuisten teinien päähänpistoja... Metallihohtokin on niin halpaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mulla oli ranka hieman kieros, mikä vetää noi yläselän lihakset jumiin hierojan mukaan. Onko jotain mitä pitäs ottaa huomioon treenates?
Varmaan ainakin treenata niitä yläselän lihaksia säännöllisesti, niin liikkuvuus paranee, sekä lihakset pysyy ehkä paremmin auki?
Itse en oo mikään fysioterapeutti, eli en uskalla varmaks mitään sanoa :) mututuntumalla mietiskelen..

Ei ruoka tuppaa oikein maistumaan. Eikä tulokset nouse jos ei enempää syö. Sitä on aina vaan saamari lapsesta pitäen ollut todella huono syömään.

Eilen meinasi harmittaa kun eräs punttimimmi pystyi kohtalaisen pahan ruuhkan aikana varaamaan kaksi siirreltävää penkkiä. Yhden säädettävän ja yhden tasaisen jotka sitten viriteltiin niin, että pääsi tekemään kahden käden käsipaino soutua. Kaikki muut varattuna, joten itse piti keksiä sitten muuta. Ei minun reeni siitä pilalle mennyt, mutta kismittää tuollainen ajattelemattomuus.

Tää on iha sama asia kun se, että ajat auton tyhjälle parkkipaikalle, niin eikö se seuraava tulija aja autonsa just siihe sun viereen vaikka vois ajaa 9000 muullekin paikalle. Voin kuvitella, että vituttaa. Tollasissa tilanteissa tekee aina mieli kysyä, että "mitä vittua nyt hessu, ootko tosissas?!". Vaan eihän sitä kehtaa.

Jaa a saipahan tänään taas ihmetellä näitä tammikuun "himourheilijoita". Kyllä vaan, joku mimmi vetäs prässissä painoksi jopa täydet 5 kg. Epäilen vahvasti että kyseessä olis ollut joku vakavan vamman omaava joka tarvii kuntoutusta todella kevyillä painoilla. Tähän viittasi mm. jatkuva iphonen räpellys. Myös kyykyt meni aikamoisilla painoilla, nimittäin pelkllä tangolla. Mikä tässä nyt tuomitsemaan, mutta kyllä noi nyt jumalauta vois keksiä ajantuhlaamista jollain muullakin tavalla.

Noni joku nistihän se mun auton peilin potkaisi paskaksi vartti siitä, kun lähdin kävelemään autolta salille. Keskellä pahinta ruuhka-aikaa pystyi moiseen. Noh poliisit sai selville rapunkin, mutta eivät silti saaneet kiinni.

Jaa a saipahan tänään taas ihmetellä näitä tammikuun "himourheilijoita". Kyllä vaan, joku mimmi vetäs prässissä painoksi jopa täydet 5 kg. Epäilen vahvasti että kyseessä olis ollut joku vakavan vamman omaava joka tarvii kuntoutusta todella kevyillä painoilla. Tähän viittasi mm. jatkuva iphonen räpellys. Myös kyykyt meni aikamoisilla painoilla, nimittäin pelkllä tangolla. Mikä tässä nyt tuomitsemaan, mutta kyllä noi nyt jumalauta vois keksiä ajantuhlaamista jollain muullakin tavalla.

Jep ei muutaku 200kg tankoon ja vääntään takakyykkyä. Salettivarmasti tälleen tammikuussa kun kaikki salillakävijät on vanhoja konkareita joilla on tekniikat täysin puhtaita. Ei tekniikalla oo mitää välii kuha malmi liikkuu eiks je? Prässis ymmärrän joo mut mitä sit jos toine kyykkää pelkäl tangol?

Ja jottei mee OT:ksi kokonaan
Mua potuttaa salilla ne jotka keskittyy enemmän toisten treeneihin kun omiin.

Jep ei muutaku 200kg tankoon ja vääntään takakyykkyä. Salettivarmasti tälleen tammikuussa kun kaikki salillakävijät on vanhoja konkareita joilla on tekniikat täysin puhtaita. Ei tekniikalla oo mitää välii kuha malmi liikkuu eiks je? Prässis ymmärrän joo mut mitä sit jos toine kyykkää pelkäl tangol?

Ja jottei mee OT:ksi kokonaan
Mua potuttaa salilla ne jotka keskittyy enemmän toisten treeneihin kun omiin.

Yleensä ajatellaan, että on vain hyvä, jos ihmiset ylipäätään käyvät salilla, ts. liikkuvat. Se on väärä käsitys. Jos salietiketin abc:kään ei ole hallussa tai treeni koostuu lässytyksestä tai puhelimen selailusta, muitakin harrastuksia on tarjolla, joissa heistä on vähemmän haittaa sekä itselle että muille. Oikeastaan on parempi, että nämä pysyvät kotona tv:n äärellä.

Jos joku taas oikeasti haluaa kuntoilla, ilman muuta mukaan.

Ei kyllä itellekkään aukene miks pelkällä tangolla kyykkääminen ois jotenkin väärin. Tai miksi se jotakin muuta potuttaa jos joku kyykkää painolla x

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom