Luulin että penkkimaanantait olivat urbaanilegendaa... Olin väärässä..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ärsyttää kun on aloittamassa tekemään vaikkapa sjmv ja alkaa laittelee levypainoja paikalleen, niin joku 50-vuotias äijä kiitää salin toisesta päästä jeesaamaan. Ei siinä muuten mitää, ihana kun on kohteliaita ihmisiä, mutta käy hermoon kun oletetaan, etten naisena jaksaisi siirrellä painoja. Jos olisin ollut mies, niin ei ne ukot sitten tulisi tuli perseen alla jeesailemaan.
Sano niille että sinulla on periaate, että jos et jaksa itse hinata painoja tankoon tai laitteeseen, et ole ansainnut tehdä koko liikettä. Luultavasti lopettavat auttamisen siihen mutta eivät vedä hernettä nenään, ehkä.Ärsyttää kun on aloittamassa tekemään vaikkapa sjmv ja alkaa laittelee levypainoja paikalleen, niin joku 50-vuotias äijä kiitää salin toisesta päästä jeesaamaan. Ei siinä muuten mitää, ihana kun on kohteliaita ihmisiä, mutta käy hermoon kun oletetaan, etten naisena jaksaisi siirrellä painoja. Jos olisin ollut mies, niin ei ne ukot sitten tulisi tuli perseen alla jeesailemaan.
Entäs jos jeesaaja olis ollu suunnilleen sun ikäinen komistus?
Sano niille että sinulla on periaate, että jos et jaksa itse hinata painoja tankoon tai laitteeseen, et ole ansainnut tehdä koko liikettä. Luultavasti lopettavat auttamisen siihen mutta eivät vedä hernettä nenään, ehkä.
Eikun se pitää sanoa sellainen spartalainen ilme naamalla.
Kevyt viikko pitäisi ensi viikolla pitää.
Vituttaa.