Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joskus joku toi tyttäriään salille. Ne juoksi aina jumppapuolelle vaparipuolen läpi. No mulla paloi pinna ja sanoin tytöille, että nyt loppu juokseminen. Eipä ne enää sen jälkeen edes tullut vaparipuolelle. Mä olen ollut kouluaikana hoitajanakin päiväkodissa ja mun mielestä aikuiset ihmiset saa ojentaa toisten lapsia jos vanhemmat ei sitä osaa.

Mä olen ollut kouluaikana hoitajanakin päiväkodissa ja mun mielestä aikuiset ihmiset saa ojentaa toisten lapsia jos vanhemmat ei sitä osaa.
Munkin mielestä saa mutta ei tule silti komennettua, koska monet vanhemmat on ihan sekopäitä, mitä tulee niihin rakkaisiin pikku kullannuppuihin. Niissähän ei ole ikinä mitään vikaa. Kaikki kunnia täysjärkisille vanhemmille, mutta kaikki eivät sellaisia ole.

Tottakai saa komentaa jos vanhempien sana ei mene perille, mikä helvetin järki siinä ois jos lapset ois tyranneja ilman mitään kuria. Jos se vanhempia närkästyttää niin voi voi. Ei oo itelle tosin tullut tilanteita jossa olisi pitänyt vierasta pentua komentaa. Salilla oon kerran tai pari vanhemmille huomauttanut ku pennut menee miten sattuu, muuten ei oo ollu tarvetta muualla.

salilla missä käyn on tällaisille vaahtosammuttimen kokoisille oma leikkinurkkaus :) siel on leluja, lehtiä, kirjoja ja lasten elokuvia riittävästi että mielenkiinto pysyy lapsilla yllä :) Olen siinä samaa mieltä että lasten ei kuulu kulkea salilla ilman aikuisen valvontaa.

Tottakai saa komentaa jos vanhempien sana ei mene perille, mikä helvetin järki siinä ois jos lapset ois tyranneja ilman mitään kuria. Jos se vanhempia närkästyttää niin voi voi. Ei oo itelle tosin tullut tilanteita jossa olisi pitänyt vierasta pentua komentaa. Salilla oon kerran tai pari vanhemmille huomauttanut ku pennut menee miten sattuu, muuten ei oo ollu tarvetta muualla.
Niin saakin, mutta itse en siihen kovin äkkiä lähde, koska välttelen yhteenottoja yleisellä paikalla tuntemattomien vajaiden henkilöiden kanssa. Kai noista voi vähän päätellä millainen palaute sieltä tulee. Jos muksu riehuu ja kikkailee eikä vanhemmat sano yhtään mitään, niin eikö ne sitten näe lapsen käytöksessä mitään korjattavaa? Ja jos sellaiselle menee jotain sanomaan, niin voi olla, että sanomista tulee. Jos taas on niin, että vanhemmat yrittää kaikkensa, mutta pikkuriiviö ei usko mitään, niin ulkopuolisen sanominen voi tehota ja siitä voidaan olla ihan kiitollisia.

Olen kerran todistanut tapahtumaa, kun joku ulkopuolinen komensi kaupassa yhtä mukulaa ja jumalauta se äiti suuttui niin kovaa että hyvä kun ei päälle käynyt. Kaikilla ei järki säily päässä, jos sitä ikinä on ollutkaan, kun äidiksi tai isäksi tulee.

Meidän salilla käy yleensä vain kaksi henkilöä jolla on lapset tai lapsi mukana salilla. Toisen lapset istuu kiltisti sohvalla ja pelaa tablettia tms. Se on ok, ei aiheuta vaaraa tai häiriötä. Toisen lapset taas sitten "treenaa". Lähinnä levittelee kiekkoja ja kässäreitä pitkin salia. Eivät osaa yhtään katsoa mistä kestää kävellä ja pitäiskö varoa jotain. Useammin kuin kerran (käyvät valitettavasti usein samaan aikaan kuin minä) on joutunut treenikaverille huomauttamaan ja itsekin varomaan, että ei jää Irma-Petteri kyykyssä leokojen alle tai penkissä töni tankoa.. Vanhempia ei kiinnosta yhtään, ja lähinnä mulkoillaan murhaavasti jos lapsille joutuu jotain sanomaan, kuten varo kun setä tekee tempausta, ettet jää alle. Hoitakoot ite omat lapsensa pois muitten jaloista pyörimästä.

Meidän salilla käy yleensä vain kaksi henkilöä jolla on lapset tai lapsi mukana salilla. Toisen lapset istuu kiltisti sohvalla ja pelaa tablettia tms. Se on ok, ei aiheuta vaaraa tai häiriötä. Toisen lapset taas sitten "treenaa". Lähinnä levittelee kiekkoja ja kässäreitä pitkin salia. Eivät osaa yhtään katsoa mistä kestää kävellä ja pitäiskö varoa jotain. Useammin kuin kerran (käyvät valitettavasti usein samaan aikaan kuin minä) on joutunut treenikaverille huomauttamaan ja itsekin varomaan, että ei jää Irma-Petteri kyykyssä leokojen alle tai penkissä töni tankoa.. Vanhempia ei kiinnosta yhtään, ja lähinnä mulkoillaan murhaavasti jos lapsille joutuu jotain sanomaan, kuten varo kun setä tekee tempausta, ettet jää alle. Hoitakoot ite omat lapsensa pois muitten jaloista pyörimästä.

Henkilökuntaan vaan yhteyksiä, heidän kuuluu hoitaa ko. tapaukset ja silloin homma menee yleensä ihan asiallisesti.

Koska jalat tuntuu jääneen hieman liian vähälle huomiolle, lisäsin treeniohjelmaan kierron kolmanneksi treeniksi ihan oman jalkapäivän. Ei vain riitä paukut treenata niitä muun treenin ohella riittävän kovaa. Eilen siis tuon elämäni ensimmäisen jalkapäivän sitten suoritin, ja olihan jumalauta kova. En muista hionneeni niin pirusti moneen vuoteen.

Mutta niinhän siinä taas kävi, että tänään lämmöt sitten nousi kuumeen rajalle, kurkku on julmetun kipeä ja päätä särkee. Mikä perkele siinä on, että aina oikeasti kovan treenin jälkeen pitää tulla kipeäksi.. :face:

Oletko huomannut samoja oireita selkäpäivän jälkeen vai ainoastaan jalkapäivien jälkeen?

Oletko huomannut samoja oireita selkäpäivän jälkeen vai ainoastaan jalkapäivien jälkeen?

Treenin kohteella ei tunnu olevan niin merkitystä, vaan melkein mikä vain kova treeni tuntuu laukaisevan tuon jossain vaiheessa. Viimeksi piti koko treenaaminen pistää puoleksi vuodeksi jäihin kun flunssaa alkoi tulla 2-3 viikon välein. Siitä huolimatta, että olen koittanut kevennellä tasaisin välein.

Ennen tätä viimeisintä episodiakin olin tehnyt maanantaina kevyen treenin koko kropalle, torstaina kevyen treenin koko kropalle, ja sitten sunnuntaina sen helvetin kovan jalkatreenin.

Poskettoman ärsyttävää, kun tämä on taas ihan hyvin lähtenyt tauon jälkeen liikkeelle. Paino nousee ja painot nousee hyvää tahtia.

Edit. Tosin tuo puolen vuoden tauko ei johtunut pelkästään tuosta flunssailusta, vaan siinä vain osui muutamia muitakin esteitä samaan sumppuun ja lopulta tauko venähti ihan silkasta saamattomuudesta pitkäksi.

Treenin kohteella ei tunnu olevan niin merkitystä, vaan melkein mikä vain kova treeni tuntuu laukaisevan tuon jossain vaiheessa. Viimeksi piti koko treenaaminen pistää puoleksi vuodeksi jäihin kun flunssaa alkoi tulla 2-3 viikon välein. Siitä huolimatta, että olen koittanut kevennellä tasaisin välein.

Ennen tätä viimeisintä episodiakin olin tehnyt maanantaina kevyen treenin koko kropalle, torstaina kevyen treenin koko kropalle, ja sitten sunnuntaina sen helvetin kovan jalkatreenin.

Poskettoman ärsyttävää, kun tämä on taas ihan hyvin lähtenyt tauon jälkeen liikkeelle. Paino nousee ja painot nousee hyvää tahtia.

Edit. Tosin tuo puolen vuoden tauko ei johtunut pelkästään tuosta flunssailusta, vaan siinä vain osui muutamia muitakin esteitä samaan sumppuun ja lopulta tauko venähti ihan silkasta saamattomuudesta pitkäksi.

Kuulosti vaan niin kovin tutulta, aina lenkin, jalka- tai selkäpäivän jälkeen sairaana - itseäni tutkittiin ja hutkittiin vuosia, kunnes löytyi ongelma ja sen hoito.
Ongelma oli mikroaspiraatio, korjattiin leikkaamalla, enää en tule sairaaksi treenin jälkeen.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Jos salilla on toinenkin treenaaja ..... treenaan nimittäin työpaikan "gymillä" joka on about 6m x 3m ja rapia 2.5 m ylöspäin ( entinen kuivaushuone ) ! Jos toinen polkee kuntopyörää ei ongelmaa . Vuorotyössä on se hyvä puoli , että treeniajat ovat kaukana yleisistä treeniajoista , eli harvoin onneksi tunkee muita salille samaan aikaan .

Kuulosti vaan niin kovin tutulta, aina lenkin, jalka- tai selkäpäivän jälkeen sairaana - itseäni tutkittiin ja hutkittiin vuosia, kunnes löytyi ongelma ja sen hoito.
Ongelma oli mikroaspiraatio, korjattiin leikkaamalla, enää en tule sairaaksi treenin jälkeen.

Oliko oheisoireena esim. voimakkaita yskänpuuskia ja/tai äkillistä oksentelua? Itselläni kun on ollut jo toista vuotta sellainen ongelma, että aina välillä iskee yskäkohtaus jonka yhteydessä on vähän sellainen kuvottava olo. Usein ruoan jälkeen. Varsinkin jos perään juo kahvin. Toisinaan saattaa sitten tehdä sen, että ei ole yskää mutta kuvottava olo tulee silti, ja se taas saattaa aiheuttaa täysin spontaanin oksentamisen. Aivan varoittamatta. Piristi hienosti esim. pari viikkoa sitten työpäivää kun oksensin omaan syliini. :face: Onneksi on sentään useampi vaatekerta aina työmaalla.

Oliko oheisoireena esim. voimakkaita yskänpuuskia ja/tai äkillistä oksentelua? Itselläni kun on ollut jo toista vuotta sellainen ongelma, että aina välillä iskee yskäkohtaus jonka yhteydessä on vähän sellainen kuvottava olo. Usein ruoan jälkeen. Varsinkin jos perään juo kahvin. Toisinaan saattaa sitten tehdä sen, että ei ole yskää mutta kuvottava olo tulee silti, ja se taas saattaa aiheuttaa täysin spontaanin oksentamisen. Aivan varoittamatta. Piristi hienosti esim. pari viikkoa sitten työpäivää kun oksensin omaan syliini. :face: Onneksi on sentään useampi vaatekerta aina työmaalla.

Sekä että.

no eilen piti tehdä vinopenkkiä ja siinä oli oku tyyppi...venailin hetken ja kattelin et aika kuluu enemmän muiden tyyppien kanssa jutellessa. Sitten kysyin et onko vielä monta sarjaa niin hän tuumasi että hän vaan tässä jumppailee...no purettiin painot pois ja pääsin sitten tekemään omia sarjoja :P

Olin tekemässä pystypunnerrusta, kun joku tulee hakemaan vierestä painoa työntämällä päänsä suoraan tangon alle. Ei voi käsittää miksei hän voinut odottaa hetken, että olisin saanut sarjan loppuun. Teki mieli antaa tangon kalahtaa sen idiootin päähän.

Teen kulmasoudun käsipainolla, jotenkin vähän väärällä tekniikalla. En saa kunnollista tuntumaa, vaikka miten katso peilistä että asento olisi oikea... Osaako joku neuvoa, mitkä tossa on yleisimmät virheet?

Se että tulokset ei nouse. Samoja rautoja melkeen hinkannu puoli vuotta. Osasyy tuohon varmaan on, että minä idiootti syön päin helvettiä, vaikka jonkinlaista tietämystä jo ruokavaliosta on. Nytkin tuota ruokavaliota voisi parantaa, mutta inttiin pitää lähteä niin nykyiset säälittävät sarjapainot laskevat vielä säälittävimpiin numeroihin. Vittu.

Teen kulmasoudun käsipainolla, jotenkin vähän väärällä tekniikalla. En saa kunnollista tuntumaa, vaikka miten katso peilistä että asento olisi oikea... Osaako joku neuvoa, mitkä tossa on yleisimmät virheet?

Keskity vetämään "kyynerpää edellä" ja varmista, että lavat liikkuu kunnolla.

Yksi n. 40-vuotias mies joka treenaa joka maanantai jalat. Salilla on vain yksi kyykkypaikka ja samalla paikalla tehdään maastavedot. No tää munapää tekee ensin kyykyn, sen jälkeen maven ja joskus vielä jotain riven kaltaista paskaa. Aikaa tohon settiin menee iha homona. Sama mies myös huijaa joka liikkeessä ja painot pitää olla aina ihan maksimirajoilla. Kyykyt hirveitä pyllistyksiä ja mavetkin jättää parikymmentä senttiä lattiasta vajaaksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom