Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nämä helvetin flunssat. Taas nenä vuotaa ja on semmoinen fiilis kuin olisi kipeäksi tulossa. Tänään toki jumpat kulki ihan hyvin, mutta saas nähdä mikä aamu se karu totuus ampuu naamalle taas kun on lämpöä ja jälleen turha treenitauko odottaa.

Toisteks paskin treenini ikinä (huonoin oli se, kun treenihousut jäi kotiin ja mistään ei tullu mitään ni tein sitte vaan pari sarjaa facepullia ja pushdownia). Kyykky ei kulkenu sitte alkuunkaan. Paino, jolla viimeks tein kolmosen, ei noussu kertaakaan tänään. Tein sitte 14 ja 10 toiston sarjat kyykkyä siihen niin, että ainakin sain kaikki viimeisetkin jaksamiseni kulutettua enkä sitte jaksanu enää käytännössä yhtään mitään.

Noi helvetin asennevammaset pälvikalju papparaiset vituttaa.. Kaks poikaa oli viereisessä smith laitteessa tekemässä rinnallevetoo oikee oppisesti ja hallitusti, siihen tuli papparainen ja kysäs et saako tehä välissä, no tottakai pojat anto tehä. Patu sit laitto isot kympin levyt kiinni molempii päihin ja alko riuhtoo semmosella heijarinytkytyksellä ku olla ja voi..
Siitä vähän ajan päästä tehtiin veljen kanssa kulmasoutua ja oltiin laitettu kaikki salin 15 kilon levyt kiinni. Pidin juuri paussia ja olin alottamassa nostamaan, kunnes tämä sama pappa tuli ottamaan levyjä toiselta puolelta pois. Sanoi ettei tarvi hamstrata kaikkia salin viientoista kilon levyjä. Tuumasin siihen että "perkele!" Papparainen sitten laitto kaks viientoista kilon painoo penkkiin, vaikka oisihan se voinut laittaa kymppejä ja vitosia joita on aika rutkasti salilla.. Arvostan vanhoja ihmisiä, mutta kyllä moinen vituttaa..

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Siitä vähän ajan päästä tehtiin veljen kanssa kulmasoutua ja oltiin laitettu kaikki salin 15 kilon levyt kiinni. Pidin juuri paussia ja olin alottamassa nostamaan, kunnes tämä sama pappa tuli ottamaan levyjä toiselta puolelta pois. Sanoi ettei tarvi hamstrata kaikkia salin viientoista kilon levyjä.

Mikä siinä on että sun pitää saada kaikki salin 15 kiloset limput tankoon, onko jotenki nätimpää? Minä ei jummarra? Wileniuksen, Do you Daressa ja joissain muissakin videoissa lähes poikkeuksetta aina tangot on täynnä melkeenpä 15 kilon lättyjä. Miksi?

Mikä siinä on että sun pitää saada kaikki salin 15 kiloset limput tankoon, onko jotenki nätimpää? Minä ei jummarra? Wileniuksen, Do you Daressa ja joissain muissakin videoissa lähes poikkeuksetta aina tangot on täynnä melkeenpä 15 kilon lättyjä. Miksi?

Itse suosin 10kg kiekkoja koska pienempiä, joka taas tarkoittaa, että saa suuremman liikeradan, kun 15-20kg kiekoilla.

Seki o muute ärsyttävää ku kiekot o ympäri salia mis sattuu tapeis tyylii et o joku 2.5 tai 5 kilo kiekko ja siin eessä joku 25 kilo kiekko ja sit osa jätetää laitteisii ettei voi olla iha satavarma onks ne käytös, tosin onneks mun voimil ei tarvii ku pari hikist painoo ku teen jotai ni aina löytyy kyl tarvittavat kiekot :D

Koska ne keltaset limput on hienon väriset.

Koska ne keltaset limput on hienon väriset.

Eikös se keltainen ole merkkiväri vaaralle, eli tulee semmoinen dangerzone fiilis kun on kovasti keltaista ja vähän ehkä mustaa seassa :D. Tajuaa kynikset varoa ja silleen..

Höpöpöpö... ei sellaisia keltaisia levyjä käytä kun ruottalaaset... keltainen on liian pehmeä väri ja niistä tulee aina mieleen harjoitustelamiinat :confused:
Tumman siniset tai tumman punaiset niiden levyjen kuuluu olla. Siinä on tarpeeksi aggressiiviset värit kovaan treeniin :evil:

Saa pienemmät korotukset helpommalla :D ehkäpä.. no jos omia maastavetosarjoja esim miettii niin 30kg (15+15) korotuksilla voi tulla ylöspäin mutta ei nyt sentään 40 tai 50

Joo en ymmärrä miksi pitää haalia kaikki 15kg kiekot. Olisihan se prässissäkin miehekästä pistää kelkka täyteen 25kg kiekkoja, mutta tarvii ajatella muita ja käyttää 50kg limppuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom