Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jos sitä ylipainoa tosiaan on vain tuo 10-12kg, niin tuskin sä edes näytät silmiinpistävältä. Kyllä ihmiset kyylää salilla iästä ja koosta riippumatta, mut suurin osa tuntuu vaan kunnioittavan ihmisiä, jotka muuttavat elintapojaan.

Toivotaan, että oot oikeessa. Epäilen suuresti, että on ihan omasta pääkopasta kiinni myös tää ongelma, mutta vaikee päästä sen yli. Rakastan salilla käymistä, mutta tää syö motivaatiota vaan niin helvetisti, vaikka voisi ehkä kuvitella, että se lisäisi sitä.

Se, että olen tällä hetkellä paskassa kunnossa ja läski. Salille voisin mennä, vaikka joka päivä, mutta välillä tuntuu, että kaikki tuijottaa, kun on niin hemmetin paskassa kunnossa. 10-12kg ylipainoa. Ärsyttää niin saatanasti.
10kiloo ylipainoo ei kyl imo näytä miehel juur miltää. Riippuu nyt tietty ehkä vähä jos se on tosi epäonnekkaasti asettunut.. mut epäilen, yleensä sitä menee aika lail ympäri kehoo.

10kiloo ylipainoo ei kyl imo näytä miehel juur miltää. Riippuu nyt tietty ehkä vähä jos se on tosi epäonnekkaasti asettunut.. mut epäilen, yleensä sitä menee aika lail ympäri kehoo.

Joo siinä painon asettumisessa se ongelma taitaakin olla, ainakin itellä. Njoo, mutta en viitti avautuu tässä threadissa enempää, täytyy yrittää vaa päästä tän yli.

Kerääntynyt perseeseen? Itelläki samaa propleemaa, että takapuoleen ja jalkoihin kerääntyy rasvaa, mutta mitä vitun väliä sillä on. Kompensoi taas tekemällä enempi yläkroppaa ja pudottamalla painoa. Terveellisempää se on ku omistaa perusmiehen kessi tossa munien päällä :)

Vituttaa ku ei pysty reenaamaa kovaa tän perkeleen flunssan takia, mikä kestänyt aikalailla 4viikkoa.. Johtuu tosin satavarmasti työssäoppimispaikasta, sillä puoleen vuoteen ollut kertaakaan kunnolla kipeä, ja samantien kun tonne työssäoppimiseen meni ni iski kauhee räkätauti joka tosiaan kestänyt sen 4viikkoa :curs: ei kuitenkaan totaalilepoakaan innosta pitää, kun motivaatiokin on korkealla salilla käymisen suhteen. C-vitamiiniakin syöty runsaasti, mutta ei flunssa hellitä.
Kai se siitä.

Muutaman viikon vielä kun sinnittelet niin mykoplasmat, myokardiitit, jne. kolkuttaa jo ovella. Lepää välillä, pitkällä tähtäimellä huomattavasti fiksumpaa kehityksenkin kannalta.

Se kun ei pääse salille treenaamaan takareisiä ja selkää, kun etureisissä ja pakaroissa aivan epäinhimilliset DOMSit taas kyykkäilyn jälkeen. Kävely on kuin ankalla konsanaan ja istumaan mennään irvistellen, huhhuh.

Vituttaa ku ei pysty reenaamaa kovaa tän perkeleen flunssan takia, mikä kestänyt aikalailla 4viikkoa.. Johtuu tosin satavarmasti työssäoppimispaikasta, sillä puoleen vuoteen ollut kertaakaan kunnolla kipeä, ja samantien kun tonne työssäoppimiseen meni ni iski kauhee räkätauti joka tosiaan kestänyt sen 4viikkoa :curs: ei kuitenkaan totaalilepoakaan innosta pitää, kun motivaatiokin on korkealla salilla käymisen suhteen. C-vitamiiniakin syöty runsaasti, mutta ei flunssa hellitä.
Kai se siitä.

Kokeiles sinkkiä. Sitä pitäs kyllä ottaa jo kun flunssan oireita alkaa tulla, mutta kannattaa kokeilla.

Lievästi potuttaa, kun salille on eksynyt fitnesskisuja ja näitä vanhempia naisia, joille salillekäynti on trendikäs harrastus. Joo, en ole mikään jeesus kenenkään motivaatiota tai rahankäyttöä arvostelemaan, mutta onhan se omasta mielestäni koomista, kun tullaan meikit ja vaatteet viimeisen päälle salille ja varotaan hikeä. Kopiovastaavaa lainaten "releet on viimesen päälle, mutta sisällä on pelkkä tuhnu".

Eniten kuitenkin potuttaa, kun em. ryhmät eivät näe salilla ympärilleen. Eilenkin eräs suomen mestari teki supersarjaa, johon tarvitsi ristikkäistaljaa. Äijä latas taljaan kahvat ja pakkaan 2,5kg levyt tikkuihin, niin että jokainen nyt näki, että se talja on jonkun käytössä. Äijä aloitti ensimmäisen liikkeen, niin eikö siinä vaiheessa joku fitnesskisu pt:nsä kanssa mennyt purkamaan taljasta kahvat ja levyt, jotta pääsi tekemään hauiskääntöä. Tämä toimitus luonnollisesti kesti helvetin kauan, pilaten idean supersarjasta. Parasta oli pt:n kommentti ennen toimitusta "tehään nopeeta, ettei kukaan huomaa". Jos jumalauta näet, että joku tekee jotain siinä, niin et sä siihen lupaa kysymättä mene.

Tiivistettynä potuttaa, kun ei kunnioiteta muita salillakävijöitä vitunkaan vertaa. Ei ole vaikea päästää suustaan seuraavaa kysymystä "voiko tehdä välissä?".

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Lähipäivinä noussut esille kaks asiaa (on ne ennenkin ollut, mutta viime aikoina harvinaisen paljon), joista kummatkin liittyvät tavalla tai toisella tähän touhuun vaikkeivat liity suoraan treeniin / salilla käymiseen. Molemmilla on mielestäni tietty yhteys kateellisuuten, ja mä vittu vihaan kateellisuutta.

1. Jos mulla on paikat kipeenä, selkä rutisee, nivelet kolisee, jne., niin mulla ei kuitenkaan ole tapana puhua siitä pahemmin muilla ihmisille. JOS jostain syystä kuitenkin puhun, niin kavereilta tulee heti sanomista että "kato nyt, niin siinä käy kun treenaat niin kovaa/paljon!". Mitä vittua? Kyynärpään olen loukannut aikoinaan lumilautailussa, ja polvet leikattiin kolme kertaa ennen kuin edes aloin käymään kunnolla salilla. Oudointa tässä on ehkä se, että kaverit jotka eivät koskaan treenaa ei sano mitään, vaan semmoiset jotka treenaavat silloin tällöin - keskittyen penkkiin, hauiksiin, ja sixpäkkiin ovat ne jotka huutelee.

2. Jos olen dieetillä ja olen jossain missä tarjotaan kakkua/sipsejä/karkkia jne., ja ystävällisesti, dieetistä mainitsematta sanon että "ei kiitos", niin heti tulee taas kavereilta sanomista tyyliin "taas sun pitää olla niin tärkee!", "vittu sä oot nihkee kun et ota karkkii!", jne.

Mielelläni haluaisin tietää syyn miksi mulle tulee tommosta palautetta, kun ei mullakaan ole tapana haukkua toisten elämäntapoja. Kateellisuus on tähän asti ainoa asia mikä on tullut mieleen.

Pukuhuoneen nuketus Axella. Vantaa Gymin miesten pukuhuoneessa ei takuulla elä edes bakteerit, niin paksua siellä on ilma välillä. Onneks siellä on välillä myös Masa, joka haisee rehdisti hieltä.

Pukuhuoneen nuketus Axella.

En edes ymmärrä kuinka porukka tuuttaa jotain hyttysmyrkynhajuista agent orangea ihoonsa.

Myöskin vituttaa kun porukkaa hakee pokkana vapaiden painojen alueelta levytankoja perseenheilutustunneilleen, tuolla kun ei ole yhtään ylimääräistä tankoa niin jonot penkki- ja kyykkypaikoille senkus kasvaa entisestään.

2. Jos olen dieetillä ja olen jossain missä tarjotaan kakkua/sipsejä/karkkia jne., ja ystävällisesti, dieetistä mainitsematta sanon että "ei kiitos", niin heti tulee taas kavereilta sanomista tyyliin "taas sun pitää olla niin tärkee!", "vittu sä oot nihkee kun et ota karkkii!", jne.

Mielelläni haluaisin tietää syyn miksi mulle tulee tommosta palautetta, kun ei mullakaan ole tapana haukkua toisten elämäntapoja. Kateellisuus on tähän asti ainoa asia mikä on tullut mieleen.

Ymmärrän täysin vitutuksesi. Mielestäni kertoo vastapuolesta paljon, jos ei ymmärrä, ettei karkit&sokerihötöt, sipsit tai alkoholi maistu jollekkin. Em. tuotteita valmistavat firmat ovat saaneet markkinoitua tuotteet siten, että on ikäänkuin normaalia syödä/juoda tuollaisia viikonlopuisin tai iltaisin jne. Ei se ole keneltäkään muulta pois, jos jätät sen pullan ottamatta kahvitunnilta tai megapussi&cokis -kombon kauppaan.

Itse luulen, että kateellisuus ja ihmisen yksinkertaisuus ovat tähän niitä suurimpia syitä. En mä katso toisten lautasille tai ostoskoriin, mutta nämä "normaalin ruokavalion" jampat kyllä tuijottavat sitten minun valintoihin ja kyselevät miksi sitä, miksei tuota jne. Parasta on se, että nämä haukkuvat tietämättään ruokavaliostani mitään susipaskaksi ja ruokaani mauttomaksi, kuitenkin kun itse syövät samalla jotain einesruokaa, joka on sitä normaalia ruokaa. Monille sivustaseuraajille on suuri ongelma se, ettei syö leipää ja juo maitoa ruoan kanssa.

Suosittelen antamaan palautetta heidän ruokavalinnoistaan. Se voi äkkiä hiljentää heidät.

Tuo kyll ärsyttää että nyky-yhteiskunnassa on hyväksyttävää, jopa suositeltavaa olla läski. Mutta auta armias jos yrität pitää terveydestä huolta ja vähä kattoa mitä suuhus tunget niin heti kaikki katsoo kieroon sua. Samaan kastiin menee se, että on hyväksyttävää heilua kesäfestareila ilman paitaa jos olet ihrapallo, mutta jos alkaa lihasta näkymään niin olet siellä vain pullistelemassa.. hohhoi

Tuo kyll ärsyttää että nyky-yhteiskunnassa on hyväksyttävää, jopa suositeltavaa olla läski. Mutta auta armias jos yrität pitää terveydestä huolta ja vähä kattoa mitä suuhus tunget niin heti kaikki katsoo kieroon sua. Samaan kastiin menee se, että on hyväksyttävää heilua kesäfestareila ilman paitaa jos olet ihrapallo, mutta jos alkaa lihasta näkymään niin olet siellä vain pullistelemassa.. hohhoi

Jos olet läski, niin kukaan ei sano mitään. Jos olet hiukan saanut näkyvää tulosta salilla, niin sehän on paheksuttavaa.

Vittu mitä wannabebodareita te ootte :D eise dieetti vituilleen mee jos siellä juhlissa syö sen palan kakkua ja karkkia. Kannattaa katsoa sitä dieettausta pidemmällä tähtäimellä jolloin esim. 3kk jaksolla sillä syödyllä kakkupalalla ei ollut vitunkaan väliä. Ja voihan tälläisillä kakkukesteillä sanoa vaikka et "ihan pieni pala kakkua kiitos, kun oon dieetillä" eikä ensimmäisenä käydä vaahtoomaan sitä mitä kukin tunkee suuhunsa.

e. kohtuu kaikessa niin dieetillä kuin sen ulkopuolella. Se juhlien järjestäjä on saattanut oikeasti panostaa ja nähdä vaivaa niiden tarjottavien kanssa ja sit sinne tulee salimarkku joka haistattaa vitut tälle kaikelle. Parempi ois jäädä kokonaan näistä juhlista pois jos on totaalikieltäytyjä.

- - - Updated - - -

Jos olet läski, niin kukaan ei sano mitään. Jos olet hiukan saanut näkyvää tulosta salilla, niin sehän on paheksuttavaa.

Jep, ja yleensä nää vähän tulosta saaneet on niitä kaikista naurettavimpia tapauksia jotka kävelee meloonit kainalossa hihattomissa paidoissa kun huhtikuu koittaa.

^Toisaalta sitten taas on näitä on/off -ihmisiä kuten minä, että joko mennään tiukasti tai sitten annetaan itselle lupa herkutella jolloin sitä paskaa menee kurkusta alas ihan huolella. Joo, itsekurin opettelun paikka kyllä. Mutta eiköhän juhlissakin osallistuminen ole tärkeintä eikä tarvitse ottaa nokkiinsa jos toinen ei mässää kunhan osallistuu kuitenkin. Toki hyvä niille jotka sitten oikeasti tyytyvät siihen pieneen kakkusiivuun eikä mässääminen lähde lapasesta.

Vittu mitä wannabebodareita te ootte :D eise dieetti vituilleen mee jos siellä juhlissa syö sen palan kakkua ja karkkia. Kannattaa katsoa sitä dieettausta pidemmällä tähtäimellä jolloin esim. 3kk jaksolla sillä syödyllä kakkupalalla ei ollut vitunkaan väliä. Ja voihan tälläisillä kakkukesteillä sanoa vaikka et "ihan pieni pala kakkua kiitos, kun oon dieetillä" eikä ensimmäisenä käydä vaahtoomaan sitä mitä kukin tunkee suuhunsa.

e. kohtuu kaikessa niin dieetillä kuin sen ulkopuolella. Se juhlien järjestäjä on saattanut oikeasti panostaa ja nähdä vaivaa niiden tarjottavien kanssa ja sit sinne tulee salimarkku joka haistattaa vitut tälle kaikelle. Parempi ois jäädä kokonaan näistä juhlista pois jos on totaalikieltäytyjä.

- - - Updated - - -

Jep, ja yleensä nää vähän tulosta saaneet on niitä kaikista naurettavimpia tapauksia jotka kävelee meloonit kainalossa hihattomissa paidoissa kun huhtikuu koittaa.

Onhan tämäkin osittain totta. Mutta samalla varmaan kaikki allergioita omaavat joutuisivat syömään allergisia oireita aiheuttavia tuotteita juhlissa, kun juhlien järjestäjä on nähnyt vitusti vaivaa. Okei, paska vertaus, mutta eiköhän se ole jokaisen oma asia, mitä suuhunsa laittaa tai jättää laittamatta. Ei se kakku dieettiä pilaa, mutta varsin monella kyse on kuitenkin ihan siitä, että kun on jotain päätetty niin se myös pitää. Ei töissäkään viitsi kiireellisen projektin aikana paljon kahvitaukoja pidellä, vaikka se yksi kahvitauko siinä vaiheessa ei olisi ns. mitään kun katsotaan pidemmällä aikavälillä. Sori taas, paska vertaus. Kertoo aika paljon juhlan järjestäjästä, jos vieraiden olemassaolo perustuu siihen, mitä ne nauttivat. Jos pitäisi kieltäytyä, kun ei vinetto tai kakku maistu, niin oisko aika hommata kavereita, jotka ymmärtää valintojasi tai kasvattaa kivet ja uskaltautua olla erilainen.Kyllä, myönnän ihan hyvilläni, että olen itsekeskeinen oman etuni tavoittelija, enkä aina ajattele kaikkia muita afrikan pakolaisia.

Käsittääkseni ne tulosta tehneet kulkee gollegepaidoissa salilla ja sen ulkopuolella, eikä omaa suurta tarvetta esitellä sitä hihattomissa. Rhp-jätkät ivat ainakin omissa papereissani jotain muuta kastia, vaikka ovat ehkä saaneetkin jotain aikaan. Tarkoitukseni oli ehkä enemmänkin kertoa, mitä mielikuvia tavanomaisessa suomalaisessa herättää kisakireä boudari vs. lähiöbaarin sorbus-pera, joka on rakentanut kehonsa hk:n pötköllä ja suomalaisella keskioluella. Ensin mainittu on hirveä ja sairaannäköinen yms., kun taas jälkimmäinen ihan normaali.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom