Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hitto mikä ryysis salilla. Ei tosin haitannut mun reeniä, mutta en kyllä mene enää, ainakaan tämän tammikuun aikana 5 aikoihin iltapäivällä salille.

Just nämä ruuhkat! Ne ovat samoja naamoja kyllä, mutta tuntuu, että jotkut keitä oon nähny tässä viime vuoden puolella nii ovat vissiin taas alkaneet käymään. Ja kaikki samaa aikaan.
Vituttaa, kun pitää smithissä homoilla jotaa punnerrusta vissiin melkeen puol tuntia. Onneksi se just vapautu, kun olin itse tarvitsemassa sitä. Tämän kyseisen miehen touhut olivat huvittavia muutenkin. Alataljasoutua aivan liian isoilla painoilla ja tekniikka perseestä. En ole niitä ihmisiä, että lähden neuvomaan, koska tämä ei ees puhu suomea vissiin ja toisekseen jotkuu ottavat nokkiinsa siitä..

Ainii vielä sekin vituttaa kun yläkerran salissa on 3 penkkiä, joista yksi on sellainen ihan kunnon kisapenkki, niin kun itse tulisi treenaamaa nii joku koripalloilija penkkaa 30 kilolla.. Tiedän, että kaikkien pitää ja saa treenata, mutta kun puhumiseen käytetään noin 10 minuuttia ja sitten taas yksi sarja penkkii ja höpötystä 10 min.. Hiukan ottaa päähän tuokin..

Ja sekin, että pahimpaa ruuhkaan tai jos salilla on edes viisikin ihmistä. Tämä kyseinen sali on kohtuu pieni missä käyn siis. Eli varataan parikin laitetta samaa aikaa. Eli varataan vaikka etureisi ja takareisi kone.. Tehkää kuntopiirinne vaikka aamusta tai ihan illasta! Sitten ymmärrän jos tekee taljassa hauista ja vaikka päälle siihen jtn vatsoi tai käsipainoilla hauista tai samaisessa taljassa ojentajia. Silloin ei varata niin paljon niitä laitteita. Jotkut myös näitä käsipainoja hamstraavat itselleen ja saa kysellä, että voiko nyt yhden sarjan vetästä täs välissä..

JA ulkomaalaiset ovat yksi mistä en salilla oikeen välitä. Okei ehkä kuulostaa rasistiselta, mutta en vain pidä. Yksi tuli kyseleen mitä tuo palautusjuoma sul on tossa? No hyvähän se alkaa sönkkää jotain, kun en oikein tuota englantia hallitse.. :D Ja sitten kun niiltä kysyy "Kuinka monta sarjaa sulla siinä?" Sitten ne eivät ymmärrä ja ihme kyyliä myös ja niillä on oudot treenit. Ei se tietysti minuu kiinnosta niiden treenit, mutta joo....

Salilla on myös yks outo äijä, joka vituttaa.. Silloin kun minusta tehtii lehtijuttua lehteen nii se herra tulee salilla ja alkaa kesken kaiken siinä ohi mennen huutelee "MIKÄS MITALIEN JAKO TÄÄLLÄ ON?" Toimittaja vähän katto sitä ja jatko kyselyäni. Vielä puhu munki päälle. :D Seuraavaks otettiin pari kuvaa yhden laitteen luona niin se varttuu siinä vieressä ja sanoo " Noni, menkääs nyt siitä." VOI VITTU. Enää en ole sitä morjestellut salilla. Se on sellainen sunnuntai treenari, jos jotain kiinnostaa.. :)

Kiitos ja Aamen. Kylläpä helpotti avautuminen täälläkin, kun olen nää poikaystävälle kertonut jo. :D

Menein treenin lopuksi muutamaksi minuutiksi juoksumatolle, minkä jälkeen tein vielä nopean venyttelyn jaloille. Katsoin, että kyykkytelineen edessä on minulle sopivasti tilaa käydä jalat läpitte. Viimeiset venytykset menossa ja peilistä huomaan, että juoksumatolla oloni aikana salille saapunut outo kaveri lähestyy mua ja aloittelee siinä tangon kanssa tekemään jotain liikettä. Etäisyyttä meikäläiseen noin puoli metriä. Kyllä itse olen aina koittanut pitää sen verran etäisyyttä toisiin, että ei tule häiritsemään toisen tekemistä Ei sillä jätkällä käynyt sitten mielessä kysyä, että voiko tähän tulla tekemään. Tai että olenko minä esimerkiksi menossa siihen, kun venyttelen jalkoja telineen läheisyydessä. Tää jätkä varmaan varastaa toiselta pokkana tangostakin painoja ilman kyselyjä :D Hetken siinä mietin, että avaanko suuni vai jäänkö tuijottamaan häntä tyhmällä ilmeellä, mutta totesin paremmaksi lähteä kotiin syömään, kun treeni oli jo tehtynä.

Viha- rakkaussuhde lepoviikkoihin. Tällä hetkellä vituttaa kun tietää että kuuteen päivään ei ole asiaa salille.

No, ensi viikolla tuplasarjojen kimppuun.

Mua on alkanut potuttaa yksi vanhus, se on AINA salilla.. Nyt oon kohta vuoden kuunnellut sen juttuja ja armotonta paasaamista milloin mistäkin.. Hemmetti kun oppisi edes olemaan silloin hiljaa kun sarjat on kesken, hivenen vittumaista kun tää kysyy jotain kesken sarjan ja jos en vastaa niin sit hän tulee 50cm päähän kysymään uudestaan. Sama vanhus myös silloin tällöin käy kääntämässä radiokanavan Rock->mikä lie jeesus kanavalle.

Potutukseen on tullut helpotusta siitä että nyt jo on alkanut elämäntapa muuttajien määrä vähenemään salilla!!!

Mua on alkanut potuttaa yksi vanhus, se on AINA salilla.. Nyt oon kohta vuoden kuunnellut sen juttuja ja armotonta paasaamista milloin mistäkin.. Hemmetti kun oppisi edes olemaan silloin hiljaa kun sarjat on kesken, hivenen vittumaista kun tää kysyy jotain kesken sarjan ja jos en vastaa niin sit hän tulee 50cm päähän kysymään uudestaan. Sama vanhus myös silloin tällöin käy kääntämässä radiokanavan Rock->mikä lie jeesus kanavalle.
Tiputa kerran tanko/käsipaino melkein sen varpaille. :D Tai sitten vaan sanot suoraan että voisitko antaa mun treenata rauhassa, tää vaatii paljon keskittymistä. ;)

Tiputa kerran tanko/käsipaino melkein sen varpaille. :D Tai sitten vaan sanot suoraan että voisitko antaa mun treenata rauhassa, tää vaatii paljon keskittymistä. ;)

Hitto ku mä oon vielä itse vähän syyllinen sen käytökseen niin en viitti/ ilkeä, oli paha virhe alkaa jutteleen sen kanssa vuosi sitten.. Nyt yrittänyt koko ajan vaan vähentää keskusteluja ja vastailla lyhemmin ja välillä oon vastannut aika tylystikkin mutta eipä tunnu oikein menevän perille..
Vähän aikaa sitten kyllä meinasi leipoa kiinni kun radiosta tulee Iron maidenia ni ukko köpöttelee radiolle ja seuraavaksi tuleekin kuunnelmaa jostain lapsesta joka oli kokenut kuoleman ja ylösnoussut-

^^ Niin siis mä aattelin että ihan ystävällisestikin pystyy sanomaan, että sori mut voitasko jutella muullon kun mun treenin/ sarjojen aikana. Jos siis ihan reilusti selität että teet sen verran raskaita sarjoja (kuten oletan että teet) että se vaatii keskittymistä ja hengitystekniikkaa niin ettet pysty samanaikaisesti puhumaan. Ukko parka ei varmaan tajua sitä ollenkaan ja ihmettelee miks oot ykskaks muuttunu lyhytsanaseks. :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Jep, pakko se on sanoa kohta jotain sille.. Oon vaan niin pirun huono tollasessa tulee väkisinkin ittelle paska mieli kun varmasti tää ukkeli loukkaantuu kun sen salikamu ei haluukkaan kaveerata enää.

Ei pitäisi eksyä ruuhka-aikaan salille, taas oli läjä teinejä istumassa laitteissa kännykkä kädessä, oltiin "lähdetty salille" frendien kanssa. Yksikin häiskä vain istui 15 min jalkaprässissä puhuen tauotta puhelimessa. :curs:

Tällä hetkellä potuttaa tammikuun ruuhkat ja pakkanen. Pakkanen on siinä mielessä ikävä kaveri että kädet alkaa halkeilla, ja kun tarpeeksi halkeilee painoista pitäminen on hankalempaa kuin niiden liikuttelu. Tänäänkään ei pysynyt painot käsissä kun kädet oli jo halkeilleet. Nooh kohta lupaajat pudonneet ja huomenna rasvahanskat apteekista niin ei halkeile enää kädet ja treeni alkaa taas kulkea.:puntti:
Mitä ne rasvahanskat on?

Eilen otti päähän oikeastaan reenin jälkeen, että en vaivautunut opastamaan erästä nuorta herraa tekniikoiden kanssa. Penkkiä aivan liian suurilla painoilla (50-60kg) ja jäi tanko joka kerta 15cm päähän rinnasta vaikka selkä oli todella komeella kaarella. Oli hänellä vielä kaveri varmistamassa. En tohtinut keskeyttää omaa reeniä, kun oli hieman kiireellisellä aikataululla liikenteessä vaikka olisi varmaan pitänyt. Kaikki liikkeet mitä kaveri teki, hän teki niin väärin kun voi.. Tai vajaasti.
Ens kerralla lupaan kysyä oisko ollu halukas vastaanottamaan vinkkejä.
Itse ainakin toivon että mua opastettais jos teen väärin.

Hitto ku mä oon vielä itse vähän syyllinen sen käytökseen niin en viitti/ ilkeä, oli paha virhe alkaa jutteleen sen kanssa vuosi sitten.. Nyt yrittänyt koko ajan vaan vähentää keskusteluja ja vastailla lyhemmin ja välillä oon vastannut aika tylystikkin mutta eipä tunnu oikein menevän perille..
Vähän aikaa sitten kyllä meinasi leipoa kiinni kun radiosta tulee Iron maidenia ni ukko köpöttelee radiolle ja seuraavaksi tuleekin kuunnelmaa jostain lapsesta joka oli kokenut kuoleman ja ylösnoussut-

Käydäänkö kenties samalla salilla. Meillä eräs ukko kääntää radion aina klo 17 ylen uutisille. Hitto kun ei jaksaisi kuunnella uutisia kun treenaa. Kyseinen ukko on salilla joka päivä ja lähinnä kävelee juoksumatolla ja hiukan jumppaa kepillä. Muuten sitten jutellaan muille. Ei siinä mitään, hyvä että 60 kieppeillä olevatkin liikkuvat.

Käydäänkö kenties samalla salilla. Meillä eräs ukko kääntää radion aina klo 17 ylen uutisille. Hitto kun ei jaksaisi kuunnella uutisia kun treenaa. Kyseinen ukko on salilla joka päivä ja lähinnä kävelee juoksumatolla ja hiukan jumppaa kepillä. Muuten sitten jutellaan muille. Ei siinä mitään, hyvä että 60 kieppeillä olevatkin liikkuvat.

Ei ilmeisesti :) tämä päivystää salilla 06 eteenpäin, enkä ole ikinä nähnyt vielä juoksumatolla tai keppijumppaamassa.. yleensä vetää 1 sarjan taljaa jonka jälkeen jauhaa kakkaa 19 min ja uusiksi.

Ei ilmeisesti :) tämä päivystää salilla 06 eteenpäin, enkä ole ikinä nähnyt vielä juoksumatolla tai keppijumppaamassa.. yleensä vetää 1 sarjan taljaa jonka jälkeen jauhaa kakkaa 19 min ja uusiksi.

Ai että tulee oman salin vanhempi mies mieleen :D Tekee jotain sitten juttelee niitä näitä ihmiselle :D Käy joka päivä sielä hieromassa niitä painoja ja lässyttämässä ihmisille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom