Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eniten salilla vituttaa ne aikakausilehtien sivujen rapina. Ja älypuhelimien näytön naputukset. Ihan ok jos kirjoitat tulokset ylös yms. mutta facebook??? wtf?
Ja kuulokkeet on kyllä päässä, ne vaan vituttaa niin paljon että kuvittelen kuulevani ne äänet läpi :D

Alaselkään ottaa hyvin mave ja sjmv, mutta hait varmaan vain alaselälle tarkoitettuja. Ei tuu tehtyä, mutta veikkaan että perus selänojennukset.

Paras vatsaliike on omaan makuun voimapyörä tai jalkojen nosto tangosta roikkuen. Niin että varpaat ottaa tankoon yläasennossa ja ala-asentoon vietäessä lasket rauhassa alas. Ilman yhtään heiluntaa.

Olkapäille vaikka tangolla seisten tai vipunostoja sivulle, rauhassa.

Mut pikkusen väärä paikka kysellä :)

Tässä sivusta lueskelleena n. kuukaudenpäivät päätin vihdonki rekata ja ensimmäisenä viestinä avautua.

Ne helvetin teinitoosat jotka räpsii itestään jatkuvasti kuvia salilla, pyörii ympäri salia kyyläten ympärilleen, venyttelee ja vähän tekee painoilla jotain ja sitten kävelee puoli tuntia juoksumatolla ja lähtee pois. Joo jokanen saa tehdä salilla mitä treenioä lystää MUTTA täytyykö jumalauta pyöriä siinä peilin edessä kun haluaisin seurata peilistä kun teen painoilla sarjaa että asento pysyy hyvänä ja kunnossa (aloittelija kun olen niin asennon seuraaminen aika tärkeetä) ottais niitä kuvia sitten vaikka pukukopissa
Kiitosnam.

Eka hirvee psyykkaus että saa lähettyä salille monen päivän tauon jälkeen tekemään jalkoja, sit perille päästyä huomaat että joku apina on paskonu mestan magneettilukon eli sinne ei edes pääse. Ja nyt alkaa pää hajota tähän liikkumattomuuteen ja jouluplösöys iskee jo pari viikkoa etuajassa.

Tässä sivusta lueskelleena n. kuukaudenpäivät päätin vihdonki rekata ja ensimmäisenä viestinä avautua.

Ne helvetin teinitoosat jotka räpsii itestään jatkuvasti kuvia salilla, pyörii ympäri salia kyyläten ympärilleen, venyttelee ja vähän tekee painoilla jotain ja sitten kävelee puoli tuntia juoksumatolla ja lähtee pois. Joo jokanen saa tehdä salilla mitä treenioä lystää MUTTA täytyykö jumalauta pyöriä siinä peilin edessä kun haluaisin seurata peilistä kun teen painoilla sarjaa että asento pysyy hyvänä ja kunnossa (aloittelija kun olen niin asennon seuraaminen aika tärkeetä) ottais niitä kuvia sitten vaikka pukukopissa
Kiitosnam.
itellä varmaan palais pinna tollaseen.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eka hirvee psyykkaus että saa lähettyä salille monen päivän tauon jälkeen tekemään jalkoja, sit perille päästyä huomaat että joku apina on paskonu mestan magneettilukon eli sinne ei edes pääse. Ja nyt alkaa pää hajota tähän liikkumattomuuteen ja jouluplösöys iskee jo pari viikkoa etuajassa.

Ihan sama vitutus iski itselle tänä aamuna, kun olin menossa treenaamaan n. klo 6. Se magneettilukija ei lue sitä kulkukorttia, joten vähän aikaa kirosin koko paikkaa ja ei auttanut kuin lähteä töihin. Aika vasta oon tuonne salille vaihtanut, ja voin todeta, etten uusi kk-korttia enää. Millään aiemmalla salilla ei ole käynyt niin, etteikö sinne olisi päässyt sisään! :(

Ihan sama vitutus iski itselle tänä aamuna, kun olin menossa treenaamaan n. klo 6. Se magneettilukija ei lue sitä kulkukorttia, joten vähän aikaa kirosin koko paikkaa ja ei auttanut kuin lähteä töihin. Aika vasta oon tuonne salille vaihtanut, ja voin todeta, etten uusi kk-korttia enää. Millään aiemmalla salilla ei ole käynyt niin, etteikö sinne olisi päässyt sisään! :(

Saman vitutuksen saa myös sillä aikaan kun on klo 06.00 virtaa täynnä salin tiskillä ja ämmä ilmoittaa että joo tänään sali on aamupäivän kiinni! koska sinne on klo 08.00 tulossa joku perkeleen Kaupungin delegaatio jumppaamaan... Sit yrität sanoa että joo mulla menis 1h ni ei se käy kun on ohjeet, ja ei perkele ollut sinä aamuna aikaa lähteä kauemmalle salille..
Alkanu kyrsii kaikki noi naisten ryhmät ym on se ny helvetti että 5-10 ihmisen takia laitetaan lappu luukulle 3-4h parhaimpaan mahdolliseen treeniaikaan. Monesti mennyt tonne just kun naisten vuoro on loppumassa ja joo siellä on samat mummot veivaamassa reiden lähentäjiä kuin muulloinkin. Käytännössä kaikki vapaiden painojen paikat on käyttämättöminä tän ajan.

Ja näin..Eilisen porskuttelin läpi sillä ajatuksella että tänään on jalkapäivä ja eiköhän illalla alkanu sellanu kuumeilu että voi pojat..Kyllä on päivä niin pilalla kun vaan olla ja voi.

Jalkapäivät on IMO mukavia, mutta välillä toi kyykkääminen vaan tökkii eikä millään tekis mieli lähteä ihan vaan sen kyykyn takia. Silti jollain oudolla tavalla sitä on vaan pakko tehä.

Jalkapäivät on IMO mukavia, mutta välillä toi kyykkääminen vaan tökkii eikä millään tekis mieli lähteä ihan vaan sen kyykyn takia. Silti jollain oudolla tavalla sitä on vaan pakko tehä.

Sama täällä :D Oon oppinut rakastamaan jalkapäiviä mutta just kyykkääminen vie välillä fiiliksen..Sit vitutuksiissaa vääntää sitä, vieläku himassa tulee reenailtua eikä oo mitää telineitä ni kiva aina maasta heittää tankoa harteille ja pois + ei uskalla iha piippuu asti vetää ku ei saa mihkää laskettuu sitte jos ja kun ei enään jaksa..:( Kertaalleen jo istunu paskat puntissa itkua pidätellen lattialla tanko niskassa miettien miten tästä selvii hengissä ja vielä ilman että tanko on alakertalaisten olkkarissa.

Meillä salilla on sellanen hyvä systeemi että ikkunan toisella puolella (sisällä) on viivakoodinlukija ja salikortti ikkunaan ni se lukee sen ja avaa oven. Ei ainakaan ulkopuolelta voi mennä mitään rikki mikä vaikuttais salille pääsyyn.

Vaikka miten hyvän olon saisit kuoleman rajamailla suoritetusta treenistä, niin peili tuottaa pettymyksen.

Kyllä, dieetillä ollaan.

Tuo on kyllä täysin totta. Ei ole lihaksissa sitten minkäänlaista painetta. Näyttää ihan sysipaskalta ~10% rasvoissakin. Ainoa hetki päivässä, kun näyttää edes jotenkin siedettävältä on 12tunnin unien jälkeen aamulla, jos olet syönyt kilon suolaa illalla ja kuivanut yön aikana.

Vittu kun tein tossa venäläisessä penkissä 6x5, lähti kauhean vauhdilla ja helposti sarjat. Sitten toisiks viimesellä olkapäät ihan jumiin. Viimesessä viimenen toisto ei juuri mennyt ylös. Siis ihan iisisti meni ja tuntu siltä kuin mitään ei olisi tehnyt, mutta joku ihan ihme jumi olkapäissä... Täytyy jättää kaikki ylimääräset liikkeet pois treenistä tai jotain.

Suositut

Back
Ylös Bottom