Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko joku kertoa tehokkaita liikkeitä alaselkä, vatsa ja olkapäihin?
itellä varmaan palais pinna tollaseen.Tässä sivusta lueskelleena n. kuukaudenpäivät päätin vihdonki rekata ja ensimmäisenä viestinä avautua.
Ne helvetin teinitoosat jotka räpsii itestään jatkuvasti kuvia salilla, pyörii ympäri salia kyyläten ympärilleen, venyttelee ja vähän tekee painoilla jotain ja sitten kävelee puoli tuntia juoksumatolla ja lähtee pois. Joo jokanen saa tehdä salilla mitä treenioä lystää MUTTA täytyykö jumalauta pyöriä siinä peilin edessä kun haluaisin seurata peilistä kun teen painoilla sarjaa että asento pysyy hyvänä ja kunnossa (aloittelija kun olen niin asennon seuraaminen aika tärkeetä) ottais niitä kuvia sitten vaikka pukukopissa
Kiitosnam.
Eka hirvee psyykkaus että saa lähettyä salille monen päivän tauon jälkeen tekemään jalkoja, sit perille päästyä huomaat että joku apina on paskonu mestan magneettilukon eli sinne ei edes pääse. Ja nyt alkaa pää hajota tähän liikkumattomuuteen ja jouluplösöys iskee jo pari viikkoa etuajassa.
Ihan sama vitutus iski itselle tänä aamuna, kun olin menossa treenaamaan n. klo 6. Se magneettilukija ei lue sitä kulkukorttia, joten vähän aikaa kirosin koko paikkaa ja ei auttanut kuin lähteä töihin. Aika vasta oon tuonne salille vaihtanut, ja voin todeta, etten uusi kk-korttia enää. Millään aiemmalla salilla ei ole käynyt niin, etteikö sinne olisi päässyt sisään! :(
Jalkapäivät on IMO mukavia, mutta välillä toi kyykkääminen vaan tökkii eikä millään tekis mieli lähteä ihan vaan sen kyykyn takia. Silti jollain oudolla tavalla sitä on vaan pakko tehä.
Ihan sama vitutus iski itselle tänä aamuna, kun olin menossa treenaamaan n. klo 6. Se magneettilukija ei lue sitä kulkukorttia, joten vähän aikaa kirosin koko paikkaa ja ei auttanut kuin lähteä töihin. Aika vasta oon tuonne salille vaihtanut, ja voin todeta, etten uusi kk-korttia enää. Millään aiemmalla salilla ei ole käynyt niin, etteikö sinne olisi päässyt sisään! :(
Vaikka miten hyvän olon saisit kuoleman rajamailla suoritetusta treenistä, niin peili tuottaa pettymyksen.
Kyllä, dieetillä ollaan.