Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kinkunsulattelijat ovat vallanneet salin, heitä on enemmän kuin ikinä. Kaiken lisäksi ovat nyt alkaneet kyykkäämään!
Joo, kaikki uudenvuodenlupaukset, tammikuutreenaajat, sun muut elämäntaparemontit ovat alkaneet kyykkäämään jotta Keravan snägärillä voi sitten huudella että "mä kyykkään eli oon truu bodari toisin ku sä. vitun rhp!"

Ei tekis mieli yhtään pitää tämmöstä lepo"viikkoa". Haluan päästä jo kyykkäämään ja vetämään! Onneks ylihuomenna pääsee taas salille.

Yks mikä potuttaa ni on kaikki ns erikoisvuorot salilla, niitä ikin muista etukätee kattoo enne ku on paikanpääl :D

Uskon. Mun mielestä toi on tosi hyvä juttu, et tuolla missä käyn, ei oo mitään tollasia, ja avaimella pääsee ihan ympäri vuorokauden vuoden jokasena päivänä.

ei kai kaikki stadin salit oo yhtä paskoja ku tääl meikun lähistöllä? jos huokeeta haluu ni on tasan yks kyykkypaikka joka salilla (jos sitäkään) tai sitte kisis jossa pitää ravata rappusia ja toiselle puolelle hallia jos haluu vaihtaa kyykyistä leukoihin.

pennut ja niiden vanhemmat, jotka eivät tajua ettei se sali eikä varsikaan laitteet ole leikkimistä varten

Se kun tuntuu ettei se kova työ tuo tuloksia.. Just mittasin kädet ja ehkä sentin kasvanu vajaassa vuodessa vaikka oon aloittelija.. Voi ny vittu! :((((((

e: Vaikka siis sarjapainot noussu ihan kiitettävästi ja syönyt jopa ehkä liikaa ja monesti pakottanut syömään itseni..

Kyllä tuli taas todettua ettei illalla kannata mennä salille. Eukot jumppaa siellä laitteisen välissä vaikka olis perkele varmaan reilu 40neliöö jumppasalia tyhjillään siinä seinän takana :curs:
Muutenkin väkeä ihan perkeleesti ja joka paikalle sai jonottaa

Se kun tuntuu ettei se kova työ tuo tuloksia.. Just mittasin kädet ja ehkä sentin kasvanu vajaassa vuodessa vaikka oon aloittelija.. Voi ny vittu! :((((((

e: Vaikka siis sarjapainot noussu ihan kiitettävästi ja syönyt jopa ehkä liikaa ja monesti pakottanut syömään itseni..

Koitahan laskea painoja reilusti hauiskäännöissä ja keskity siihen et kyynerpää ei heilu/liiku yhtään. Ylhäällä pidät hetken supistuksessa ja lasket rauhallisesti alas.

Itellä oli sama juttu, painot nous mut käsi ei vaan kasvanu kunnes otin reilusti painoja alas ja hups sain hauiksen kunnon pumppiin pitkästä aikaa. Ojentajat pystyn tekemään isoilla painoilla ja ne ottaa hyvin hittiä mut hauis piti ns "hakea" sieltä et alko tulee tuloksia

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Koitahan laskea painoja reilusti hauiskäännöissä ja keskity siihen et kyynerpää ei heilu/liiku yhtään. Ylhäällä pidät hetken supistuksessa ja lasket rauhallisesti alas.

Itellä oli sama juttu, painot nous mut käsi ei vaan kasvanu kunnes otin reilusti painoja alas ja hups sain hauiksen kunnon pumppiin pitkästä aikaa. Ojentajat pystyn tekemään isoilla painoilla ja ne ottaa hyvin hittiä mut hauis piti ns "hakea" sieltä et alko tulee tuloksia

Itellä taas päinvastoin, eli sain narut kasvamaan latomalla tankoon kunnolla rautaa ja tekemällä raskaita sarjoja. Jollain kässärillä vemputtamalla saan kyllä pumpin, mutta ei niin hyvää kasvua kuin raakasti tangolla kääntämällä. Ohan sitä kasvua tullutkin hauiksiin kun pystyy suht siististi halutessaan tekemään sarjaa 60 kilolla tangolla. Ojentajiin toimii taas päinvastainen eli pumppihakuisempi treeni. Pitää vaan kokeilla ja löytää itselle se hyvä tyyli. Mutta käsien reenaukseenkin pätee se sama niinku muuhunki kroppaan eli kuitenkin suht raskailla perusliikkeillä ne tulokset tulee. Sama ku reenais reisiä vaan ojennuksilla ja koukistuksilla jos käsireenistä puuttuu kaikki kunnon liikkeet :)

Itellä taas päinvastoin, eli sain narut kasvamaan latomalla tankoon kunnolla rautaa ja tekemällä raskaita sarjoja. Jollain kässärillä vemputtamalla saan kyllä pumpin, mutta ei niin hyvää kasvua kuin raakasti tangolla kääntämällä. Ohan sitä kasvua tullutkin hauiksiin kun pystyy suht siististi halutessaan tekemään sarjaa 60 kilolla tangolla. Ojentajiin toimii taas päinvastainen eli pumppihakuisempi treeni. Pitää vaan kokeilla ja löytää itselle se hyvä tyyli. Mutta käsien reenaukseenkin pätee se sama niinku muuhunki kroppaan eli kuitenkin suht raskailla perusliikkeillä ne tulokset tulee. Sama ku reenais reisiä vaan ojennuksilla ja koukistuksilla jos käsireenistä puuttuu kaikki kunnon liikkeet :)
Mulla taas hauis erittäin epäherkkä ja ojentaja herkkä, eli haukkarille pirun tarkkaa että ottaa hittiä, just viime aikoina oppinu täydellisen otteen perus haukkakäännöstä tangolla että polttaa pirusti ja pumppi on mahoton.

Jokainen on erilainen =)

Yks helvetin urpo ei osannu ottaa jalkaprässistä levyi pois, kun oli tehnyt.. Kysyin ennen, että montako sarjaa vielä sulla siinä. Se oli, että yksi. Olin, että okkeei. No herra lopettaa ja lähtee menee siitä. Oli pakko kyllä tokaista, että saa noi levyt korjata poiskin! Ja sit juu toki hiukan vaivautuneena ja kysyi paljonko jätetään.. Olipas jotenki tomppeli minusta, jos ei oma-aloitteisesti tajua korjaa niitä. Ei sillä, että olisin heikko korjaamaan vaan se on periaate, että levyt ja käsipainot sinne minne ne kuuluu! :)

Yks helvetin urpo ei osannu ottaa jalkaprässistä levyi pois, kun oli tehnyt.. Kysyin ennen, että montako sarjaa vielä sulla siinä. Se oli, että yksi. Olin, että okkeei. No herra lopettaa ja lähtee menee siitä. Oli pakko kyllä tokaista, että saa noi levyt korjata poiskin! Ja sit juu toki hiukan vaivautuneena ja kysyi paljonko jätetään.. Olipas jotenki tomppeli minusta, jos ei oma-aloitteisesti tajua korjaa niitä. Ei sillä, että olisin heikko korjaamaan vaan se on periaate, että levyt ja käsipainot sinne minne ne kuuluu! :)

Jos se katto et sen verra isot jalat nii lämmittelet sen sarjapainoil :)

Jos se katto et sen verra isot jalat nii lämmittelet sen sarjapainoil :)
Joo ei kyllä ihan, kun siinä oli vissiin pari sataa.. :D Tietysti, jos se ajatteli niin sen. Otan sen kohteliaisuutena sitten. :D Tänää se tyyppi oli salilla ja tällä kertaa tajus ottaa levyt pois mutkatangosta, kun kysyin et paljos jäljel. :)

2 ihmistä varoitelleet mulle että varo salilla ettei selkä mene, ei ole hienoa kun se menee. Kylllä mä sen ny sen tiiän aika hyvin mitä se on, kun 3 kaverilla välilevynpullistuma ja yksi noista vietiin tänään itkien päivystykseen.

Oltiin hommissa ja mua pyydettiin siirtämään 1 laatikko, missä oli jotakin rautaosia "varo sitten ettei selkä mee.... se painaa ihan helvetisti". Laatikon paino... 30kg. Tavallinen muuttolaatikko. No huhhuh kun on painava, pitäisköhän oikeen voimanostovyö hakee kaupasta ja pyytää kaveri nostamaan lisäksi? :rolleyes:

Ja tosta kun ovat varotelleet, kaikki kehuneet salilla esim. mun mavetekniikkaa, koskaan ei mitään selkäongelmia ole ollut muuta kuin revähdys toisellapuolen, nuo 2 kaveria eivät ole kertaakaan nähneet kun olen salilla ollut/tai mitään nostanut.

Varo vaan... Kehut ja luulot on vaarallisia, tossa pari viikkoo sit lämmittelin mavee portaittain ihan huolellisesti, viimeisin lämppärisetti oli 8x120kg, sen jälkeen istuin penkille pohtimaan (millä rupeen tekeen työsarjat), niin yks vakikävijä pamahtaa kehumaan tekniikkaani. Heti kun se lähti ja istuin edelleen penkillä, niin veti hirveet krampit pakaraan ja edelleen ollaan sillä tauolla. Oli niin jumalattoman kipeä viikon verran ja piti käydä osteopaatilla avauttamassa lukko :face:

Varmaan jotain flunssapöpä tms ollu sitte päällänsä, kun meni helpossa lämppärin vikassa setissä perse...

Tällä hetkellä potuttaa tammikuun ruuhkat ja pakkanen. Pakkanen on siinä mielessä ikävä kaveri että kädet alkaa halkeilla, ja kun tarpeeksi halkeilee painoista pitäminen on hankalempaa kuin niiden liikuttelu. Tänäänkään ei pysynyt painot käsissä kun kädet oli jo halkeilleet. Nooh kohta lupaajat pudonneet ja huomenna rasvahanskat apteekista niin ei halkeile enää kädet ja treeni alkaa taas kulkea.:puntti:

Varo vaan... Kehut ja luulot on vaarallisia, tossa pari viikkoo sit lämmittelin mavee portaittain ihan huolellisesti, viimeisin lämppärisetti oli 8x120kg, sen jälkeen istuin penkille pohtimaan (millä rupeen tekeen työsarjat), niin yks vakikävijä pamahtaa kehumaan tekniikkaani. Heti kun se lähti ja istuin edelleen penkillä, niin veti hirveet krampit pakaraan ja edelleen ollaan sillä tauolla. Oli niin jumalattoman kipeä viikon verran ja piti käydä osteopaatilla avauttamassa lukko :face:

Varmaan jotain flunssapöpä tms ollu sitte päällänsä, kun meni helpossa lämppärin vikassa setissä perse...

Joo no mulla 2-3 kertaa tullut oikeasti kivulias kramppi takareiteen maven lämmittelysarjoissa, siihen auttoi vesi+suola+venyttely ja parinpäivän lepo. Viimeksi ilta oli aika vittumainen mutta kyllä se siitä sitten helpotti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom