Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pientä vitutusta kun tulokset junnannut pari kk:ta, ja joissakin laskenut. Suurimmaksi osaksi johtuu kipeytyneestä alaselästä joka meni juurikin pari kk sitten jullea tehdessä. Huomaa taas, kuinka paljon auttavat ihan yleisesti muihin tuloksiin raskaat perusliikkeet (kyykky,mave,kulmasoutu jne.) kun ei pysty tekemään. Nojoo, panostuskaan ei nyt ole ollut oikein täysillä, mutta siltikin..:(

Vituttaa aikuiset ihmiset jotka ei osaa siivota jälkiään pois.
Tänään esimerkiksi oli jätetty suihkutilaan muutama olut tölkki pyörimään jalkoihin.
Kuka helvetti vetää oikeasti kaljaa salilla. No, olisivat ees siivonneet tölkit pois, mutta ei niin ei.

Flunssasesonki ahistaa, melkein kaikki lähipiiristä sairastellu lähiaikoina ja nyt tuntuu viimein tarttuneen myös meikäläiseen. Ainakin oletan että pitkin päivää jatkunu eritasoinen huimaaminen liittyy asiaan, tästä syystä päädyin siirtämään selkäjumpat ainakin huomiselle. Tympäsee vaan ku vaihteeksi jumpat kulkee ja tekemisessä on ollu meininkiä. Auta ku toivoa että tää olo on huomenna ohi, ainakaan kuume ei ole noususuunnassa.

Kyykkypäivät. Ei helvetti.
Se että pitää pitää viikon mittainen tauko jouluviikkona koska sali kiinni.
Se että luulin osaavani maven tekniikan, mutta joku sitten tuli neuvomaan mua.

Oiskohan tossa ollu noi vituttavimmat asiat :D

Taas sama juttu, kuten aina saliharrastusta uudelleen aloittaessa. Niskan ja epäkkään alueella muljahtaa jotain ylöstyöntöjen tai penkin aikana(tällä kertaa ylöstyönnöt kp) ja niska on tämän jälkeen viikosta kahteen jumissa. Viimeksi sain vaivaan kolmiolääkkeet ja diagnoosi oli niskakramppi. Vielä ei juurikaan satu, mutta huomenna sattuu. Sen tiedän. Tämä sama paikka muljahtaa aina, kun on salitreeneissä vauhtiin päästy. Toinen mikä tulee hieman isommalla viiveellä on noin 40c kuume. Tämä tulee yleensä niskakrampin jälkeen ja kestää noin viikon ja jälki oireet '(nuha/yskä/flunssa) toisen viikon. Vie kivasti voimia. Nooh tämä on sitten noin tammi helmikuun vaihteessa edessä.

Mä olen tehnyt 26vuotta maven väärin, ja taidan tehdä seuraavat 26vuotta lisää. Suotta tuota tekniikkaa enää muuttamaan.

kerran yhdellä otespesialistilla meni pata jumiin mun kanssa maven takia.. ite teen mavea aina vastaotteella en koskaan ota ristiotetta koska en saa asentoa pysymään kasassa.. tai ainakaan näillä nykysillä painoilla kun ollaan alle 200kg...

mut tää kaveri.. se paasas siinä vieressä kolme sarjaa ja tauot siitä otteesta ja sillä oli vellit ihan sekasin kun en jaksanut vaihtaa sitä otetta :face: vituttaa vieläkin..

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Itseäkin harmittaa tuo joulun tulo, mennään poriin enkä tiedä mitkä salit olis siellä auki jouluviikolla???
Ja jos auki onko sellasia johon kehtaa mennä.

Mutta tänään on ottanut päähän ihan perseelleen mennyt mave.
(kuulemma mun pää pettää) isäntä kitisee olisit nostanut olisit saanut jne...
joo tiedetään oon ennenkin.
Ja kun otin vitoset pois päistä niin taas nousee yli 10.
Miks mulla uskallus ei riitä nostaa loputkin voimat hiipuu siihen asti menee aina hyvin kun isäntä rupee ennen nostoa muistuttaan: muista selkä tai muuta vastaavaa...

No syyskuun alusta maksimi on noussut 62,5kg aikaisemmasta, enkä ole painoja nostellut kuin "huvin" kun oon ollut isännän seurana. Ja omaa painoani yritän pudottaa, onhan sekin pudonnut.
Mutta harmittaa kuitenkin.

Paljon maksimi nyt? Eikö kympin toistoilla mee selkä jumiin? :O

Tarkoitatko tuolla jumilla selän kipeytymistä/jäykkyyttä.
Sillon syyskuussa olin "kipee" joka kerran jälkeen, mutta enää ei oo ollut muutakuin tuo vasen olkapää on jostain suuttunut. Siihen ei oikeastaan auta ees mikään popsin siihen Buranaa 3x800 ja lisäx panacod:ii tarpeen mukaan mutta eipä auta oikeastaan nekään, ehkä on alkanut hiukan helpottaan oon yrittänyt tehä olkapäähän ottavia juttuja kevyemmin et se paranis, kattoo ny.
Edellisellä kerralla normaalin maven jälkeen tiputin painot tangosta puoleen ja tein 30 se pisti hirmu puuskutukselle, taitaa tuo kuntoni olla niin huono kun en jaksa mitään.

Kauhea taistelu omassa pienessä päässä sen suhteen, vetäisikö pienen dieetin tähän väliin vai vielä maltillisilla plussilla ensi vuoden puolelle. Pitänee varmaan kolikolla ratkaista, kun ei millään saa itse päätettyä :face:

Ei mennyt aivan putkeen tämän viikon kaksi reeniä.. Maanantaina jotenkin onnistuin "tuhoamaan" olkapään siten, että nytten välillä vihloo ja tänään kyykätessä rupesi oikea polvi vihlomaan. Ensimmäinen viesti tänne ja heti negatiivisia ajatuksia. Positiivista on kuitenkin, että 1½vuoden aikana mitä olen punttia harrastanut ei ole ennen kertaakaan "hajonnut" mikään paikka!

Ei mennyt aivan putkeen tämän viikon kaksi reeniä.. Maanantaina jotenkin onnistuin "tuhoamaan" olkapään siten, että nytten välillä vihloo ja tänään kyykätessä rupesi oikea polvi vihlomaan. Ensimmäinen viesti tänne ja heti negatiivisia ajatuksia. Positiivista on kuitenkin, että 1½vuoden aikana mitä olen punttia harrastanut ei ole ennen kertaakaan "hajonnut" mikään paikka!

Mulla meni kans ensimmäinen vuosi ilman mitään loukkaantumisia, mutta sen jälkeen on ollut nyt lyhyen ajan sisään ongelmia olkapäiden, kyynärpäiden ja selän kanssa :( Ei onneksi mitään vakavampaa, mutta kyllä varmaan pitäisi lihashuoltoon panostaa enemmän..

Hieno nimimerkki muuten :D

Odottakeehan pojat kun olette treenanneet 3, 4, 5, 10, tai 20 vuotta niin alatte huomaamaan että harva pääsee tästä touhusta ilman särkyä / paikkojen hajoamista. Itsekin olen tällä hetkellä semmosessa vaiheessa, että kaikki mitä teen sattuu tai aiheuttaa epäilyttäviä ääniä. Paitsi painojen nostaminen.

Odottakeehan pojat kun olette treenanneet 3, 4, 5, 10, tai 20 vuotta niin alatte huomaamaan että harva pääsee tästä touhusta ilman särkyä / paikkojen hajoamista. Itsekin olen tällä hetkellä semmosessa vaiheessa, että kaikki mitä teen sattuu tai aiheuttaa epäilyttäviä ääniä. Paitsi painojen nostaminen.

Tuota sun ikää katsoin ja huomasin, että näköjään synnyit silloin kun minä olin suunnilleen saman ikäinen. ;) Noh, pitää tässä äijän mennä nyt varovaisesti, kun näin myöhään aloitin oikean treenin, etten enää riko itteeni. Jäi tuo punttitreeni vähän lähtökuoppiin aikanaan. Nyt on tuntunut treeni mukavalle ja lisätään painoja aina tarvittaessa. Kun nyt tässä ketjussa ollaan, niin se potuttaa kun mulla ei ole tallissa kyykkytelinettä. Meinaa olla tempominen, että saa tangon pään yli hartioille ja pois.

/OT

Mjoo, sanotaanko näin että tuskin tää mun kroppa näin "raatona" (vaikka on niitä paljon pahempiakin) olisi jos olisin nuorempana urheillut vähän maltillisemmin, ja jos olisi ollut parempi onni loukkaantumisten suhteen. 12 vuoden jalkapallo- & lätkäharrastus, sekä freeridepyöräilystä, lumilautailusta, ja moottoripyöräily(kolarei)sta tulleet luunmurtumat, retkahdukset jne. ovat kuitenkin näköjään vaatineet veronsa. Mitään en kuitenkaan kadu, enkä vaihtaisi hetkeäkään entisistä harrastuksistani counter-strikeen, tai mihinkään muuhunkaan.

/OT

Edit: Ainiin, ja muistakaa se kehonhuolto! Mitä nuorempana siihen rupeaa satsaamaan, sen parempi.

No mitä vittua nyt taas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom