Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eniten potuttaa tällä hetkellä kaikki.

Pikkasen vajaa vuoden hyvin kulkenut treeniputki takana. Päättyi näköjään 1,5 viikon syysflunssaan jonka aikana ruokavalio meni mönkään (hiilaripainotteiseksi). Flunssa loppui 2 viikkoa sitten, mutta en vain saa ruokavaliota takaisin kohdalleen... Treenimotivaatio / teho on jotenkin hakusessa, sarjat jää vajaiksi ja väsy painaa koko ajan.
Tulis jo kevät ja enemmän valoa.

Taas muistu mieleen yksi potutuksen aihe.. Menet asiallisesti kysymään joltain salilla että hei voidaanko tehdä vuorotellen? esim: lauantaina kattelin lämmittelyssä että salin penkit on käytössä paitsi yksi, no siihen ainoaan vapaaseen penkkiin parkkeerasi n40v mies no kävelin viereen ja kysyin voinko tehdä sarjatauoilla.. Kaveri sanoo heti että tuu vaan mä voin mennä tekee jotain muuta , Sain penkkisarjan valmiiksi ja ajattelin siirtyä taljaan siinä sitten kysyin joltain mummolta sopiiko tehdä välissä taas sama juttu, tuu vaan mä meen muualle.. Selkeesti huomas että molemmat näistä närkästyi ja varmaan ajatteli mielessään et mikähän vitun kuningas toikin luulee olevansa.

Toimisin minäkin niin. En siitä syystä että pitäisin sinua kuninkaana, vaan siitä syystä että kyseinen järjestely tuntuisi kiusalliselta

Se kun tehdään esim. ylätaljaa, tehdään sarja ja istutaan laitteessa se 2-3min ja tehdään uusi sarja. Näitä 5-7 sarjaa. Kokoajan istutaan koneessa. Tottakai itse aina kysyn jotta voiko tehdä välissä mutta olen nyt 3-4 kertaa nähnyt pienen ajan sisällä salilla tehtävän tollain. Toinen on pesistytöt, varaavat laitteet istumiseen. Noh, ei tälläisen jätkän (ei ilo silmille ;)) paljoa tarvitse mennä lähelle niin lähtevät muualle.. :D

Taas muistu mieleen yksi potutuksen aihe.. Menet asiallisesti kysymään joltain salilla että hei voidaanko tehdä vuorotellen? esim: lauantaina kattelin lämmittelyssä että salin penkit on käytössä paitsi yksi, no siihen ainoaan vapaaseen penkkiin parkkeerasi n40v mies no kävelin viereen ja kysyin voinko tehdä sarjatauoilla.. Kaveri sanoo heti että tuu vaan mä voin mennä tekee jotain muuta , Sain penkkisarjan valmiiksi ja ajattelin siirtyä taljaan siinä sitten kysyin joltain mummolta sopiiko tehdä välissä taas sama juttu, tuu vaan mä meen muualle.. Selkeesti huomas että molemmat näistä närkästyi ja varmaan ajatteli mielessään et mikähän vitun kuningas toikin luulee olevansa.

No jos sä purat ne mun laittamat painot ja laitat ne sit takas sen jälkeen ku oot oman sarjas tehny niin sopii. Mut aika vittumaista se silti on penkissä yrittää soveltaa. Taljoissa meen kysyy vaan sillon jos joku tekee samalla kahvalla millä ite tekisin. Muuten annan olla kun koen että siitä kahvan vaihdosta on jo liikaa vaivaa.

No jos sä purat ne mun laittamat painot ja laitat ne sit takas sen jälkeen ku oot oman sarjas tehny niin sopii. Mut aika vittumaista se silti on penkissä yrittää soveltaa.

Itse vielä "nuorena" miehenä jaksan ihan hyvin kikkailla kiekkojen kanssa. Jos joku haluaa välissä tehdä ja eri painoilla, siitä vaan, voin jopa auttaa vaihtamaan kiekkoja.

Toimisin minäkin niin. En siitä syystä että pitäisin sinua kuninkaana, vaan siitä syystä että kyseinen järjestely tuntuisi kiusalliselta

Eikös sitä sitten voi sanoe että ei nyt käy ;) miksi ihmeessä joku kusee omaa treeniänsä ventovieraan takia?

- - - Updated - - -

No jos sä purat ne mun laittamat painot ja laitat ne sit takas sen jälkeen ku oot oman sarjas tehny niin sopii. Mut aika vittumaista se silti on penkissä yrittää soveltaa. Taljoissa meen kysyy vaan sillon jos joku tekee samalla kahvalla millä ite tekisin. Muuten annan olla kun koen että siitä kahvan vaihdosta on jo liikaa vaivaa.

Jep, luonnollisesti itse sählään sit painojen kanssa ja oletus oli tonkin kaverin kohdalla että suht samoilla painoilla tehdään. Ja juu taljoissa samaa kaava itsellä-
Tulee vaan ittelle tosi vaivaannuttava fiilis noista, varsinkin kun huomaa että ihan selkeästi ihmisiä harmittaa.

Itse vielä "nuorena" miehenä jaksan ihan hyvin kikkailla kiekkojen kanssa. Jos joku haluaa välissä tehdä ja eri painoilla, siitä vaan, voin jopa auttaa vaihtamaan kiekkoja.

Ruuhkasella salilla jossa niitä laitteita on vähän se on kaikkien etu et tehdään vuorotellen ja vaihdetaan kiekkoja kaverina.. muuten kaikki treenais kahen tunnin treenejä vaan sen takia et venaillaan sitä omaa laitetta / telinettä vapaaksi. Pääseepähän ittekin sit väliin tekeen ens kerralla ku ei satu ekana olemaan siinä. Mulle se on aina passannut tehä välissä, ja vaihan myös niitä painoja kaverina ihan ettei omat sarjatauot veny liikaa.

Laitteissa tuo nyt onnistuu, mutta tankoliikkeissä ei. Varmaan tosi kiva kun herra a tekee penkkiä 150 painolla herra b siinä välissä 75 kilolla. Maastavedossa menisi puolet hukkaan levypaino rallissa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kyrsii se, että puntti ei kulje, kun viimeset viisi päivää on jääny syömisen osalta, kalorinsaannin puolesta nimenomaa, heikoiksi. Saatanan kiireet ja muu stressi, kun ei ole saanu ruokaa mätettyä naamariin niin paljon kuin pitäisi, ei vaan ole mennyt, ja sen huomaa sitte helvetin hyvin puntillakin. Hieno homma! Oli ankia etureisireeni, muuten meni ihan nappiin, mutta huomaa kyllä, että puhti on aivan pois. Eikun päikkäreiden paikka, ja tavaraa ääntä kohti. Ei tarttis itkeä sitten huomisissa treeneissä, kun on vähälle jääny syömiset.

Alan kohta skippaamaan jalkapäivät, vaikka oikeesti ne on kyllä ehdottomasti parhaita treenejä. Mutta kun viisivuotiaskin kyykkäis isommilla painoilla ku minä. Tässä ihan parissa viikossa on lähteny kyykkypainoista parisenkymmentä kiloa. Ei vaan jumalauta onnistu. Kaikki on mun mielestä just niinku pitääkin, mutta ei vaan onnistu. Perjantaina on aika ottaa voimanostomaksimit.

Sen jälkeen rupeen crossfittaamaan. Tämä ei ole vitsi.

Tuntuu kummalta sanoa näin: salilla oli liian kuuma vaikka sinne odottamaan jäänyt juoma olikin jäähilettä täynnä, muuta kun on tottunut että nostellaan pakkasessa ja oli +3 ja vaatetta ei ollut kuin gollegehousut ja ohut huppari+ hanskat niin tuntu noin yhtäkkiä että oli liian kuuma(miten mahan selvitä keväällä ja kesällä):jahas:

Pieni lisäys vielä tämän päivän salipotutukseen: inhotti toinen noista naapurin äijistä kun tuli sinne höpöttään ..... joo joo ja nosti mun sarjan jälkeen "mun painoja" 2 kertaa siinä eikä siis nostellut painoja kyttäs siinä vieressä ja joo kyllä hänkin nosteli ennen jne... nostelis sitten tai lopettas turhan länkytyksen juu tiedän olen vain tyhmä nainen ja nostelen pienempiä painoja kun miehet ... no kuitenkin luovutti ees nuo ykkösten nostelut suht ajoissa 90 jälkeen ja tajus lähtee häirittemästa toisen naapurin vieressä oleskelu ei häiritte vaikkei siinä nostakkaan kokoajan mutta ei puhele turhia ja kasaa painoja toiseen päähä :D kun ite lisään toiseen.

Ja sitte kyseinen henkilö kun luet kuitenkin tämän äläpä suutu mutta en siis pidä turhista entis ajan muistelosta oman painon nostoharrastuksen alkuvaiheissa ainakaan, ja tuu ietekkin nosteleen.

Kun pukkarissa viereisen kaapin haltija levittelee tavarat niin, että en pääse omalta kaapilta ottamaan tavaroitani. Pahinta on se, kun tavaranlevittelijä föönailee hiuksia eikä kuule kun yrittää huudella et "hei miä vähän siirrän tätä siun reppua niin mahdun ottaa omat kamat". Siinä saa vaan vihasen mulkaisun kun kehtasi koskea toisen reppuun :(

Tällä hetkelle tyhmä voimaviikko. Nivelet rutisee ja vasen latsiki revähti/venähti tjsp kulmasoudus. Onneksi enää yks jalkatreeni jäljellä ni annan ittelleni taas luvan palata niihi ihanii pinkkeihi käsipainoihi, ehkä jopa turkooseja voin kokeilla varovasti...

Kun pukkarissa viereisen kaapin haltija levittelee tavaraa niin, että en pääse omalta kaapilta ottamaan tavaroitani. Pahinta on se, kun tavaranlevittelijä föönailee hiuksia eikä kuule kun yrittää huudella et "hei miä vähän siirrän tätä siun peppua niin mahdun ottaa omat kamat". Siinä saa vaan vihasen mulkkusen kun kehtasi koskea toisen peppuun :(

Muakin vituttaa, kun sitä tavaraa levitellään vain siellä naisten puolella. :kuola: Tulis ne tavaranlevittelijät tänne miesten puolelle. Täällä se todellinen tarve olisi. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom