Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun pukuhuone haisee mopoautolle niin todennäköisyys että ovi jätetään auki on n 70%.Jos ei haise niin se on n 3%.
Tiputa kerran tanko/käsipaino melkein sen varpaille. :D Tai sitten vaan sanot suoraan että voisitko antaa mun treenata rauhassa, tää vaatii paljon keskittymistä. ;)Mua on alkanut potuttaa yksi vanhus, se on AINA salilla.. Nyt oon kohta vuoden kuunnellut sen juttuja ja armotonta paasaamista milloin mistäkin.. Hemmetti kun oppisi edes olemaan silloin hiljaa kun sarjat on kesken, hivenen vittumaista kun tää kysyy jotain kesken sarjan ja jos en vastaa niin sit hän tulee 50cm päähän kysymään uudestaan. Sama vanhus myös silloin tällöin käy kääntämässä radiokanavan Rock->mikä lie jeesus kanavalle.
Tiputa kerran tanko/käsipaino melkein sen varpaille. :D Tai sitten vaan sanot suoraan että voisitko antaa mun treenata rauhassa, tää vaatii paljon keskittymistä. ;)
Viha- rakkaussuhde lepoviikkoihin. Tällä hetkellä vituttaa kun tietää että kuuteen päivään ei ole asiaa salille.
No, ensi viikolla tuplasarjojen kimppuun.
Nyt mulla ei kyllä ole mitään hajua mistä nää puhut.miksi se piti mennä itäkeskukseen??
Mitä ne rasvahanskat on?Tällä hetkellä potuttaa tammikuun ruuhkat ja pakkanen. Pakkanen on siinä mielessä ikävä kaveri että kädet alkaa halkeilla, ja kun tarpeeksi halkeilee painoista pitäminen on hankalempaa kuin niiden liikuttelu. Tänäänkään ei pysynyt painot käsissä kun kädet oli jo halkeilleet. Nooh kohta lupaajat pudonneet ja huomenna rasvahanskat apteekista niin ei halkeile enää kädet ja treeni alkaa taas kulkea.![]()
Hitto ku mä oon vielä itse vähän syyllinen sen käytökseen niin en viitti/ ilkeä, oli paha virhe alkaa jutteleen sen kanssa vuosi sitten.. Nyt yrittänyt koko ajan vaan vähentää keskusteluja ja vastailla lyhemmin ja välillä oon vastannut aika tylystikkin mutta eipä tunnu oikein menevän perille..
Vähän aikaa sitten kyllä meinasi leipoa kiinni kun radiosta tulee Iron maidenia ni ukko köpöttelee radiolle ja seuraavaksi tuleekin kuunnelmaa jostain lapsesta joka oli kokenut kuoleman ja ylösnoussut-
Käydäänkö kenties samalla salilla. Meillä eräs ukko kääntää radion aina klo 17 ylen uutisille. Hitto kun ei jaksaisi kuunnella uutisia kun treenaa. Kyseinen ukko on salilla joka päivä ja lähinnä kävelee juoksumatolla ja hiukan jumppaa kepillä. Muuten sitten jutellaan muille. Ei siinä mitään, hyvä että 60 kieppeillä olevatkin liikkuvat.
Ei ilmeisestitämä päivystää salilla 06 eteenpäin, enkä ole ikinä nähnyt vielä juoksumatolla tai keppijumppaamassa.. yleensä vetää 1 sarjan taljaa jonka jälkeen jauhaa kakkaa 19 min ja uusiksi.