Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Potuttaa sinänsä aika raakasti, kun jouduin vaihtamaan salia koulun saliin. Itse saliin en ota kantaa, kyllä siellä saa paikat kipeiksi. Mutta ne muut treenaajaat siellä, voi jessus. Näät jonkun tekevän jotain liikettä ihan miten sattuu, ja mietit, pitäisikö neuvoa. Mutta kun vilkaiset muualle, näät jonkun toisen hermannin tekevän jotain toista liikettä miten sattuu. Siinä vaiheessa ei enää tiedä, ottaisiko ilmeeksi deividin vai facepalmin.

Potuttaa sinänsä aika raakasti, kun jouduin vaihtamaan salia koulun saliin. Itse saliin en ota kantaa, kyllä siellä saa paikat kipeiksi. Mutta ne muut treenaajaat siellä, voi jessus. Näät jonkun tekevän jotain liikettä ihan miten sattuu, ja mietit, pitäisikö neuvoa. Mutta kun vilkaiset muualle, näät jonkun toisen hermannin tekevän jotain toista liikettä miten sattuu. Siinä vaiheessa ei enää tiedä, ottaisiko ilmeeksi deividin vai facepalmin.

Ei oo ainakaan mun reenaamista häirinny tai aiheuttanu vitutusta jos oon jonkun nähnyt tekevän päin vittua jotain liikettä. Tietysti jos siltä kantilta ajattelee, että suurin osa muista on osaamattomia spedejä, kunnon sikaniskoihin verrattuna niin saattaisi muakin vituttaa sellainen ilmapiiri ;)

Ei oo ainakaan mun reenaamista häirinny tai aiheuttanu vitutusta jos oon jonkun nähnyt tekevän päin vittua jotain liikettä. Tietysti jos siltä kantilta ajattelee, että suurin osa muista on osaamattomia spedejä, kunnon sikaniskoihin verrattuna niin saattaisi muakin vituttaa sellainen ilmapiiri ;)

No ei mun reeni siitä kärsikkään. Mutta ennen kävin kaupallisella salilla, jossa noi oli aikalailla yksittäistapauksia, joihin puuttui joko muut treenaajat tai salin pt. Nykyisellä salilla suurin osa on vähäisellä salitaustalla varustettuja, lähinnä itseoppineita. Sitten niitä liikkeitä kehitellään itse, tehdään liikkeet taajuudella 50 hertsiä tai yleisimpänä penkki 5 cm liikeradalla. Ei vaan jaksa naurattaa, kun niitä on niin monta.

Eräskin tukevahko treenaaja treenaa vartin treenejä. 2-3 min lämmittelyä, 3 liikettä 1 sarja per liike KEVYILLÄ painoilla. Loppuun 10 sekuntia venyttelyä. Enkä liioittele yhtään :D

Pakko valittaa tänne, vaikkei nyt salipotutusta olekaan (vois toki tapahtua salillakin), ärsyttää vaan niin tuhottomasti!

Olin uimahallilla tänään ja pukuhuoneessa valitsin tarkoituksella paikan niin, että lähistöllä on paljon tilaa, jotta saisi olla rauhassa. Mutta ei, ei saanu!!!! Miksi v*tussa jonkun täytyy AINA ängetä just siihen viereiseen kaappiin, vaikka vapaita paikkoja olisi hur mycket som helst rivistössä ja muualla?!?! Nytkin sitten olin tullut salilta ja tekemässä vaihtoa uimatouhuihin, niin sitten kaksi (läskiä) ämmää tulee ja tietysti ihan viereen :curs: Ei saatana toi olla semmoinen puusilmä, ettei näe, että viereisen kaapin valo on punaisella (värisokeatkin vois vaikka sit kokeilla sitä ovea). Eikö se olisi itsellekin kivempaa, kun ei olla kylkikyljessä jonkun kanssa. Mää en kestä, ärsyttää tosi rankasti!

Potuttaa kylmyys jo ennen salille menoa. Nyt jo kylmä vaikka pirtissä melkeen 20astetta mikä olo on kun joutuu vaatteita survoon päälle ihan hitosti ja yrittää nostaa painoja. Ulkona -11 salilla varmaan jotain -8 (villi veikkaukseni) ja isäntä on jo koko aamun "kiukutellu" kun herättiin liian myöhään, voi sitä "rutinan" määrää treenin aikana en osaa mitään tehä oikein jne. Ja kulmasoutu ketuttaa jo nyt vaikka se on vasta edessä.:( Kai sitä pitää mennä pukeen vaatetta lisää päälle ja lähtee :puntti:

Pakko valittaa tänne, vaikkei nyt salipotutusta olekaan (vois toki tapahtua salillakin), ärsyttää vaan niin tuhottomasti!

Olin uimahallilla tänään ja pukuhuoneessa valitsin tarkoituksella paikan niin, että lähistöllä on paljon tilaa, jotta saisi olla rauhassa. Mutta ei, ei saanu!!!! Miksi v*tussa jonkun täytyy AINA ängetä just siihen viereiseen kaappiin, vaikka vapaita paikkoja olisi hur mycket som helst rivistössä ja muualla?!?! Nytkin sitten olin tullut salilta ja tekemässä vaihtoa uimatouhuihin, niin sitten kaksi (läskiä) ämmää tulee ja tietysti ihan viereen :curs: Ei saatana toi olla semmoinen puusilmä, ettei näe, että viereisen kaapin valo on punaisella (värisokeatkin vois vaikka sit kokeilla sitä ovea). Eikö se olisi itsellekin kivempaa, kun ei olla kylkikyljessä jonkun kanssa. Mää en kestä, ärsyttää tosi rankasti!

Busted ;)

IS: Fani yllätti alastoman Jenni Vartiaisen | Viihde | Iltalehti.fi

Ai että oikeen valoja kaapeissa??? mutta oon huomannut uimahallissa että antavat vierekkäisien kaappien avaimet vaikka toinenpää pukuhuoneesta olis vapaana.
ja toinen on tuo että kun pukee lattiat läpimärät ja kastelee kaikki vaatteet.

Aika laittaa kaikki uusiksi?

Voisi olla joo. Tietysti olisi hyvä jos tietäisi mikä on eniten pielessä. Itse kun olen yrittänyt etsiä vinkkejä kirjoista, netistä yms. niin menen vaan enempi päästäni pyörälle suurinpiirtein joka asiasta, ravisemuksesta: paljonko mitäkin? treenistä: kuinka usein? montako lihasryhmää/kerta? montako sarjaa? montako toistoa? optimaalinen treenin kestoaika/kerta? paljonko lepoa/viikko? kuinka paljon aerobista liikuntaa / viikko?

Eniten ärsyttää se fiilis kun yövuoron jälkeen univelkaisena yrittää salilla tehdä hyvää treeniä. Yleensä lähtee sujumaan hyvin vaikka alussa olisikin sekaisin kuin seinäkello mutta sekaan sattuu näitäkin päiviä jolloin painot vaan tuntuu tippuvan varpaille, ei ole kehon kontrollia ja kovemmasta treenistä saa vain haaveilla. Tänään melkein pääsi itku kun treeni oli niin tukkoista, harmitti että edes salille menin ja housutkin repes haaruksista. Onneksi näitä päiviä on garvoin..

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kaikki, voimaa tulee saatanasti mutta ei vaan kasva. Eilen tein lattiasoutua 8x160kg ja varoja jäi.. En edes tee tuota säännöllisesti. Eikä vaan kasva.

Lopetin jo koko treenaamisen, sählylläki tulee parempi kroppa

Kaikki, voimaa tulee saatanasti mutta ei vaan kasva. Eilen tein lattiasoutua 8x160kg ja varoja jäi.. En edes tee tuota säännöllisesti. Eikä vaan kasva.

Lopetin jo koko treenaamisen, sählylläki tulee parempi kroppa

Älä huoli, kyllä säkin ehkä joskus. Muista vaan +500kcal ja G6/SS ja opettelet ne tekniikat kunnolla.

Tee lattiasoutua 15x200kg, kolme sarjaa. Siihen mennessä on vähän kasvanu? :D

Ehkä joo motivaatio ihan vitusta nyt. Ajattelin olla oikeasti kuukauden treenaamata, kännäis vaan. En viittiny laittaa naamakirjaan

- - - Updated - - -

Älä huoli, kyllä säkin ehkä joskus. Muista vaan +500kcal ja G6/SS ja opettelet ne tekniikat kunnolla.

Ok pitää todella pohtia tuota.. Kiitos vihjeistä

Joo en ymmärrä miksi pitää haalia kaikki 15kg kiekot. Olisihan se prässissäkin miehekästä pistää kelkka täyteen 25kg kiekkoja, mutta tarvii ajatella muita ja käyttää 50kg limppuja.

Niin, saahan niistä 15 kilon lätyistä hienon kuvan faceen ku tanko täynnä kiekkoja. Meillä urheilutalolla on kans sellasia läskejä 10 kilosia levypainoja, alan käyttään niitä kyykyssä ja postaan sen vittu instagramiin!

Taas muistu mieleen yksi potutuksen aihe.. Menet asiallisesti kysymään joltain salilla että hei voidaanko tehdä vuorotellen? esim: lauantaina kattelin lämmittelyssä että salin penkit on käytössä paitsi yksi, no siihen ainoaan vapaaseen penkkiin parkkeerasi n40v mies no kävelin viereen ja kysyin voinko tehdä sarjatauoilla.. Kaveri sanoo heti että tuu vaan mä voin mennä tekee jotain muuta , Sain penkkisarjan valmiiksi ja ajattelin siirtyä taljaan siinä sitten kysyin joltain mummolta sopiiko tehdä välissä taas sama juttu, tuu vaan mä meen muualle.. Selkeesti huomas että molemmat näistä närkästyi ja varmaan ajatteli mielessään et mikähän vitun kuningas toikin luulee olevansa.

Tämmönen että mennään hinkkaan niitä naruja munat kiinni käsipainotelineessä, ei sieltä saa saatana ihmiset niitä painoja kun tuollain ollaan edessä! Eilen unohtui jotenkin se sori siitä viitsikkö väistää edestä:curs: Ei muuten mutta kun lähes joka treenissä on joku runebi siinä edessä viuhtomassa, sama kuin menis vaikka penkin tai kyykkytelineen eteen runkkaamaan niin ettei siihen pääse kukaan tai tulee painosta kaaliin.

Jumaliste. Käyn pienellä taloyhtiön salilla jossa joku valopää oli päättänyt rikkoa kiinteät 35kg käsipainot jotta saisi askarteltua 15kg käkkärit. Ikään kun ei olisi voinut kasata irtopainoista kp-tankoon sopivaa painoa. Ei vissiin tullut askartelijalle mieleen että saattaa muilla olla käyttöä 35:sille...

Suositut

Back
Ylös Bottom