Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vittu mitä wannabebodareita te ootte :D eise dieetti vituilleen mee jos siellä juhlissa syö sen palan kakkua ja karkkia.

Miksi suotta syödä roskaruokaa, josta ei edes tykkää? En mä ainakaan ole koskaan erityisemmin mistään makeasta tai leivoksista pitänyt, suolaiset ja rasvaiset roskaruuat kyllä maistuu. Ikinä ennen siitä ei saanut kuulla mitään negatiivista jos kieltäytyi, mutta kun alkoi käymään salilla niin jos kieltäytyy jostain kakusta, pullasta tai karkista niin heti ollaan vittuilemassa? Eikä salilla käynti edes ole vaikuttanut mun syömisiin muuten kun että ruokaa menee enemmän, sama kalja&pizza dieetti jatkuu edelleen. Voin vaan kuvitella sitä kommentoinnin määrää niillä, jotka oikeasti ovat tehneet merkittäviä muutoksia ruokailuunsa harrastuksen takia.

Eli kyllä mun mielestä kuulostaa ihan uskottavalta, että "wannabebodarina" joutuu kuuntelemaan vittuilua tuollaisesta paljon enemmän kuin muut ihmiset.

Miksi suotta syödä roskaruokaa, josta ei edes tykkää?

Tapa vaatii. Kaikkea pitää kokeilla, paitsi omaa äitiään. En mä ole ainakaan täällä valinnoillani miellyttämässä ketään muuta kuin itseäni. Jos ei kelpaa, niin ei tarvi seuraan änkeä.

Ei mulle tuota muiden valinnat mitään ongelmaa, joten en ymmärrä, miksi mun valintojen pitäisi tuottaa muille ongelmia?

Kyllä sitä nyt ollaan taas :D "bodilaiffi is säkrifaissii". Mun pointtina oli lähinnä se, että dieettamista ei tarvitse vetää nollatoleranssilinjalla läpi vaan vaihtoehtoja on. Ja jos joku wannabebodari ottaa nämä tavallisten ihmisten ihmettelyt herkuista kieltäytymisistä vittuiluina niin heikoilla kantimilla ollaan.

On topik, mulla ei näytä kroppa kestävän kovaa treenaamista kun paukahti takareisi nostaessani vessapaperirullaa maasta, pitäs varmaa syyä muutama kakkupala vähemmän.

Pakko kyl osallistuu tähän. Suomalainen kulttuuri on oikeesti ihan vitun perseestä. Käyt salilla monta vuotta, teet kovaa duunia, verta hikeä kyyneleitä, haluut näyttää kesäsin kovan duunin tuloksen ja kävelet vaimarissa/ilman paitaa ulkona niin se on vitun paheksuttavaa ja sua pidetään ylimielisenä. Sit just oot joku kasa läskiä ja kävelet ilman paitaa/vaimarissa niin se on ihan ok, ja sen eteen ei oo tehty mitään, ainakaan kovaa duunia.

Mitä nyt yritän sanoa on, että kovan duunin kautta tulleita tuloksia ei saa esitellä ilman et tuomitaan.

Miksi suotta syödä roskaruokaa, josta ei edes tykkää? En mä ainakaan ole koskaan erityisemmin mistään makeasta tai leivoksista pitänyt, suolaiset ja rasvaiset roskaruuat kyllä maistuu. Ikinä ennen siitä ei saanut kuulla mitään negatiivista jos kieltäytyi, mutta kun alkoi käymään salilla niin jos kieltäytyy jostain kakusta, pullasta tai karkista niin heti ollaan vittuilemassa? Eikä salilla käynti edes ole vaikuttanut mun syömisiin muuten kun että ruokaa menee enemmän, sama kalja&pizza dieetti jatkuu edelleen. Voin vaan kuvitella sitä kommentoinnin määrää niillä, jotka oikeasti ovat tehneet merkittäviä muutoksia ruokailuunsa harrastuksen takia.

Eli kyllä mun mielestä kuulostaa ihan uskottavalta, että "wannabebodarina" joutuu kuuntelemaan vittuilua tuollaisesta paljon enemmän kuin muut ihmiset.
Tämä. Itsekään en ole koskaan pahemmin piitannut makeisista, mutta ei siitä mitään vittuilua tullut ennen kuin alkoi käymään salilla. Jos haluan jotain hyvää niin se on kalja+suolainen roskaruoka paljon mieluummin kuin makeiset.

nahkasäkki; sanoi:
Mun pointtina oli lähinnä se, että dieettamista ei tarvitse vetää nollatoleranssilinjalla läpi vaan vaihtoehtoja on. Ja jos joku wannabebodari ottaa nämä tavallisten ihmisten ihmettelyt herkuista kieltäytymisistä vittuiluina niin heikoilla kantimilla ollaan.
Kyllä mä osaan "tavallisen ihmisen ihmettelyn" erottaa vittuilusta, ja myöhemmin mainittua tulee paljon useammin kuin ensin mainittua. Olin sitten wannabe tai en. Kuten sanoin, niin kyllä kalja ja kebabbi silloin tällöin maistuu, mutta ai sitä paskamyrskyn määrää jos tuon kombon vaihtaa kerran esim. rahka+banaani+pähkinä- komboon.

Hermanni sen jo sanoikin aika osuvasti:
Hermanni9; sanoi:
Ei mulle tuota muiden valinnat mitään ongelmaa, joten en ymmärrä, miksi mun valintojen pitäisi tuottaa muille ongelmia?

Edit: OT loppu mun osalta.

Kyllä sitä nyt ollaan taas :D "bodilaiffi is säkrifaissii". Mun pointtina oli lähinnä se, että dieettamista ei tarvitse vetää nollatoleranssilinjalla läpi vaan vaihtoehtoja on. Ja jos joku wannabebodari ottaa nämä tavallisten ihmisten ihmettelyt herkuista kieltäytymisistä vittuiluina niin heikoilla kantimilla ollaan.

On topik, mulla ei näytä kroppa kestävän kovaa treenaamista kun paukahti takareisi nostaessani vessapaperirullaa maasta, pitäs varmaa syyä muutama kakkupala vähemmän.

Tottakai dieetillä on vaihtoehtoja, mutta tärkeintä lienee kuitenkin se, että itse pystyy nauttimaan elämästään niin hyvin kuin mahdollista. Jos nyt ei nauti sokerista, niin kai siitä saa kieltäytyä? Vai pitääkö se kaljakin ottaa, kun rape tarjoaa lähiöpubissa, vaikka ei pitäisi kaljasta? Itse en pidä asiaa vittuiluna, lähinnä vain yksisilmäisyytenä nähdä omat valinnat ylivertaisina.

Älä hyvä mies kakkua vähennä, vähennä lihashuoltoa! Ei pääse paikat liiaksi kuivahtamaan, kun on kunnolla nestettä kropassa.

Taidatte poiijjaaat vaan olla pikkusen ylpeitä siellä (body)sielunne syövereissä, kun joku kiinnittää huomiota siihen torjuttuun kakun palaan tai syömättä jääneeseen karkkiin.

Taidatte poiijjaaat vaan olla pikkusen ylpeitä siellä (body)sielunne syövereissä, kun joku kiinnittää huomiota siihen torjuttuun kakun palaan tai syömättä jääneeseen karkkiin.

Tai sitten ei, Kuullu niin saamarin monta kertaa noilta painoluokka urheilijoilta just tosta et jengi yrittää tyrkyttää jotain mättöä ja sitten kun ei sitä luonnollisesti voi syödä niin alkaa jänkäys ja loukkantuminen. Normi tallaaja ei vaan pysty käsittään mitä se 300g vaikkapa kakkua saa aikaan painovedon keskellä.. Tai ketoosissa tai miten paljon se voi vaikuttaa omaan päähän..

Mua on aina ärsyttänyt et miks kaikis juhlis o pakko olla jotai kakkuu tai leivoksii yms ku mä haluisin et olis mielummi jotai perunoita yms et voisin oikeesti olla niinku kiitollinen et näitte juhlie ruokatarjoilu oli oikeesti sellast mitä söisin kotonaki. Tietty kahvee voi ottaa aina :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Voi herranjumala. Jos ei joillekkin maistu se kakku tai herkut niin antaa olla sitten syömättä niitä. Minkä helvetin takia joku loukkaantuu siitä? Tai toi wannabebodari heitto on oikee riman alitus. Ei se tarkota että viettää bodymunkki elämää jos ei vaan halua syödä paskaa. Mullekkin mutsi rahtas aina ku olin skidi laivareissuilta suklaata ym mässyä jotka säily siellä mun pöytälaatikossa vuoden-kahden vuoden verran jos ei systeri tai mutsi ite syönyt niitä.
Edit. Kakkuja en ole käytännössä ikinä edes syönyt.

onko tuo hyvän kunnon paheksuminen vain teiän omassa päässä vai onko oikeesti paheksuttu?
Viime kesä festareilla tuttu muija tuli sanoo että oot näköjään salilla käyny ja pyys näyttää hauista, heti kun näytin niin joku vitun Mikki Hiiri huuteli et mitä helvettiä mä lihaksillani leijun, huhhuh. :wall:

No onhan se näyttäminen ihan vitun spedeä :D oisit näyttäny ennemmin penistä, kuten festareilla kuuluu.

- - - Updated - - -

Mutta töissä puhuttiin urheilusta, niin eräs naikkonen sano, että sen mies voimanostoa harrastaa ja muija oli itekkin ihan timmit, no minä puhuin punttijutuista ja yks maratoonarikin siinä oli. Sitten oli tämä ainut läski porukasta ja sitä silminnähden hävetti ihan helvetisti. Vaihoin puheenaihetta duunijuttuihin säästääkseni sen.

No onhan se näyttäminen ihan vitun spedeä :D oisit näyttäny ennemmin penistä, kuten festareilla kuuluu.

- - - Updated - - -

Mutta töissä puhuttiin urheilusta, niin eräs naikkonen sano, että sen mies voimanostoa harrastaa ja muija oli itekkin ihan timmit, no minä puhuin punttijutuista ja yks maratoonarikin siinä oli. Sitten oli tämä ainut läski porukasta ja sitä silminnähden hävetti ihan helvetisti. Vaihoin puheenaihetta duunijuttuihin säästääkseni sen.

Se on spedeä, jos heittelet jotain tuplia baarissa tai festareilla. Vaimarin käyttö on joidenkin mielestä junttia, mutta en tiedä, kumpi siinä tapauksessa on spedempää, olla keskitysleiriltä karannut, kaljamaha vai kehoilija.

Noi helikopterileikit vasta spedeä onkin. Nimim. Mulla on pieni.

En tiä miten pitäs reagoida/mitenkään???
Isäntä sanoi: että se lopettaa taas laihdutuksen / pitää ruveta syömään kunnolla, kun treeni ei etene kuin haluaisi.
Ainoo siin on ettei sit saa enää naisia, paitsi minua ???
No tuo tais olla ihan vitsiä toivottavasti .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom