Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nyt pitää kyllä avautua. Oon pari-kolme kuukautta treenannut salilla penkkiä 1-2krt viikossa, koska tarvitsen sitä tulosta pääsykokeisiin. Lievästi on alkanut vituttaa se, että JOKAINEN, jonka kanssa olen näiden kuukausien aikana salilla puhunut, on kommentoinut vittuilevaan sävyyn "mistä lähtien penkkaaminen on auttanut omassa lajissasi (pallopeli)". Toteamus saattaa olla joko avauspuheenvuoro, tai tulla vasta siinä vaiheessa, kun olen kysynyt montako sarjaa toisella on vielä jäljellä.

Eilen meni vitutus kuitenkin ihan uudelle asteelle, kun eräs vanhempi herrasmies laski tankoa alemmas sarjojeni välillä siitä huolimatta, että sanoin sen olevan hyvä juuri sellaisena, kun se sillä hetkellä oli. Hän kuitenkin oli sitä mieltä, että meidän kätemme ovat saman mittaiset, ja hän pitää tankoa aina alempana, joten minunkin pitäisi. No, tankohan oli sen jälkeen sellaisella korkeudella, että minulla oli kädet melkein 90asteen kulmassa tangosta kiinni ottaessa. Sain sitten nostaa tangon samalle korkeudelle, missä se oli aiemmin ollut.

Mutta sitten mies alkoi kommentoida, että tanko on minulla siksi korkeammalla, koska teen penkkiä liian kapealla otteella. Johon yritin todeta, että oteleveys on pääsykokeissa määrätty, joten haluan tehdä penkkiä sillä leveydellä. Hänen mielestään minun pitäisi kuitenkin tehdä ennemmin leveällä otteella, koska se tuntuu eri lihaksissa. Sitten hän ilmoitti oman mielipiteensä siitä, mikä on 80 senttiä. Lopulta hän hyväksyi oteleveyden, mutta minun kannattaisi kuitenkin ottaa seuraavalla kerralla mittanauha mukaan. Seuraavaksi hän kertoi, että minun kannattaisi harjoitella pyramidi-treeninä penkkiä. Niin hän itse tekee.

Kun pääsin taas penkkaamaan, hän katsoi vieressä, miten se menee. Ilmeisesti halusi luoda ns painetilanteen, koska niissä hänen mielestään penkkaukseni menee paremmin. Sama tuloshan sieltä tuli, kun aiemmalla kierroksella ennen herran treenaukseeni mukaan tuloa, mutta hän kuitenkin tiesi sanoa, että nyt se meni paremmin. Lisäksi hän tietenkin muistutti minua ottamaan happea, koska olisin toki tässä painetilanteessa saattanut itse unohtaa hengittämisen, toisin kuin paineettomana treenatessani.
Sarjani jälkeen hän kysyi, voiko tehdä oman sarjansa sarjojeni välissä. Toki toki, eihän sitä vieressä olevaa tyhjää penkkiä kannata käyttää, kun mukavampaa on venkslata painoja tähän yhteen. Pakenin sarjani jälkeen nopeasti paikalta, ja kuulin vielä takaani huudon, että minun pitää muistaa tehdä myös hauista, ettei lihakset kehity yksipuolisesti.

Joo, eli salilla ärsyttää ihmiset. Varsinkin ne, jotka osaavat puhua.

Mua alkoi vähän vituttaa sun puolesta. Oisin varmaan täräyttäny tuota miestä jossain vaiheessa tangolla päähän.

Olipa paska reeni. Kaikki paikat ja laitteet sopivasti varattuna juuri silloin kun olisin niitä tarvinnut. Ja sellaisia liikkeitä mihin ei voi mennä pyytään josko vois tehdä välissä. Pääsin jopa tekeen kaksi liikettä mitkä oli ohjelmassa ja toisen niistä ihan väärään aikaan. Muut oli korvattava toisilla liikkeillä, mutta en oikein tykkää siitä, kun se syö progressiota valitsemistani liikkeistä.

Jos on tarkoitus ottaa viiden viikon periodi ja joka liikkeeseen niin kova progressio kuin mahdollista, niin liikkeiden korvaaminen sotkee kuviot.

Kyykkytelineet, smith, hack ja prässit kaikki varattuna. Jokaisessa hinkkaamassa joku eksyneellä naamalla jotain käsittämätöntä sarjahärdelliä.

Unirytmi vissiin väkisin uusiksi ja aamuisin kuudeksi salille.

Tosin ei tää tunnu kyl missään, ku lukee ton heinikon avautumisen.

Itseäni vituttaa se, että joka kerta salille mennessäni kaikki painot ja kahvat on levitelty ympäri salia. Se on todella mukava joka ikinen kerta käyttää aikaa kahvojen sekä painojen etsimiseen. Toinen asia joka vituttaa on se, että joka kerta myös prässiin on jätetty painot jotka on todella mukava siitä nostella pois.

En tajua miten on mahdollista että sali jossa käyn, on muuttunut muutamassa vuodessa samanlaiseksi paikaksi kuin lastentarhan leikkipaikka, kaikki tavarat sekaisin. Ehkä se maailma tosiaan on muuttumassa sellaiseksi paikaksi, jossa toisen omaisuutta voi kohdella kuin paskaa eikä toisia ihmisiä tarvitse huomioida.

potuttaa eniten syöminen kovan jalkareenin jälkeen kun tuntuu ettei mikäään tahdo mennä alas muutakuin vesi :( se ei oo kiva nuokkua ruokapöydässä yli tunnin yhtäateriaa syöden :SSSSS

Kävin tänään olosuhteiden pakosta eri salilla ja kiroilin heti sisään astuessani, että tämän paskempaa salia ei olekaan. Ei tankoja eikä taljoja, pelkkiä samperin hilavitkuttimia koko paikka täynnä. Kuka edes suunnittelee tollaisia saleja, ja mainostaa salia vielä paikkakunnan parhaimpina?

2 ihmistä varoitelleet mulle että varo salilla ettei selkä mene, ei ole hienoa kun se menee. Kylllä mä sen ny sen tiiän aika hyvin mitä se on, kun 3 kaverilla välilevynpullistuma ja yksi noista vietiin tänään itkien päivystykseen.

Oltiin hommissa ja mua pyydettiin siirtämään 1 laatikko, missä oli jotakin rautaosia "varo sitten ettei selkä mee.... se painaa ihan helvetisti". Laatikon paino... 30kg. Tavallinen muuttolaatikko. No huhhuh kun on painava, pitäisköhän oikeen voimanostovyö hakee kaupasta ja pyytää kaveri nostamaan lisäksi? :rolleyes:

Ja tosta kun ovat varotelleet, kaikki kehuneet salilla esim. mun mavetekniikkaa, koskaan ei mitään selkäongelmia ole ollut muuta kuin revähdys toisellapuolen, nuo 2 kaveria eivät ole kertaakaan nähneet kun olen salilla ollut/tai mitään nostanut.

Sitten 1 juttu mikä ei millään tavalla potuta/vituta mutta mietityttää.

Jotkut tekevät kulmasoutua, tai rinnallevetoa reisiltä ja pystypunnerrusta (tälläisiä liikkeitä), niin miksi se tanko täytyy pistää telineeseen ennenkuin sen ottaa käsille? Kumminkaan ei tehdä minkään remmien kanssa, ja kulmasoutusarjoissakin painoa vain 60-80kg maximissaan mitä olen katsellut.

Mitähän järkeä tässä on?

Siis selvennykseksi, tanko on jossain polvienkohdalla/reiden puolivälissä telineissä (esim. kyykkytelineen turvaraudat), otetaan tanko, tehdään sarja, tanko takaisin, sitten lisää painoa ja uusiksi.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Sitten 1 juttu mikä ei millään tavalla potuta/vituta mutta mietityttää.

Jotkut tekevät kulmasoutua, tai rinnallevetoa reisiltä ja pystypunnerrusta (tälläisiä liikkeitä), niin miksi se tanko täytyy pistää telineeseen ennenkuin sen ottaa käsille? Kumminkaan ei tehdä minkään remmien kanssa, ja kulmasoutusarjoissakin painoa vain 60-80kg maximissaan mitä olen katsellut.

Mitähän järkeä tässä on?

Siis selvennykseksi, tanko on jossain polvienkohdalla/reiden puolivälissä telineissä (esim. kyykkytelineen turvaraudat), otetaan tanko, tehdään sarja, tanko takaisin, sitten lisää painoa ja uusiksi.

Lähinnä mukavampi ja nopeampi säätää niitten painojen kans, ei siihen ainakaan mulla mitään muuta syytä oo. Jos se teline on tyhjänä niin miksen käyttäisi sitä? Sitten tietenki jos joku näyttää siltä et haluis sitä telinettä käyttää ni voin tietenkin nostella ne maastakin. Yleensä teen tota vaan ei-ruuhka-aikaan.

Lähinnä mukavampi ja nopeampi säätää niitten painojen kans, ei siihen ainakaan mulla mitään muuta syytä oo. Jos se teline on tyhjänä niin miksen käyttäisi sitä? Sitten tietenki jos joku näyttää siltä et haluis sitä telinettä käyttää ni voin tietenkin nostella ne maastakin. Yleensä teen tota vaan ei-ruuhka-aikaan.

Täälläpäin on salilla 2 eri puolta, kerran eräs henkilö teki noin puolella 1 (teki monta sarjaa, painot jokasarjassa 60kg), eräs henkilö pyysi päästä tekemään kyykkyä, noh purki tangon ja puolelle 2 tekemään sama homma. Ja tällöin oli pahin ruuhka-aika menossa.

Noooh, kai olen tottunut liian huonoon kun olen navetassa treenaillut koko elämäni ja pystypunnerrukseenkin vetänyt painot ensin rinnalle :rolleyes:

Harmittaa se kun joukko 15-16 vuotiaita kolleja käy tekemässä hauista käsipainoilla ja jättävät kaikki lattialle. >:|
Asiasta voi kuulemma huomauttaa kohteliaasti.

Esim: "Hei jätkät, lopetitteko jo? Painot vois heittää sit takas paikalleen" Ei tuollaisesta pitäis kenenkään vetää hernettä nenäänsä.

Välillä saattaa jotkut asiat salilla huvittaa, mutta harvoin mua potuttaa, paitsi mitä nyt tossa jonkinaikaa sitten... Olin salilla kyykkäämässä ja vuorossa 5 x 5 x 100kg sarjat ja tarkoituksena ottaa jokainen toisto syvältä pienellä stopilla. Siinä neljännen sarjan jälkeen olin jo suht poikki ja siihen tuli joku random tyyppi kysymään, että saako tehdä välissä, johon tietenkin suostuin. Tää kaveri nappas sen 100kg kylmiltään ja aloitti kauhean rynkytyksen, jossa jokaiset toistot oli liikeradaltaan sellaisia 10cm niiauksia.

Tän jälkeen se katsoi mua sellanen vittumainen virne naamalla, että "kevyttä on" ja poistui paikalta. Potutusta lisäsi se, että se näytti ihan Mikko Leppilammelta.

lela.webp

Nälkä ottaa päähän. Mihinkään voi lähtee ilman evästä, ku kokoajan nälkä.
Ja se kaupassa ravaaminen myös. Mut siltikin vaikea päästä fiksuilla safkoilla vahvasti plussakaloreille.

Viikko sitten kipeytynyt polvi vituttaa. Keskiviikkona kipeytynyt olkapää vituttaa vielä enemmän. Tänään kipeytynyt alaselkä vituttaa eniten.

Vanhuus ei tule yksin....

Porukka ei voi morjestaa takasin kun tuun/ne tulee salille... Aina se sama retardi-katse ja suu auki eikä nyökkäytä tai elettäkään :kuola: Toinen on naispuolisten treenaajien ääntelyt, saattaa aina välillä keskittymiskyky hävitä kun kuuluu parittelukiljahdus toiseltapuolelta salia :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom