Deleted member 65498
Ja aito vaimari on valkoista puuvillaa, muut on vaan jotain tank toppeja.
Vaimari se on vasta sitten kun kainaloiden aluset ovat keltaiset ja rinnuksilla tahroista maastokuvio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja aito vaimari on valkoista puuvillaa, muut on vaan jotain tank toppeja.
Eniten pottutta juuri nyt, että 3 kuukautta on ollut kehitys jumissa ja se, että massaa ei ole tullut kahdessa vuodessa kuin 10 kg
Siitä vähän ajan päästä tehtiin veljen kanssa kulmasoutua ja oltiin laitettu kaikki salin 15 kilon levyt kiinni. Pidin juuri paussia ja olin alottamassa nostamaan, kunnes tämä sama pappa tuli ottamaan levyjä toiselta puolelta pois. Sanoi ettei tarvi hamstrata kaikkia salin viientoista kilon levyjä.
Mikä siinä on että sun pitää saada kaikki salin 15 kiloset limput tankoon, onko jotenki nätimpää? Minä ei jummarra? Wileniuksen, Do you Daressa ja joissain muissakin videoissa lähes poikkeuksetta aina tangot on täynnä melkeenpä 15 kilon lättyjä. Miksi?
Mikä siinä on että sun pitää saada kaikki salin 15 kiloset limput tankoon, onko jotenki nätimpää? Minä ei jummarra? Wileniuksen, Do you Daressa ja joissain muissakin videoissa lähes poikkeuksetta aina tangot on täynnä melkeenpä 15 kilon lättyjä. Miksi?
Koska ne keltaset limput on hienon väriset.
Koska ne keltaset limput on hienon väriset.
Eikös se keltainen ole merkkiväri vaaralle, eli tulee semmoinen dangerzone fiilis kun on kovasti keltaista ja vähän ehkä mustaa seassa :D. Tajuaa kynikset varoa ja silleen..