Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Luultavasti siks kun sä oot niin kovassa kunnossa, niin ihmisiä kiinnostaa nuo asiat :). Kaikki ei ikävä kyllä ossaa olla hiljaa.. Itteä potuttaa, jos tulee jätettyä sarja vajaaksi tai ei saa tuntumaa kohilleen. Ohan sali niin mukavaa hommaa ylleensäkki, että harvoin harmittaa siellä käydessä.

No yöh, mittää kovassa kunnossa. Matkaa on, ja tarpomista kohti sitä omaa kovaa kuntoa. Pienten kuulumisten vaihdot on ihan ok, mutta se että äijjä venaa vieressä sitä sarjojen taukoa että pääsee rikastuttamaan omaa tietämystään sillä, mitä söin tänä aamuna. Muuten reenaamisessa ei mikään vituta, toisinaan ihmisten naamat lähinnä :D yks päivä tuli reenattua täysin tyhjällä salilla, josta pääsinkin fantasioimaan sitä, että mikä oiskaan se fiilinki, jos ois se oma kuntosali...

Noh, oot aika vaatimaton. Mutta tätähän se bodipiireissä on. Harvoin jos koskaan tyytyväinen tai "valmis" :D. Ala käymään salilla aikasin aamulla tai myöhään illalla jos mahdollista, niin ei oo ruuhkia.

Noh, oot aika vaatimaton. Mutta tätähän se bodipiireissä on. Harvoin jos koskaan tyytyväinen tai "valmis" :D. Ala käymään salilla aikasin aamulla tai myöhään illalla jos mahdollista, niin ei oo ruuhkia.

Pitäähän niitä tavotteita olla ;) Aamu-saleilut juu todettu toimiviksi! Kun ois vaan useammin aamusaleilulle mahdollisuudetkin. :)

Pitää vissiin tästä lähin jäädä istumaan noihin taljoihin kun tänään joku ämmä päätti kesken mun ylätaljasarjojen mennä siihen ja vaihtaa kahvaa ilman kysymättä mitään. Ja hetkeä myöhemmin sama alataljan kanssa. Sit jää siihen istuskelee vaikkei ees tee enää. Ei saatana.
Eikös hikipyyhe ole sellainen kansainvälinen "teen vielä tässä" -signaali? Toki muitakin henkilökohtaisia esineitä voi jättää merkiksi, vaikkapa hammasharja ylätaljan istuimella on aika vahva vihje.

Se, että tietyt ihmiset ei ymmärrä, ettei salilla huvita aina jutella. Samalla salilla kulkee eräs vanhempi mies, joka odottaa jokaista taukoa, että pääsee kysymään "nouseeko voimat", "mitä sinä syöt", "onpa kovat painot", "mihin tuo auttaa" ja tän kaiken jatkumo. Ei helvetti, muutaman kysymyksen jälkeen alkaa vaan vituttaa, parempi ehkä pitää ne kuulokkeet korvilla ni tarvii ladella koko omaa elämänkertaa joka päivä. Tänään vastasin vain "joo" kuuntelematta kysymystä ja heitin itteni pukkariin.

Et ole ajatellut ystävällisesti sanoa, että voiko olla häirittemättä? Kyllä siitä ainakin ymmärtää. Eihän kellään oo siellä kristallipalloa mukana, että osais ennustaa kiinnostaako sua jutella kellekään? Yleensä ihmiset on vaan uteliata. Siksi kyselevätkin.

(Tai ehkä voit vaan tokaista kaikaille suoraan et olkaa saatana turpa kii ja painukaa vittuun niin tuskin tulee uudestaan kyselemään.):rock::hyper:

Seinillä on isot laput, ettei alle 12v salille. Myös lapsiparkki löytyy. Mutta jos se jostain syystä on kiinni (aukioloajat lapsiparkille on kaikkien nähtävissä), silti se pikku Jorma-Petteri raahataan mukana. Ja tottakai se myös saa juosta pitkin salia. Nämä samat vanhemmat veisivät lapsensa varmaan myös baariin, mikäli siellä ei olisi valvontaa ikärajan suhteen.

Seinillä on isot laput, ettei alle 12v salille. Myös lapsiparkki löytyy. Mutta jos se jostain syystä on kiinni (aukioloajat lapsiparkille on kaikkien nähtävissä), silti se pikku Jorma-Petteri raahataan mukana. Ja tottakai se myös saa juosta pitkin salia. Nämä samat vanhemmat veisivät lapsensa varmaan myös baariin, mikäli siellä ei olisi valvontaa ikärajan suhteen.

Mikä siinä potuttaa? Minua ainakin vain huvittaisi jos niitä juoksentelisi pitkin salia.

Mikä siinä potuttaa? Minua ainakin vain huvittaisi jos niitä juoksentelisi pitkin salia.

Muaki huvitti, ku tänään joku pikkupoika konttas reisikoukistuslaitteen alla mun sarjan aikana. Muutenki huvittaa, ku kesken penkkisarjan joku 4v Pertti-Einari juoksee ihan jalkojen vierestä ohi...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Muaki huvitti, ku tänään joku pikkupoika konttas reisikoukistuslaitteen alla mun sarjan aikana. Muutenki huvittaa, ku kesken penkkisarjan joku 4v Pertti-Einari juoksee ihan jalkojen vierestä ohi...

Se vasta huvittaakin kun se naskali laittaa sormen sinne jonnekki painopakan väliin kun oot sarjaa tekemässä. Seuraavaks huvittaa se kauhea itkun määrä ja sen jälkeen se kun kaikki nuhtelee penskan äitiä/isää, että ei tää oo mikään lasten leikkipaikka.

Mulla on ollu aika usein poika mukana, se istuu penkillä ja piirtää tai pelaa mun puhelimella... niin ja sit se tietää, että jos iskällä in sarja kesken, niin ei kannata kysellä mitn :D

Kyllä se vaan vituttaa jos niitä mukuloita aletaan salille raahailemaan, varsinkin jos ne siellä vanhempien mukana juoksee pitkin salia jaloissa kuten täällä aina. Eriasia toki jos tyyliin istuvat kiltisti vaan penkeillä mutta en ole sellaisiin täälläpäin ikinä vielä törmännyt. Muutaman kerran oon naama norsun vitulla asiasta huomauttanut vanhemmille mutta ei tunnu menevän kaaliin. Onneksi sentään ei kovin usein satu samaan aikaan pentuja salille mun kanssa.

Kerran jotkin naskalit potki jotain jumppapalloja semmosessa jumppatilassa. Noh ovihan oli jääny auki jumppatilan ja salin välillä, niin kohta sieltä lentää pari semmosta isoo jumppapalloo salin puolelle. Onneks ei ketää kyykkääjää tai penkkaajaa osunu, mutta sai pennut palautetta tempustaan.

No vaikka se, että ne tunkevat aina vääriin paikkoihin ja ovat vaarassa jäädä raudan alle. Siinä joudut sitten keskittymään niiden lasten liikkeisiin treenin sijasta. Vai mitä luulet käyvän jos kyykystä tiputat painot taakse ja siellä on Jani-Petteri konttaamassa? Onko huvittavaa vielä siinä vaiheessa kun Jani-Petteri on murskattu leokoilla?

Tämä aihe nousee aina vähän väliä esille ja aina joku pitää niitä lapsia salilla kivana ja harmittomana. Siinä unohdetaan täysin: 1. VAARA lapsille. 2. VAARA muille treenaajille. Jani-Petteri kun sattuu törmäämään sivusta sinuun sen kyykyn aikana ja horjuttamaan sopivasti niin voi kuulua riks raks ja poks useammastakin paikkaa vartaloa. Sali ei ole lapsille tarkoitettu.

Kannattaa toki muistaa, että niillä vanhemmilla ei välttämättä ole muita mahdollisuuksia kuin ottaa se penska mukaan sinne salille. Ymmärrän toki senkin, että se ärsyttää jos sen penskan käyttäytyminen häiritsee muiden treenejä, mutta ei siitä pelkästä läsnäolosta pidä ärsyyntyä. Muistan itse kun olin 5 (+-2) vuotias niin olin aika usein mukana kun faija treenasi. Silloin ei ollut edes ipadejä, mutta kiltisti istuin alas ja pohdiskelin maailman menoja.

Edit, pandakarhun viestiin viitaten: Jep, eli jos lapsi juoksentelee/konttailee ympäri salia, niin se on väärä paikka hänelle. Mutta jos osaa pysyä rauhallisena/istua paikallaan sen ajan kun isi tai äippä treenaa niin mikäs siinä.

Kannattaa toki muistaa, että niillä vanhemmilla ei välttämättä ole muita mahdollisuuksia kuin ottaa se penska mukaan sinne salille.

Silloin sitä lasta valvotaan ja pidetään huoli, että lapsi pysyy poissa muiden tieltä. Jos se ei onnistu niin sitten on parempi tehdä kotona joku kehonpainolla suoritettu kuntopiiri. Kyllä Diver pushupit yms. tuntuu ihan hyvin yläkropassa, ei aina ole pakko päästä penkkaamaan.

En nyt ymmärrä mikä siinä on epäselvää, jos selvästi on kielletty ettei alle 12v salille? Kuka niistä vastaa silloin kun se isi/äiti tekee sarjoja? Pandakarhu saikin aika hyvin mun ajatukset sanoiksi.

Vanhalla salillani oli mukava tilanne kun eräs neiti/rouva X toi yleenmiten aina muksunsa mukaan, mutta kersalle laitettiin lelut nurkkaan ja muksu leikki oikeen kiltisti sen aikaan kun äitinsä reenaili. Ei aiheuttanu mitään meteliä, ei ollut edessä, ei juoksennellu ympäriinsä. Välillä näinki päin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom